عمومی

زنان کارآفرین رنگی بزرگترین تجارت خود را به اشتراک می گذارند موانع و چگونگی غلبه بر آنها

زنان کارآفرین رنگی بزرگترین تجارت خود را به اشتراک می گذارند
موانع و چگونگی غلبه بر آنها

اغلب، زنان سیاهپوست کارآفرین در آمریکا تأثیر رنگ پوست خود را به شدت احساس کرده اند — و این همیشه احساس خوبی نیست.

در یک نظرسنجی اخیر از ۱۰۰۰ کارآفرین ایالات متحده، تقریباً یک سوم زنان رنگین پوست گزارش دادند که تجربه منفی در Thinkific و شرکت تحقیقات بازار OnePoll، به جزئیاتی مبنی بر اینکه چه چیزی به عنوان یک “تجربه منفی” واجد شرایط است، وارد نشده است، احتمالاً همان بادهای مخالف برای بنیانگذارانی که نمایندگی کمتری دارند ادامه دارد.

کیاوندرا جکسون، درمانگر ازدواج و خانواده دارای مجوز و بنیانگذار KW Couples Therapy به Inc می گوید: “یک تاجر رنگین پوست بودن با مشکلات، محدودیت ها و عدم اطمینان همراه خواهد بود.” > همه چیز، از افزایش سرمایه گرفته تا یافتن فروشندگان و مشتریان و شک و تردید نسبت به خود، اغلب مسائل حل نشدنی برای بنیان‌گذاران زن رنگ.

در مواجهه با چنین موانعی، زنان رنگین‌پوست همچنان موفق می‌شوند استقامت کنند. در اینجا سه ​​نکته برای غلبه بر برخی از بزرگترین چالش های زنان رنگین پوست در کارآفرینی آورده شده است.

۱٫ خانه مالی خود را مرتب کنید.

پس از اخراج شدن از شغل شرکتی و طلاق، الی دیوپ ۱۲۰۰ دلار از آن را مصرف کرد. محرک همه گیر او برای راه اندازی یک پلت فرم آموزش آنلاین، “Ellie Talks Money،” و بیش از ۲ میلیون دلار درآمد ایجاد کرد. سال گذشته ماموریت او اکنون بر حمایت از زنان کارآفرین رنگین پوست و مادران کارآفرین در تلاش آنها برای ایجاد اعتبار تجاری متمرکز است.

برای ایجاد اعتبار، دیوپ پیشنهاد می کند که زنان کارآفرین باید یک نهاد تجاری رسمی با مثلاً یک شرکت با مسئولیت محدود راه اندازی کنند. دیوپ می‌گوید: «نکته مهم در مورد اعتبار کسب‌وکار این است که حتی اگر یک صاحب کسب‌وکار اعتبار شخصی کمتر از کاملی داشته باشد، آنها همچنان می‌توانند به اعتبار کسب‌وکار دسترسی داشته باشند زیرا به طور جداگانه گزارش می‌دهند. “این به رشد کسب و کار آنها با دسترسی آنها به سرمایه کمک می کند.”

دیوپ همچنین پیشنهاد می کند که مراحل مالی خود را در اسرع وقت رسمی کنید. ممکن است. کارآفرینانی که تازه شروع به کار می کنند اغلب ساختار مناسبی ندارند – و این می تواند همه چیز را از توانایی بنیانگذار برای دریافت وام بانکی گرفته تا تامین مالی شرکتش تحت تاثیر قرار دهد. به عنوان مثال، هنگام درخواست وام بانکی و ارائه پیشنهاد به سرمایه گذاران، او می گوید که داشتن سوابق مالی سازمان یافته، پروتکل های حسابداری خوب و یک پردازشگر پرداخت حیاتی است. وجود این کانال‌های مناسب می‌تواند به شما در رفع آسان‌تر نیازهای مالی و جریان نقدی پروژه، از جمله مزایای دیگر کمک کند.

۲٫ مراقب سلامت روان خود باشید.

یکی از بزرگترین چیزهایی که زنان کارآفرین رنگین پوست را آزار می دهد سندرم متقلب. او می افزاید: پدیده ای که در آن افراد به توانایی ها و دستاوردهای خود شک می کنند، یکی از بسیاری از باورهای محدود کننده ای است که این گروه را تحت تأثیر قرار می دهد.

جکسون. پیشنهاد می کند در مراحل راه اندازی هر چه زودتر برای حل مشکلات خود وقت بگذارید. جستجوی [کمک] از یک متخصص دارای مجوز که می تواند به شما در پردازش هر گونه آسیب، ایده آل های اشتباه در مورد پول، محدود کردن باورها در مورد شخصیت خود و حفظ یک رابطه سالم با خود و دیگران کمک کند، بهترین کاری است که می توانید قبل از برداشتن اولین قدم انجام دهید.” او می‌گوید: “این [می‌تواند] به شما کمک کند تا از همه توپ‌های منحنی که به ناچار سر راهتان می‌آیند، طفره بروید و مدیریت کنید.”

یکی دیگر دیوپ پیشنهاد می‌کند که راه برای غلبه بر سندروم فریبنده این است که فهرستی از تمام کارهایی که برای انجام آنها واجد شرایط هستید ایجاد کنید. این فهرست باید تمام تجربیات و دستاوردهای قبلی شما و هر مدرک یا مهارتی را که دارید برجسته کند. این فهرست می‌تواند به عنوان منبع اصلی شما در هر زمان باشد. او می‌گوید: «سندرم خیانتکار شروع به زمزمه کردن در گوش شما می‌کند.» دیوپ می‌افزاید: «من از زنان کارآفرین رنگی می‌خواهم که بدانند فضایی برای شما در بازار وجود دارد.» دیوپ اضافه می‌کند که فقط باید باور داشته باشید که می‌توانید این کار را انجام دهید. 

۳٫ خود را برای موفقیت آماده کنید.

جکسون با تأمل در تجربیات خود در راه اندازی کسب و کار آنلاین خود، می گوید یکی دیگر از عواملی که در مسیر یک کارآفرین زن قرار می گیرد، شما هستید. او می گوید اگر فکر می کنید نمی توانید این کار را انجام دهید، نمی توانید. جکسون به کارآفرینان رنگین پوست توصیه می کند که مدام به خود یادآوری کنند که چه چیزی می توانند ارائه دهند و اضافه می کند که ترس فقط در راه آنها قرار می گیرد.

“شما. ممکن است فکر کند “اگر شکست بخورم چه؟” — اما اگر موفق شوید چه؟ جکسون می گوید. “همه ما می دانیم که این سفر کارآفرینی ساده ترین نیست. اما از طرف کسی که کارآفرینی را در خانواده من الگوبرداری نکرده است، می توان آن را انجام داد.”

دیوپ اضافه می‌کند که کارآفرینان می‌توانند این نگرانی‌ها را کاهش دهند، اگر زمان زیادی را در بخش اصلی برای انجام تحقیقات صرف کنند. او می‌افزاید، کسانی که برای چالش‌ها آماده هستند، می‌توانند یک استراتژی لازم برای غلبه بر آنها ایجاد کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی