عمومی

تنها 3 کلمه طول کشید تا ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل، یک را آموزش دهد درس رهبری که هر مدیر عاملی باید بیاموزد

تنها ۳ کلمه طول کشید تا ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل، یک را آموزش دهد
درس رهبری که هر مدیر عاملی باید بیاموزد

در روز سه شنبه، ساندار پیچای، مدیر عامل Alphabet (Google) یادداشتی را برای کارمندان Google ارسال کرد. به آنها اطلاع دهید که شرکت استخدام آن را برای تراز سال کند می کند و سایر اقدامات کاهش هزینه را در پاسخ به بدتر شدن شرایط اقتصادی انجام می دهد. یادداشت، به دست آمده توسط The Verge، یک کلاس کارشناسی ارشد در رهبری و هوش هیجانی است و درسی را می‌آموزد که هر مدیر عاملی باید به آن توجه کند.

نیازی به گفتن نیست که گوگل تنها شرکت فناوری نیست که در حال حاضر از اثرات تورم و رکود احتمالی هراس دارد. توییتر و نتفلیکس، در میان دیگران، اخراج کارکنان را اعلام کرده‌اند، و بسیاری از شرکت‌های دیگر گفته‌اند که استخدام‌ها را مسدود یا کند می‌کنند. اما تنها Pichai به نظر می‌رسد که عدم اطمینان بازار فعلی را فرصتی برای تمرکز بر آنچه مهم‌تر است و الهام بخشیدن به کارمندان در این فرآیند می‌بیند. یادداشتی که او فرستاد باید الگویی باشد برای هر رهبر که با مواقع نامطمئنی مانند این مواجه است. (می توانید یادداشت کامل را در انتهای این قسمت بیابید.)

برای شروع، پیچای یادداشت را با تشکر از Google شروع می کند. کارمندان او با اشاره به اینکه سال ۲۰۲۲ به نیمه رسیده است، می نویسد: “این فرصت مناسبی است تا از همه برای کار عالی تا کنون در سال جاری تشکر کنم و به اشتراک بگذارم که من و Leads من در مورد H2 چگونه فکر می کنیم.” البته، این روزها تشکر از کارمندان برای همه کارهای بزرگشان، برای مدیران عامل بسیار مشکل است. با این حال، این واقعیت که پیچای آن را درست در بالای یادداشت خود قرار داده است، باعث می‌شود کمی صمیمانه‌تر به نظر برسد.

پیچای سپس تصدیق می‌کند که رهبری گوگل نگران همان بادهای معکوس اقتصادی است که بقیه اقتصاد را تحت تاثیر قرار می دهد. او با اشاره به اینکه گوگل تاکنون حدود ۱۰۰۰۰ نفر را در سال ۲۰۲۲ استخدام کرده است، توضیح می دهد که این شرکت تا پایان سال استخدام خود را کند خواهد کرد و تمرکز استخدام خود را بر روی نقش های مهمی مانند مهندسی و فنی قرار می دهد. و خبرهای بد دیگری نیز وجود دارد. او با اشاره به اینکه کارمندان Google باید با «تمرکز دقیق‌تر» و «گرسنگی بیشتر» نسبت به شرایط اقتصادی بهتر کار کنند، هشدار می‌دهد که شرکت باید برخی از ابتکارات را ساده‌سازی و تجمیع کند و برخی دیگر را به‌طور کلی متوقف کند.

در طول راه، او نکته ای را بیان می کند که اگر آن را از کارفرمای خود بشنوم، مطمئناً برایم الهام بخش خواهد بود.

“چیزی که در مورد فرهنگ خود دوست دارم این است که ما هرگز به این نوع چالش ها به عنوان موانع نگاه نکرده ایم. ما آن‌ها را فرصت‌هایی برای عمیق‌تر کردن تمرکز و سرمایه‌گذاری در بلندمدت می‌دانیم.»

چند پاراگراف بعد، او موفق می شود همان ایده را در سه کلمه قدرتمند بیان کند: “کمیابی باعث شفافیت می شود. “

کمبود باعث شفافیت می‌شود. این زمان‌های ناامیدکننده و آزاردهنده‌ای هستند و هیچ‌کس نمی‌تواند به طور منطقی استدلال کند که یک بیماری همه گیر به ظاهر بی پایان، بدتر شدن تغییرات اقلیمی، جنگ در اروپا، تورم بی سابقه و قطبی شدن سیاسی مرگبار چیزی است که ما می خواستیم اتفاق بیفتد. در همان زمان، Pichai در حال بیان یک نکته واقعی است. وقتی زمان خوب است، می توانیم همه چیز را امتحان کنیم. ما می توانیم ایده های وحشی و پروازهای خیالی را دنبال کنیم و همه اینها فوق العاده است. اما زمان‌های سخت‌تر ما را مجبور می‌کنند درباره آنچه واقعاً مهم است تصمیم بگیریم. این برای ما هم به‌عنوان رهبران تجاری و هم به‌عنوان انسان‌ها صدق می‌کند، که یکی از دلایلی است که بسیاری از مردم کار را به طور کامل در استعفای بزرگ رها کردند. زندگی کردن در زمان‌های سخت هر چند سخت است، اما این روند حذف آنچه کمتر به آن اهمیت می‌دهیم و تمرکز بر چیزی که بیشتر به آن اهمیت می‌دهیم نیز ارزش دارد.

که من را به پایان یادداشت پیچای می رساند. او می نویسد: از آنجایی که کمبود باعث شفافیت می شود، “تمرکز و خلاقیت را تحریک می کند که در نهایت منجر به محصولات بهتری می شود که به مردم در سراسر جهان کمک می کند.” این فرصتی است که امروز پیش روی ماست و من برای ما هیجان زده هستم که دوباره به آن لحظه برسیم.” و دقیقاً مانند آن، اخبار ناخوشایند مبنی بر اینکه Google با بلاتکلیفی اقتصادی مواجه است و باید افراد کمتری را نسبت به برنامه‌ریزی‌شده استخدام کند، تبدیل به فراخوانی برای اقدام می‌شود که هدف آن ترغیب کارمندان به نوآوری بیشتر است.

مخاطبان فزاینده ای از خوانندگان Inc.com وجود دارد که روزانه یک متن از من با یک چالش یا نکته مراقبت از خود یا انگیزشی دریافت می کنند. غالباً آنها به من پیامک می دهند و با هم گفتگو می کنیم. (علاقه مند به پیوستن هستید؟ در اینجا اطلاعات بیشتر و دعوت به یک دوره آزمایشی رایگان طولانی مدت.) بسیاری از آنها کارآفرین یا رهبر کسب و کار هستند و به من می گویند که چقدر مهم است به افرادی که برای شما کار می کنند احساس الهام بخشی کنید، به خصوص در مواقع سخت. یادداشت ساندار پیچای نمونه‌ای است که هر رهبر می‌تواند از آن بیاموزد.

باور کردن ما سخت است. در حال حاضر تا نیمه اول سال ۲۰۲۲٫ این فرصت مناسبی است که از همه برای کار عالی تا کنون در سال جاری تشکر کنیم و نحوه فکر من و Leads خود را در مورد H2 به اشتراک بگذاریم.

چشم انداز نامطمئن اقتصاد جهانی مهم ترین نکته بوده است. مانند همه شرکت‌ها، ما از باد مخالف اقتصادی مصون نیستیم. چیزی که من در مورد فرهنگ خود ارج می نهم این است که ما هرگز به این نوع چالش ها به عنوان موانع نگاه نکرده ایم. در عوض، ما آن‌ها را فرصت‌هایی برای عمیق‌تر کردن تمرکز و سرمایه‌گذاری بلندمدت می‌دانیم.

در این لحظات، من به ماموریت خود می پردازم: سازماندهی اطلاعات جهان و قابل دسترس و مفید کردن آن برای همه. این چیزی است که ۱۸ سال پیش الهام بخش من برای پیوستن به این شرکت است، و چیزی که مرا نسبت به تأثیری که می‌توانیم بر جهان بگذاریم، بسیار خوشبین می‌کند. دانش و محاسبات راهی است که ما مأموریت خود را به جلو می بریم. این همان لنز است که برای تصمیم‌گیری در مورد سرمایه‌گذاری استفاده می‌کنیم — چه در زمینه‌هایی مانند جستجو، ابر، یوتیوب، پلتفرم‌ها و سخت‌افزار، تیم‌هایی که از آن‌ها پشتیبانی می‌کنند، یا در هوش مصنوعی که محصولات و خدمات مفیدتر را فعال می‌کند. /p>

وقتی بر کاری که به بهترین شکل انجام می‌دهیم تمرکز می‌کنیم به مردم و جامعه کمک می‌کنیم و آن را واقعاً خوب انجام می‌دهیم. . سرمایه گذاری هایی که ما در نیمه اول سال انجام داده ایم این چشم انداز را نشان می دهد. تنها در سه ماهه دوم، تقریباً ۱۰۰۰۰ کارمند Google اضافه کردیم و تعداد زیادی تعهد برای تاریخ شروع سه ماهه سوم داریم که تا حدی منعکس کننده تقویم فصلی استخدام کالج است. این اعداد فوق‌العاده هستند و هیجان ما را در مورد فرصت‌های بلندمدت، حتی در زمان‌های نامشخص نشان می‌دهند.

به دلیل پیشرفت استخدامی که تاکنون در سال جاری به دست آمده است، سرعت استخدام را برای بقیه سال کاهش خواهیم داد، در حالی که همچنان از مهمترین فرصت های خود حمایت می کنیم. برای تراز سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳، ما استخدام خود را بر روی نقش‌های مهم مهندسی، فنی و سایر نقش‌های حیاتی متمرکز می‌کنیم و مطمئن می‌شویم که استعدادهای بزرگی که استخدام می‌کنیم با اولویت‌های بلندمدت ما همسو باشد.

در حرکت رو به جلو، باید کارآفرین تر باشیم، با فوریت بیشتر، تمرکز دقیق تر و گرسنگی بیشتر از خود کار کنیم. در روزهای آفتابی نشان داده شده است. در برخی موارد، این به معنای تجمیع در جایی که سرمایه‌گذاری‌ها با هم تداخل دارند و فرآیندها را ساده می‌کند. در موارد دیگر، این به معنای توقف توسعه و استقرار مجدد منابع در مناطق با اولویت بالاتر است. کارآمدتر کردن شرکت به همه ما بستگی دارد — ما راه های بیشتری برای مشارکت و به اشتراک گذاشتن ایده های شما برای کمک ایجاد خواهیم کرد، بنابراین با ما همراه باشید.

کمیابی باعث شفافیت می‌شود — این چیزی است که ما از اولین روزهای Google گفته‌ایم. این چیزی است که باعث تمرکز و خلاقیت می شود که در نهایت منجر به محصولات بهتری می شود که به مردم در سراسر جهان کمک می کند. این فرصتی است که امروز پیش روی ماست و من برای ما هیجان زده هستم که دوباره به لحظه لحظه قیام کنیم.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی