عمومیمقالات

بهترین مدیتیشن های هدایت شده برای خواب برای کمک به شما در به خواب رفتن و Wake Up Refreshed

بهترین مدیتیشن های هدایت شده برای خواب برای کمک به شما در به خواب رفتن
و Wake Up Refreshed

برای عملکرد صحیح به خواب خوب شبانه نیاز دارید. اما اغلب اوقات، ذهن ما هنگام خواب با هم مسابقه می دهد و بدن ما پرتنش باقی می ماند. انتخاب بهترین زمان برای خواب می تواند به شما کمک کند با احساس شادابی از خواب بیدار شوید و عادات روزانه خود را بهینه کنید. با این حال، مبارزه با ذهن ناآرام و بی خوابی آسان نیست. مدیتیشن‌های خواب هدایت‌شده راه‌حلی را ارائه می‌دهند که به شما کمک می‌کند سریع‌تر بخوابید و سرحال از خواب بیدار شوید.

مدیتیشن خواب چیست. ?

مدیتیشن آگاهانه برای سلامتی و تندرستی بیشتر مهم است. این به ما کمک می کند خلق و خوی خود را بهبود بخشیم، اضطراب را کاهش دهیم و حتی می تواند عملکرد مغز را بهبود بخشد. اما هر چه که طول مدیتیشن برای شما بهترین باشد، هدف شما معمولاً این است که با احساس بیشتر بیرون بیایید. هوشیار و شفاف در مدت زمان کوتاهی. در واقع، شما احتمالاً در طول مدیتیشن راست می‌نشینید تا جلوگیری از خوابیدن خود داشته باشید.

مدیتیشن هدایت‌شده خواب از این جهت متفاوت است که به شما کمک می‌کند در حالت دراز کشیده استراحت کنید. هدف شما این است که سریعتر بخوابید و تا صبح آرام بمانید. مدیتیشن خواب عناصر مدیتیشن سنتی – مانند تمرکز حواس و تنفس متمرکز – را با راهنمایی های شفاهی آرام بخش ترکیب می کند. صداهای آرام، صداهای طبیعی، موسیقی ملایم و سایر ابزارها در کنار هم کار می کنند تا شما را به خواب راهنمایی کنند و در طول شب در حالت استراحت نگه دارید.

مزایای مدیتیشن خواب هدایت شده عبارتند از:

<

  • کاهش استرس و اضطراب
  • کاهش احتمال بی خوابی یا بیداری در طول شب
  • زمان کمتر به خواب رفتن و بهبود کیفیت خواب
  • تمرکز بهتر و تمرکز
  • بهزیستی عاطفی بهبود یافته
  • چگونه می توانم برای خواب مدیتیشن کنم؟

    مدیتیشن های هدایت شده خواب همه یکسان نیستند. گزینه‌ها و سبک‌های مختلف به شما امکان می‌دهد آزمایش کنید و بهترین تناسب را پیدا کنید تا راحت‌تر استراحت کنید. اما اصول اصلی بیشتر مدیتیشن های خواب یکسان است و شامل مراحل زیر است:

    1. یافتن یک موقعیت راحت، معمولاً در رختخواب و پشت شما
    2. تنفس متمرکز، دم عمیق و آهسته
    3. به تدریج گروه های عضلانی خود را شل کنید، از پاها تا سرتان شروع می شود
    4. تجسم تنظیمات آرام و آرام برای آرامش بیشتر ذهن فعال شما
    5. مدیتیشن های هدایت شده شما را در این مراحل خواب قبل از خواب راهنمایی می کند. آنها همچنین تمرین های تجسم، داستان های خواب آور، صداهای طبیعی و موسیقی کم حجم را ارائه می دهند.

      بهترین مدیتیشن های خواب هدایت شده برای امتحان کدامند؟

      با در نظر گرفتن این موضوع، اجازه دهید به برخی از آهنگ های صوتی مدیتیشن خواب هدایت شده مورد علاقه خود نگاه کنیم. ما از بین انواع سبک‌های مراقبه خواب انتخاب کرده‌ایم تا بتوانید نوع مراقبه‌ای را که به شما کمک می‌کند بهترین خواب را بخوابید، کاوش کرده و بیابید.

      ۱٫ مدیتیشن هدایت شده در خواب عمیق

      مدیتیشن های خواب همه منظوره شما را در تمام مراحل مهم راهنمایی می کند تا به خواب بروید. با صدایی ملایم و آرام، راهنمای شما از لحظه ای که دراز می کشید، شما را از طریق تمرینات تنفس، آرامش و تجسم هدایت می کند. موسیقی آرام‌بخش محیط، تجربه را بیشتر می‌کند.

      طول: ۱ ساعت

      از کجا می‌توان پیدا کرد: InsightTimer

      هزینه: نمونه رایگان ; اشتراک کامل برنامه مدیتیشن ۶۰ دلار در سال در فروشگاه برنامه و Google Play< /p>

      ۲٫ هیپنوتیزم خواب عمیق هدایت شده

      با استفاده از تکنیک های الهام گرفته از هیپنوتیزم، هیپنوتیزم خواب عمیق هدایت شده به شما کمک می کند تا به یک حالت آرامش عمیق برسید تا راحت تر به خواب بروید. در این آهنگ مدیتیشن، جیسون استفنسون به شما کمک می‌کند تا ماهیچه‌های خود را شل کنید و تجسم‌های آرام‌بخشی را با یک موسیقی متن آرام‌بخش برای رفع بی‌خوابی و بی‌قراری ارائه می‌دهد.

      طول: ۳ ساعت

      <از کجا باید پیدا کرد: YouTube< /p>

      هزینه: رایگان

      ۳٫ اسکن بدن و آرامش پیشرونده

      اگر با احساس زخم، تنش یا حتی درد به رختخواب می روید، آرامش عضلانی هدایت شده ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد. با تمرکز بر هر گروه عضلانی به نوبه خود، مدیتیشن اسکن بدن رایگان مایکل سیلی مراقبت از خود را که برای بیدار شدن از خواب احساس شادابی، انعطاف پذیری بیشتر و آمادگی برای فردا نیاز دارید، فراهم می کند.

      طول: > ۱ ساعت

      از کجا باید پیدا کرد: YouTube

      هزینه: رایگان

      ۴٫ مدیتیشن خواب هدایت شده از طریق طبیعت

      آیا طبیعت همانطور که من را آرام می کند شما را آرام می کند؟ ما قبلاً در مورد ارزش طبیعت به عنوان بخشی از روال خودمراقبتی شما. مدیتیشن های هدایت شده خواب نیز می توانند شما را در طبیعت به عنوان بخشی از یک عادت آرام بخش راهنمایی کنند. این آهنگ از جیسون استفنسون صداهای یک جنگل ملایم را ارائه می دهد و شما را به آرامش عمیق تر راهنمایی می کند.

      Oura 728 x 90 v1 resized - بهترین مدیتیشن های هدایت شده برای خواب برای کمک به شما در به خواب رفتن
و Wake Up Refreshed

      طول: ۵۳ دقیقه

      از کجا باید پیدا کرد: Spotify

      هزینه: رایگان با حساب Spotify

      ۵٫ ASMR برای آرامش عمیق

      آیا در کودکی با صدای والدینی که کارهای معمولی انجام می دهند راحت تر استراحت می کردید؟ شاید هنگام خواب زمزمه می کنید؟ احساس امنیت کردی ASMR مخفف پاسخ مریدین حسی خودمختار است. یعنی احساس سوزن سوزن شدنی که برخی از صداهای زمزمه دار و صداهای ملایم دریافت می کنند. با ۱۰۰ ماشه ASMR، این آهنگ به شما کمک می‌کند راحت‌تر با احساس امنیت و راحتی استراحت کنید.

      طول: ۴ ساعت

      از کجا پیدا کنید: YouTube

      هزینه: رایگان< /p>

      ۶٫ مراقبه های سپاسگزاری برای خوابی آرام

      در زندگی بیداری ما، قدردانی سلامت ما را بهبود می بخشد. ما منفی بودن را جبران می کنیم و درک خود را از روابط با تشکر ساده عمیق می کنیم. مدیتیشن های شکرگزار نیز بر سلامت و وضعیت روانی ما تأثیر می گذارد، زیرا ما به خواب می رویم. برای کاهش نگرانی‌هایتان، نفس عمیق بکشید و شب را با سپاسگزاری به عنوان دروازه‌ای برای خوابیدن بخوابید، این مدیتیشن خواب هدایت‌شده عالی از داوشی را از دست ندهید.

      طول: ۳ ساعت

      کجا می‌توان پیدا کرد: YouTube

      هزینه: رایگان

      ۷٫ داستان های خواب برای آرامش

      بسیاری از ما از اعضای خانواده یا دیگران برایمان داستان های قبل از خواب خوانده ایم. با خیال راحت به خواب رفتیم. همراه با سایر مراقبه‌های هدایت‌شده، برنامه آرام داستان‌های قبل از خواب را برای بزرگسالان ارائه می‌کند. این‌ها مرز بین داستان‌ها و مراقبه‌ها را با تأکید بر آرامش و تجسم‌های قوی و توصیفی به‌جای تنش یا خطوط داستانی «برگرداندن صفحه» محو می‌کنند.

      طول: ۲۴ دقیقه

      <از کجا پیدا کنید: Youtube

      هزینه : نمونه رایگان; اشتراک کامل برنامه مدیتیشن: ۶۹٫۹۹ دلار در سال در فروشگاه برنامه و Google Play

      ۸٫ کاهش گپ ذهنی با Headspace

      تا حالا شده نیمه شب از خواب بیدار شوید و بیش از حد فکر کنید؟ این آهنگ از Headspace یک راه حل ایده آل ارائه می دهد. با صدایی آرام و آرام‌بخش، مدیتیشن خواب هدایت‌شده شما را طی مراحلی راهنمایی می‌کند تا آرام‌تر نفس بکشید، و در عین حال بدنتان را آرام می‌کند در حالی که پچ پچ‌های ذهنتان را از بین می‌برد.

      طول: ۱۰ دقیقه

      از کجا باید پیدا کرد: YouTube

      هزینه: نمونه رایگان. اشتراک کامل برنامه مراقبه: ۶۹٫۹۹ دلار در فروشگاه برنامه و Google Play

      عکس توسط Dean Drobot/Shutterstock

      Bryan Lindenberger 150x150 - بهترین مدیتیشن های هدایت شده برای خواب برای کمک به شما در به خواب رفتن
و Wake Up Refreshed

      برایان از فضای دیجیتالی که هنر و فناوری در آن تلاقی می‌کنند لذت می‌برد. او به عنوان یک نویسنده در زمینه آموزش، بهداشت و سلامت و تولید کار کرده است. او همچنین به مشاغل کوچکتر در توسعه وب از جمله دسترسی و توسعه محتوا کمک می کند. او در اوقات فراغت خود مسیرهای پیاده روی در مرکز فلوریدا را طی می کند.

    منبع : www.success.com
    نمایش بیشتر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا
    امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی