عمومیمقالات

سواد اجتماعی و مالی با کیرستن و جولین ساندرز

سواد اجتماعی و مالی با کیرستن و جولین
ساندرز

داستان کیرستن و جولین ساندرز تقریباً ۱۰ سال طول می‌کشد، از ملاقات در شرکتی که هر دو در آن کار می‌کردند تا جدایی و آرایش، و شروع کار مشترک در همان زمینه‌ای که در وهله اول به رابطه آنها پایان داده بود- و اون فقط شروعش بود. مسیر شغلی فعلی آنها با وبلاگی در سال ۲۰۱۷ آغاز شد که به محتوای ویدیویی و مجموعه‌های YouTube آنها تبدیل شد پول روی میز. این تصمیمات منجر به نقش فعلی آنها به عنوان میزبان پادکست، نویسنده و سخنران شد. اکنون، این دو در مورد اهمیت کسب سواد مالی و چگونگی پیشرفت جامعه بحث می کنند. راه طولانی برای رسیدن شما به آنجا.

یکی از اولین قدم‌ها برای ایمن شدن مالی است سواد مالی شدن و یافتن جوامع —هم به صورت دیجیتالی و هم حضوری—می تواند باشد یک عنصر مهم برای انجام این کار گوش دادن به دیگران و یادگیری از آنها به شما این امکان را می دهد که متوجه شوید چه تجربیاتی طبیعی هستند و چه چیزهایی باید نگران باشید. همچنین مکانی را در اختیار شما قرار می دهد تا در صورت نیاز، بسته به دانش و تجربه گروه، از آنها مشاوره بخواهید.

اما شما همچنین باید خودتان برای یادگیری امور مالی کار کنید، و راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارد. کیرستن یوتیوب و کتاب‌ها را توصیه می‌کند، اما او همچنین به مردم توصیه می‌کند که خودشان شروع به ساختن چیزها کنند، زمانی که دانش پایه‌ای برای کار کردن داشتند. در آن مرحله، افراد دیگر می‌توانند در مورد کار شما نظر بدهند و شما می‌توانید برای دریافت کمک مورد نیاز، سؤالات بیشتری بپرسید. به همان اندازه مهم است که ذهنیت خود را توسعه دهید—یعنی آگاه شدن از چیزهایی، چه ذهنی و چه در دنیای اطراف شما، که شما را به پایین می کشاند.

Kiersten، Julien و Brilliant Thoughts Tristan Ahumada مجری برنامه در مورد کتاب ساندرز، چگونگی ایجاد آگاهی از خود و وضعیت مالی خود و اهمیت کسب درآمد بیشتر.

Kiersten و Julien Saunders میزبان پادکست SUCCESS rich & Regular و پادکست YouTube نقد کردن، و نویسندگان هدف Cash Out: Win the Wealth Game by Walking Away. آنها را در رسانه های اجتماعی @richandregular یا در وب سایت آنها در richandregular.com.

ذکر شد:

قسمت کامل زیر را ببینید یا در پادکست های اپل، و با عضویت در پادکست های SUCCESS امروز، هرگز قسمت دیگری را از دست ندهید!

5d2e1612f504f9b4ee1ff6be17a67cd8?s=150&d=mp&r=g - سواد اجتماعی و مالی با کیرستن و جولین
ساندرز

Tristan Ahumada ویراستار People برای SUCCESS است، Lab Coat Agents را به عنوان مدیر عامل آن اداره می کند، با شرکت های Fortune 500 مشورت می کند، یک تیم موفق املاک و مستغلات را در کالیفرنیا اداره می کند، تیم های توسعه در ایالات متحده (در کارگزاری های مختلف)، مالک در یک کارگزاری، در حال حاضر در هیئت مدیره های مختلف شرکت های فناوری حضور دارد و همچنین یک سخنران بین المللی است. عشق او به فناوری و سیستم ها او را وادار می کند تا جدیدترین محصولات را برای رشد برای همه مشاغل در سراسر جهان از جمله نمایندگان املاک و کارگزاران آزمایش و استفاده کند. تریستان اهل کالیفرنیای جنوبی است که در حال حاضر با همسر و دو فرزندش زندگی می کند.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی