عمومی

ساختمان ها، اتومبیل ها، مارک ها و حتی مردم شروع به کار می کنند همینطور نگاه کن که باعث برجسته شدن حتی بیشتر می شود با ارزش

ساختمان ها، اتومبیل ها، مارک ها و حتی مردم شروع به کار می کنند
همینطور نگاه کن که باعث برجسته شدن حتی بیشتر می شود
با ارزش

اگر برای گرفتن بیرون رفتید فیلمی در سال ۲۰۰۰، می توانید بین حماسه شمشیر و صندل گلادیاتور، یکی را انتخاب کنید href=”https://www.inc.com/todd-nordstrom/these-4-ancient-tips-from-martial-arts-can-build-build-condition-in-you-your-team.html”>هنرهای رزمی شاهکار اژدهای پنهان ببر خیزان و فیلم ترسناک فستیوال جیغ. هیچ کدام از آن ها نظر شما را جلب نکرد؟ پس در مورد فیلم طنز اسلشر روانی آمریکایی، تام هنکس و والیبالش در Cast Away، یا داستان روی سن در میان ستارگان راک تقریباً مشهور.

اکنون بیایید فیلم هایی را بررسی کنیم که در سال ۲۰۲۳ تا کنون در صدر باکس آفیس بوده است. John Wick: Chapter 4 وجود دارد، شزم! Fury of the Gods (که در دنیای کمیک دی سی اتفاق می افتد)، Scream VI، Creed III، فیلم Marvel Ant Man and the Wasp، و یک نسخه اکشن زنده از کلاسیک کودکان پری دریایی کوچک.

اکنون، من هرگز کسی نیستم که یک کیانو ریوز، اما من فکر می کنم هرکسی که این فهرست ها را در کنار یکدیگر مقایسه می کند، باید قبول کند که ۲۳ سال پیش، سینماها ارائه می کردند. تنوع بسیار بیشتر و ایده های تازه. آمار این مشاهدات را تایید می کند.

به عنوان محقق مدرسه بازرگانی کلمبیا، آدام ماسترویانی در خبرنامه Substack خود اشاره می کند: “تا سال ۲۰۰۰، حدود ۲۵ درصد از فیلم های پرفروش، پیش درآمد و دنباله بودند. ، اسپین‌آف‌ها، بازسازی‌ها، راه‌اندازی‌های مجدد، یا بسط‌های دنیای سینمایی. از سال ۲۰۱۰، بیش از ۵۰ درصد در هر سال گذشته است. در سال‌های اخیر، نزدیک به ۱۰۰ درصد بوده است.”

این برای علاقه مندان به سینما و مدیران سرگرمی جذاب است، اما چرا یک کارآفرین عادی باید به آن توجه کند؟ زیرا، به عنوان یکی از جذاب ترین مقالات جدید من مدتی است خوانده‌ام بحث می‌کند، این فقط فیلم نیست. در این مقاله طولانی و عمیقاً تحقیق شده، الکس مورل، کارشناس برندسازی، استدلال می‌کند که همه چیز از ماشین‌ها گرفته تا معماری گرفته تا برندها و حتی مردم شروع به شبیه‌سازی کرده‌اند.

بسته به ترجیحات شخصی شما، یا آرامش بخش است یا عمیقاً خسته کننده. اما موضع شما هر چه که باشد، به افراد و شرکت‌ها فرصت طلایی برای متمایز شدن از جمعیت فزاینده‌ای را ارائه می‌دهد.

تمام جهان در حال بدتر شدن است.

شما باید بروید قطعه مورل را به طور کامل بخوانید. جذاب و پر از تصاویر بصری بسیار متقاعد کننده است. اما نکته مهم اینجاست: خواه به کافی‌شاپ‌ها، خودروهای شاسی‌بلند، فضای داخلی Airbnb یا اینفلوئنسرهای اینستاگرام نگاه می‌کنید، تقریباً هر دسته‌ای از تولیدات فرهنگی بر روی یک زیبایی‌شناسی ذوق‌آمیز اما غیر الهام‌بخش جمع می‌شوند.

برای کافی‌شاپ‌ها و Airbnbs، «ظاهر بروکلین» است که با شکوفایی‌های صنعتی مانند لامپ‌های ادیسون با رنگ سفید ترکیب می‌شود. دیوارها، چوب، و چند لهجه با سلیقه. برای دیدن حقیقت این موضوع فقط باید چشمان خود را باز کنید، اما مورل یک کلاژ عکس و تعداد زیادی لینک دارد که اگر شک دارید شما را متقاعد کند.

به طور مشابه، شهرها در سراسر جهان به طور فزاینده ای پر از ساختمان های جعبه ای، شیشه ای و حومه های اطراف هستند که تقریباً سازه های کم ارتفاع با قاب چوبی یکسان «پنج روی یک». خودروها نه تنها شکل مشابهی دارند، بلکه به طور فزاینده ای از نظر رنگ یکنواخت هستند. “طبق داده های به اشتراک گذاشته شده توسط Jokull Solberg، حدود ۴۰% خودروهای فروخته شده در سال ۱۹۹۶ تک رنگ (سیاه، سفید، نقره‌ای یا خاکستری) بودند. ۲۰ سال بعد این رقم به ۸۰ درصد افزایش یافت.» مورل گزارش می‌دهد.

تنوع ژنتیکی انسان به طور ناگهانی کاهش نیافته است، اما به لطف پرکننده های آرایشی کمتر تهاجمی، فیلترهای عکس، و آموزش های آنلاین آرایش، نظر نویسنده جیا تولنتینو الف> “زنان حرفه ای زیبا” به طور فزاینده ای همه از همان الگوی لب پف کرده، چشم گربه ای و پوست چینی پیروی می کنند.

مورل ریشه‌های همه این گرایش‌ها، از جمله افزایش تست تماشاگران برای فیلم‌ها، سلطنت کیم کارداشیون در دنیای زیبایی، نقش تونل های باد در طراحی خودرو، محدودیت های فزاینده شدید اقتصاد و قوانین ساختمان در معماری. اما خلاصه کردن استدلال کلی او سخت نیست: دنیای ما به طور فزاینده‌ای در حال همگن شدن است.

حتی رنگ‌آمیزی کمتر می‌شود. خودروها تنها دسته ای نیستند که در طول زمان بیشتر خاموش می شوند. تجزیه و تحلیل انجام شده توسط موزه علوم از انواع مصنوعات فرهنگی در طول زمان به وضوح نشان می دهد که رنگ به معنای واقعی کلمه از جهان تخلیه می شود.

بیشتر متمایز شدن ارزش دارد.

اگر صاحب کسب و کار یا خلاق هستید، بدون شک کشش نیروهای مشابهی را احساس کرده اید که بسیاری دیگر را به سمت تولید محصولات مشابه می کشانند. بازخورد اینترنتی فوری باعث می‌شود که بازی ایمن مانند یک حرکت هوشمندانه به نظر برسد. اقتصاد فشرده از ریسک پذیری جلوگیری می کند. برای دستیابی به مخاطبان جهانی، باید خصلت‌های محلی را که به راحتی ترجمه نمی‌شوند کنار بگذارید.

اما هر چه بیشتر و بیشتر برندها و کسب و کارها در یک جهت حرکت می کنند، دستیابی به آن آسان تر و آسان تر می شود. گم شده در دریای همسانی حتی در سال ۲۰۱۷، کارشناسان بازاریابی داخلی اینستاگرام از کاربران التماس می‌کند که لطفاً عجیب‌تر و زشت‌تر باشند تا از همسانی دلپذیر پلت‌فرم عبور کنند.

ایجاد چیزی واقعاً متفاوت، در دنیایی که همه چیز بسیار شبیه به هم است، ترسناک تر است. اما شرط‌بندی‌های پرمخاطره‌تر معمولاً پاداش‌های بزرگ‌تری دارند. یا، همانطور که مورل نتیجه می‌گیرد، «وقتی هر راهرو سوپرمارکتی شبیه دریای یکسانی به نظر می‌رسد، وقتی هر دسته‌ای از قراردادهای یکسانی پیروی می‌کنند، وقتی هر صنعتی به سبک منحصر به فرد خود همگرا شده است، مارک‌های جسور و شرکت‌های شجاع این شانس را دارند که مسیر متفاوتی را ترسیم کنند. برای متفاوت، متمایز و مخرب بودن.”

اکنون به عجیب، متفاوت و معتبر نیاز داریم. بیشتر از همیشه. آیا می توانید آن را تهیه کنید؟

نظرات بیان شده در اینجا توسط Inc. ستون نویسان .com متعلق به خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی