عمومی

برای Gen Z، ارزش‌های ثابت باعث خرید می‌شود رفتار – اخلاق

برای Gen Z، ارزش‌های ثابت باعث خرید می‌شود
رفتار – اخلاق

قدیمی‌ترین اعضای نسل Z 21 ساله می‌شوند. نسل پس از هزاره که بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۹ متولد شده‌اند، فارغ‌التحصیل می‌شوند. از دانشگاه، نوشیدنی قانونی و خریدهای عمده انجام دهید. تقریباً ۸۰ میلیون از آنها فقط در ایالات متحده وجود دارد. قدرت خرید فعلی آنها در ایالات متحده فقط ۱۱ میلیارد دلار تخمین زده می شود، رقمی که انتظار می رود تنها با ادامه بلوغ گروه رشد کند. برای بازاریاب‌هایی که می‌خواهند تکه‌ای از آن پای را بخرند، چند چیز وجود دارد که باید به خاطر بسپارند، که با یک قاعده طلایی شروع می‌شود: تصور نکنید که آنها دقیقاً مانند هزاره‌ها هستند.

اینطور نیستند. Z ها متفاوت هستند. (من اخیراً یک قطعه برای Inc. در مورد اینکه چقدر متفاوت است.) و آنها دوست ندارند با Millennials مقایسه شوند – اینها والدین یا خواهر و برادر بزرگترشان هستند. اگر آنها را هزاره بنامید، آنها تصور نمی کنند که این یک اشتباه صادقانه است. آنها فرض می کنند که شما باید بهتر می دانستید. سپس آنها شخص بهتری برای خرید پیدا می کنند.

دوم، آنها دوست ندارند که زبانشان توسط افراد مسن انتخاب شود. از نظر Z معمولی، هرکسی که از آنها بزرگتر است یک فرد مسن است. بنابراین، اگر شما یکی از آنها نیستید، سعی نکنید از زبان آنها برای جذب آنها استفاده کنید. آن‌ها آن را جذاب نمی‌بینند، آن را بداخلاق می‌بینند و وقتی آزمایش آن را ببینند به همه کسانی که می‌شناسند می‌گویند. بنابراین، هنگام صحبت با آنها، فقط خودتان باشید. بگذارید آنها کسانی باشند که مانند ژنرال Zs صحبت کنند زیرا، خوب، آنها ژنرال Zs هستند. اینطور نیست که آنها افراد مسن را دوست ندارند. انجام می دهند. در واقع، ۹۲ درصد از آنها، به گفته YPulse، می گویند که می توانند از افراد مسن تر از خود چیزهای زیادی یاد بگیرند. وقتی آنها از زبان عامیانه خود استفاده می کنند، نتیجه متفاوتی دارد.

بعد، مانند بزرگسالان با آنها صحبت کنید. فقط به این دلیل که آنها جوان ترین نسل شاغل و خرج کننده هستند، به این معنی نیست که باید با آنها مثل بچه ها صحبت کنید. بسیاری از این نسل از ۱۱ سپتامبر، سقوط سال ۰۸ و اکنون کووید-۱۹ زندگی کرده اند. آنها بسیار دیده اند. با آنها مانند بزرگسالان رفتار کنید – نه کودکان. در نهایت، بدانید که در زندگی در میان همه آن چیزها، مجموعه ارزش‌های خود را توسعه داده‌اند – ارزش‌هایی که بیشتر هر کاری را که انجام می‌دهند و آنچه را که می‌خواهند بخرند شکل می‌دهند.

اخیراً با مردم در YPulse، رهبران در همه چیز Gen Y و Z. آنها به من کمک کردند تا ۴ ارزش متمایز را که تقریباً بر هر ریز روند پشت خریدها و سایر رفتارهای ژنرال Z تأثیر می‌گذارند، درک کنم. من یاد گرفتم که در فروش به Zs، نیازی نیست با هر روندی همراه باشید (در تلاش برای این کار ذهن خود را از دست خواهید داد). شما فقط باید ارزش های آنها را درک کنید زیرا آنها تغییر نمی کنند. بعلاوه، تنها چهار مورد از آنها وجود دارد.

اولین مقدار استفاده بهینه از دنیای جهانی است. با در نظر گرفتن وقایع دراماتیک و منفی که ژنرال Z ها از سر گذرانده اند و شاهد مبارزه والدین و خواهر و برادرهای بزرگتر خود بوده اند، آنها به عنوان یک گروه به عنوان یک مکانیسم مقابله ای به دنبال این بوده اند که از هر موقعیتی نهایت استفاده را ببرند – این کار را با مشاهده زندگی خود انجام دهند. از دریچه سینمایی YPulse گزارش می دهد که ۵۰٪ از ژنرال Z هایی که آنها بررسی کرده اند به طور فعال زندگی خود را عاشقانه می کنند. از آنجایی که رویدادهای مهم زندگی این افراد لغو، به تعویق افتاد یا بسیار متفاوت از نسل‌های قبل به نظر می‌رسیدند، آنها خود را مشروط کردند که کارهایی را انجام دهند تا هر لحظه خاص باشد. این خود را در ریزروندهایی مانند “انرژی شخصیت اصلی”، “دختر داغ راه می‌رود” و “آن دختر!” این ارزشی است که تضمین می کند نسلی که لحظات خاص زیادی را از دست داده است راهی برای خاص تر کردن هر لحظه پیدا می کند. مارک‌هایی که Zs را قادر می‌سازند تا ارزش تولید زندگی خود را افزایش دهند و/یا به دست آورند، اغلب با آنها برنده می‌شوند.

مقدار دوم. مسئولیت مالی است. ژنرال Zs افراد مسن‌تر از آنها را تماشا کرد که در سقوط سال ۲۰۰۸ و سپس دوباره در رکود ناشی از همه‌گیری مبارزه می‌کنند و به این نتیجه رسیده‌اند که اشتباهات مشابه خود را تکرار نمی‌کنند. به ریزروند “Thriftcore” فکر کنید. آنها صرفه جو هستند. همه چیز بالای ۴۰ دلار برای این نسل به عنوان یک ولخرجی تلقی می شود. آنها اعتقاد واقعی دارند که نیازی به صرفه جویی در هزینه ندارند. برای آنها، تجمل یک احساس است، نه یک محصول. آن‌ها راه‌های صرفه‌جویانه‌ای برای صرفه‌جویی در پول پیدا می‌کنند بدون اینکه ظاهر یا روحیه خود را قربانی کنند. با توجه به YPulse، ۶۰٪ از Gen Z می گویند که می توانند (و خواهند) هر روند مد را ارزان تر تکرار کنند. آناستازیا پلوت از YPulse به من گفت: “مسئولیت مالی برای این نسل تبدیل شده است.” برای آنها ظاهر بسیار مهمتر از برچسب است. در جایی که نسل‌های قبلی به این که چقدر برای خرید خرج کرده‌اند افتخار می‌کردند، این نسل به این افتخار می‌کند که چقدر صرفه‌جویی می‌کند. مارک‌هایی که به این نسل کمک می‌کنند تا قدرت خرج کردن خود را به حداکثر برسانند و مارک‌های جدید (نه آن‌هایی که والدین و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌هایشان استفاده می‌کردند) که به آنها کمک می‌کنند تا ثروت خود را به حداکثر برسانند، کاملاً در موقعیتی قرار دارند که با آنها برنده شوند.

مقدار سوم نسل Z Community است. ۶۱ درصد از Gen Z می گویند که جوامع آنلاین بخش بزرگی از هویت آنها است. جوامع مکان‌هایی را فراهم می‌کنند که ژنرال Z‌ها می‌توانند خود واقعی‌شان باشند – در فضاهای امن با دیگرانی که علایق مشترکی دارند جمع می‌شوند. چه به صورت آنلاین یا فیزیکی در جوامع در محوطه دانشگاه یا در شرکت‌ها، Gen Z به دنبال جوامع متنوع و فراگیر از علایق و علایق مشترک است. این یکی از دلایلی است که Discord یک پلت فرم اجتماعی آنلاین محبوب با Gen Z است زیرا آنها مارک بیل گفت: می‌تواند با دیگرانی که علاقه مشابهی به ورزش، موسیقی یا بازی ویدیویی دارند ارتباط برقرار کرده و با آنها همکاری کند. ، استادیار تمرینات حرفه ای، ارتباطات، دانشکده ارتباطات و اطلاعات، دانشگاه راتگرز-نیوبرانزویک. روندهای خرد “Cottagecore” و “Goblincore” به طور منحصر به فردی با ارزش انجمن مرتبط هستند. اما جامعه به خوبی فراتر از روندها است. شاید مهمتر از همه، این نسلی از فعالان باشد؛ نسل Z خود را مسئول می‌دانند که حرف بزنند و فعالانه در تبدیل جهان به مکانی بهتر نقش داشته باشند. بزرگترین حس اجتماعی آن ناشی از دلایل است به هم میرسه برای پیشرفت شرکت هایی که تصویری از جامعه را منعکس می کنند و می توانند در بین این مصرف کنندگان جوان حس ارتباط و تعلق ایجاد کنند، با آنها برنده خواهند شد. همچنین مهم است که برندها به عنوان عوامل دفاع کننده برای Zs در نظر گرفته شوند – اما واقعاً و معتبر است. رنگین کمان لوگوی خود را یک ماه از سال نشویید و وانمود نکنید که برای مبارزه ناامید هستید. این نسل به درستی آن را می بیند و نه تنها از شما خرید نمی کند، بلکه شما را به خاطر سطحی بودنتان فرا می خواند.

چهارمین و آخرین مقدار Gen Z فردیت/اصالت است. این ارزش در ریزروندهای «آنتی مد» و «زیبایی شناسی ترکیبی» جان می گیرد. به عمد فکر کنید که از روند خارج شده اید. جایی که برای نسل های قبل ممکن است همه چیز در مورد “لباس” بوده باشد، پوشیدن یک ظاهر کامل از یک طراح واحد، برای این نسل این امر در مورد ایجاد ظاهر خاص خود – سبک فردی خود است. YPulse دریافت که ۵۸٪ از Gen Z ترجیح می دهند خود را برجسته کنند تا اینکه مناسب باشند. آنها فقط همان چیزی را می پوشند که می خواهند بپوشند. این در مورد مدیریت فعالانه زندگی است که آنها می خواهند داشته باشند. با هر تلاشی که می کنند، یک قدم به ایده آل خود نزدیک می شوند. مارک بیل، “ژنرال Z به من گفته است که یکی از مؤثرترین راه‌ها برای جذب برند یا کارفرما برای جذب و حفظ آنها، این است که آنها را واقعی و واقعی نگه دارد. معتبر. به جای اینکه وانمود کنید مانند سایر برندها یا کارفرمایان محبوب Gen Z هستید، صادق باشید، معتبر باشید و از ویژگی ها و ویژگی هایی استفاده کنید که سازمان شما را منحصر به فرد می کند. این رویکرد با ژنرال Z طنین‌انداز می‌شود و آنها را درگیر می‌کند.” وسواس آن‌ها در مورد فردیت به این است که بهترین نسخه از خودشان باشند… و همین انتظار را از دیگران داشته باشند.

همه اینها منجر به یک روال تقریباً ثابت آزمایش همه چیز جدید می شود – از لباس ها گرفته تا ضمایر، روندها، تا علل، به حرفه و کنسرت های جانبی، به زیبایی شناسی – که آنها با سرعتی سرسام آور انجام می دهند. اما هر چند گاهی اوقات دیوانه کننده به نظر می رسد، چیزی نیست که از آن رشد کنند. زیرا این فقط یک مرحله نیست. “حتی اگر برخی ممکن است این را تفسیر کنند. آناستازیا پلوت گفت: “من، من، من لحظه هزاره”. این یک مرحله نیست. از زمانی که ما آنها را می‌شناسیم، این مقادیر برای Gen Z ثابت بوده است. به دلیل کووید و سایر تجربیات زندگی، این گروه قرار نیست وقت خود را برای چیزهایی تلف کنند که به زندگی آنها اضافه نمی کند یا ارزش های اصلی آنها را نقض می کند.

از جمله زمانی که صحبت از چه کسی خرید می شود. به گفته YPulse، ۴۹ درصد از آنها یک بار خرید از یک برند را متوقف کردند زیرا از یک تبلیغ خوششان نمی آمد. برای برخی ممکن است بیش از حد حساس به نظر برسد. اما دیگران به شما می گویند، زندگی بر اساس مجموعه ای از ارزش ها این است.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی