عمومی

روش 3 مرحله ای که مارک کوبان برای مرتب سازی بیش از 1000 استفاده می کند ایمیل در روز

روش ۳ مرحله ای که مارک کوبان برای مرتب سازی بیش از ۱۰۰۰ استفاده می کند
ایمیل در روز

تا آنجا که افراد مشهور می‌گویند، مارک کوبان یک دسترسی به افراد بسیار آسان الف>. او چندین آدرس ایمیل عمومی دارد که در آن از کارآفرینان دعوت می‌کند تا برایش پیشنهاد بفرستند و از او راهنمایی بخواهند — و همانطور که می‌توانید تصور کنید، افراد زیادی هستند که او را در این زمینه دنبال می‌کنند.

کوبانی می‌گوید که به اطراف می‌رود ۷۵۰ تا ۱۰۰۰ ایمیل از کارآفرینان هر روز. و او از طریق همه آنها کار می کند، علاوه بر همه ایمیل های دیگری که از تیم خود و دیگران دریافت می کند. به نظر می رسد اکثر مردم به نحوه ایجاد ایمیل علاقه مند هستند که توجه او را جلب خواهد کرد، اما به عنوان یک متخصص کارآمدی و خودخوانده ایمیل، من بیشتر در مورد روند او برای برخورد با این همه ایمیل کنجکاو بودم.

این چیزی است که من با توصیه‌های حکیمانه خودم پیدا کردم.

مرحله ۱: حذف

در قسمتی از بالا بردن سطح > پادکست، کوبان توضیح داد که روش اصلی او برای برخورد با همه این ایمیل ها “حذف، حذف، حذف” است. او گفت که حدود دو ثانیه طول می کشد تا تصمیم بگیرد که به یک ایمیل پاسخ دهد یا آن را حذف کند.

من فکر می کنم این توصیه خوبی است. ، به جز یک موضوع آشکار. در این روزگار واقعاً نیازی به حذف ایمیل نیست. در عوض، باید ایمیل های خود را بایگانی کنید. وقتی ایمیلی حذف می‌شود، برای همیشه از بین می‌رود — اما بایگانی به این معنی است که هنوز در بایگانی ایمیل شما قابل دسترسی است.

هر زمان که ایمیلی به شما مربوط نیست یا نیاز به پاسخگویی ندارد، باید آن را بایگانی کنید تا آن را دریافت کنید. از صندوق ورودی خود بدون اینکه واقعاً آن را حذف کنید. به این ترتیب، می توانید صندوق ورودی خود را تمیز نگه دارید بدون اینکه اجازه دهید چیزی گم شود. این یک گام مهم در دستیابی به Inbox است Zero، یک تکنیک مدیریت ایمیل است که من اجرای آن را به شدت توصیه می کنم.

مرحله ۲: تفویض اختیار

اگر کوبانی چیزی را ببیند که علاقه او را برانگیزد، پاسخی سریع می فرستد و سوالاتی را برای آنها پر می کند. اگر فرد پاسخ های کافی بدهد، می داند که پتانسیل هایی وجود دارد.

در آن مرحله، او ایمیل را به تیم خود تحویل می دهد. در اصل، او گفتگو را به شخص دیگری محول می کند. او می‌گوید: «من افراد مختلفی با تخصص‌های مختلف دارم و از آنها می‌خواهم که پایه‌هایی را که به طور کامل به آن‌ها آشنایی ندارم، بررسی کنند و بپوشانند،» این کاری است که اغلب خودم را انجام می‌دهم.

به‌عنوان یک بنیان‌گذار کسب‌وکار، سال‌ها صرف ایجاد تیمی از متخصصان کرده‌ام. بنابراین اگر خودم را در یک مکالمه ایمیلی بیابم که برای شخصی متخصص تر از خودم مناسب تر است، فقط به شخص مربوطه در تیمم سی سی می زنم و از او می خواهم که مکالمه را به عهده بگیرد. من اطمینان دارم که آنها تصمیم بهتری نسبت به من خواهند گرفت زیرا این حوزه تخصص آنهاست، و اکنون یک چیز کمتر است که باید به آن فکر کنم.

مرحله ۳: فیلتر کردن

دو مرحله اول اساسا نحوه مدیریت کوبایی با ۱۰۰۰ ایمیلی است که هر روز از کارآفرینان دریافت می کند. اما یک استراتژی نهایی وجود دارد که او برای کاهش تعداد ایمیل‌هایی که در وهله اول دریافت می‌کند، اجرا می‌کند.

برای هر کسی که به دنبال آن است. توجه کوبان را جلب کنید، او می گوید «بدترین کاری که می توانید انجام دهید این است که مکرراً به او ایمیل بزنید. راه حل او برای این کار ساده است — او فیلتری در جیمیل ایجاد می کند که به طور خودکار هر ایمیلی را از آدرس مشخص شده حذف می کند.

این تکنیک خاص احتمالاً برای اکثر افراد مرتبط نیست، اما ارزش این را دارد که چگونه می توانید یک تکنیک مشابه را در روزانه خود پیاده سازی کنید. زندگی من اغلب می گویم “بهترین راه برای رسیدن به Inbox Zero رسیدن به ایمیل صفر است،” به این معنی که بهترین راه برای کاهش ایمیل این است که در وهله اول تعداد ایمیل هایی را که به صندوق ورودی شما می رسند محدود کنید.

اکثر ابزارهای ایمیل دارای ویژگی‌های فیلتر خودکار هستند که ایمیل شما را در دسته‌های مختلفی مانند “اجتماعی”، “تبلیغات”، “به‌روزرسانی‌ها” و موارد دیگر دسته‌بندی می‌کنند. اینها ویژگی‌های عالی هستند که از یادگیری ماشینی برای بهبود نحوه مرتب‌سازی ایمیل‌ها در طول زمان استفاده می‌کنند. اگر قبلاً این کار را نکرده اید، سعی کنید آنها را روشن کنید. به این ترتیب، می‌توانید فوراً روی مهم‌ترین ایمیل‌هایتان تمرکز کنید و بعداً به موارد دیگر برسید.

حتی می‌توانید آن را دریافت کنید. با ایجاد فیلترهای سفارشی برای حذف ایمیل‌های حاوی کلمات کلیدی خاص از صندوق ورودی خود، یک قدم جلوتر بروید. برای مثال، اگر واقعاً هیچ ایمیل بازاریابی نمی‌خواهید، می‌توانید فیلتری ایجاد کنید تا ایمیل‌های حاوی کلمه «لغو اشتراک» را به یک پوشه دیگر منتقل کنید. سپس می توانید به سرعت پوشه را یک بار در هفته یا بیشتر بررسی کنید تا مطمئن شوید که چیزی از بین نرفت. (یا اگر واقعاً جسارت دارید، می توانید قانون را برای بایگانی کردن همه آنها تنظیم کنید.)

من چیزهای زیادی دارم. درباره نحوه استفاده صحیح از ایمیل فکر می کنم، اما باید بگویم، مارک در اینجا ایده درستی دارد. چه در Inbox Zero هستید یا نه، این مراحل را امتحان کنید. ممکن است تعجب کنید که چگونه یک صندوق ورودی کارآمد می تواند بر بقیه روز شما تأثیر بگذارد.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی