عمومی

تنها چیزی که این بنیانگذار می خواهد زنان قدرتمند را متوقف کنند در حال انجام

تنها چیزی که این بنیانگذار می خواهد زنان قدرتمند را متوقف کنند
در حال انجام

در قسمت این هفته Woman Inc.، من با کارآفرین سریالی، امی اررت، بنیانگذار پشت آن نشستم شرکت رنگ موی همه کاناله در حال انفجار، مدیسون رید.

ارت بیش از ۳۰ سال تخصص تجاری و عملیاتی دارد. به عنوان یک کارآفرین چهار بار، و یک سرمایه گذار خطرپذیر. اررت ​​قبل از تأسیس مدیسون رید، به عنوان یک شریک عمومی در Maveron، یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر پیشرو که توسط مدیر عامل سابق استارباکس، هوارد شولتز، تأسیس شد، کار می کرد. Errett همچنین در اولین لیست Queer 50 شرکت Fast از زنان LGBTQ و نوآوران غیر دودویی در تجارت و فناوری در سال ۲۰۲۰ قرار گرفت. 

مثل همیشه در مصاحبه‌های Woman Inc.، من بیشتر علاقه‌مندم که زن پشت شرکت و رازهای موفقیت او را کشف کنم. مدیسون رید از ۱۲ سالن رنگ مو در مارس ۲۰۲۰ به بیش از ۵۰ مکان در سال ۲۰۲۲ گسترش یافت. 

در طول گفتگوی ما، من از اریت پرسیدم که اداره چهارمین شرکت او چه تفاوتی با اولین شرکت او داشته است – و به طور خاص چگونه او تغییر کرده است. پاسخ او مرا به یاد یک قانون طلایی در کارآفرینی انداخت: ایجاد یک کسب و کار مستلزم ساختن خود است. دیدگاه امی در مقیاس بندی مدیسون رید ریشه در مأموریت و هدف به عنوان پایه و اساس آن دارد.

حتما هماهنگ کنید. به این پشت صحنه چت کنید و  اشتراک شوید به Woman Inc. تا هرگز قسمتی را از دست ندهید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی