8 روشی که هر کسب و کاری باید از 5 ستاره وام بگیرد شرکت ها
۸ روشی که هر کسب و کاری باید از ۵ ستاره وام بگیرد
شرکت ها
مصرف کنندگان امروزی معمولاً قبل از تصمیم به تعامل با محصول یا خدمات یک شرکت، تحقیقات آنلاین زیادی انجام می دهند. بخشی از این تحقیق ممکن است مستلزم خواندن نظرات مشتریان دیگر باشد تا ببینید کسب و کار چه نوع رتبه بندی ستاره ای دریافت کرده است.
شرکت های دارای رتبه بندی ۵ ستاره در این سناریو دارای امتیاز روشنی است زیرا موارد قبلی مشتریان به اندازه کافی به کسب و کار خود اعتماد دارند تا به دیگران اطلاع دهند مصرف کنندگان در مورد تجربه درخشان خود اما تبدیل شدن به یک شرکت ۵ ستاره فقط یک شبه اتفاق نمی افتد – به تلاش مداوم و تعهد به بهترین شیوه های خدمات مشتری نیاز دارد.
در زیر، گروهی از کارآفرینان موفق برخی از شیوههای کلیدی را که این شرکتهای دارای رتبه برتر دنبال میکنند و اینکه چگونه میتوانید آنها را در کسبوکار خود تکرار کنید، به اشتراک گذاشت.
به نظرات منفی پاسخ دهید.
کریس کریستوف، یکی از بنیانگذاران
غیرممکن است که همه کسانی که از فروشگاه شما چیزی می خرند راضی کنید. =”_blank” href=”https://www.monsterinsights.com/”> MonsterInsights. با این حال، این بدان معنا نیست که وقتی مشکلی وجود دارد نمی توانید آن را درست کنید.
“پاسخ دادن به نقدهای منفی یکی از دلایل محبوبیت شرکت های ۵ ستاره است.” “وقتی بازخورد منفی می بینید، فوراً با مشتری تماس بگیرید تا بتوانید مشکل را برطرف کنید. اگر موفق شدید، کاربر احتمالاً نظر خود را تنظیم می کند.”
خودتان سفر مشتری خود را طی کنید.
شرکت های دارای رتبه برتر می توانند خود را به عنوان یک مشتری تصور کنند. و خود را از طریق تجربه مشتری خود استفاده کنند. مری هارکورت، بنیانگذار CosmoGlo، پیشنهاد میکند از خود سؤالاتی بپرسید، “در اولین کشف وبسایت چه احساسی دارد؟ فرآیند خرید چگونه است؟ لحن ارتباطات ایمیل چگونه است؟ آیا به سوالات شما به راحتی پاسخ داده می شود؟
هارکورت میافزاید: «با بازی کردن مهمان، میتوانید ایرادات خود را انتخاب کنید و به راحتی آنها را اصلاح کنید تا تعامل لذتبخشی ایجاد کنید».
روی جزئیات کوچک تمرکز کنید. .
اندرو پاول، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل برنده شدن را بیاموزید، توصیه می کند بی وقفه بر روی حذف نقاط اصطکاک برای مشتریان تمرکز کنید. پاول میگوید:
به تجربه باز کردن یک محصول از اپل فکر کنید. “محصولات اپل بسیار خوب طراحی شده اند، تا جزییات کوچکی از نحوه باز کردن جعبه های خود توسط مصرف کننده — انجام بسیار آسان، بدون نیاز به ابزار و غیره. آنها عمیقاً به تجربه مشتری حتی در کوچکترین جزئیات اهمیت می دهند و این اخلاق در آنها نفوذ می کند. کل شرکت.”
خلاق و نوآور بمانید.
شو سایتو، مدیر عاملخلاقیت و نوآوری مداوم نشانه این است که یک شرکت نسبت به مشتریان خود وسواس دارد. “> همه فیلترها.
“نیروی محرکه خلاقیت در کسب و کار این است که بدانید مشتریان شما به چه چیزی نیاز دارند و به طور خاص به آن نیازها رسیدگی کنید.” سایتو می افزاید. “نوآوری از توجه به نحوه تعامل مشتریان با یک محصول و اینکه چگونه فناوری و مدلهای بازاریابی از آن رابطه ناشی میشوند حاصل میشود.”
روی کارمندان خود سرمایهگذاری کنید.
به گفته Candice Georgiadis، بنیانگذار روز دیجیتال، شرکت های دارای رتبه ۵ ستاره اغلب کارکنان خود را تشویق می کنند تا با توسعه ابتکاراتی برای یادگیری مهارت های سخت و نرم، از روندهای صنعت به روز بمانند.
“جهان ماهیت پویایی دارد و کارمندان شما باید به همین روند ادامه دهند.” “این جلسات به چیزی بزرگتر تبدیل می شود، و با هر آموزش، کل شرکت پیشرفت می کند. سرمایه گذاری روی افراد همیشه با بازگشت سرمایه مثبت خواهد بود.”
با مشتریان مکرر ارتباط برقرار کنید.
شرکتهای دارای رتبه برتر امروزی بر تعامل با خوشحالترین مشتریان خود تمرکز میکنند و آنها را تشویق میکنند تا تجربیات خود را بررسی کنند. فهزان علی، یکی از بنیانگذاران و رئیس هیئت مدیره در Adscend Media LLC می گوید که این امر ارتباط عمیق تری با مشتریان خود ایجاد می کند. در حالی که تعهد عمیق خود را به تجربه مشتری نشان می دهند.
“این همچنین به تقویت بیشتر رضایت مشتری، وفاداری به برند و انتظار از مشتریان جدید برای افزایش قیمت کمک می کند. خدمات با کیفیت،” علی اضافه می کند.
خدمات درجه یک به مشتریان ارائه شود.
به گفته استفانی ولز، یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد فناوری فرم های قدرتمند.
“از صفحه پرسش و پاسخ آنها ولز خاطرنشان میکند که در صفحه تماس خود، این کسبوکارها خود را به راحتی در دسترس قرار میدهند تا مشتریان بتوانند به سرعت به راهحلها دسترسی داشته باشند و پاسخ سؤالات خود را دریافت کنند. “مشتریان به احتمال زیاد به کسب و کاری با خدمات مشتری با کیفیت برمی گردند.”
ارتباط با شما را آسان کنید.
سید بلخی، یکی از بنیانگذاران
ارائه خدمات و پشتیبانی ۵ ستاره در اصل ساده است. =”http://www.wpbeginner.com/”> WPBeginner
: باید ارتباط مشتریان را با شما آسان کنید.
“فرم ها را به سایت خود اضافه کنید، شماره تلفن کسب و کار خود را به اشتراک بگذارید، ایمیل خود را به اشتراک بگذارید و از گپ استفاده کنید ابزار، بلخی توصیه می کند. “و سپس، پاسخ دهید! هنگامی که مشتریان شما می توانند با افراد واقعی کسب و کار شما ارتباط برقرار کنند و کمک دریافت کنند، بلافاصله تجربه ۵ ستاره ای ایجاد می کند و باعث وفاداری مشتری می شود.”
کریس کریستوف، یکی از بنیانگذاران
غیرممکن است که همه کسانی که از فروشگاه شما چیزی می خرند راضی کنید. =”_blank” href=”https://www.monsterinsights.com/”> MonsterInsights. با این حال، این بدان معنا نیست که وقتی مشکلی وجود دارد نمی توانید آن را درست کنید.
“پاسخ دادن به نقدهای منفی یکی از دلایل محبوبیت شرکت های ۵ ستاره است.” “وقتی بازخورد منفی می بینید، فوراً با مشتری تماس بگیرید تا بتوانید مشکل را برطرف کنید. اگر موفق شدید، کاربر احتمالاً نظر خود را تنظیم می کند.”
خودتان سفر مشتری خود را طی کنید.
شرکت های دارای رتبه برتر می توانند خود را به عنوان یک مشتری تصور کنند. و خود را از طریق تجربه مشتری خود استفاده کنند. مری هارکورت، بنیانگذار CosmoGlo، پیشنهاد میکند از خود سؤالاتی بپرسید، “در اولین کشف وبسایت چه احساسی دارد؟ فرآیند خرید چگونه است؟ لحن ارتباطات ایمیل چگونه است؟ آیا به سوالات شما به راحتی پاسخ داده می شود؟
هارکورت میافزاید: «با بازی کردن مهمان، میتوانید ایرادات خود را انتخاب کنید و به راحتی آنها را اصلاح کنید تا تعامل لذتبخشی ایجاد کنید».
روی جزئیات کوچک تمرکز کنید. .
اندرو پاول، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل برنده شدن را بیاموزید، توصیه می کند بی وقفه بر روی حذف نقاط اصطکاک برای مشتریان تمرکز کنید. پاول میگوید:
به تجربه باز کردن یک محصول از اپل فکر کنید. “محصولات اپل بسیار خوب طراحی شده اند، تا جزییات کوچکی از نحوه باز کردن جعبه های خود توسط مصرف کننده — انجام بسیار آسان، بدون نیاز به ابزار و غیره. آنها عمیقاً به تجربه مشتری حتی در کوچکترین جزئیات اهمیت می دهند و این اخلاق در آنها نفوذ می کند. کل شرکت.”
خلاق و نوآور بمانید.
“نیروی محرکه خلاقیت در کسب و کار این است که بدانید مشتریان شما به چه چیزی نیاز دارند و به طور خاص به آن نیازها رسیدگی کنید.” سایتو می افزاید. “نوآوری از توجه به نحوه تعامل مشتریان با یک محصول و اینکه چگونه فناوری و مدلهای بازاریابی از آن رابطه ناشی میشوند حاصل میشود.”
روی کارمندان خود سرمایهگذاری کنید.
به گفته Candice Georgiadis، بنیانگذار روز دیجیتال، شرکت های دارای رتبه ۵ ستاره اغلب کارکنان خود را تشویق می کنند تا با توسعه ابتکاراتی برای یادگیری مهارت های سخت و نرم، از روندهای صنعت به روز بمانند.
“جهان ماهیت پویایی دارد و کارمندان شما باید به همین روند ادامه دهند.” “این جلسات به چیزی بزرگتر تبدیل می شود، و با هر آموزش، کل شرکت پیشرفت می کند. سرمایه گذاری روی افراد همیشه با بازگشت سرمایه مثبت خواهد بود.”
با مشتریان مکرر ارتباط برقرار کنید.
شرکتهای دارای رتبه برتر امروزی بر تعامل با خوشحالترین مشتریان خود تمرکز میکنند و آنها را تشویق میکنند تا تجربیات خود را بررسی کنند. فهزان علی، یکی از بنیانگذاران و رئیس هیئت مدیره در Adscend Media LLC می گوید که این امر ارتباط عمیق تری با مشتریان خود ایجاد می کند. در حالی که تعهد عمیق خود را به تجربه مشتری نشان می دهند.
“این همچنین به تقویت بیشتر رضایت مشتری، وفاداری به برند و انتظار از مشتریان جدید برای افزایش قیمت کمک می کند. خدمات با کیفیت،” علی اضافه می کند.
خدمات درجه یک به مشتریان ارائه شود.
به گفته استفانی ولز، یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد فناوری فرم های قدرتمند.
“از صفحه پرسش و پاسخ آنها ولز خاطرنشان میکند که در صفحه تماس خود، این کسبوکارها خود را به راحتی در دسترس قرار میدهند تا مشتریان بتوانند به سرعت به راهحلها دسترسی داشته باشند و پاسخ سؤالات خود را دریافت کنند. “مشتریان به احتمال زیاد به کسب و کاری با خدمات مشتری با کیفیت برمی گردند.”
ارتباط با شما را آسان کنید.
سید بلخی، یکی از بنیانگذاران
ارائه خدمات و پشتیبانی ۵ ستاره در اصل ساده است. =”http://www.wpbeginner.com/”> WPBeginner
: باید ارتباط مشتریان را با شما آسان کنید.
“فرم ها را به سایت خود اضافه کنید، شماره تلفن کسب و کار خود را به اشتراک بگذارید، ایمیل خود را به اشتراک بگذارید و از گپ استفاده کنید ابزار، بلخی توصیه می کند. “و سپس، پاسخ دهید! هنگامی که مشتریان شما می توانند با افراد واقعی کسب و کار شما ارتباط برقرار کنند و کمک دریافت کنند، بلافاصله تجربه ۵ ستاره ای ایجاد می کند و باعث وفاداری مشتری می شود.”