عمومی

شوکه شده: بیل گیتس، کارآفرینان به بازی Roe v. وید لیک

شوکه شده: بیل گیتس، کارآفرینان به بازی Roe v.
وید لیک

ایالات متحده با تصمیم بزرگی در رابطه با حقوق سقط جنین مواجه است و صاحبان مشاغل در حال صحبت کردن هستند.

روز سه‌شنبه، جان رابرتز، قاضی دیوان عالی ایالات متحده، صحت پیش‌نویس لو رفته از تصمیم دادگاه را تأیید کرد که نشان می‌دهد دادگاه به ابطال رورای خواهد داد. /em> v. Wade، مورد مهمی که حق سقط جنین را برای زنان ایجاد کرد.

“ما معتقدیم که رو و کیسی باید نادیده گرفته شوند.” که دوباره رو تایید کرد. “زمان توجه به قانون اساسی و بازگرداندن موضوع سقط جنین به نمایندگان منتخب مردم فرا رسیده است.”

علیتو ​​به قدرت اشاره می کند. در رابطه با تغییر سقط جنین قانونی از فدرال به مجلس ایالتی. در بیش از دوجین ایالت محافظه‌کار، قانون‌گذاران لایحه‌هایی را تهیه کرده‌اند که در صورت لغو این تصمیم، سقط جنین را عملاً غیرقانونی می‌دانند. اگر دادگاه نظر پیش‌نویس را بپذیرد، راه را برای تبدیل سریع آن لوایح به قانون باز می‌کند.

این یک نکته مهم است. لحظه ای برای کارفرمایان، زیرا بسیاری از تصمیمات کارمندان زن خود در مورد مراقبت های بهداشتی از جمله حقوق باروری حمایت می کنند. شرکت‌هایی از جمله Yelp، Salesforce، Citigroup و Bumble قبلاً برنامه‌هایی را برای به کارمندان کمک کنید و هزینه‌های آنها یا همسرانشان را برای سفر به خارج از ایالت برای مراقبت از سقط پوشش دهید. این احتمال وجود دارد که اگر این حکم لغو شود، شرکت‌های دیگر ممکن است از این روش پیروی کنند.

در اینجا نحوه واکنش کارآفرینان و دیگر رهبران کسب‌وکار در توییتر آمده است. و در جاهای دیگر به داستان در حال توسعه:

بیل گیتس

بیل گیتس میلیاردر ، بنیانگذار غول نرم افزاری مستقر در ردموند واقع در واشنگتن، مایکروسافت، از این خبر “شکه شد” و گفت که از حق زنان برای مراقبت های بهداشتی حمایت می کند.

رشما ساوجانی

بنیانگذار Girls Who Code، سازمانی در شهر نیویورک که به دنبال افزایش تعداد زنان در علوم کامپیوتر است، رشما ساوجانی خاطرنشان می‌کند که کسب‌وکارها باید دریافت کنند. در تصمیم گیری دخیل است. او همچنین به شرکت‌هایی که به دنبال کمک به کارمندان زن خود هستند توصیه می‌کند.

آرلان همیلتون

موسس شرکت مخاطره‌آمیز مستقر در لس‌آنجلس، Backstage Capital، ویدئویی از یک مداح از دبیرستان خود که در مورد حقوق زنان موضع می‌گیرد و تجربه شخصی خود را به اشتراک می‌گذارد، مجدداً به اشتراک گذاشت. همیلتون می‌گوید هنوز نمی‌تواند باور کند که این نوجوان چقدر شجاع بوده و به او کمک می‌کند تا هزینه‌های کالج را بپردازد.

آماندا دیرینگ

موسس و مدیر عامل شرکت استخدامی مستقر در میلواکی نیوانس به Inc. گفت که او در تلاش است بهترین راه را برای فراهم کردن فضا و حمایت برای کسانی که از این خبر ناراحت هستند، بیابد.

“کار بر روی غم و اندوه و فرسودگی شغلی تنها چیزی را ایجاد می کند که من آن را بدهی انرژی می دانم، نوعی بدهی که بعداً با شتاب و روحیه برای آن پرداخت می کنیم. دیرینگ می گوید. او همچنین می‌گوید شرکتش از کارمندانش خواسته است که از Slack به‌عنوان کانال خبری درباره رویدادها استفاده نکنند، زیرا او می‌خواهد تیم‌ها «به مرزهای یکدیگر در نحوه مصرف و پردازش اطلاعات به‌عنوان فردی احترام بگذارند».

رشمی سینها

موسس SlideShare مستقر در سانفرانسیسکو، سازنده محتوای حرفه‌ای مانند ارائه‌ها ، اینفوگرافیک ها و اسناد، این تصمیم را به اشتراک گذاشتند و پیش بینی کردند که این تازه شروع مبارزه برای حقوق سقط جنین است.

جوانا پنیا-بیکلی

بنیان‌گذار و مدیر عامل شرکت طراحی شده توسط ما مستقر در نیویورک، یک تعاونی طراحی رسانه‌های مدنی و خدمات عمومی، جوانا پنیا-بیکلی از مردم می‌خواهد که بر روی انتخابات میان دوره ای او همچنین از مردم خواست که برای رای دادن ثبت نام کنند تا قانون حفاظت از سلامت زنان را تصویب کنند، قانون فدرالی که در صورت تصویب، از حق دسترسی به مراقبت های سقط جنین در سراسر ایالات متحده محافظت می کند

<.>

بنیان‌گذار لافایت، لوئیزیانا، مادران خواستار اقدام هستند، جنبشی مردمی که به دنبال راه‌حل‌هایی برای خشونت با اسلحه است. فراخوانی برای زنان برای فعال تر شدن در تمام اشکال حکومت، اکنون بیش از هر زمان دیگری.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی