عمومی

شنبه مشاغل کوچک چیست؟

شنبه مشاغل کوچک چیست؟

شنبه مشاغل کوچک، روزی است که هر سال به حمایت و جشن گرفتن از مشاغل کوچک در سراسر ایالات متحده اختصاص داده شده است. این جشن که در سال ۲۰۱۰ توسط American Express آغاز شد، در روز شنبه پس از روز شکرگزاری جشن گرفته می‌شود تا مشتریان را تشویق کند که از فروشگاه‌های محله خود بیرون بروند و خرید کنند. این رویداد سالانه بین جمعه سیاه و دوشنبه سایبری برگزار می‌شود تا به صاحبان مشاغل کوچک کمک کند تا از فصل خرید تعطیلات استفاده کنند.

Small Business Saturday توسط American Express با استفاده از هشتگ #smallbizsaturday تبلیغ می‌شود. از زمانی که در سال ۲۰۱۰ شروع شد، طبق گزارش‌ها، مصرف‌کنندگان آمریکایی نزدیک به ۱۴۰ میلیارد دلار در مجموع شنبه‌های کسب و کار کوچک خرج کرده‌اند، هزینه‌های مصرف‌کننده در سال گذشته به ۱۹٫۸ میلیارد دلار در شنبه کسب‌وکارهای کوچک رسیده بود.

هدف شنبه کسب‌وکارهای کوچک چیست؟

این تعطیلات خرید ملی به جلب توجه اهمیت خرید از مشاغل کوچک محلی که ستون فقرات اقتصاد کشور هستند کمک می کند. تعطیلات خرید شامل رویدادهایی است که برای تشویق خریداران به حمایت از مشاغل محلی و دسترسی به محصولات و خدمات منحصربه‌فرد از درون جامعه خود در حالی که کسب‌وکارهای کوچک را جشن می‌گیرند، سازماندهی می‌شوند.

شنبه کسب‌وکارهای کوچک چه زمانی است؟

این سال، شنبه مشاغل کوچک در ۲۵ نوامبر ۲۰۲۳، درست بین جمعه سیاه (۲۴ نوامبر) و دوشنبه سایبری (۲۷ نوامبر)  در فصل خرید تعطیلات. این روز شنبه بعد از عید شکرگزاری برگزار می‌شود تا اطمینان حاصل شود که خریداران تعطیلات هنگام خرید هدایایی برای فصل تعطیلات، کسب‌وکارهای محلی را در ذهن دارند.

svg%3E - شنبه مشاغل کوچک چیست؟

تاریخچه شنبه مشاغل کوچک چیست؟

اولین شنبه کسب و کار کوچک توسط  American Express در ۲۷ نوامبر ۲۰۱۰ ایجاد شد تا خریداران تعطیلات را تشویق به خرید محلی و حمایت از آجر و ملات کند. کسب و کار. در سال ۲۰۱۱، مجلس سنا قطعنامه‌ای را تصویب کرد که روزی را برای حمایت از تلاش‌ها برای افزایش آگاهی از ارزش کسب‌وکارهای کوچک محلی تعیین کرد. از سال ۲۰۱۵، اداره کسب و کار کوچک این رویداد را با امریکن اکسپرس حمایت کرده است، در حال حاضر در دهمین سال آن، تعطیلات خرید به حمایت از مشاغل کوچک از طریق کمک به ایجاد شغل و تقویت اقتصاد محلی اختصاص دارد. این فرصت هایی را برای صاحبان مشاغل کوچک فراهم می کند تا تلاش های بازاریابی و تبلیغات خود را برای جذب مشتری در طول فصل تعطیلات متمرکز کنند. موفقیت شنبه کسب و کار کوچک در تشویق مصرف کنندگان به خرید محلی، بریتانیا را نیز برانگیخت تا شنبه کسب و کار کوچک خود را از سال ۲۰۱۳ با جشن گرفتن در دسامبر جشن بگیرد. با شرکت در امتحان شنبه کسب و کارهای کوچک، ببینید که چگونه با دیگران مقایسه می کنید.

چه کسی می‌تواند در شنبه کسب و کار کوچک شرکت کند؟

شنبه کسب‌وکارهای کوچک برای کمک به کسب‌وکارهای کوچک طراحی شده است تا بخشی از خرید تعطیلات را انجام دهند و به آنها اجازه دهد با خرده‌فروشان بزرگ رقابت کنند. و فروشگاه های تجارت الکترونیک رویداد خرید کسب و کارهای کوچک برای تشویق مصرف کنندگان تعطیلات به خرید از مشاغل کوچک و محلی است. کسب‌وکارهای شرکت‌کننده شامل کسانی هستند که کمتر از ۵۰۰ کارمند دارند و طیف وسیع‌تری از کسب‌وکارها را شامل می‌شود که شامل خرده‌فروشان محلی، رستوران‌ها و سایر خدمات ارائه‌دهنده خدمات می‌شود.

۵ دلیلی که کسب‌وکارهای کوچک باید درگیر شوند

اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید، باید شنبه در کسب و کار کوچک شرکت کنید. با استفاده از آن می توانید از برند خود استفاده کنید، ارتباطات خود را با مشتریان افزایش دهید و فروش قوی ایجاد کنید. برخی از مهمترین دلایلی که چرا باید مشارکت را در نظر بگیرید عبارتند از:

۱٫ با مشتریان بیشتری ارتباط برقرار کنید: شنبه کسب و کار کوچک در سراسر کشور در تمام ۵۰ ایالت برگزار می شود. برای کمک بیشتر به مصرف‌کنندگان برای خرید از فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، و ارائه‌دهندگان خدمات محلی خود، American Express حتی یک نقشه و دایرکتوری آنلاین کسب و کار کوچک که در آن کسب و کار شما نیز می تواند به صورت رایگان گنجانده شود.

۲٫ فروش خود را افزایش دهید: شنبه کسب و کارهای کوچک سال به سال شاهد رشد خارق العاده ای بوده است و کسب و کارهای کوچک را در معرض دید عالی قرار می دهد. سال گذشته با وجود COVID-19 ایالات متحده، فاصله گذاری اجتماعی و قرنطینه، مصرف کنندگان ۱۹٫۸ میلیارد دلار در شنبه مشاغل کوچک خرج کردند. با احیای اقتصاد در سال جاری، انتظار می‌رود فروش بیشتری انجام شود.

۳٫ مشتریان تشویق می شوند: از طریق خرید کوچکبه کاربران کارت اعتباری خود این امکان را می دهد که هنگام خرید از مشاغل کوچک امتیاز ویژه ای کسب کنند.

۴٫ تقویت روحیه جامعه: کسب و کار کوچک شنبه فقط فروش نیست. این رویدادی است که به جوامع کمک می کند تا گرد هم آیند و از جوامع محلی و مشاغل حمایت کنند.

۵٫ شما می توانید محصول یا خدمات منحصر به فرد خود را تبلیغ کنید: از آنجایی که رویداد خرید تعطیلات به طور خاص برای کسب و کار شما طراحی شده است، می توانید با مشارکت در آن از تلاش های بازاریابی تعطیلات خود نهایت استفاده را ببرید. مصرف‌کنندگان تشویق می‌شوند به صورت محلی خرید کنند، به این معنی که از منطقه‌ای می‌آیند که در نزدیکی به شما کمک می‌کند تا هزینه‌های حمل و نقل و تحویل را نیز کاهش دهید.

svg%3E - شنبه مشاغل کوچک چیست؟

چگونه کسب و کارهای محلی می توانند درگیر شوند؟

به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، برای شرکت در شنبه مشاغل کوچک نیازی به ثبت نام در هیچ سازمانی ندارید. برای درگیر شدن با کسب و کارهای کوچک شنبه آسان است به سادگی شرکت کنید و برنامه ریزی خود را شروع کنید. برای استفاده از فرصت‌هایی که از شرکت در شنبه کسب و کار کوچک ارائه می‌شود، در اینجا چند نکته در مورد نحوه مشارکت وجود دارد:

تخفیف‌ها و فروش‌های پیشنهادی: تعطیلات می‌تواند دوره‌ای پر استرس برای شما باشد. خریداران تعطیلات با ارائه تخفیف‌های تعطیلات و ارائه تبلیغات به آن‌ها کمک می‌کنند تا کمی شادی تعطیلات را به آنها برسانند.

برای ترافیک سنگین پیاده‌روی آماده شوید: زیرا شنبه مشاغل کوچک از ابتدای فصل خرید شروع می‌شود. انتظار داشته باشید که ترافیک سنگین پیاده روی به محل استقرار خود را ببینید. برای افزایش سفارشات و فروش، باید دوباره بررسی کنید که موجودی شما به طور کامل ذخیره شده است.

کسب و کار خود را در Shop Small Map دریافت کنید: اگر کسب و کار شما American Express را می پذیرد. کارت‌ها، می‌توانید در نقشه فروشگاه کوچک نشان داده شوید که در بین مشاغلی قرار می‌گیرد که خریداران می‌توانند در طول شنبه کسب‌وکار کوچک کاوش کنند.

با سایر کسب‌وکارها شریک شوید: رویداد خرید تعطیلات کمک می‌کند. خرید محلی را جشن بگیرید و از اقتصاد محلی حمایت کنید. می‌توانید با سایر کسب‌وکارهای کوچک شریک شوید تا یک رویداد اجتماعی محلی را سازماندهی یا حمایت مالی کنید.

قهرمان محله شوید: قهرمانان محله افراد یا مشاغلی هستند که مسئولیت سازمان‌دهی رویدادها یا تبلیغات را بر عهده دارند. تشویق مردم و مشاغل در مورد شنبه مشاغل کوچک. قهرمانان محله یا از سفیران کوچک خرید کنید کمک به تشویق جوامع خود به خرید محلی در طول فصل تعطیلات و در تمام طول سال. و مشاغل محلی را تشویق کنید تا در این فصل تعطیلات شرکت کنند.

svg%3E - شنبه مشاغل کوچک چیست؟3.png">

چگونه کسب و کار من می تواند در شنبه کسب و کار کوچک موفق باشد؟

اهداف را تعیین کنید: باید زودتر از موعد برای فصل خرید تعطیلات آماده شوید. این بدان معنی است که شما باید اهدافی را برای دستیابی به اهداف فروش مختلف تعیین کنید و برای باز ماندن برنامه ریزی کنید.

مطمئن شوید که موجودی کافی دارید: با اطمینان از اینکه باید سفارشات تعطیلات را پیش بینی کنید. که برای فصل تعطیلات کالای کافی در فروشگاه خود دارید. شما باید زودتر با تامین کنندگان سفارش دهید زیرا تامین کنندگان بدون شک تحت فشار تعطیلات خواهند بود.

کمپین بازاریابی خود را اصلاح کنید: از کانال های بازاریابی خود از جمله پوسترها، آگهی ها، تبلیغات خود استفاده کنید. وب‌سایت و پست‌های رسانه‌های اجتماعی تا مشتریان جدید بدانند که در این تعطیلات خرید بی‌نظیر چه چیزی ارائه می‌دهید. اگر به کمک نیاز دارید American Express منابع و مواد بازاریابی به صورت رایگان برای کمک به شما در شروع کار.

svg%3E - شنبه مشاغل کوچک چیست؟>به حداکثر رساندن موفقیت شنبه مشاغل کوچک

شنبه کسب و کارهای کوچک فرصتی مهم برای کسب و کارهای محلی است تا فروش خود را افزایش دهند و با جوامع خود تعامل کنند. برای اطمینان از رونق کسب‌وکارتان در این روز خاص، استراتژی‌های زیر را در نظر بگیرید:

  • اهداف واضح تعیین کنید: اهداف و اهداف فروش خاصی را برای شنبه کسب‌وکارهای کوچک تعیین کنید تا تلاش‌های خود را هدایت کنید. به طور موثر.
  • به اندازه کافی انبار کنید: افزایش تقاضا را پیش بینی کنید و مطمئن شوید که موجودی کافی برای برآورده کردن نیازهای مشتری در طول فصل تعطیلات دارید.
  • خود را متناسب کنید. بازاریابی: کمپین بازاریابی خود را سفارشی کنید تا پیشنهادات شنبه کسب و کار کوچک خود را از طریق کانال های مختلف مانند پوسترها، آگهی ها، وب سایت ها و رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید.
  • منابع اهرمی: از مزیت ها استفاده کنید. از منابع رایگان و مواد بازاریابی ارائه شده توسط American Express برای افزایش تلاش‌های تبلیغاتی شما.
  • همکاری و شریک: فرصت‌های همکاری با سایر مشاغل محلی را برای ایجاد رویدادهای اجتماعی یا حامیان مالی فعالیت‌هایی که جشن می‌گیرند کاوش کنید. شنبه کسب و کارهای کوچک.
  • قهرمان محله شوید: در نظر بگیرید که به عنوان قهرمان محله برای سازماندهی و ترویج فعالیت های شنبه مشاغل کوچک در جامعه خود رهبری کنید.
  • آماده شدن برای ترافیک پیاده روی: انتظار افزایش ترافیک را داشته باشید و مطمئن شوید که فروشگاه شما به خوبی برای رسیدگی به افزایش تعداد مشتریان آماده است.
  • تخفیف ها و تبلیغات را ارائه دهید: خریداران تعطیلات را با تخفیف ها و تبلیغات ویژه جذب کنید تا تجربه خرید آنها لذت بخش تر شود.
  • در فروشگاه کوچک شرکت کنید. نقشه: اگر کارت های امریکن اکسپرس را می پذیرید، برای جذب خریداران بیشتر، کسب و کار خود را در نقشه فروشگاه کوچک نشان دهید.

نتیجه گیری

شنبه کسب و کارهای کوچک فراتر از یک رویداد خرید است؛ این جشن حیاتی ستون فقرات ما است. اقتصاد-کسب و کارهای محلی. با سابقه بیش از یک دهه، این سنت سالانه به طور تصاعدی رشد کرده است، کسب و کارهای کوچک را تقویت کرده و روحیه جامعه را تقویت می کند. با شرکت فعال در شنبه کسب و کار کوچک، کارآفرینان می توانند از این فرصت برای افزایش دیده شدن برند خود استفاده کنند و ارتباطات با مشتریان را بالا ببرند. و در نهایت، فروش را افزایش دهید. این روز نه تنها به نفع مشاغل فردی است، بلکه پیوندهای درون جوامع را تقویت می کند و بر ارزش خرید محلی تأکید می کند. همانطور که به شنبه آینده کسب و کار کوچک نزدیک می شویم، به یاد داشته باشید که فقط معاملات و تخفیف ها نیست، بلکه در مورد گرد هم می آییم تا از قلب و روح محله هایمان حمایت کنیم. بنابراین، تقویم های خود را علامت گذاری کنید، تبلیغات خود را برنامه ریزی کنید و آماده شوید تا بخشی از این جشن برجسته کسب و کارهای کوچک باشید.

تصویر: $


اطلاعات بیشتر در: شنبه مشاغل کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی