عمومی

چگونه فناوری به پزشکان کمک می کند تا دفتر کار را کاهش دهند هزینه ها

چگونه فناوری به پزشکان کمک می کند تا دفتر کار را کاهش دهند
هزینه ها

تکنولوژی جدیدی در قالب اسکن کارت بیمه با قابلیت هوش مصنوعی وجود دارد، به علاوه تشخیص نوری کاراکتر (OCR) و تأیید، که به پزشکان کمک می کند تا هزینه های مطب را کاهش دهند.



چگونه فناوری به پزشکان در کاهش هزینه های مطب کمک می کند

Orbit Healthcare در مورد اینکه چگونه این فناوری می تواند به پزشکان در کاهش هزینه های اداری کمک کند، تحقیقات چشمگیری انجام داده است، که آژانس طراحی Nowsourcing آن را به یک اینفوگرافی عالی تبدیل کرده است.

بیایید نگاهی بیندازیم. برخی از نکات برجسته تحقیق Orbit Healthcare.

svg%3E - چگونه فناوری به پزشکان کمک می کند تا دفتر کار را کاهش دهند
هزینه ها

<فرایندهای دستی ناکارآمد و مستعد خطا

پردازش دستی جزئیات بیمه باعث هدر رفتن منابع مالی و پرسنلی می شود. خطاهای زیادی در ورود اطلاعات وجود دارد یا در گرفتن یا کلید زدن اطلاعات دریافتی بیمار، یا به سادگی در گرفتن اطلاعات اشتباه بیمه. سایر مشکلات عبارتند از پوشش سپری شده، اطلاعات پرداخت کننده نادرست و جزئیات نادرست بیمار و پرداخت کننده.

این مسائل ترکیبی باعث ۲۵ درصد از هزینه های مراقبت های بهداشتی در ایالات متحده سربار اداری باشد. با اسکن خودکار، OCR و راستی‌آزمایی می‌توان این میزان را تا حد زیادی کاهش داد.

در مجموع، سیستم مراقبت‌های بهداشتی ایالات متحده در حال حاضر سالانه تا ۸۵۰ میلیارد دلار را بابت خطاها و ناکارآمدی‌ها هدر می‌دهد که داده‌های بیمه بد یکی از عوامل مؤثر است.

هزینه بیمه تایید نشده

این تحقیق نشان می‌دهد که خطاهای ادعای بیمه به طور مستقیم هر سال ۱۷ میلیارد دلار را هدر می‌دهد، در حالی که ارائه‌دهندگان خدمات بهداشتی جهانی سالانه حدود ۳۰ میلیارد دلار از طریق کار تقلبی یا اشتباه از دست می‌دهند. با فناوری صحیح، هم ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و هم بیماران می توانند از کل صرفه جویی بیش از ۱۶ میلیارد دلار بهره مند شوند.

یک چهارم از کل هزینه های پردازش پرداخت در بخش مراقبت های بهداشتی در حال حاضر به دلیل شکست های قیمت گذاری و هدر رفته است. پیچیدگی های اداری واضح است که باید پیشرفت های عظیمی انجام شود.

چالش های جدید ارائه دهندگان بهداشت از راه دور

Telehealth شامل مدیریت و توزیع خدمات بهداشتی و اطلاعات از طریق اطلاعات الکترونیکی و فناوری های مخابراتی است. تفاوت آن با امکانات پزشکی استاندارد در این است که ارائه‌دهندگان خدمات بهداشتی از راه دور معمولاً کارکنانی برای کمک به تأیید جزئیات بیمه ندارند.

در حالی که Orbit Healthcare کشف کرده است که ۷۴٪ از بیماران ایالات متحده به استفاده از خدمات بهداشت از راه دور علاقه مند هستند، چنین ارائه دهندگانی برای تأیید بیمه به طور فزاینده ای به فناوری خودکار قابل اعتماد وابسته خواهد شد.

آخرین سرفصل ها را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی