عمومی

سشوار سالن: انتخاب هایی برای کسب و کار شما

سشوار سالن: انتخاب هایی برای کسب و کار شما

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنید. بیشتر بیاموزید.

داشتن یک سالن شلوغ به این معنی است که باید کارآمد بودن – به عبارت دیگر؛ از زمان خود نهایت استفاده را ببرید تا بتوانید به تعداد بیشتری از مشتریان خدمات ارائه دهید. یکی از راه های انجام این کار استفاده از ابزار و تجهیزات مناسب برای کار است. یک سشوار حرفه ای نمونه ای از این ابزارها است.

از آنجایی که تقریباً همه موهای خود را در سالن سشوار می کنند، ممکن است وقت آن رسیده باشد که روی یک سشوار حرفه ای سرمایه گذاری کنید. این به طور بالقوه می تواند در زمان شما صرفه جویی کند و همچنین تجربه سالن آرایش حرفه ای تری را برای مشتریان شما فراهم کند.

چرا باید یک سشوار حرفه ای تهیه کنم؟

سشوارهای حرفه ای هستند. به طور خاص برای نیازهای آرایشگران حرفه ای طراحی شده است و از بسیاری جهات نسبت به سشوارهای معمولی درجه یک مصرف کننده برتر است.

زمان خشک شدن سریعتر: سشوارهای حرفه ای دارای وات بالاتر و جریان هوای قوی تر هستند. این بدان معناست که آنها می توانند موها را سریعتر از سشوارهای معمولی خشک کنند. این امر به ویژه برای سالن‌های شلوغ، که زمان بسیار مهم است، مهم است.

بهبود سلامت مو: سشوارهای حرفه‌ای به فناوری‌های پیشرفته مانند سرامیک، تورمالین و فناوری یونی مجهز هستند. که به محافظت از مو در برابر آسیب گرما و کاهش موخوره کمک می کند. این برای حفظ سلامت و یکپارچگی موهای مشتری شما بسیار مهم است.

تعداد کارکرد: سشوارهای حرفه ای با انواع اتصالات مانند پخش کننده ها، متمرکز کننده ها و نازل های شانه ارائه می شوند. به آرایشگران اجازه می دهد تا به طیف وسیعی از مدل مو و بافت دست پیدا کنند.

دوام: سشوارهای حرفه ای با مواد با کیفیت بالا ساخته می شوند و برای ماندگاری ساخته می شوند. آنها می توانند خواسته های یک سالن شلوغ را تحمل کنند و عملکرد قابل اعتمادی را روز به روز ارائه دهند.

بعضی از خشک کن های سالن با صندلی نیز ارائه می شوند که اگر اتاق داشته باشید امتیاز عالی است. اگر نه، مدل‌های زیادی روی چرخ‌ها وجود دارد تا بتوانید آن را به جایی که نیاز دارید منتقل کنید. برخی نیز وجود دارند که به دیوار متصل می‌شوند و به گونه‌ای که مشتریان شما را دراز می‌کنند و می‌چرخند.

مزایای سرمایه‌گذاری در یک سشوار حرفه‌ای برای تجارت یا کار:

< ترکیب یک سشوار حرفه ای در زرادخانه کسب و کار شما می تواند بازی را تغییر دهد. فراتر از مزایایی که قبلاً ذکر شد، بیایید دلایل قانع‌کننده‌تری را برای کسانی که برای حرفه خود به این ابزارها تکیه می‌کنند، بررسی کنیم:

  • رضایت مشتری: با زمان خشک شدن سریع و کاهش آسیب مو، مشتریان متوجه تفاوت خواهند شد. مشتریان خوشحال بیشتر به مشتریان مکرر تبدیل می شوند و دهان به دهان مثبت می شوند.
  • مقرون به صرفه: در حالی که سشوارهای حرفه ای ممکن است قیمت اولیه بالاتری داشته باشند، دوام آنها به این معنی است که شما به دفعات آنها را جایگزین نخواهید کرد. در درازمدت، این می‌تواند در پول کسب‌وکار شما صرفه‌جویی کند.
  • نتایج متناسب: تنوع پیوست‌ها به شما امکان می‌دهد تجربه هر مشتری را سفارشی کنید. چه آنها بخواهند فرهای حجیم داشته باشند یا موهای صاف و براق، داشتن ابزار مناسب می تواند سریعتر و کارآمدتر به نتیجه دلخواه برسد.

انتخاب خشک کن مناسب برای فضای شما:

  • طراحی های هوشمندانه در فضا: برای مشاغلی با فضای محدود، مدل های دیواری یا چرخ دار انعطاف پذیری را بدون افت کیفیت ارائه می دهند.
  • >گزینه‌های صندلی داخلی: ایده‌آل برای سالن‌های بزرگ، مدل‌های دارای صندلی راه‌حلی یکپارچه ارائه می‌کنند که راحتی مشتری را افزایش می‌دهد.
  • تنظیم‌پذیری: به دنبال مدل‌هایی باشید که می‌توانند مناسب باشند. در ارتفاع یا زاویه تنظیم می شود. این کار خدمات رسانی به مشتریان در هر اندازه را آسان تر می کند و راحتی آنها را در طول جلسه تضمین می کند.

آیا می دانستید می توانید یک سشوار حرفه ای عالی در آمازون تهیه کنید؟ ما گزینه‌ها را مرتب کرده‌ایم و فهرستی از ۱۰ بهترین آنها را ارائه کرده‌ایم. آنها را بررسی کنید و ممکن است سرمایه گذاری هوشمندانه بعدی سالن خود را بیابید.

سشوارهای سالن: انتخاب های برتر ما از آمازون

سرمایه گذاری در سشوارهای حرفه ای یک تصمیم هوشمندانه برای هر صاحب سالن است. آنها می توانند به شما کمک کنند در زمان صرفه جویی کنید، سلامت موهای مشتری خود را بهبود بخشید، قابلیت های آرایش خود را افزایش دهید و تجربه ای حرفه ای برای مشتریان خود فراهم کنید. در زیر انتخاب های ما برای بهترین سشوارهای سالنی که در آمازون یافتیم آورده شده است. به انتخاب های ما نگاهی بیندازید و ببینید آیا گزینه مناسب برای کسب و کار زیبایی خود را پیدا می کنید.

<.

< th class="column-3">دونده: سشوار Pibbs 515 Kwik Dri با بازوی دیواری

ویژگی برترین انتخاب: ترکیب صندلی خشک کن چلسی بخرید-Rite بهترین قیمت: خشک کن یونی یونی TaSALON
طراحی/ادغام طراحی یکپارچه صندلی و خشک کن. سشوار با بازوی دیواری برای فضای سازمان یافته. سشوار سرپوش دار مستقل.
زیبایی شناسی پشتیبان کلاسیک پرزدار با روکش سر ناخن برنجی. ساخته شده با ظرافت ایتالیایی. طرح نارنجی پر جنب و جوش با محافظ صورت شفاف طلایی.
قدرت خشک کن کلاهدار درجه تجاری ۹۸۰ وات. توان قوی ۱۱۰۰ وات. هود یونی تورمالین ۱۸۷۵ واتی.
قابلیت تنظیم/کارکرد هود قابل تنظیم برای اندازه های مختلف مو. ارتفاع قابل تنظیم ۶ فوت با سر خشک کن انعطاف پذیر. لوله قابل تنظیم ارتفاع ۵۵ اینچی. دریچه جریان هوا قابل جابجایی برای کنترل دقیق جریان هوا.
ویژگی های ویژه ساخت ایالات متحده، UL و CDA تایید شده تایمر و شماره گیری دما ۰-۶۰ دقیقه. روشن/خاموش سوئیچ ژنراتور یونی؛ سه تنظیم حرارتی (سرد، گرمای کم، گرمای زیاد)؛ ژنراتور یونی داخلی برای کاهش استاتیک و افزایش خشک شدن سوئیچ بالابر برای خاموش شدن خودکار؛ چرخ های قفل شونده برای جابجایی آسان.
گارانتی ۳ سال ضمانت موتور خشک کن. ضمانت ۱ ساله صندلی و اجزای آن. گارانتی یک ساله. مشخص نشده است.

Buy-Rite سشوار چلسی با صندلی تافت

svg%3E - سشوار سالن: انتخاب هایی برای کسب و کار شما

برترین انتخاب: انتخاب برتر ما یک سشوار حرفه ای و صندلی راحت است که در یک واحد ترکیب شده اند که فورا سالن شما را ارتقا می دهد. صندلی وینیل دارای پشتی پرزدار برای راحتی بیشتر و تزئینات شیک سر ناخن برنجی است. `

خشک کن ۹۸۰ W دارای یک هود قابل تنظیم است و توسط یک تایمر کنترل می شود. این ست صندلی/خشک کن ساخت کشور آمریکا است و دارای ۳ سال گارانتی موتور خشک کن و ۱ سال گارانتی سایر قطعات می باشد.

Buy-Rite سشوار چلسی با صندلی تافت

خرید در آمازون

سشوار Pibbs Kwik Dri با بازوی دیواری

svg%3E - سشوار سالن: انتخاب هایی برای کسب و کار شما

Runner Up: صرفه جویی در فضا در یک منطقه تنگ با یک سشوار با بازوی دیواری مانند انتخاب دوم ما. این خشک کن سالن Pibbs Kwik Dri به دیوار متصل می شود و تا ۶ فوت گسترش می یابد. دارای یک گیره بالابر و کنترل های بصری از جمله تایمر ۰-۶۰ دقیقه ای و شماره گیری دما است. خشک کن های Pibbs ساخت ایتالیا هستند و دارای ۱ سال گارانتی هستند.

سشوار Pibbs Kwik Dri با بازوی دیواری

خرید در آمازون

خشک کن Ionic Hooded TaSALON

svg%3E - سشوار سالن: انتخاب هایی برای کسب و کار شما

بهترین قیمت: این تورمالین ۱۸۷۵ واتی خشک کن هوددار یونی دارای ۳ تنظیم حرارتی، یک دریچه جریان هوا قابل جابجایی و یک گریل ورودی هوا قابل فیلتر است. هنگامی که کاپوت را بلند می کنید، برق به طور خودکار قطع می شود که مصرف برق را کاهش می دهد. پایه دارای چرخ‌های بدون مو و گیره‌هایی برای بند ناف ۹ فوتی است. این خشک کن حرفه ای با رتبه بالا کمتر از ۲۰۰ دلار است – یک معامله شگفت انگیز برای یک خشک کن با ظاهر عالی با ویژگی های چشمگیر.

خشک کن یونی هوددار TASALON

Buy on سشوار حرفه ای آمازون

Y-NOT

svg%3E - سشوار سالن: انتخاب هایی برای کسب و کار شما

این سشوار کلاهدار دارای یک عنصر حرارتی فولادی ضد زنگ برای دوام و عملکرد بهینه است. دارای موتور فوق‌العاده بی‌صدا، دمای قابل تنظیم، ارتفاع قابل تنظیم، خشک کردن زمان‌بندی شده و پایه چرخشی است. و در ۱۱۰۰ وات، تجربه خشک کردن صاف و یکنواختی را ارائه می‌کند.

سشوار حرفه ای Y-NOT

خرید در آمازون

سشوار حرفه ای کلاه دار VIVOHOME

svg%3E - سشوار سالن: انتخاب هایی برای کسب و کار شما

سشوار حرفه ای ۱۳۰۰ واتی VIVOHOME با یک ویژگی منحصر به فرد طراحی شده است. تکنیک جریان برگشتی چرخشی، مطمئن شوید که موها به طور یکنواخت گرم می شوند. دو سوئیچ راحت به شما امکان می دهد زمان و دما را به طور دقیق تنظیم کنید. ارتفاع از ۵۰ تا ۶۵ اینچ قابل تنظیم است.

سشوار حرفه ای کلاه دار VIVOHOME

خرید در آمازون

خشک کن Pibbs Kwik Dri with Casters

svg%3E - سشوار سالن: انتخاب هایی برای کسب و کار شما

این مدل Pibbs Kwik Dri دارای چرخ‌هایی که جابه‌جایی را در هر کجا که به آن نیاز دارید آسان می‌کند. خشک کن ۱۱۰۰ واتی مانند پسر عموی خود، انتخاب ما به عنوان Runner Up، دارای یک گیره روکش دار، یک تایمر ۰-۶۰ دقیقه ای و یک صفحه نمایش درجه حرارت است. ارتفاع و سر کاملاً قابل تنظیم است تا برای مشتریان در هر اندازه مناسب باشد.

خشک کن Pibbs Kwik Dri with Casters

خرید در آمازون

سشوار حرفه ای پایه دار قابل تنظیم CO-Z RU

svg%3E - سشوار سالن: انتخاب هایی برای کسب و کار شما

این سشوار رولینگ به راحتی از ۴۸ تا ۶۳ اینچ تنظیم می شود و طناب آن بیش از ۶ فوت طول دارد و به شما امکانات زیادی می دهد. اتاق برای حرکت هود قابل تنظیم با چرخش ۳۶۰ درجه، جریان هوا را در خلاف جهت عقربه های ساعت ایجاد می کند که موها را به طور یکنواخت تر خشک می کند و برای مشتریان راحت تر است. از فولاد ضد زنگ و پلاستیک ساخته شده است.

سشوار پایه دار قابل تنظیم حرفه ای CO-Z RU

خرید در آمازون

کمبو صندلی لوکس و سشوار سالن D

svg%3E - سشوار سالن: انتخاب هایی برای کسب و کار شما

در این مجموعه هم صندلی و هم خشک کن را دریافت می کنید و می توان از خشک کن به تنهایی استفاده کرد. دارای توان ۱۱۸۰ وات، تایمر داخلی و کنترل دما است. صندلی برای راحتی مشتری روکش شده است.

کمبو صندلی لوکس و سشوار سالن D

خرید در آمازون

Buy-Rite ست ۲ سشوار و صندلی حرفه ای

svg%3E - سشوار سالن: انتخاب هایی برای کسب و کار شما

Speaking of sets, this Buy-Rite set gives you 2 hair dryers with dryer chairs for a very reasonable price. The 980-watt commercial hooded dryers deliver powerful heat and have a timer setting and temp control. The dryer is manufactured in the USA and is both UL and CSA-approved.

Buy-Rite Set of 2 Professional Hair Dryer and Chair

Buy on Amazon

DIR Wall Mount Hair Dryer for Salon

svg%3E - سشوار سالن: انتخاب هایی برای کسب و کار شما

The 1000W dryer has an extra large hood for even heat distribution, and adjustable temperature and air speeds. Other features include a long 18 ft. cord, a 180-degree swing arm, a 90-minute timer, and a 1-year warranty.

DIR Wall Mount Hair Dryer for Salon

Buy on Amazon

YOU MIGHT ALSO LIKE:

Qualify for discounts, special offers and more with a Business Prime account from Amazon. برای شروع امروز می‌توانید یک حساب رایگان ایجاد کنید.

تصویر: آمازون


More in: Small Business Essentials
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی