عمومی

راهنمای کسب و کارهای کوچک برای بازاریابی ویدئویی

راهنمای کسب و کارهای کوچک برای بازاریابی ویدئویی

در عصر دیجیتال محور امروزی، بازاریابی ویدئویی به سرعت به عنوان ابزاری غالب برای کسب و کارها برای برقراری ارتباط پیام خود ظاهر شده است.

با توانایی آن در ارائه محتوا به صورت بصری. به شیوه ای متقاعد کننده و تعاملی، جای تعجب نیست که کسب و کارها در هر مقیاسی از قدرت آن استفاده می کنند.

مزیت اصلی بازاریابی ویدیویی ظرفیت ذاتی آن برای ساده سازی مفاهیم پیچیده و ایجاد پاسخ احساسی از سوی مخاطب است که باعث ایجاد آن می شود. یک رسانه بی نظیر برای تعامل یکپارچه با مشتریان بالقوه و مشتریان در پلتفرم های مختلف.

تا آنجا که با به نمایش گذاشتن قابلیت‌ها یا نمایش محصول، ویدیو بی‌رقیب است، اغلب مشتریان بالقوه را راحت‌تر می‌کند و سفر آنها را از بررسی تا خرید تسریع می‌کند.

از آنجایی که چشم انداز جهانی همچنان به سمت یک دوره به هم پیوسته تر تغییر می کند، که توسط پیشرفت های سریع در دسترسی به اینترنت پهن باند تسهیل می شود، اهمیت و تأثیر محتوای ویدیویی در فرآیندهای تصمیم گیری مصرف کنندگان غیرقابل انکار است.

کسب و کارها، اکنون بیش از هر زمان دیگری، به شدت از این تحول آگاه هستند، و روند رو به رشدی از برندها – به طور بالقوه شامل رقبای شما – به طور فعال وجود دارد. ادغام ویدئو در استراتژی‌های بازاریابی گسترده‌تر آنها.

این موج تبلیغاتsvg%3E - راهنمای کسب و کارهای کوچک برای بازاریابی ویدئوییگزینه فقط برای همگام شدن با رقابت نیست، بلکه تشخیص ارزش واقعی ویدیو باعث ایجاد ارتباط با مخاطبان می شود.

< span class="ezoic-autoinsert-video ezoic-under_second_paragraph"/>

سفر بازاریابی ویدئویی، مملو از خلاقیت و بینش های استراتژیک، برای برندهایی که قصد دارند جایگاهی در فضای شلوغ دیجیتالی ایجاد کنند، نویدبخش و مثمر ثمر خواهد بود. .

بازاریابی ویدیویی چیست؟

بازاریابی بخش مهمی از موفقیت کلی یک کسب و کار است.

بازاریابی تمام مراحل مربوط به سفارشی کردن محصولات، پیام ها، فروش، توزیع، خدمات مشتری و همچنین سایر اقدامات تجاری شما را در بر می گیرد. خواسته‌های مهم‌ترین دارایی کسب‌وکار خود را که مشتری شماست، برآورده کنید.

راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید با پلتفرم دیجیتال امروزی کسب‌وکار خود را بازاریابی کنید. چه ایمیل باشد، چه رسانه های اجتماعی یا حتی بازاریابی ویدیویی، شما گزینه هایی دارید.

بازاریابی ویدیویی راهی سریع و موثر برای بازاریابی محصولات و خدمات شما است. برخلاف تبلیغات ویدیویی که برای برانگیختن علاقه و افزایش فروش طراحی شده است، محتوای بازاریابی ویدیویی سعی می‌کند با مشتریان شما در سطح بالاتری تعامل داشته باشد.

بازاریابی ویدیویی می تواند به بهبود حضور آنلاین شما کمک کند، آگاهی بهتر از برند را ارتقاء دهد، به شما اجازه دهد تعامل را افزایش دهید و اعتماد ایجاد کنید. تبلیغات ویدیویی زیرمجموعه‌ای از بازاریابی ویدیویی است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا برای محصولات یا خدمات خود فروش داشته باشند.

طبق ماهیت خود، فرمت‌های ویدیویی ثابت کرده‌اند که جذاب باشد، بیننده را درگیر کند و توجه او را جلب کند. بیایید بپذیریم که ما روز به روز بیشتر به سمت بصری گرایش می‌شویم و ارائه و محتوای خوب می‌تواند برند شما را به مسیری طولانی برساند.

در عصر امروزی رسانه‌های اجتماعی و دستگاه‌های تلفن همراه، یک ویدیو می‌تواند به راحتی ویروسی شود، که می‌تواند به تقویت شناخت برند شما کمک می کند.

ویروسی شدن به این معنی است که محتوای شما، در این مورد، ویدیو، واکنش ها را می بیند و به طور مکرر به اشتراک گذاشته می شود.

با این سطح از تعامل، می توانید ایجاد کنید. دنبال کردن در مورد یک موضوع خاص، علت اجتماعی، محصول، خدمات یا تبلیغات مهم برای کسب و کار شما. نظرات، لایک‌ها و اشتراک‌گذاری‌های بعدی به افزودن اعتبار و تأییدیه‌های دنبال‌کنندگان آنلاین/اجتماعی شما کمک می‌کند.

استفاده از محتوایی که باعث بحث و بازخورد می‌شود، شانس بیشتری برای اشتراک‌گذاری توسط مخاطبان بزرگ‌تر دارد.

اگر مشتریان شما نتوانند محتوایی را بیابند که استفاده و لذت بردن از محصول شما را آسان می کند، به احتمال زیاد به دنبال رقابت شما به جای دیگری خواهند رفت. این بدان معنی است که شما فرصت را از دست داده اید تا آنها را تحت تأثیر قرار دهید یا در برخی موارد حتی توجه آنها را به خود جلب کنید.

این جایی است که یک استراتژی محتوای بازاریابی ویدیویی قوی به کار می رود.

svg%3E - راهنمای کسب و کارهای کوچک برای بازاریابی ویدئویی

رشد ویدئو

پیش‌بینی جهانی کنونی تخمین می‌زند که افراد عادی تماشا کنند ۱۰۰ دقیقه ویدیوی آنلاین هر روز در سال ۲۰۲۱٫ در واقع ، یک نظرسنجی از بازاریابان نشان می دهد که ۸۸٪ از آنها می گویند بازاریابی ویدئویی بازده سرمایه گذاری (ROI) مثبتی را برای آنها فراهم می کند.

علاوه بر این، ۹۲٪ از بازاریابان می گویند که ویدیو بخش مهمی از استراتژی بازاریابی است. . با ۷۵ میلیون آمریکایی که هر روز ویدیوهای آنلاین را تماشا می کنند، بازاریابی ویدیویی فرصت های فریبنده ای را برای بازاریابان فراهم می کند تا از افزایش محبوبیت ویدیوهای آنلاین استفاده کنند.

خبر خوب این است که برای شروع به چیز زیادی نیاز ندارید. با یک دوربین خوب یا یک گوشی هوشمند مناسب، شما نیز می توانید ویدیوهای عالی برای کسب و کار خود بسازید.

از ویدیوی بازاریابی شما می توان برای وب سایت یا سکوهای رسانه اجتماعی مانند YouTube، Facebook، و Instagram؛ آسمان به معنای واقعی کلمه محدودیت است.

یک نکته در اینجا این است که ساخت یک ویدیوی بازاریابی نیاز به کمی منحنی یادگیری دارد. اول، شما باید دانش و ابزار مناسبی داشته باشید تا تأثیر معناداری از تلاش بازاریابی ویدیویی خود داشته باشید.

اگر مردم محتوای ویدیوی شما را دوست داشته باشند یا به اشتراک بگذارند، زمانی که به پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی برسد می‌تواند ویروسی شود. . تأییدیه‌هایی از این قبیل می‌توانند حتی دسترسی شما را تقویت کنند.

وقتی اطلاعات از طرف کسی که او می‌شناسد می‌آید، احتمال اینکه گیرنده آن را ببیند، دوست داشته باشد یا به اشتراک بگذارد بسیار بیشتر است.

به همین دلیل است که کسب‌وکارهای بیشتری علاوه بر بازاریابی ایمیلی و رسانه‌های اجتماعی برای بهترین نتایج، ویدیو را در ترکیب بازاریابی خود قرار می‌دهند.

اما ایجاد محتوای ویدیویی برای مصرف آنلاین می‌تواند کمی از نظر فناوری سنگین باشد. با این حال، زمانی که اصول اولیه را یاد گرفتید انجام آن سخت نیست. در این راهنما، مواردی را که برای شروع به آن نیاز دارید، بررسی می‌کنیم.

svg%3E - راهنمای کسب و کارهای کوچک برای بازاریابی ویدئویی> >

کاربردهای مختلف ویدیو در بازاریابی

بازاریابی ویدیویی یکی از جنبه های بازاریابی محتوا همراه با ایمیل، رسانه های اجتماعی و بازاریابی سنتی است. . در اینجا محتوای ویدیویی به عنوان یک ابزار داستان سرایی بصری موثر استفاده می شود. این سه مزیت بزرگ دارد.

با یک ویدیو، می‌توانید پیام خود را پخش کنید، برند خود را تقویت کنید و تأثیر بیشتری بر مخاطبان خود به عنوان یک رسانه داشته باشید.

ویدئو به طور مداوم پویا و پویا است. همچنان به شادی، سرگرمی و اطلاع رسانی ادامه می دهد.

صرف نظر از دامنه توجه مخاطب هدف، چه ۶ ثانیه در یک تاک یا یک آموزش ۱۵ دقیقه ای باشد، آنها بسیار تأثیرگذار هستند.

علاوه بر این، یک ویدیو را می‌توان در پلتفرم‌ها به اشتراک گذاشت، خواه در وب‌سایت شما، کانال رسانه‌های اجتماعی در دستگاه‌های تلفن همراه، YouTube در رایانه شخصی یا لپ‌تاپ‌ها باشد.

به برقراری ارتباط آسان کمک کنید

محتوای ویدیویی می‌تواند حتی خنده دار، آموزشی، الهام بخش، انگیزشی یا دلگرم کننده باشد. آنها می توانند شخصی باشند، به راحتی توجه را جلب کنند و بیشتر از رسانه های دیگر با مخاطبان طنین انداز شوند.

ویدئو می‌تواند به معرفی یک نام کمک کند و به مخاطب اجازه دهد ماهیت واقعی کسب‌وکار و پیشنهادات شما را ببیند.

افراد دوست دارند از مردم خرید کنند. اگر آنها به شما اعتماد داشته باشند، احتمال خرید از شما را به شدت افزایش می دهد. ویدیوها اکنون نوع محتوای مورد علاقه مصرف کنندگان برای دیدن از یک برند در رسانه های اجتماعی هستند.

توسط ۲۰۲۳ حدود ۳۴۵ میلیون کاربر اینترنت در آمریکای شمالی و ۳۲۹ میلیون کاربر موبایل به این ترتیب، مصرف‌کنندگان همیشه انتظار دارند محتوای ویدیویی بیشتری ببینند.

در این عصر اتصال، ۹۲ درصد از مصرف‌کنندگان ویدیوی تلفن همراه یک ویدیو را با دیگران به اشتراک می‌گذارند. این یک استدلال قانع کننده دیگر برای شروع استراتژی محتوای ویدیویی شما برای شرکت شما است.

svg%3E - راهنمای کسب و کارهای کوچک برای بازاریابی ویدئویی/png” id=”ezoic-pub-ad-placeholder-632″>

فروش را آسان می کند

ویدئوها به راحتی پردازش می شوند و می توانند به همین سرعت توجه مردم را جلب کنید این برای کمک به شناخت برند بسیار مفید است.

آنها محتوای دیداری و شنیداری را برای انتقال پیام ها ترکیب می کنند. برخلاف محتوای بصری متن ساده، مغز ما اطلاعات موجود در یک ویدیو را بسیار راحت‌تر حفظ می‌کند.

تحقیق نشان می‌دهد موارد زیادی وجود دارد برای کسب سود از بازاریابی ویدئویی از جمله افزایش فروش و تولید سرنخ. حدود ۷۱ درصد از بازاریابان B2B و ۶۶ درصد از بازاریابان B2C از ویدیو برای بازاریابی محتوای خود استفاده می‌کنند.

یک ویدیوی حاوی متن، موسیقی و عکس، آن را به یک رسانه ایده‌آل برای انتقال محتوای جذاب تبدیل می‌کند.

آنها کاربران را برای مدت زمان طولانی تری در وب سایت شما درگیر می کنند. آنها همچنین یک راه عالی برای افزایش اشتراک در ایمیل و رسانه های اجتماعی شما هستند.

به عنوان رسانه ای که توجه را به خود جلب می کند، بینندگان را به سمت یک اقدام سوق می دهد. اگر یک تماس برای اقدام در نظر بگیرید یا تخفیف ارائه دهید، می‌تواند منجر به افزایش تعامل با مشتریان یا حتی تبدیل‌ها شود.

کسب و کار خود را تبلیغ کنید

با ویدیو، می‌توانید محصولات خود را تبلیغ کنید. یا خدمات را افزایش دهید و نرخ تبدیل خود را از مشتریان بالقوه به خریدار افزایش دهید.

شما می توانید ویدیوهایی ایجاد کنید تا زمینه آموزشی برای کسب و کار خود فراهم کنید. حتی به مشتریان اجازه دهید خدمات شما را امتحان کنند.

می توانید یک ویدیوی محصول برای برجسته سازی بسازید. ویژگی های محصولات شما و همچنین جذب و حفظ مشتریان.

پلتفرم های ویدیوهای شما متنوع است. می‌توانید از ویدیوهای خود در رسانه‌های اجتماعی وب‌سایت خود استفاده کنید که شامل YouTube، Twitter، Facebook، LinkedIn و همچنین سایر پلتفرم‌های اینترنت از جمله Google می‌شود.

افزایش ترافیک

ویدیوها از از رسانه های اجتماعی یا بازاریابی ایمیلی شما می توان برای هدایت ترافیک به سایت شما استفاده کرد. بررسی محصول، تبلیغات ویدیویی یا آموزش‌های ویدیویی از پلتفرم‌های دیگر می‌تواند بینندگان را به وب‌سایت شما هدایت کند تا تعداد بازدیدکنندگان سایت شما افزایش یابد.

علاوه بر این، ویدیوهای شما در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی می‌توانند به اطمینان از دسترسی شما کمک کنند. به مشتریان بالقوه ای که ممکن است در اینترنت درباره شما ندانند.

با ویدیوهای خوب، پیام های خوبی ارائه می شود که راهی عالی برای افزایش دسترسی شما ویدیو به شما امکان می دهد پیام خود را پخش کنید، برند خود را تقویت کنید و تأثیر بیشتری بر مخاطبان خود داشته باشید.

<یک دلیل واضح دیگر برای اینکه بازاریابی محتوای ویدیویی یکی از مؤثرترین ابزارهای بازاریابی باقی مانده است، سادگی است.

svg%3E - راهنمای کسب و کارهای کوچک برای بازاریابی ویدئویی

در زیر برخی از انواع مختلف ویدیوهای بازاریابی آورده شده است. می توانید برای اطلاع رسانی خود استفاده کنید.

ویدئوی گواهی مشتری

مشتریان می‌توانند سفیران خوبی برای برند، محصول یا خدمات شما باشند. اگر می توانید مشتری موجودی را بیابید که مایل به تماشای ویدیو است، پس به هر طریقی او را در ویدیوی خود بیاورید.

آنها می توانند تأثیر بسیار خوبی بر سایر مشتریانی بگذارند که روی حصار هستند تا به توضیح این موضوع کمک کنند. پیچیدگی های محصول یا خدمات شما از دید کاربر یا مشتری.

برای اطلاعات بیشتر موفقیت به مشتریان اجازه دهید از کلمات خود استفاده کنند اما از آنها بخواهید که دقیق باشند. ممکن است مشتریان بالقوه آنقدرها از پیشنهاد شما متقاعد نشده باشند، اما وقتی یکی از مشتریان دیگر که می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند، محصولات شما را توصیه می کند، ممکن است تردید آنها کاهش یابد.

How-To Video

همچنین به عنوان شناخته شده است. ویدیوهای آموزشی، آموزش‌ها یا خودتان آن را انجام دهید (DIY)، آنها به بینندگان اجازه می‌دهند راه‌حل‌هایی برای مشکل خاصی که ممکن است تجربه می‌کنند بیابند. آنها یک راه عالی برای کمک به بینندگان هستند که گام به گام یک فرآیند را طی کنند.

در اصل این ویدیوها به بینندگان کمک می‌کنند به سؤالات پاسخ دهند و به آنها آموزش می‌دهند که چگونه کاری را انجام دهند که نمی‌دانستند چگونه انجام دهند. .

طبق Google، یک ویدیوی نحوه انجام، بیشترین توجه را در بین هر دسته بندی محتوا در یوتیوب؛ بیشتر از کلیپ های موسیقی یا بازی.

در واقع، بیش از ۷ از هر ۱۰ بیننده از ۲ میلیارد کاربر فعال ماهانه YouTube، آنها از YouTube برای حل مشکلات استفاده می کنند. همچنین این یک راه عالی برای استفاده از محتوای ویدیوی خود برای کمک به دیگران است.

ویدئوی آزمایشی

یک ویدیوی نمایشی راهی عالی برای نمایش ویژگی‌های محصول یا خدمات شما است، زیرا آنها کار می‌کنند. برای کمپین‌های بازاریابی مناسب است.

برای ارتقای بیشتر پیام خود، می‌توانید انیمیشن را نیز بگنجانید، تصاویر و اینفوگرافیک ها به مخاطب کمک می کند تا احساس بهتری نسبت به پیشنهاد شما داشته باشد.

یک ویدیوی نمایشی به معنای واقعی کلمه مروری بر پیشنهاد شماست، درست مانند زمانی که مشتری به مغازه یا دفتر شما مراجعه می کند. . از هر ده نفر هشت نفر یک نرم افزار خریداری کرده اند یا برنامه پس از تماشای ویدیوی یک برند.

فیلم بررسی محصول

ویدئوی بررسی محصول به معنای برتری دادن به محصول یا خدمات خاص در برابر پیشنهاد رقبا است. ابتدا با نشان دادن مزایای محصول یا خدمات خود، می توانید به مشتریان کمک کنید تا در صورت انتخاب شما، درک بهتری از آنچه در آن ثبت نام کرده اند به دست آورند.

بررسی محصول برای ارائه اطلاعات در مورد نکات برجسته بسیار عالی است. محصول یا خدمات این به مشتریان کمک می کند تا یک قدم به خرید نزدیک تر شوند. یک ویدیوی نقد همچنین ابزاری عالی برای ایجاد اعتماد بین بینندگان است.

ویدیو وبینار

یک وبینار یک رویداد آنلاین است که در آن سخنرانان سخنرانی‌ها، مجموعه‌های آموزشی یا کنفرانس‌هایی را برای مخاطبان ارائه می‌کنند.

اغلب شرکت‌کنندگان با ارسال پرسش‌ها، پاسخ به نظرسنجی‌ها و سایر تبادلات با سخنرانان تعامل دارند. این نوع دیگری از محتوای ویدیویی برای درگیر شدن با مخاطبان است زیرا فرصت‌هایی برای تعامل و کسب بازخورد از بینندگان ارائه می‌دهد.

یک ویدیوی وبینار همچنین می‌تواند اینفوگرافیک، اسلاید، ویدیو و سایر ابزارهای ارائه را برای افزودن بیشتر به محتوای ویدیویی ترکیب کند. تجربه.

یکی دیگر از مزایای وبینار این است که بینندگان در سراسر جهان می توانند در این رویداد شرکت کنند و در آن شرکت کنند. این یعنی فرصت‌های بیشتری برای جلب نظر برندتان از یک پایگاه مشتری جدید.

Explainer ویدیو

یک ویدیوی توضیح دهنده شبیه به یک ویدیوی نمایشی است، اما بر نحوه ارائه راه حل های محصول یا خدمات به مشتریان تمرکز دارد. این به تجزیه مفاهیم به ظاهر پیچیده پیرامون یک پیشنهاد خاص کمک می کند.

هدف این است که ویژگی های منحصر به فرد یک محصول خاص را در کوتاه ترین زمان ارتباط برقرار کنیم. به اینها به عنوان یک کتابچه راهنمای ویدیویی فکر کنید که به مشتریان کمک می‌کند تا در پیچیدگی‌های یک محصول و ویژگی‌های همراه آن حرکت کنند.

این است. یک راه عالی برای ارتباط با مشتریان، زیرا این نوع ویدیو به رفع مشکلاتی که کاربر نهایی ممکن است در هنگام استفاده از آن محصول خاص با آن مواجه شود، کمک می کند.

ویدیو پادکست

پادکست ها به افراد امکان می دهند هنر خود را به اشتراک بگذارند. ، مبارزات انتخاباتی انجام دهند یا به سادگی علایق خود را با مخاطبان زیادی به اشتراک بگذارند. محبوبیت پادکست های یوتیوب و دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی نادیده گرفته شده است.

پادکست ها هم در فرمت های صوتی و هم به صورت تصویری عرضه می شوند. مانند وبلاگ نویسی با استفاده از ویدیوها است.

قالب ها یا یک سخنران خاص یا به شکل پرسش و پاسخ و گفتگو با مهمانان. محتوا را می توان به صورت زنده پخش کرد یا در فرصتی دیگر برای دانلود در دسترس قرار داد. هر قالبی که باشد، ویدیوهای پادکست روشی بسیار محبوب برای به اشتراک گذاشتن دانش در بازاریابی محتوا هستند.

این نوع ویدیوها با به اشتراک گذاشتن بینش هایی که ممکن است مشتریان بالقوه شما به آن نیاز داشته باشند، سرمایه انسانی و بهترین شیوه های شرکت شما را به نمایش بگذارند. به عنوان یک ابزار بازاریابی محتوا، می‌تواند از افزایش اشتراک پشتیبانی کند و همچنین فرصت‌های خوبی برای فروش تبلیغات ارائه دهد.

ویدیو تبلیغاتی

این احتمالاً قدیمی‌ترین کاربرد بازاریابی برای ویدیوها است. ویدئوهای تبلیغاتی که ویدئوهای برند نیز نامیده می شوند، بخشی از یک کمپین تبلیغاتی هستند. آنها برای اطلاع بینندگان در مورد ویژگی ها و مزایای محصول یا خدمات شما طراحی شده اند.

این ویدئوها را می توان به عنوان تبلیغات یا در YouTube نمایش داد. همچنین می‌توانید ویدیویی را که انجام داده‌اید تبلیغ کنید تا به‌عنوان یک نوع تبلیغ حرفه‌ای ارائه شود.

هدف بلندمدت تبلیغات متقاعد کردن مصرف‌کننده برای دیدن کسب‌وکار شما در نور خوب و ادامه خرید است. محصولات یا خدمات شما.

از دیگر موارد استفاده از ویدیوهای تبلیغاتی ممکن است افزایش فروش باشد. اعلام تبلیغات ویژه مانند تخفیف؛ نام بهتری برای کسب و کار خود و دیگران کسب کنید.

svg%3E - راهنمای کسب و کارهای کوچک برای بازاریابی ویدئویی

ویدئوی مصاحبه

این نوع ویدئوها روی یک یا دو نفر در جایی که به سوالات پاسخ می‌دهند در کانون توجه قرار می‌گیرند. مصاحبه شونده می تواند مدیر عامل، کارکنان، شریک، تامین کنندگان، مشتری یا حتی یک تأثیرگذار شما باشد.

< span class="ezoic-autoinsert-ad ezoic-incontent_10"/>

اغلب برای وبلاگ ها یا به عنوان بخشی از یک مجموعه پادکست استفاده می شود، آنها همچنین می توانند برای اهداف آموزشی استفاده شوند.

فرد باید دارای یک پیام یا برخی از بینش های منحصر به فرد که ممکن است برای بینندگان جالب باشد. اغلب یک ویدیوی مصاحبه با متن مصاحبه همراه می‌شود تا افراد نیز بتوانند بخوانند و تماشا کنند.

YouTube به‌طور خودکار متنی را تولید می‌کند، البته گاهی اوقات خشن. این نوع ویدیو برای به اشتراک گذاشتن ارزش‌های شرکت شما و همبستگی آن با جامعه یا اهداف خوب است.

ویدئوی آموزشی

همچنین به‌عنوان فیلم‌های آموزشی به جای یکدیگر استفاده می‌شوند، و به بهبود مهارت‌های کاربر در مورد یک محصول خاص کمک می‌کنند. این ویدیوها می توانند از فیلم های افراد واقعی برای ارتباط مربی با کاربر استفاده کنند. این ویدئو می‌تواند دستورالعمل‌های گام به گام در مورد نحوه استفاده یا بهینه‌سازی کالایی باشد که خریداری کرده‌اند.

اگر می‌خواهید ویدیوی آموزشی خود را بسازید، می‌توانید یک فیلم کوتاه از صفحه نمایش ضبط کنید که به شما نشان می‌دهد در حال انجام فعالیت و توضیح آن فرآیند.

ابزارهایی مانند Techsmith، لوم و TinyTake توسط Mango Apps برای این منظور عالی هستند. در حالی که اغلب برای اهداف آموزشی داخلی استفاده می شود، می توانید از آن برای نمایش رهبری فکری به عنوان بخشی از بازاریابی محتوای خود برای مخاطبان خود نیز استفاده کنید.

ویدیو متحرک

ویدیوهای متحرک با توضیح ساده از تصاویر دستکاری شده استفاده می کنند. برای رساندن پیام به مخاطبان خود متحرک ظاهر شوید. این ویدیوها می‌توانند یک راه سرگرم‌کننده برای ساختن برند یا تبلیغ شما خدمات.

آنها از شما نمی خواهند مکان را جستجو کنید یا نگران نور یا ترکیب خود باشید. با این حال، ابتدا به یک نرم افزار سازنده انیمیشن خوب برای ایجاد ویدیوی انیمیشن خود نیاز دارید.

ویدئوهای پویانمایی شما را می توان با صدای دوبله ترکیب کرد تا پیام شما را بیشتر بهبود بخشد.

فیلم های انیمیشن می توانند به ۳۰ ثانیه کوتاه یا طولانی تر باشند. محتوا بستگی به پیامی دارد که می‌خواهید مخاطبان شما مصرف کنند.

۱۰ ویدیوی فهرست برتر

ویدیوهای فهرستی در YouTube بسیار محبوب هستند زیرا به رتبه‌بندی آن‌ها در فهرست بر اساس آنها کمک می‌کنند. اجراها.

این برای بازاریابی عالی است زیرا گزینه‌های آموزنده و طنزآمیز را از فهرستی از رقبای احتمالی در اختیار بینندگان قرار می‌دهد. BuzzFeed، Watchmojo و سایرین مانند آن از ده ویدیوی فهرست برتر برای ایجاد جایگاه های خاص خود و جذب بینندگان و پایگاه مشترک وفادار استفاده کرده اند.

قالب ساده است. شما فقط باید فهرست جدیدی از بهترین ها در هر دسته ای که به ذهن بینندگان می رسد تهیه کنید. موفقیت شما به توانایی شما در انتخاب محتوا یا موضوع مناسب بستگی دارد که توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

همچنین باید تحقیقات خود را بر روی منابع معتبر انجام دهید و بتوانید نظرات خود را در مورد آنچه که مرسوم است، فرموله کنید.

ویدئوی دستور غذا

این نوع ویدیوها ایده آل هستند. برای وبلاگ های دستور العمل، سایت های غذا و سایت های سلامت. بیایید با آن روبرو شویم، همه ما سعی کرده ایم آن غذای خاص را درست کنیم، اما نتوانستیم دستور غذا را دریافت کنیم.

چرا به این غذا توجه نکنید. بخش ویدیوی مرسوم، با کمک به مردم برای شکستن دستور العمل ها از ابتدا تا انتها به روشی که انجام آن آسان است. می‌توانید این ویدیوها را با هیاهوی کمتر و حتی بدون صدا ایجاد کنید.

می‌توانید به سادگی یک دستور غذا را نشان دهید که به سرعت کنار هم قرار می‌گیرد، گاهی اوقات با شرح، اما نه همیشه. شبکه غذا گنجینه ای از دستور العمل های آسان برای تهیه است که همه می توانند دنبال کردن. گوگل، فیسبوک و سایر ابزارهای آنلاین نیز منابع خوبی برای یافتن هر دستور غذایی قابل تصوری هستند.

svg%3E - راهنمای کسب و کارهای کوچک برای بازاریابی ویدئویی

فیلم ها از عکس ها

این فیلم های ساده هستند که بیشتر شبیه به نمایش پرده ای هستند. آنها به عنوان یک روایت با تصاویر ، متن و صدا همراه هستند و به یک فیلمبردار خوب احتیاج ندارند. برای تولید در یک کفش. شما می توانید این فیلم ها را با یک ویرایشگر ویدئویی ساده ایجاد کنید و می توانید از فیلم های ویدیویی سهام یا تصاویر استفاده کنید. P> می توانید عکس ها و فیلم هایی را که باعث صرفه جویی در وقت و زمان می شود ، مجدداً هدف قرار دهید. باز هم گوگل و فیس بوک منابع خوبی برای تصاویر هستند. با این حال ، اطمینان حاصل کنید که ابتدا به محتوای کپی رایت احترام بگذارید. این یک گزینه کمپین بازاریابی ویدیویی مؤثر برای راه اندازی محصول است که کاربران را هدف قرار می دهد. علاقه عمومی می تواند بخشی از یک فیلم زنده باشد که مخاطبان شما می توانند در آن شرکت کنند. شما می توانید این فیلم ها را به صورت زنده یا با نکات برجسته ای از لحظات کلیدی این رویداد پخش کنید. آنها برای برجسته کردن روحیه تیمی شرکت شما ، حس تفریح ​​و اجتماع بسیار عالی هستند. id = “ezoic-pub-ad-placeholder-650” class = “ezoic-adpicker-ad”/>

این نوع فیلم باید حاوی اطلاعات و جزئیاتی باشد که مربوط به مشتری شما است. ویدیوی پیام تجاری شخصی شما باید برخی یا موارد زیر را در خود جای دهد: آگاهی ایجاد کنید. منافع جرقه ؛ و شروع میل و عمل را آغاز کنید. یک فیلم پیام شخصی خوب ساخته شده می تواند به بهبود تبدیل های فروش ، ایجاد اعتماد و تشویق کمک کند. /۰۸/video-marketing7-150×113.png 150w ، https: //smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/08/video-marketing7-300×22525.png 300w ، htsmalbizptps: ///video-marketing7-300×225 /media.smallbiztrends.com/2023/08/video-marketing7-620×465.png 620w ، https: //smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/08/video-marketing7-660×495 : //smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/08/video-marketing7-768×576.png 768w ، https: //smallbiztrends.com/ezobiz.com.com Marketing7.PNG 800W “اندازه =” (حداکثر عرض: ۸۰۰px) 100vw ، ۸۰۰px “رمزگشایی =” async “width =” 800 “قد =” ۶۰۰ “class =” ezlazyload size-full wp-image-1246915 aligncenter “src = “داده ها: تصویر/SVG+XML ، ٪ ۳CSVG ٪ ۲۰xmlns = ٪ ۲۲Http: //www.w3.org/2000/svg٪۲۲٪۲۲۸۰۰٪۲۲٪۲۲٪۲۲۶۰۰٪۲۲٪۲۲٪۳E٪۳C/SVG ٪ ۳E “alt =” بازاریابی ویدیویی “ezimgfmt =” rs rscb12 src ngcb12 srcset “data-ezsrc =” https://smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/08/video-markeo-marketnting />

بازاریابی ویدیویی: راهنمای گام به گام

سوار شدن به یک سفر بازاریابی ویدیویی می تواند دلهره آور به نظر برسد ، اما با این راهنمای سیستماتیک ، شما به دانش و استراتژی ها برای حرکت در این رسانه پویا با اعتماد به نفس مجهز خواهید شد. Incontent_15 “/>

۱٫ هدف ویدیویی را تعیین کنید

مهمترین چیزی که در ساخت یک فیلم موفق ابتدا به اشتیاق و خلاقیت شما بستگی دارد تا یک داستان را بیان کنید. قبل از شروع شلیک باید از خود بپرسید که مخاطب چه چیزی را می خواهید از محتوای شما خارج شود. محتوای ویدیویی شما چگونه از اهداف شرکت گسترده تر شما پشتیبانی می کند: و نتایج و نتیجه ای که موفقیت را اندازه می گیرد چیست؟ /p>

بهترین شیوه ها همچنین به ما توصیه می کنند که در مورد گزاره فروش منحصر به فرد خود (USP) فکر کنیم ، که به شما کمک می کند تا چگونه شما به عنوان یک تجارت از رقابت جدا شوید. کاربران شما فقط با خرید از شرکت شما ، که اساساً استراتژی بازاریابی ویدیویی شما است ، به دست می آورند. /p>

این بوم است که تمام پیام های خود را می کشید. با گنجاندن چیزهای خوب ، شما شنیده اید که مشتریان می گویند در مورد تجارت شما می تواند بیشتر به افزایش پیام شما کمک کند. >

هدف ویدیویی:

  • محتوای ویدیویی چه مشکلی را حل می کند؟
  • نتایج و نتایج اندازه گیری موفقیت چیست؟

۲٫ یک اسکریپت بنویسید

یک اسکریپت عالی به ارائه نتیجه مورد نظر شما از ویدیوی بازاریابی خود کمک می کند. تولید فیلم خوب ضروری است ، اما به همان اندازه مهم که یک اسکریپت خوب هنگام ایجاد ویدیوی خود ، سنگ بنای محتوا است. اسکریپت خوب نیاز به تحقیقات محکم و درک علاقه بینندگان شما دارد. قبل از فیلمبرداری هر ویدئویی ، آن را به عنوان بهترین عمل برای نوشتن یک اسکریپت تحقیق شده ، ساده و واضح تبدیل کنید. خاطره انگیز بودن به اندازه کافی قانع کننده و قانع کننده باشید تا مردم را به دنبال گزاره خود در نظر بگیرند. در پاسخ ، مخاطبان خود را در مورد هدف این فیلم اشتباه نگیرید و آنچه را که می خواهید بعد از تماشای این فیلم انجام دهند ، انجام دهند. آیا می خواهید آنها بیایند و از فروشگاه شما بازدید کنند یا می خواهید آنها را امتحان کنند و از محصول خود استفاده کنند؟

در پایان روز ، هدف از بازدید از وب سایت شما برای اطلاعات بیشتر ، صفحه فیس بوک شما یا ثبت نام در خبرنامه خود است؟ اسکریپت و داستانی. شما می توانید با اولین فیلم های معیار که شما را تحت تأثیر قرار داده است الهام بگیرید و به دنبال راه هایی در مورد چگونگی تقلید از آنها برای خدمت به هدف خود باشید. روشهای جدیدی را برای ایجاد و ارائه اطلاعاتی که کاربران می خواهند پیدا کنید. با هر تولید ویدیویی ، ممکن است وسوسه شوید که از آنجا عبور کنید. نکته اصلی در اینجا این است که هدف خود را بشناسید و در نقطه باشید. ، موسیقی ، انیمیشن ها برای ایجاد تولید شما نیز.

اهداف ویدیویی: -Ad “/>

  • برای جلب توجه
  • به یاد ماندنی
  • قانع کننده و اقناعی
  • برای راهنمایی بینندگان به یک اقدام خاص (به عنوان مثال ، به فروشگاه خود مراجعه کنید ، محصول خود را امتحان کنید ، به وب سایت خود مراجعه کنید)

۳٫ اگر دوربین ، وب کم یا تلفن همراه مناسبی دارید که می تواند فیلمبرداری کند ، ابزارها و دنده های مورد نیاز خود را شناسایی کنید. تلفن شما می تواند شما را به ایجاد یک فیلم زنده در اینستاگرام یا فیس بوک شروع کند یا حتی کل فیلم ها را ضبط کرده و آنها را ویرایش کنید. لنزها ، ضبط های صوتی و سایر لوازم جانبی برای ایجاد تولید واضح و حرفه ای. یک نگاه حرفه ای. به تقویت تولید خود کمک کنید. تجهیزات و نرم افزار درجه حرفه ای می تواند گران باشد و ممکن است برای مشاغل و افراد کوچک امکان پذیر نباشد. همچنین می توانید استودیوی شخصی خود را تنظیم کنید که در آن می توانید فیلمبرداری کنید و صدا را ضبط کنید. استودیوی شما لازم نیست که پر از تجهیزات فانتزی باشد. شما می توانید به راحتی یک فضای فیلمبرداری را در دفتر خود تنظیم کنید بدون اینکه هزینه های زیادی را تحمل کنید. دنده بنیادی بسیار مهم است. در زیر یک جدول جزئیات تجهیزات کلیدی برای بالا بردن کیفیت تولید شما وجود دارد. ضبط کننده های صوتی

  • نرم افزار ویرایش ویدیو
  • <جدول id = "TablePress-1186" class = "TeablePress TablePress-ID-1186 TablePress-پاسخگو" tr class = "row-1 عجیب">

    دسته مبتدی واسطه حرفه ای = “ROW-2 EVEN”> دوربین دوربین dslr پایداری دستی > صدا ۳ “> میکروفن خارجی ضبط کننده های صوتی ویرایش imovie/windows movie maker نرم افزار پرداخت شده اصلی Adobe Premiere Pro/Final Cut Pro

    ۴٫ دوربین ، وب کم یا ابزار ویدیویی را تنظیم کنید

    مطمئن شوید که موضوع در صفحه پیش نمایش قرار گرفته است. همچنین ، سعی کنید خیلی نزدیک یا خیلی دور از موضوع نباشید تا بینندگان بی نظمی نباشد. اگر قصد ضبط صدا را دارید ، حتماً صدا را آزمایش کنید و شنیدنی است و هیچ سر و صدای پس زمینه ای وجود ندارد که ممکن است باعث ایجاد اختلال شود. یا یک دستگاه دیگر ، بنابراین ویدیوی شما لرزان نیست.

    ۵٫ روشنایی را تنظیم کنید

    روشنایی جنبه مهمی از شاخه است. نورپردازی شما نباید خیلی روشن یا تاریک باشد. در صورت امکان ، در یک مکان با هرچه بیشتر نور طبیعی ضبط کنید. فیلمبرداری در فضای باز در نور خورشید سخت برای بهترین روشنایی ویدیویی. سعی کنید با منبع نوری که در پشت دوربین قرار دارد شلیک کنید. اگر نورپردازی خیلی ضعیف باشد ، می توانید از یک چراغ میز یا منبع نور دیگری نیز استفاده کنید. جلوی شما هنگام فیلمبرداری. این به شما روشنایی متعادل می دهد. در صورت امکان از نور طبیعی استفاده کنید

  • یک چراغ قوی در پشت موضوع قرار ندهید
  • در صورت لزوم از چراغ های میز استفاده کنید
  • svg%3E - راهنمای کسب و کارهای کوچک برای بازاریابی ویدئویی

    ۶٫ اگر بودجه ای برای سرمایه گذاری در یک دوربین ندارید ، می توانید از تلفن هوشمند استفاده کنید. تلفن های هوشمند جدید امروز با دوربین های شگفت انگیز همراه هستند و می توانند برای تیراندازی در هنگام حرکت به خوبی کار کنند. یک وب کم همچنین می تواند برای ایجاد پیام های شخصی و وبلاگ های ویدیویی خوب باشد. ضبط مجدد وقتی خود را روی صفحه می بینید ، این را در خاطر داشته باشید ، زیرا چشمان شما به بینندگان هدایت نمی شود. اطمینان حاصل کنید که پیش زمینه خوبی دارید و حواس پرتی نیست. محتوای کلی شما.

    زمینه های خوب می توانند صحنه و لحن را برای فیلم های شما تنظیم کنند. اگر این یک پیام شخصی باشد ممکن است یک قفسه کتاب باشد و جوایز آن را به آن محیط حرفه ای می دهد. P> اگر میکروفون ندارید ، به جای خرید یک مورد جدید ، می توانید از زیرنویس ها برای گفتن داستان خود هنگام پخش موسیقی در پس زمینه استفاده کنید.

    • از یک جهت گیری منظره استفاده کنید
    • از یک پیشینه خوب اطمینان حاصل کنید
    • حواس پرتی ها را در پس زمینه به حداقل برسانید
    • در صورت عدم میکروفون استفاده از زیرنویس ها را در نظر بگیرید در دسترس است

    ۷٫ ویرایش فیلم

    ویرایش جایی است که مقداری پانچ را به تولیدات خود اضافه می کنید. ممکن است در ابتدا دلهره آور باشد ، اما می توانید از نرم افزار ویرایش رایگان مانند imovie یا سازنده فیلم ویندوز برای شروع کار. “_blank” rel = “noopener noreferrer”> Adobe Premiere Pro یا اپل نهایی Cut Pro .

    همچنین می توانید به دنبال برنامه هایی باشید که به شما امکان می دهد ویرایش اساسی را انجام دهید. فیلم ها می توانند فضای ذخیره سازی زیادی را به خود اختصاص دهند ، بنابراین مطمئن شوید که در دیسک سخت خارجی سرمایه گذاری کرده اید یا گزینه ذخیره آنها را در ابر دارید. می توانید به Google Drive ، Dropbox یا Microsoft OneDrive نگاه کنید.

    ۸٫ ویدیوی خود را بارگذاری کنید

    پس از عکسبرداری و ویرایش ، باید در مورد چگونگی دستیابی به مخاطبان خود تصمیم بگیرید. نحوه به اشتراک گذاشتن و کدام سیستم عامل هایی که انتخاب می کنید تا حد زیادی به مخاطبان هدف و اهداف بازاریابی ویدیویی شما بستگی دارد. به عنوان مثال ، اگر شما در حال انجام بهترین روش برای بهترین شرط بندی خود هستید ، بارگذاری آن است. یوتیوب. اگر مخاطبان جوانتر را هدف قرار می دهید ، ممکن است Snapchat یا Instagram را انتخاب کنید.

    svg%3E - راهنمای کسب و کارهای کوچک برای بازاریابی ویدئویی

    ۹٫ بهینه سازی صفحه ویدیو

    کلید استراتژی ویدیویی شما دریافت نماها است. برای این کار ، شما نیاز به فیلم های خود برای فهرست بندی و رتبه بندی برای صفحات نتایج موتور جستجو خواهید داشت. اول از همه شما باید پلت فرم میزبانی ویدیویی مناسب را انتخاب کنید. این امر شانس شما برای دستیابی به یک بیننده بزرگ برای فیلم های شما را افزایش می دهد. اگر به دنبال ترافیک هستید ، می توانید با استفاده از تماس تلفنی که بینندگان از سایت شما بازدید می کنند ، آن را به وب سایت خود هدایت کنید.

    بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نیز در اینجا بازی می کند. SEO شامل ایجاد ترفندهای خاصی به طراحی و محتوای وب سایت شما است که باعث می شود محتوا برای موتورهای جستجو جذاب تر شود. بنابراین کاربران جدید و قدیمی را قادر می سازد تا به راحتی به محتوای شما دسترسی پیدا کنند. -incontent_21 “>

    • انتخاب پلت فرم میزبانی مناسب
    • وارد کردن یک نسخه ویدیویی برای SEO
    • ساخت یک عنوان و توضیحات قانع کننده
    • با استفاده از یک تصویر کوچک جذاب
    • ترویج از طریق رسانه های اجتماعی و تأثیرگذار

    ابزارهای بهینه سازی

    با قرار دادن اولین نسخه ویدیویی ، این می تواند به سئو کمک کند. این امر به ربات های جستجو اجازه می دهد تا بیشتر مطالب خود را از بین ببرید زیرا یک متن قابل توصیف همراه با ویدیوی خود دارید و شانس بالا رفتن از فهرست جستجو را افزایش می دهید. تلاش سئو شما با افزایش شانس مشاهده خود.

    حتماً یک تصویر کوچک جذاب داشته باشید. تصاویر کوچک ویدیویی همان چیزی است که جستجوگران هنگام فهرست بندی ویدیوی شما می بینند. استفاده از تصاویر کوچک بصری جالب برای محتوای ویدیویی شما به جذب بینندگان بیشتر و افزایش زمان تماشای فیلم های شما کمک می کند. شما باید در مورد تصویر کوچک خود به عنوان پوشش ویدیوی خود فکر کنید. این باید به اندازه کافی جذاب باشد تا یک کلیک را تضمین کند. در این راستا ، سئو یک روش مؤثر برای تقویت کشف شما است و شما را در صفحه اول Google قرار می دهد. فیلم های خود را ببینید با دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی و مشترکین ایمیل خود تماس بگیرید تا به آنها اطلاع دهید و فیلم شما را ببینید. شما همچنین می توانید با تأثیرگذار کار کنید تا افراد در مورد فیلم خود اطلاعات بیشتری کسب کنند. Video-Marketing5-150×113.png 150W ، https: //smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/08/video-marketing5-300×225.png 300W ، httppps: //smallbizms.com smallbiztrends.com/2023/08/video-marketing5-620×465.png 620w ، https: //smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/08/video-marketing5-6660×495 smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/08/video-marketing5-768×576.png 768w,https://smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/08/video-marketing5.png 800W “اندازه =” (حداکثر عرض: ۸۰۰px) 100vw ، ۸۰۰px “رمزگشایی =” async “class =” ezlazyload alignnone wp-image-image-1246911 size-full “src =” داده ها: تصویر/svg+xml ، ٪ ۳csvg ٪ ۲۰xmlns = ٪ ۲۲Http: //www.w3.org/2000/svg٪۲۲٪۲۰width=٪۲۲۸۰۰٪۲۲٪۲۲٪۲۲۶۰۰٪۲۲٪۳e٪۳c/svg٪۳e “alt =” Seo Marketing Seo “Width =” 800″ height=”600″ ezimgfmt=”rs rscb12 src ng ngcb12 srcset” data-ezsrc=”https://smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/08/video-marketing5.png”/>

    ۱۰٫ اگر نتوانید آن را اندازه گیری کنید ، نتایج را اندازه گیری کنید. نمی توانید آن را مدیریت کنید. نکته اصلی فیلم های بازاریابی شما دیدن نوعی اقدامات مثبت (های) مثبت از طرف مخاطبان شما است. فقط بر اساس پاسخ های مثبت که از بینندگان می گیرید اندازه گیری می شود. واقعاً به مردم دسترسی پیدا نکردید. Google Analytics می تواند داده هایی را در مورد پرس و جو جستجو و جستجو در مورد جستجو و جستجو ارائه دهد. ترافیک و رفتار. Vimeo ، YouTube با تجزیه و تحلیل های خود برای ردیابی عملکرد فیلم های و کمپین بازاریابی ویدیویی شما همراه است. آنها تعداد مشاهده ، نرخ بازی ، نرخ ساعت ، نرخ کلیک و نرخ تبدیل هستند. مقایسه تعداد افرادی که فیلم شما را تماشا کرده اند در مقایسه با تعداد افرادی که فرصتی برای تماشای آن داشتند

  • ساعت تماشای میزان تعداد افراد ویدیویی شما در واقع تماشا می کند. آیا افرادی که بازی می کنند ، فقط قبل از رسیدن به گوشت محتوای شما ، مکث می کنند؟
  • نرخ تبدیل اندازه گیری چه درصد از بینندگان ویدیو به مشتریان شما تبدیل می شود
  • سؤالات متداول در بازاریابی ویدیویی -AutoInsert-ad Ezoic-incontent_23 “/>

    یک استراتژی بازاریابی ویدیویی چیست؟ چه کسی را هدف قرار می دهید و چگونه موفقیت خود را اندازه گیری می کنید. مخاطبان هدف را شناسایی کنید. آنچه می خواهید به آنها بگویید ؛ هم سرگرم کننده و هم به اندازه کافی جذاب باشید و البته بودجه واقع گرایانه ای نیز داشته باشید. در بازاریابی ویدیویی با تمرکز بر روی محتوایی که با مخاطب هدف خود طنین انداز است. با درک نیازها و ترجیحات مشتریان خود شروع کنید و فیلم هایی ایجاد کنید که راه حل ، آموزش یا سرگرمی ارائه دهد. استفاده از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای توزیع می تواند بدون هزینه های قابل توجه ، دسترسی را تقویت کند. همچنین ، ردیابی معیارهای تعامل و بازخورد می تواند به تصحیح محتوای آینده برای نتایج بهتر کمک کند. تلاش های مشارکتی با تأثیرگذار یا اعضای جامعه نیز می تواند بدون بودجه زیاد ، تأثیر محتوا را افزایش دهد. به یاد داشته باشید ، قوام و ارتباط برای ساختن یک پایگاه بیننده وفادار و تقویت ROI مهم است. تولید ، برای بازاریابی ویدیویی مؤثر ضروری نیست. امروزه تلفن های هوشمند قادر به ضبط فیلم های با کیفیت بالا و مناسب برای سیستم عامل های آنلاین هستند. تمرکز باید روی کیفیت محتوا باشد نه فقط کیفیت فنی. درگیر کردن قصه گویی ، پیام رسانی روشن و ارتباط با مخاطبان هدف بسیار مهمتر است. مشاغل می توانند در نرم افزار ویرایش اساسی برای فیلم های لهستانی سرمایه گذاری کنند. به یاد داشته باشید ، اصالت اغلب ارزش های تولید بالایی را در بازاریابی دیجیتال نشان می دهد. محتوای تولید شده توسط کاربر ، پخش مستقیم و فیلم های ساده و در عین حال روشنگری می تواند بسیار مؤثر باشد ، به خصوص برای مشاغل کوچک با بودجه محدود. هزینه بازاریابی ویدیویی هزینه زیادی دارد؟

    بازاریابی ویدیویی لزوماً هزینه زیادی ندارد. این بستگی به آنچه می خواهید تولید کنید بستگی دارد. سطح تخصص و تجهیزات مورد نظر شما در خانه و کیفیت تولید مورد نظر شما است. به عنوان مثال ، برای ایجاد یک ویدیوی Facebook Stream Live Stream یا یک پیام شخصی ممکن است برای شما هزینه ای نداشته باشد. تمام آنچه شما نیاز دارید یک تلفن هوشمند یا وب کم مناسب برای ساختن آن است. دوربین های جدید ، تجهیزات روشنایی و سایر ابزارها اغلب برای خرید گران هستند. سپس می توانید ویدیوی خود را با استفاده از نرم افزارهای رایگان پیدا شده به صورت آنلاین ویرایش کنید یا از خدمات یک دوست یا خانواده که مهارت ویرایش دارد استفاده کنید. انجام این کار شما را وادار می کند تا با تولید خود واقع بینانه باشید و به صفحه داستانی خود بچسبید. تولید به تولید عظیمی که خارج از محدوده بودجه شما است. آیا پولی را برای تجهیزات جدید کنار گذاشته اید؟ یا قصد دارید با تلفن هوشمند خود فیلم را شلیک کنید؟ آیا زمان مناسب برای تولید فیلم است؟ آیا من باید کارکنان این پروژه را تعیین کنم؟

    چرا ویدیو در بازاریابی اینقدر مهم است؟ با فیلم ها ، می توانید پیام خود را پخش کنید ، مارک خود را تقویت کنید ، فروش را افزایش داده و تأثیر بیشتری بر مخاطبان خود به عنوان یک رسانه داشته باشید. . فیلم های بازاریابی آنلاین کلمه جدید دهان هستند زیرا آنها دسترسی شما و توانایی به اشتراک گذاری شما را تقویت می کنند ، مانند و ارسال مجدد آنها. می خواهید آن را به دوستان خود منتقل کنید. راز در اینجا قدرت تأیید است زیرا اطلاعات از طرف شخصی که آنها می شناسند حاصل می شود. >

    طبق نظرسنجی ها ۷۰ ٪ از بازاریابان ، ویدیو تولید می کند بیشتر از هر نوع دیگری تبدیل می شود محتوا این به خوبی برای فروشندگان تجارت الکترونیکی که با استفاده از فیلم های محصول پیدا کرده اند می تواند ۱۴۴ ٪ فروش را در یک فروشگاه آنلاین افزایش دهد. می تواند ۸۰ ٪ تبدیل را افزایش دهد و پس از تماشای یک فیلم ، ۶۴ ٪ از کاربران احتمالاً یک مورد را بصورت آنلاین خریداری می کنند. موتورهای جستجو. توسط برخی از فیلم های تخمین ۵۳ ٪ بیشتر از یک سند متنی در صفحه اول جستجوی گوگل ظاهر می شوند. بدون فیلم. ، یا خدمات به روشی که باعث می شود مشتری احساس راحتی کند. ویترین توصیفات ، و اضافه کردن به مطبوعات مطبوعاتی و پیام های دیگر. یک تازه کار و در طول زمان بهتر می شود. با این حال ، شما باید مایل به یادگیری کاردستی باشید. شما می توانید از پروژه ای شروع کنید که ممکن است برای ایجاد ویدیوی خود به مهارت های عکاسی کاملی احتیاج نداشته باشد. ، یا از عکس ها فیلم بسازید. تصویر: emperitphotos.com


    بیشتر در: مقالات محبوب ، ویدیویی بازاریابی
    منبع :
    نمایش بیشتر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا
    امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی