عمومی

5 سوال در مورد تسلیم اظهارنامه اصلاح شده

۵ سوال در مورد تسلیم اظهارنامه اصلاح شده

علی‌رغم تمام تلاش‌های شما—و تلاش‌های متخصص مالیاتی‌تان در صورت استفاده از آن، مالیات ممکن است آخرین کلمه در مورد بدهی مالیاتی سال نباشد. چیزهایی اتفاق می افتد و ممکن است بخواهید یا نیاز به ارائه یک اظهارنامه اصلاحی داشته باشید. عدم اطمینان قابل توجهی در مورد جنبه های بازده اصلاح شده وجود دارد. در اینجا چند سوال و پاسخ برای کمک به حل مسائل وجود دارد.



۱٫ تفاوت بین بازده اصلاح شده و بازده جایگزین چیست؟

بازده دوم برای همان سال ممکن است بازده جایگزین یا بازده اصلاح شده باشد. اظهارنامه جایگزین، اظهارنامه ای است که پس از ثبت اظهارنامه اصلی ثبت می شود، اما در طول دوره بایگانی (از جمله پسوندها) نیز ثبت می شود. در واقع یک چک باکس برای نشان دادن یک بازگشت جایگزین در هنگام تشکیل پرونده الکترونیکی وجود دارد، اما هیچ کادر تأییدی در اظهارنامه کاغذی وجود ندارد.

در مقابل، اظهارنامه اصلاح شده پس از بازگشت اصلی یا جایگزین و پس از مدت انقضا (شامل دوره انقضا) ثبت می شود. پسوند). هنگام اصلاح اظهارنامه از فرم صحیح استفاده کنید:

  • برای اصلاح فرم ۱۰۴۰ یا ۱۰۴۰-SR برای صاحبان نهادهای عبوری، از فرم ۱۰۴۰-X
  • برای اصلاح فرم استفاده کنید. ۱۰۶۵ برای مشارکت ها و شرکت های با مسئولیت محدود چند مالکی، اگر به صورت الکترونیکی تشکیل نمی شود یا درخواست تنظیم اداری (AAR) دارید، از فرم ۱۰۶۵-X استفاده کنید. اگر به صورت الکترونیکی تشکیل می دهید و AAR نیست، فرم ۱۰۶۵ را تکمیل کرده و کادر G(5) را علامت بزنید تا نشان دهید که اظهارنامه اصلاح شده را ارسال می کنید. بیانیه‌ای ضمیمه کنید که شماره خط هر مورد اصلاح‌شده، مقدار اصلاح‌شده یا سایر موارد مربوط به مورد را مشخص می‌کند، و توضیحی درباره دلیل(های) هر تغییر را مشخص می‌کند.
  • برای اصلاح فرم ۱۱۲۰ برای شرکت‌های C ، از فرم ۱۱۲۰-X استفاده کنید
  • فرم ۱۱۲۰-S برای شرکت های S: فرم ۱۱۲۰-S و کادر H(4) را در صفحه ۱ علامت بزنید. عبارتی را ضمیمه کنید که شماره خط هر آیتم اصلاح شده را مشخص کند، مقدار اصلاح شده یا رفتار مورد، و توضیح دلایل هر تغییر.

svg%3E - 5 سوال در مورد تسلیم اظهارنامه اصلاح شده

< ۲٫ آیا بازده اصلاح شده باعث ممیزی می شود؟< span class="ezoic-autoinsert-video ezoic-under_second_paragraph"/>

هیچ آمار یا گزارشی وجود ندارد که نشان دهد آیا ثبت اظهارنامه اصلاح شده خطر حسابرسی را افزایش می دهد یا خیر. اکثر متخصصان مالیاتی می گویند دلیلی وجود ندارد که باور کنیم خطر حسابرسی افزایش یافته است. همانند ارسال یک اظهارنامه اصلی، فقط مطمئن شوید که تمام اسناد و مدارکی که در مورد اظهارنامه اصلاح شده حمایت می کند، حفظ کنید.

< span id="div-gpt-ad-smallbiztrends_com-medrectangle-3-0" ezaw="728" ezah="90" class="ezoic-ad"/>

احتیاط:< /em> برخی از «کارخانه‌های اعتباری نگهداری کارکنان» از صاحبان مشاغل می‌خواهند که اظهارنامه‌های مالیاتی شغلی اصلاح‌شده را برای درخواست اعتبار مالیاتی مرتبط با COVID-19 حتی در مواردی که مشاغل احتمالاً واجد شرایط نیستند، ارسال کنند. IRS به صاحبان مشاغل هشدار داده است که مراقب باشند و انتظار دارند IRS به دقت بازده های اصلاح شده را بررسی کند. این اعتبار.

۳٫ چقدر زمان برای ارسال اظهارنامه اصلاح شده دارم؟

محدودیت های زمانی سختی برای تسلیم اظهارنامه اصلاح شده وجود دارد. پس از سپری شدن زمان، نمی توان به ادعای اصلاح شده رسیدگی کرد، حتی اگر مشروع باشد اگر به موقع مطرح شده باشد. قاعده کلی برای درخواست اعتبار یا بازپرداخت توسط مالک یک نهاد انتقالی، ۳ سال (از جمله تمدید) پس از تاریخی است که اظهارنامه اصلی بوده است یا ظرف ۲ سال پس از تاریخ پرداخت مالیات، هر کدام که دیرتر باشد. دوره‌های زمانی یکسانی برای بازده‌های اصلاح‌شده شرکت در فرم ۱۱۲۰-X اعمال می‌شود.

دوره‌های زمانی دیگری برای ارائه اظهارنامه اصلاح‌شده در شرایط خاص وجود دارد:

  • ۷ سال برای ادعای درخواست بدهی بد یا وثیقه بی ارزش
  • ۱۰ سال برای مطالبه اعتبار مالیاتی خارجی

همچنین مراقب تغییرات قانون باشید، که ممکن است شامل فرصتی برای ارائه اظهارنامه اصلاح شده خارج از زمان معمول باشد. قاب برای مثال، زمانی که همه‌گیری شیوع پیدا کرد، دوره بازگرداندن ضررهای عملیاتی خالص در سال‌های ۲۰۱۸، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ به ۵ سال افزایش یافت و IRS راهنمایی ارائه کرد در مورد دوره های طولانی برای تشکیل پرونده.

۴٫ آیا اظهارنامه اصلاح شده باید به صورت الکترونیکی ارسال شود؟

اگر اظهارنامه اصلی را به صورت الکترونیکی ارسال کرده اید و نیاز به ارائه اظهارنامه اصلاح شده یا جایگزین دارید، شما همچنین باید آن بازگشت را ایمیل کنید. برای صاحبان نهادهای عبوری که ۱۰۴۰s خود را روی کاغذ ثبت کرده‌اند، اظهارنامه‌های اصلاح‌شده نیز باید روی کاغذ ارسال شوند.

۵٫ آیا باید یک اظهارنامه اصلاحی ارسال کنم یا نه؟

همانند هر تصمیم تجاری، باید یک تحلیل هزینه و فایده وجود داشته باشد. اگر فکر می‌کنید بازپرداخت مالیاتی به شما بدهکار است، اما این مبلغ کمتر از هزینه‌ای است که متخصص مالیاتی خود برای تهیه اظهارنامه اصلاح شده می‌پردازید، احتمالاً ادامه دادن منطقی نیست. از سوی دیگر، اگر درآمد خود را حذف کرده اید یا ادعای رد خارج کرده اید، نباید این کار را انجام دهید، ثبت اظهارنامه اصلاح شده، سود و جریمه هایی را که در صورت یافتن خطا توسط IRS با آن مواجه می شوید، به حداقل می رساند. و شب‌ها راحت‌تر می‌خوابید.

و اگر خسارت ناشی از بلایا تحت پوشش بیمه نیست، می‌توانید خسارت را در بازپرداخت سال قبل از آن سال مطالبه کنید. فاجعه. اگر قبلاً اظهارنامه سال قبل را ارسال کرده‌اید، پس یک اظهارنامه اصلاح‌شده برای حذف و بازپرداخت مالیات ارسال کنید.

نتیجه‌گیری

اگر سؤال یا نگرانی دیگری در مورد اظهارنامه‌ای که قبلاً ارسال کرده‌اید دارید، حتماً موضوع را با یک متخصص مالیاتی در میان بگذارید. و ساعت را تماشا کنید!

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی