عمومی

این برنامه کمک مالی 1.3 میلیون دلاری برای مشاغل کوچک سیاه در حال حاضر است گرفتن برنامه های کاربردی

این برنامه کمک مالی ۱٫۳ میلیون دلاری برای مشاغل کوچک سیاه در حال حاضر است
گرفتن برنامه های کاربردی

یک برنامه کمک مالی که به صاحبان مشاغل کوچک سیاه پوست کمک می کند بازیابی از همه گیری برای سومین سال فعالیت خود بازگشته است — و سرمایه ای به ارزش ۱٫۳ میلیون دلار آماده است.

ائتلاف برای حمایت از مشاغل سیاه پوست (CBBB)، برنامه ای که توسط American Express و بنیاد اتاق بازرگانی ایالات متحده ایجاد شده است، واجد شرایط را ارائه می دهد. کسب‌وکارهای سیاه‌پوست ۵۰۰۰ دلار در کمک مالی، به همراه با دسترسی به برنامه های آموزشی و راهنمایی.

“فرصت های بودجه و مربیگری که این برنامه ارائه می دهد برای کمک به کارفرمایان کوچک برای سازگاری با چشم انداز همیشه در حال تحول اداره یک کسب و کار بسیار مهم است. کارولین کاولی، رئیس بنیاد اتاق ایالات متحده در بیانیه ای در روز دوشنبه، روز گشایش درخواست ها، گفت.

ویرایش امسال این برنامه با هدف اعطای کمک های مالی به ۲۷۲ کسب و کار است. به گفته بنیاد اتاق بازرگانی ایالات متحده، این تعداد با در دسترس بودن بودجه از طرف حامیان شرکتی مانند Shopify، Cummins و Optimum تعیین می شود. شرکای دیگر عبارتند از: اتاق بازرگانی ملی سیاه، لیگ کسب و کار ملی، شرکت اتاق های سیاه ایالات متحده، و Walker’s Legacy، یک پلت فرم جهانی برای زنان در تجارت.

برای واجد شرایط بودن برای دریافت کمک هزینه، کسب و کارها باید متعلق به سیاهان باشند و بین سه تا ۲۰ کارمند داشته باشند. متقاضیان همچنین باید برخی از مشکلات مالی ناشی از همه گیری را متحمل شده باشند و در بخش آسیب پذیر اقتصادی کشور واقع شده باشند. کسب و کارهایی که حشیش، محصولات تنباکو یا سلاح گرم می فروشند از درخواست منع می شوند. فهرست کاملی از محدودیت‌های واجد شرایط بودن در وب‌سایت ائتلاف موجود است.

صاحبان کسب‌وکار علاقه‌مند باید یک برنامه کاربردی ساده را تکمیل کنند – که اطلاعاتی مانند مرحله رشد شرکت و بخش، و همچنین نحوه تأثیرپذیری از کووید-۱۹، تورم، را می‌خواهد. و اختلالات زنجیره تامین — در سایت CBBB تا ۶ سپتامبر. کسانی که به عنوان فینالیست انتخاب می شوند باید در اواخر ماه درخواست کمک مالی کامل را پر کنند و در صورت دریافت کمک هزینه باید تا اواسط اکتبر به آنها اطلاع داده شود.

بنیاد اتاق بازرگانی ایالات متحده به Inc.گفت:

این کمک ها را نمی توان برای اهداف سیاسی یا لابی گری استفاده کرد. >، اما هیچ محدودیت دیگری وجود ندارد. بر اساس گزارش تأثیر CBBB در سال ۲۰۲۱، حدود ۶۰ درصد از دریافت کنندگان گزارش کردند که از این بودجه برای تبلیغات و بازاریابی استفاده کرده اند. سایر کاربردهای رایج شامل پوشش حقوق و دستمزد، پرداخت ماهانه آب و برق، افزایش موجودی، پرداخت اجاره، بازپرداخت بدهی، و خرید تجهیزات حفاظت شخصی است.

CBBB در سپتامبر ۲۰۲۰ شروع شد، زمانی که امریکن اکسپرس ۱۰ میلیون دلار برای تامین مالی آن به مدت چهار سال متعهد شد. از زمان آغاز به کار، این برنامه با توزیع بیش از ۶٫۴ میلیون دلار کمک مالی به ۱۰۹۱ کسب و کار کوچک متعلق به سیاه پوستان در ۴۰ ایالت کمک کرده است.
 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی