عمومی

خرید Sora توسط ADP، فرآیندهای منابع انسانی را برای Small ساده می کند کسب و کار

خرید Sora توسط ADP، فرآیندهای منابع انسانی را برای Small ساده می کند
کسب و کار

خرید اخیر توسط ADP® Honu HR, Inc. DBA Sora نوید تغییر بازی در چشم‌انداز فناوری منابع انسانی را می‌دهد، به‌ویژه برای شرکت‌های کوچک‌تری که با یکپارچه‌سازی برنامه‌های تجاری متنوع دست و پنجه نرم می‌کنند.< /p>

ADP، که به دلیل ارائه راه‌حل‌های مدیریت سرمایه انسانی (HCM) در سطح جهانی مشهور است، ابزار پیشرفته اتوماسیون گردش کار و یکپارچه‌سازی داده‌ها با کد پایین سورا را به مجموعه خود اضافه کرده است. عملکرد اصلی Sora یکپارچه سازی برنامه های تجاری مختلف، از منابع انسانی گرفته تا فناوری اطلاعات است، که تجربه ای منسجم و کارآمد را برای همه ذینفعان، از جمله کارمندان، صاحبان کسب و کار و متخصصان منابع انسانی ممکن می سازد. این نشان دهنده یک جهش قابل توجه در بهره وری و کارایی عملیاتی برای کسب و کارهای کوچک است.

از لحاظ تاریخی، یکپارچه سازی داده های شخص ثالث و ابزارهای منابع انسانی دست و پا گیر بوده است. اغلب، این فرآیند دستی به تخصص تیم‌های فنی نیاز داشت و توجه آن‌ها را از سایر عملیات‌های تجاری حیاتی منحرف می‌کرد. علاوه بر این، مدیریت این ادغام ها در چندین سیستم چالش برانگیز بود. اما با آخرین خرید ADP، کسب‌وکارها می‌توانند تجربه بدون زحمت بیشتری را پیش‌بینی کنند.

خرید ADP به تیم‌های منابع انسانی این نوید را می‌دهد که در ساخت و اصلاح گردش‌های کاری، خودکارسازی فرآیندهای اصلی متعدد مانند ارتباطات، جمع‌آوری داده‌ها و موارد دیگر، استقلال داشته باشند. علاوه بر این، مهارت‌های فناوری Sora به ارائه بینش‌های هوشمند، هدایت تیم‌های منابع انسانی با توصیه‌های ارتباطی مناسب مانند یادآوری‌های به‌موقع کار، تضمین ارتباط و تعامل انسانی افزایش یافته است.

این اکتساب کاملاً با استراتژی سازگار ADP برای ساده‌سازی HR پیچیده مطابقت دارد. فرآیندها از طریق اتوماسیون با استفاده از پلتفرم کاربرپسند Sora با راه حل های قوی HCM ADP، ADP خود را برای کمک به مشاغل در همه مقیاس ها قرار می دهد. هدف این مشارکت به حداقل رساندن وظایف دستی، ارائه بینش‌های عملی به شرکت‌ها، تقویت رشد کسب‌وکار، و ایجاد تجربیات غنی‌کننده برای نیروی کارشان است.

Sreeni Kutam، رئیس بخش جهانی محصول و نوآوری در ADP، اشتیاق خود را ابراز کرد، ” ما خوشحالیم که خرید Sora را اعلام می کنیم، زیرا این امر بر تعهد ADP به ارائه راه حل های فناوری پیشرفته تاکید می کند و ما را در خط مقدم صنعت قرار می دهد. ترکیب پیکربندی‌های گردش کار نوآورانه و قابلیت‌های یکپارچه‌سازی داده‌های سورا در پیشنهادات ما، مشتریان ADP را قادر می‌سازد تا اصطکاک در فرآیندهای افراد را از بین ببرند و سطوح جدیدی از بهره‌وری را باز کنند. ، این احساس را منعکس کرد و بر پتانسیل این همکاری تاکید کرد. «بعد از اینکه در سه سال گذشته شریک ADP Marketplace بوده‌ایم، ما مشتاقیم که رسماً به تیم ADP ملحق شویم و برای ایجاد تجربه‌ای تأثیرگذار برای متخصصان منابع انسانی و ایجاد تغییر در دنیای کار با یکدیگر همکاری کنیم. ما مشتاقانه منتظر فرصت‌های بزرگی هستیم که در پیش داریم، زیرا با هم بر روی طراحی همیشه برای مردم تمرکز می‌کنیم.»

این خرید فقط مربوط به فناوری نیست. ADP همچنین قرار است تیم ماهر در Sora را همراهی کند و آنها را در بخش DataCloud ADP ادغام کند. ابزارهایی که یکپارچه‌سازی، اتوماسیون و تصمیم‌گیری مبتنی بر بینش را ترویج می‌کنند، زمانی که کسب‌وکارهای کوچک در آینده حرکت می‌کنند، حیاتی خواهند بود. با خرید Sora توسط ADP، آنها موقعیت خوبی برای پاسخگویی به این نیاز دارند و به صاحبان مشاغل کوچک نوید آینده ای با فرآیندهای منابع انسانی پیشرفته و زمان بیشتری برای تمرکز بر رشد را می دهند.

برای آخرین مورد، ما را در < دنبال کنید. a href="https://sbt.me/goonb" rel="noopener noreferrer" target="_blank">اخبار Google.

تصویر: ADP< /small>


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی