عمومی

این 6 ایالت ممکن است از بخشش وام دانشجویی شما مالیات بگیرند درآمد

این ۶ ایالت ممکن است از بخشش وام دانشجویی شما مالیات بگیرند
درآمد

اکثر آمریکایی‌هایی که از بخشودگی وام دانشجویی فدرال بهره می‌برند، مجبور نیستند برای آن وام‌های بخشوده شده مالیات بپردازند. اما ساکنان شش ایالت باید طبق قانون فعلی مالیات ایالتی را برای بخشش وام دانشجویی بپردازند. شما یا کارمندانتان که در این ایالت‌ها زندگی می‌کنند، ممکن است در نتیجه بخشش وام، صورت‌حساب مالیاتی بزرگ‌تری دریافت کنید.

زمانی که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا بود. اواخر ماه گذشته اعلام کرد که دولت فدرال حداکثر ۲۰۰۰۰ دلار وام دانشجویی را می بخشد. ، این خبر بسیار خوبی برای حدود ۲۰ میلیون دانشجو و دانشجوی سابق بود که حداقل بخشی از بدهی های دانشجویی خود را از دست خواهند داد. و حتی اگر بخشودگی بدهی معمولاً به عنوان درآمد برای اهداف مالیاتی به حساب می‌آید، بدهی دانشجویان فدرال توسط IRS مشمول مالیات نمی‌شود.

اما قوانین ممکن است در سطح ایالت متفاوت باشد. بسیاری از ایالت ها “ایالت های منطبق” هستند، به این معنی که آنها به طور خودکار از قوانین فدرال پیروی می کنند که چه چیزی مشمول مالیات است و چه چیزی نیست. و چندین ایالت ناسازگار قبلاً قوانینی را تصویب کرده اند که بخشش وام دانشجویی فدرال را از مالیات ایالتی معاف می کند.

اما شش ایالت ناسازگار در حال حاضر در حال برگزاری دوره مالیات بر بخشودگی بدهی دانشجویان هستند الف>، مگر اینکه قوانینی را تصویب کنند که آن درآمد را قبل از پرداخت آن مالیات معاف کند. آنها عبارتند از:

  • آرکانزاس
  • مینسوتا
  • می سی سی پی
  • شمال کارولینا
  • ویرجینیای غربی
  • ویسکونسین

چهار مورد از این ایالت ها هنوز این سوال را حل نکرده اند که آیا آنها از بخشش وام دانشجویی مالیات خواهند گرفت یا خیر، که وقتی در نظر بگیرید که فقط دو هفته از اعلام این برنامه می گذرد قابل درک است. اما دو ایالت، می سی سی پی و کارولینای شمالی، برنامه های مشخصی برای مالیات بر این درآمد دارند.

افرادی که حداکثر مقدار بخشش وام را دریافت می کنند. ۲۰,۰۰۰ دلار و در ایالت آسیب دیده زندگی می کنند، ممکن است بسته به ایالت، صورت حساب مالیاتی آن ها بین ۵۰۰ تا ۹۸۵ دلار افزایش یابد. اگر ساکن یکی از این ایالت ها هستید و از بخشش وام دانشجویی بهره مند می شوید، هوشمندانه است که مقداری پول را کنار بگذارید تا به صورت حساب مالیاتی بالاتری منجر شود.

زمانی که آیا برای بخشودگی وام دانشجویی مالیات می پردازید؟

اگرچه احتمالاً قصد دارید بدهی خود را طی چندین سال پرداخت کنید، بدهی مالیات بر آن درآمد به یکباره، قابل پرداخت برای سال مالیاتی که در آن وام بخشوده شده است. و برای پیچیده تر کردن مسائل، دشوار است که بدانیم چه زمانی خواهد بود. به عنوان مثال، اگر برای کمک های دانشجویی فدرال یا برنامه بازپرداخت مبتنی بر درآمد درخواست داده اید، ممکن است قبلاً اطلاعات درآمد سال ۲۰۲۰ یا ۲۰۲۱ را به دولت فدرال ارسال کرده باشید. در این صورت، از این اطلاعات برای کاهش یا حذف خودکار وام شما تحت برنامه بخشش جدید استفاده می کند، به این معنی که ممکن است به طور خودکار آن مالیات ها را نیز مدیون باشید.

اگر به طور خودکار در برنامه قرار نمی گیرید، شما باید درخواستی را پر کنید که در اوایل ماه آینده در دسترس خواهد بود. برای درخواست تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۳ فرصت دارید. این بدان معناست که بخشودگی وام دانشجویی شما می‌تواند در سال‌های ۲۰۲۲، ۲۰۲۳ یا ۲۰۲۴، بسته به زمان درخواست و سرعت پردازش درخواست شما، به عنوان درآمد محسوب شود.

نیازی به گفتن نیست، حتی اگر مجبور به پرداخت مالیات بر آن باشید، بخشش برای کسانی که وام دانشجویی دارند یک موهبت است. این نه تنها به شما و/یا کارمندان یا اعضای خانواده تان کمک می کند تا بدهی خود را کاهش دهید، بلکه می تواند اعتبار را نیز آزاد کند و خرید خانه یا راه اندازی کسب و کار را آسان تر کند. به علاوه، پرداخت وام دانشجویی ماهانه شما کاهش یا حذف خواهد شد و این پول را برای موارد دیگر آزاد می کند. فقط قبل از خرج کردن، مطمئن شوید که بدهی های مالیاتی خود را می دانید.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی