عمومیمقالات

تفویض اختیار 101: زیرا شما نمی توانید همه چیز را انجام دهید

تفویض اختیار ۱۰۱: زیرا شما نمی توانید همه چیز را انجام دهید

کسب و کار من آنقدر کوچک است که مدیر کل، دستیار مدیر، مدیر شیفت و غیره هستم. بودجه من به من اجازه نمی دهد مدیر استخدام کنم، بنابراین چگونه می توانم وظایف را به کارمندان ساعتی واگذار کنم؟

آنجا بودم، این کار را انجام دادم. در اولین سال کسب و کار خود، فروش، بازاریابی، طراحی وب و حسابداری. اوه، و من هم سطل زباله را بیرون آوردم و زمین را پاک کردم. در یک نقطه، مشخص شد که من نمی توانم همه این کارها را انجام دهم. بنابراین از نزدیک ترین افراد که می خواستند من موفق شوم کمک گرفتم.

از مادرم که سابقه‌اش در فروش لباس‌های بچه‌گانه و (بعداً) عتیقه‌جات بود، تماس گرفتم تا به من کمک کند تا نمایشگاه‌های شغلی‌ام را برای زنان اجرا کنم. با یک مطالعه سریع، او در کمترین زمان به برنامه‌ریز رویداد من تبدیل شد. شوهرم که یک خبرنگار روزنامه بود، با خوشحالی بین مصاحبه ها کار بانکی را انجام می داد. من به عمه ام، مادری که در خانه می ماند که عاشق خواندن رمان است، آموزش دادم که تماس های فروش برقرار کنید در عرض چند ماه، او یک حرفه ای شد.

اما در نهایت سخاوت دوستان و خانواده از بین می رود و باید کمک بگیرید.

سپردن به کمک پاره وقت لیست کارهای شما را کاهش می دهد

راه حل: یک دستیار ساعتی به اندازه کافی مهارت دارد که بتواند چندین نقش را ایفا کند. میندی بلک، زیبایی‌شناس و مالک Inner Beauty Skincare Inc. در دریاچه مری، فلوریدا، می‌گوید که با غربالگری اولیه کافی، می‌توانید یک کارگر را شناسایی کنید تا زندگی خود را بسیار روان‌تر کنید.

او می‌گوید: «دستیار ساعتی نقش مدیر دفتر، مدیر بازاریابی یا اگر با آن موافق باشند، مدیر هرج و مرج سازمان‌یافته را بر عهده می‌گیرد. «من وظایف و مسئولیت‌های اداری را تعیین کرده‌ام که دستیارانم [یک نفر در هر شیفت] مسئولیت آن‌ها را دارند که به وضوح در شرح شغل و دوباره در طول مصاحبه مشخص شده است.»

بلک می‌گوید دستیارانش او را مدیریت می‌کنند حساب‌های رسانه‌های اجتماعی، حسابداری روزانه را انجام می‌دهند، قرار ملاقات‌ها و تماس‌های میدانی را تنظیم می‌کنند.

بلک می‌گوید: «آنها قبلاً می‌دانستند چگونه همه این کارها را انجام دهند. “من فقط آن مهارت ها را تقویت کردم و آنها را در طول آموزش با کسب و کارم تطبیق دادم.”

برای تعیین بهترین ترتیب برای نیازهای خود، ابتدا وظایفی را که باید انجام دهید مشخص کنید. سپس مشخص کنید که چه وظایفی را می توانید به شخص دیگری محول کنید.

بلک می‌گوید که نقش او ارتباط‌دهنده است.

«من بررسی می‌کنم و می‌پرسم چه کاری انجام شده است. اگر چیزی وجود دارد که به توجه ویژه من نیاز دارد، من با آنها کار می کنم تا آن کار را به نحو احسن انجام دهم.

این اشتباه است که فرض کنیم کارگران ساعتی فقط قادر به انجام کارهای کوچک هستند. از آنها بپرسید که چه چیزی به یادگیری و مقابله با آنها علاقه دارند و آن وظایف را به آنها محول کنید. مردم دوست دارند به چالش کشیده شوند، مخصوصاً وقتی انگیزه ای برای آنها وجود دارد و وقتی آنها احساس قدردانی و ارزشمندی می کنند.

یک دوره کارآموزی یا کارآموزی را در نظر بگیرید

از طرف دیگر، یک برنامه کارآموزی یا کارآموزی ایجاد کنید. اگر احساس می‌کنید می‌توانید مهارت‌های ارزشمندی را در مورد راه‌اندازی یک کسب‌وکار به کسی بیاموزید (نه صرفاً به دست آوردن نیروی کار رایگان، که غیرقانونی است) و همچنین نحوه ارائه پشتیبانی مورد نیازتان، آن را یک گزینه مناسب در نظر بگیرید. چنین فرصتی ممکن است برای دانش‌آموزان و همچنین بزرگسالانی که به نیروی کار بازمی‌گردند و به دنبال تجربه فعلی برای تقویت رزومه خود هستند، جذاب باشد.

با هر شرکت در حال رشد، واقعیت این است که مالک آن در نهایت به کمک نیاز دارد.

بلک می‌گوید: «من دوست دارم همیشه دستم در همه چیز باشد تا بدانم چه اتفاقی در حال رخ دادن است، زیرا در پایان کار این کار و مسئولیت من است. اما ضروری است برخی از مسئولیت‌ها را کنار بگذارید و به مردم ایمان داشته باشید. من استخدام شدم تا کارهایی را انجام دهم که شرکت من را به جلو می برد، در حالی که روی انجام کارم و چهره برندم تمرکز می کنم.”

این مقاله در ژانویه ۲۰۱۵ منتشر شده و به روز شده است. عکس از Ground Picture/Shutterstock

194e8c238fc3683f5c2392f798e20212?s=100&d=mp&r=g - تفویض اختیار 101: زیرا شما نمی توانید همه چیز را انجام دهید

توری جانسون مدیر عامل و بنیانگذار Spark & ​​Hustle، یک مشارکت کننده هفتگی در صبح بخیر آمریکا ABC و یکی از سردبیران مجله SUCCESS است.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی