عمومی

رشما ساوجانی می داند که والدین شاغل واقعاً چه می خواهند روز مادر: کارفرمایان که فرسودگی شغلی را جدی می گیرند

رشما ساوجانی می داند که والدین شاغل واقعاً چه می خواهند
روز مادر: کارفرمایان که فرسودگی شغلی را جدی می گیرند

رشما ساوجانی درمانی برای «گناه مزمن مادر» دارد.

بنیانگذار طرح مارشال برای مادران، دخترانی که کدنویسی می‌کنند، و نویسنده پرداخت، آن را نشانه‌ای از یک بیماری بزرگ‌تر می‌داند: سیاست‌های نابخشودنی محل کار. او می‌گوید که کسب‌وکارها می‌توانند و باید با استناد به کمبود استعداد به عنوان نمایشگاه الف. ساوجانی از این سازمان می‌گوید: «در طرح مارشال برای مادران، ما مأموریت داریم که هر شرکتی در آمریکا مزایای مراقبت از کودک را برای تک تک کارمندان فراهم کند. سازمانی که او در اوایل سال ۲۰۲۱ تأسیس کرد تا از مکان‌های کاری عادلانه‌تر برای خانواده‌ها حمایت کند.

او و طرح مارشال برای مادران یک تبلیغ جدید امروز به سبک یک آگهی تجاری دارویی برای رسیدن به آن پیام. پس از فهرست کردن علائم احساس گناه مزمن مادر (احساس بد برای رفتن به سر کار، یا لذت بردن از یک شب بیرون رفتن، یا حتی تنها بودن در حمام)، این آگهی به شرح زیر است: سیاست های کاری بهتر، مانند دستمزد برابر برای مادران و دسترسی به مراقبت از کودکان مقرون به صرفه، درمان است.

ساوجانی این لحظه را فرصتی برای واقع بین بودن در مورد مشکلاتی که مادران شاغل با آن روبرو هستند می داند. از آنجایی که این جمعیت به طور نامتناسبی از نظر اقتصادی تحت تأثیر همه گیری قرار گرفته است و همچنان با چالش هایی در زمینه مراقبت از کودکان مواجه است. “ما باید از خود بپرسیم که آیا زنانی که در نیروی کار شرکت می کنند، یک امر خوب یا ضروری است؟” او می گوید. “و من فکر می کنم، در آمریکا، ما با آن به عنوان یک دوست خوب برخورد کرده ایم.”

- رشما ساوجانی می داند که والدین شاغل واقعاً چه می خواهند
روز مادر: کارفرمایان که فرسودگی شغلی را جدی می گیرند

سال گذشته، در روز مادر، ساوجانی متوجه تبلیغات بی‌شماری برای تعطیلات شد که مادران را با ابرقهرمانان مقایسه می‌کرد. او می‌گوید: «ما باید این کاریکاتورمان را به‌عنوان یک فرهنگ که مادران شهید هستند، تغییر دهیم. “آنچه ما می خواهیم نشان دهیم این است که زنان نیازی به یادگیری ژست های قدرتی دیگر یا دریافت یک مربی ندارند. چیزی که آنها نیاز دارند این است که کسی هزینه مراقبت از کودک را بپردازد و از عقب نشینی برنامه های کاری منعطف خودداری کند.”

اگرچه ساوجانی انتظار دارد که شرکت های بیشتری در روز مادر به پیشبرد روایت ابرقهرمانی ادامه دهند، برخی به جای تمجید صرف شروع به ارائه راه حل کرده اند: شرکت جواهرات. کندرا اسکات اخیراً اعلام کرد که روز مادر را خواهد ساخت. یک تعطیلات شرکتی، به کارمندان دوشنبه بعد از تعطیلات مرخصی با حقوق می دهد – بنابراین مادران شاغل می توانند زمانی برای استراحت داشته باشند، و بقیه می توانند فرصتی برای شناخت بهتر مادران شاغل در زندگی خود داشته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی