عمومی

موج گرمای تابستان امسال پشه های بیشتری را بیرون می آورد. اما صنعت کنترل آفات فرصتی را می بیند.

موج گرمای تابستان امسال پشه های بیشتری را بیرون می آورد. اما
صنعت کنترل آفات فرصتی را می بیند.

روزهای سگ تابستانی برای شرکت های کنترل آفات خوب بوده است.

پس از بیش از ۲۰ روز دمای بی سابقه در ۲۸ ایالت در ایالات متحده، از کالیفرنیا تا نیوهمپشایر، طبق مرکز پیش بینی آب و هوای خدمات ملی هواشناسی، این آفات به تعداد بی سابقه ای رسیده اند. رؤیت خفاش‌ها با هجوم پستانداران پرنده به پناهگاه‌های تاریک با دمای پایین‌تر، در حال افزایش است. ترنت راگار، ۴۱ ساله، بنیانگذار کنترل آفات طبیعی، برنده جایزه ۲۰۲۱ Inc.5000، در لوول، آرکانزاس.

“تابستان‌های طولانی‌تر و زمستان‌های گرم‌تر راگر اضافه می‌کند که یک جمعیت حشرات پر رونق ایجاد کنید. حتی “بسیاری از صاحبان خانه، که معمولاً از نوع خود انجام می دهند، برای درمان های پیشگیرانه معمول درخواست کمک حرفه ای می کنند.”

علاوه بر بررسی اثرات تغییرات آب و هوایی، صنعت کنترل آفات نیز در نتیجه هندمی.

“ما دیدیم امی یم، ۴۳ ساله، معاون عملیات در Mosquito Joe، ۲۰۱۶ Inc.5000 جایزه گیرنده، در ویرجینیا بیچ، ویرجینیا. “ما متوجه شدیم که مردم اهمیت اوقات خانوادگی در حیاط خلوت خود را یادآوری می کنند و آنها آن را “بدون خارش” می خواستند.”

برای همگام شدن با رشد سریع صنعت، چندین کسب و کار کنترل آفات راه های خلاقانه ای برای حفظ شتاب ارائه می دهند. در اینجا سه ​​استراتژی وجود دارد:

یک استراتژی استخدام دیجیتال قوی بسازید.

برای همگام شدن با افزایش تقاضا برای خدمات کنترل آفات در این فصل شلوغ، دیو ماکیا، ۵۵ ساله، معاون عملیات در تیم Mosquito Squad، برنده جایزه ۲۰۱۹ Inc.5000، در ریچموند، ویرجینیا، می‌گوید همه چیز در مورد جذب و حفظ کارمندان است. او می گوید که با افزایش تعداد کارگران فصلی، این صنعت احتمالاً هر ساله جذب نیرو می کند. Macchia می‌گوید که علاوه بر همگام شدن با نرخ‌های دستمزد بازار، شرکت باید با استفاده از روش‌های استخدام دیجیتالی سازگار شود.

کارفرمایان به طور فزاینده ای برای یافتن شغل جدید به A.I. روی آورده اند. کاندیداها، رزومه ها را بررسی کنید و فرآیند مصاحبه را ساده کنید. شرکت ها می توانند در مورد شهرت دیجیتالی نامزدها در پلتفرم های اجتماعی مانند لینکدین و توییتر تحقیق کنند و از ابزار ارزیابی پیش از استخدام مانند استفاده کنند. iMocha برای پر کردن شکاف مهارت.

پیوسته تغییراتی را در طرح‌بندی گردش کار خود ایجاد کنید.

برای صنعت کنترل آفات، فصول پیک به طور مداوم تغییر می کند، بنابراین لازم است هر از چند گاهی گردش کار خود را تغییر دهید. آدام کاراس، ۳۳ ساله، مدیر عامل Pest End، برنده جایزه ۵۰۰۰ شرکت ۲۰۲۱، در Plaistow، نیوهمپشایر، می گوید که این شرکت قبلاً آفات فصل گرم را در اوایل اکتبر جمع آوری می کرد، اما اکنون شاهد هوای گرم تر در ماه نوامبر و حتی دسامبر است. کاراس می گوید که پیش بینی شرکت را بر اساس سه ماهه اول کند و سه ماهه چهارم شلوغ تر نسبت به سال های گذشته تغییر داد.

برای ایجاد یک سیستم مدیریت بهتر، Carace همچنین یک سیستم عامل کارآفرینی را پیاده‌سازی کرد که مجموعه کاملی از ابزارها را برای نظارت دوره‌ای عملکرد کسب‌وکار ادغام می‌کند. .

در این زمان چالش برانگیز مراقب ذینفعان خود باشید.

به راگار از کنترل آفات طبیعی ایالتی می گوید که این شرکت برای اولین بار در تاریخ شرکت به دلیل موج گرما در سال جاری، ساعات کار تکنسین های آفات را کاهش داده است.

کاراس موافق است. همه‌گیری و تورم بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک را مجبور به توقف استفاده از خدمات آن کرده است، اما Pest End به برخی از صاحبان رستوران‌های کوچک خدماتی را بدون هزینه ارائه می‌کند. کاراس می‌گوید حفظ آن رابطه تجاری کوچک در این دوران آشفتگی مهم است.

۵۰۰۰ شرکت بیشتر شرکت را کاوش کنیدgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - موج گرمای تابستان امسال پشه های بیشتری را بیرون می آورد. اما
صنعت کنترل آفات فرصتی را می بیند.مستطیل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی