عمومی

راه های شناخت کارکنان: پیامدهای مالیاتی آنها

راه های شناخت کارکنان: پیامدهای مالیاتی آنها

گفتن “متشکرم” به کارمندان که کار خوبی برای شرکت شما انجام می دهند و هیچ پیامد مالیاتی در اینجا وجود ندارد. اما اگر می‌خواهید کارهای بیشتری انجام دهید تا دستاوردهای آن‌ها را بشناسید و آن‌ها را به‌عنوان کارمندان ارزشمند حفظ کنید، کارهای زیادی می‌توانید انجام دهید.

قوانین مالیاتی برای پرداخت به کارکنان Extra

هر زمان که پول در میان باشد، پیامدهای مالیاتی نیز به دنبال دارد. همچنین روند رو به رشد قانون ایالتی شفافیت پرداخت؛ کارهایی که برای یک کارمند انجام می دهید ممکن است برای همه کارکنان شما شناخته شده باشد.

نقد

هر برچسبی که روی آن قرار دهید، پول نقد یا معادل های نقدی به عنوان غرامت مشمول مالیات تلقی می شود. کارمندان از پاداش ها مشمول مالیات می شوند در حالی که شرکت می تواند پرداخت را کسر کند (با فرض اینکه کل غرامت به کارمند معقول). پاداش ها نیز مشمول مالیات بر حقوق و دستمزد می شوند.

  • پاداش ها. چه کسی پول بیشتری نمی خواهد، بنابراین پاداش بدهید – نه فقط یک جایزه سالانه، بلکه یک جایزه مرتبط با یک دستاورد خاص – یک جایزه خوش آمدید.
  • هدایای سالگرد. خیر، این به وضعیت تأهل کارمند مربوط نیست. تشخیص اینکه کارمند چه مدت در شرکت بوده است. ممکن است یک هدیه پولی تضمین شده باشد، و Oracle Netsuite پیشنهاد می‌کند این درصدی از حقوق باشد و این درصد هر سال افزایش می‌یابد.
  • کارت های هدیه. اگرچه این یک حرکت پولی کوچک است، اما همچنان نشانه ای از شناخت است و برای مقاصد مالیاتی به همین صورت است.

ways to recognize employees - راه های شناخت کارکنان: پیامدهای مالیاتی آنها

مزایای جانبی

بالاتر و فراتر از غرامت، مزایای مختلف می تواند تنها چیزی باشد که یک کارمند ارزشمند را به رسمیت بشناسد. کمک به کارمندان در پرداخت وام های دانشجویی، ادامه تحصیل، یا پرداخت هزینه های مراقبت از کودکان را در نظر بگیرید. برای اعمال قوانین مالیاتی مطلوب برای کارکنان و کسب و کار، بسیاری از مزایای جانبی باید بر مبنایی بدون تبعیض ارائه شود. و معمولاً به صورت سالانه ارائه می شوند و به عملکرد شغلی وابسته نیستند. این بدان معناست که نمی توان از اکثر آنها برای جدا کردن یک کارمند که کار عالی را در یک پروژه خاص انجام داده است استفاده کرد. با این وجود، فهرست مزایای بالقوه را در انتشار IRS 15-B.

توجه داشته باشید که اگر مزایای حمل و نقل را ارائه می کنید، رایگان پارکینگ، گذرنامه حمل‌ونقل، یا جمع‌آوری ون—شما نمی‌توانید هزینه‌های خود را کسر کنید، حتی اگر مزایا (تا ۳۰۰ دلار در ماه در سال ۲۰۲۳) برای کارکنان معاف از مالیات است و مشمول مالیات حقوق و دستمزد نیست.

وقت استراحت

اگر کارمندان به شدت سخت کار کرده اند و شما می خواهید به آنها پاداش دهید، سپس به آنها مرخصی بدهید. اگر مرخصی مرخصی با حقوق باشد، به عنوان غرامت عادی تلقی می شود. قوانینی که قبلا بحث شد اعمال می شود. زمان مرخصی می تواند برای:

  • کار داوطلبانه باشد. کارکنان ممکن است در سازمان‌هایی مشارکت داشته باشند یا سازمان‌هایی را که شرکت انتخاب می‌کند پشتیبانی کنند.
  • Sabbaticals. کسب و کارهای کوچک ممکن است نتوانند کارمندی را برای مدت طولانی از شرکت دور کنند. با این وجود، ممکن است یک تعطیلی با حقوق برای برخی از کارمندان، مانند یک مدیر یا فردی که در فعالیت های هنری فعالیت می کند، مناسب باشد.

مالکیت را به اشتراک بگذارید

اگر واقعاً می خواهید قدردانی کنید کارکنان خود – و آنها را وادار کنید تا حتی بیشتر به موفقیت شرکت شما متعهد شوند – به اشتراک گذاری مالکیت با کارکنان خود فکر کنید. در صورتی که کسب و کار شما یکپارچه باشد، چندین راه برای انجام این کار وجود دارد:

  • به عنوان غرامت به کارکنان سهام بدهید . اگر شما یک شرکت C هستید و در صنایع خدماتی خاصی فعالیت نمی کنید، کارمندان می توانند تا زمانی که سهام را در اختیار داشته باشند، ۱۰۰% سود معاف از مالیات تا ۱۰ میلیون دلار دریافت کنند (به نام سهام بخش ۱۲۰۲). یا سهام کسب و کار کوچک واجد شرایط همانطور که در دستورالعمل های توضیح داده شده است جدول D از فرم ۱۰۴۰) برای بیش از ۵ سال.
  • طرح اختیار سهام کارکنان (ESOP). هر دو شرکت C و S می توانند یک برنامه بازنشستگی با سرمایه سهام کارفرما تنظیم کنند. مزایای مالیاتی هم برای کارمندان و هم برای مالکان وجود دارد:
    • مشارکت سهام توسط شرکت کسر مالیات است (محدودیت ها اعمال می شود)
    • کمک های نقدی به ESOP بنابراین می تواند سهام را از مالکان فعلی خریداری کند. قابل کسر
    • مالکانی که سهام خود را می فروشند در صورت رعایت شرایط خاص می توانند به تعویق مالیات بر سود حاصل از این فروش دست یابند
    • با کارکنانی که در ESOP شرکت می کنند تقریباً به همان شیوه رفتار می شود. با توجه به کمک های کارفرما به ۴۰۱ (k)؛ تا زمانی که توزیع‌ها را دریافت نکنند، هیچ مالیاتی برای کارمندان وجود ندارد.

از طریق مرکز ملی مالکیت کارکنان.

  • اختیارات سهام را اعطا کنید. این به کارکنان این حق را می‌دهد که از اختیارات اختیار استفاده کنند و سهام را خریداری کنند. اینها می توانند عبارتند از:
    • اختیارهای سهام تشویقی (ISO). این‌ها معمولاً توسط شرکت‌های سهامی عام استفاده می‌شوند، بنابراین توضیح بیشتری در اینجا لازم نیست.
    • گزینه‌های سهام کارکنان غیر واجد شرایط. اینها گزینه هایی هستند که الزامات ISO را برآورده نمی کنند.
    • کمک های مالی واجد شرایط. این کمک‌ها به کارمندان در شرکت‌های خصوصی اجازه می‌دهد تا زمانی که در پایان دوره تعویق، مبلغ صحیحی از حقوق کارکنان خودداری شود، درآمد خود را در صورتی که شرکت ترتیبات امانی برای نگهداری سهام ارائه دهد، به تعویق بیاندازند. مشاور مالیاتی توضیحات خوبی در مورد این مزیت دارد.

نتیجه گیری

به آنچه کارمندان شما دوست دارند گوش دهید، با بودجه خود مشورت کنید و آنچه می توانید ارائه دهید. اگر نمی توانید یک جایزه بزرگ بپردازید، حتی یک حرکت کوچک – یک یادداشت تشکر کتبی، یک جایزه کارمند ماه، یا یک مکان پارک مورد علاقه – می تواند کمک زیادی به نشان دادن قدردانی شما کند.

<تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی