عمومی

مدیر عامل مایکروسافت ساتیا نادلا می گوید که در حال روشن کردن این ویژگی دیوانه‌وار ساده Outlook می‌تواند شما را بهتر کند رهبر

مدیر عامل مایکروسافت ساتیا نادلا می گوید که در حال روشن کردن این
ویژگی دیوانه‌وار ساده Outlook می‌تواند شما را بهتر کند
رهبر

اخیراً مدیر عامل مایکروسافت ساتیا نادلا با روانشناس آدام گرانت به گفتگو نشست. target=”_blank” href=”https://www.microsoft.com/en-us/worklab/satya-nadella-talks-to-adam-grant-about-the-future-of-work”>درباره آینده بحث کنید کار. در گفتگوی خود، نادلا درباره گزینه “تأخیر ارسال” در Outlook به عنوان راهی برای جلوگیری از “مطمئن ترین راه برای از بین بردن کل تعطیلات آخر هفته افراد” صحبت کرد.

چرا چیزی خیلی ساده اینقدر مهم است؟

در این دوران پرتلاطم کار-از-خانه، از راه دور، بازگشت به کار، فضای اداری، انعطاف پذیری و هر چیز دیگری که در ترکیب محل کار کارکنان ریخته می شود، واضح است که رهبران کار خود را برای آنها قطع می کنند.

در تحقیقات انجام شده توسط مایکروسافت و دیگران، یک یافته واضح به دست آمده است: افراد انعطاف پذیری می خواهند ، و همچنین می خواهند در کار خود احساس هدفمندی کنند. چالش در آنجا نهفته است. به‌عنوان یک رهبر، چگونه می‌توانید فرهنگ انعطاف‌پذیری و استقلال فردی ایجاد کنید و در عین حال گروه را برای همسویی حول یک هدف مشترک تشویق کنید؟

مشکل واقعاً سختی است. خوشبختانه، ما ابزارهایی را در اختیار داریم که تا حد امکان ساده‌سازی کنیم.

استفاده از فناوری برای حل مشکل

شاید تعجب آور نباشد، نادلا و تیم رهبری مایکروسافت معتقدند که پاسخ به بهبود تجربه کارکنان در استفاده از فناوری های دیجیتال نهفته است. من خیلی معتقدم اگرچه، مسلماً، آنقدرها هم که به نظر می رسد ساده نیست. و اگر مراقب نباشید ممکن است خراب شود.

طنز نهایی فناوری این است که باعث می شود زندگی (و کار) ما آسان‌تر است، اما در نتیجه، ما را بیشتر به سمت «حالت اعتیاد به کنش» سوق می‌دهد – که چیزهای بیشتری را در روزها و هفته‌هایمان جا می‌دهد. همانطور که الیور برکمن می گوید، “تمام تلاش‌های ما برای بهره‌وری بیشتر نتیجه معکوس می‌دهد – و فقط باعث می‌شود که ما حتی شلوغ‌تر و استرس بیشتری داشته باشیم.”

در واقع، فناوری هم راه حل و هم مشکل زندگی کاری پرمشغله و دائمی ما است. با این حال، اگر عاقلانه استفاده شود، امید این است که موارد اولی بیشتر و دومی کمتر باشد.

ایمیل، ایمیل، ایمیل 

ایمیل شر نهایی محل کار مدرن است (اگرچه به نظر من جلسات زوم ممکن است در رده دوم قرار گیرند). رهبران سهم عادلانه خود را از غربال کردن و مرتب کردن صندوق های ورودی متعدد دارند تا از مدیریت و وظایف کاری خود در راس همه افراد خود باشند. این امر به ویژه در مقایسه با قبل از همه گیری در حال حاضر صادق است.

به ویژه، ایمیل هایی که در ساعات عصر ارسال می شوند و در تعطیلات آخر هفته یک مسئله بزرگ است. همانطور که در بحث نادلا و گرانت مطرح شد، “رهبران لحن و انتظارات را تعیین می کنند” برای سازمان.

بنابراین، اگر یکی از اعضای تیم می بیند که یک دسته ایمیل از طرف شما، مدیرش، در یک بعدازظهر یکشنبه، آن‌ها تصور می‌کنند که کار در تعطیلات آخر هفته رفتاری عادی و چیزی است که از آنها انتظار می‌رود، به خصوص اگر بخواهند توسط افراد بالاترشان به عنوان جاه‌طلب و متعهد شناخته شوند.

این خطرناک است. اگر مراقب نباشید، قبل از اینکه متوجه شوید، خود را در محاصره انبوهی از کارمندان سوخته خواهید دید که تعادل بین کار و زندگی آنها به هم ریخته است.

یک راه حل ساده را در این مورد خاص اجرا کنید: گزینه تاخیر-ارسال را تنظیم کنید تا ایمیل را برای زمان مناسب تری برنامه ریزی کنید، مانند دوشنبه یا سه شنبه صبح / ظهر بعد.

نمونه‌های مشابه زیادی وجود دارد که می‌توان از فناوری به خوبی استفاده کرد. فقط باید آنها را پیدا کنید و از آنها استفاده کنید.

چنین تغییرات کوچک پیامدهای بزرگی در کارمند دارد. تجربه و برای آسان کردن کار رهبران. بهترین قسمت؟ نادلا می‌داند که خودش کارهایی برای انجام دادن دارد: “یکی از چیزهایی که حداقل در آن بهتر شده‌ام این است که بتوانم این انتظار را ایجاد کنم.”

اگر ساتیا نادلا می تواند متعهد به بهتر شدن باشد، شما نیز می توانید.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc. com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی