عمومیمقالات

آیا باید از کارت انتقال موجودی برای مدیریت من استفاده کنم؟ بدهی؟

آیا باید از کارت انتقال موجودی برای مدیریت من استفاده کنم؟
بدهی؟

ممکن است اغلب تبلیغات پستی یا بنری از بانک ها و شرکت های کارت اعتباری برای کارت انتقال موجودی مشاهده کنید. این تبلیغات ممکن است به نظر رویایی باشد که به حقیقت پیوسته است، به ازای هر مبلغی که تا سقف اعتبار خود انتقال می دهید، سود ۰٪ ارائه می دهند.

انتقال موجودی می تواند راهی عالی برای کمک به شما باشد مدیریت بدهی خود، به خصوص اگر اعتبار خوبی دارید. اما آنها راه حل نهایی برای مشکلات بدهی نیستند.

استفاده از کارت انتقال موجودی در صورتی که بدهی کارت اعتباری دارید می تواند به شما کمک کند مقداری پول در بهره پس انداز کنید، اما تنها در صورتی که از آن به طور موثر استفاده کنید و قبل از انقضای نرخ بهره کم، بدهی خود را حذف کنید.

کارت انتقال موجودی چیست؟

انتقال موجودی موجودی کارت اعتباری موجود را به کارت جدیدی منتقل می‌کند، ترجیحاً کارتی با نرخ بهره پایین‌تر. اکثر پیشنهادات انتقال موجودی با یک تبلیغ اولیه با نرخ بهره بسیار کم یا ۰% برای مدت معینی، معمولاً ۶ تا ۱۸ ماه، ارائه می‌شوند. این آنها را به گزینه ای جذاب تبدیل می کند، زیرا می توانند به کاربران کمک کنند بدهی خود را سریعتر پرداخت کنند و از پرداخت سود بیشتر از آنچه که باید اجتناب کنند.

چگونه کار می کند؟

برای شروع انتقال موجودی، باید برای کارت اعتباری جدید درخواست دهید یا از پیشنهاد موجود بانک خود استفاده کنید. شرکت کارت امتیاز اعتباری شما را به عنوان بخشی از برنامه بررسی می کند. این یک کشش سخت برای اعتبار شما در نظر گرفته می شود، که ممکن است امتیاز شما را چند امتیاز یا بیشتر کاهش دهد.

در حالی که اغلب می‌توانید موجودی را از یک کارت یا بانک به کارت دیگر منتقل کنید، معمولاً نمی‌توانید موجودی را از همان صادرکننده منتقل کنید. بنابراین اگر در کارت اعتباری American Express بدهی دارید، معمولاً نمی‌توانید از پیشنهاد انتقال موجودی American Express استفاده کنید.

هنگامی که درخواست شما تأیید شد، با شرکت جدید برای شروع انتقال موجودی کار خواهید کرد. باید نام بانک، شماره حساب و اطلاعات موجودی بدهی را که می‌خواهید انتقال دهید ارائه کنید.

انتقال موجودی معمولاً حدود پنج تا هفت روز کاری طول می‌کشد، اما می‌تواند تا شش هفته طول بکشد. پس از اتمام انتقال، باید منتظر بمانید تا موجودی و هر گونه کارمزد به کارت جدید اضافه شود. سپس، طبق معمول پرداخت ها را انجام دهید و بدهی را پرداخت کنید.

تمام تلاش خود را بکنید تا پس از تکمیل انتقال، هزینه بیشتری به کارت جدید یا قدیمی اضافه نکنید. استفاده از هر یک از کارت ها برای خریدهای جدید، هدف انتقال موجودی را از بین می برد. به‌علاوه، بسته به شرایط کارت جدید، هزینه‌های جدید ممکن است برای پیشنهاد پایین آوریل واجد شرایط نباشند.

خطرات انتقال موجودی چیست؟

استفاده از کارت انتقال موجودی می تواند مدتی را برای پرداخت بدهی شما به ارمغان بیاورد. اما هنوز باید خطرات احتمالی را بدانید.

کارمزد: همه کارت‌ها یک هزینه انتقال موجودی، اما برخی این کار را انجام می دهند، بنابراین انجام تحقیقات ضروری است. کارمزدها معمولاً بین ۳ تا ۵ درصد از موجودی انتقال شما هستند. اگر موجودی ۵۰۰۰ دلاری را جابجا کنید، کارمزدی بین ۱۵۰ تا ۲۵۰ دلار خواهید دید.

قبل از درخواست، حتماً کل بدهی خود را محاسبه کنید و هزینه‌هایی را که هنگام تکمیل انتقال موجودی اضافه می‌شود، حساب کنید. این می‌تواند به شما کمک کند از تجاوز از سقف اعتبار کارت جدید خود جلوگیری کنید.

نرخ بهره بالاتر بعد از دوره تبلیغاتی: معمولاً، ۰٪ APR فقط برای چند ماه معتبر است و منقضی می‌شود. پس از دوره مشخص شده در شرایط کارت. اگر پس از پایان دوره اولیه، موجودی کارت را پرداخت نکرده‌اید، هر موجودی باقی‌مانده، همراه با هزینه‌های جدید، مشمول APR فعلی کارت است.

عدم پرداخت: پرداخت دیرکرد در کارت انتقال موجودی ممکن است منجر به حذف پیشنهاد مقدماتی شود و موجودی شما مشمول نرخ بهره کل یا نرخ سود جریمه شود. . برای جلوگیری از این امر، حداقل حداقل موجودی را هر ماه قبل از سررسید کارت پرداخت کنید.

آیا باید از کارت انتقال موجودی استفاده کنم؟

با استفاده از کارت انتقال موجودی می تواند ایده خوبی باشد برای کمک به پرداخت بدهی با این حال، اگر کارت اشتباهی را انتخاب کنید، ممکن است در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما نشود. حساب کنید تا ببینید با انتقال موجودی در مقایسه با باقی گذاشتن بدهی خود بر روی کارت اصلی و پرداخت اجباری آن، چه چیزی پس انداز خواهید کرد.

به طور کلی، اگر:

  • امتیاز اعتباری بالایی دارید.
  • کارتی که به آن منتقل می‌کنید، می‌تواند ایده خوبی باشد. یک آوریل پایین‌تر از نسخه اصلی، حتی پس از انقضای دوره مقدماتی.
  • می‌توانید قبل از پایان دوره تبلیغاتی، موجودی را به طور کامل پرداخت کنید.
  • به هیچ یک از کارت‌ها بدهی اضافه نمی‌کنید. .

به‌جز استفاده از کارت اعتباری انتقال موجودی، گزینه‌های دیگری نیز وجود دارد. به عنوان مثال، یک وام شخصی می تواند به شما کمک کند چندین کارت را در یک پرداخت ماهانه ادغام کنید. در حالی که برای یک وام شخصی بهره پرداخت می‌کنید، اما اغلب نرخ کمتری نسبت به کارت‌های اعتباری و پرداخت‌های ثابت ماهانه دارد که بودجه‌بندی را آسان‌تر می‌کند.

چگونه موجودی را انتخاب کنم. کارت انتقال؟

اگر تصمیم دارید از کارت انتقال موجودی برای کمک به مدیریت بدهی خود استفاده کنید، چند نکته را در نظر داشته باشید تا مورد مناسب خود را انتخاب کنید.

شرایط اعتبار را مرور کنید< /strong>. شرکت‌ها معمولاً بهترین شرایط و نرخ‌های بهره را برای افرادی که نمرات اعتباری خوب دارند (معمولاً ۶۷۰ یا بالاتر). هرچه امتیاز شما بالاتر باشد، پیشنهاد شما بهتر است. قبل از درخواست برای هر کارتی، امتیاز اعتباری خود را با سه دفتر اعتباری اصلی بررسی کنید و در نظر بگیرید که چقدر احتمال دارد بهترین شرایط موجود را دریافت کنید.

چاپ ظریف را درک کنید. شرایط و ضوابط دارنده کارت و هرگونه چاپ دقیق اضافی روی کارت‌های انتقال موجودی را بررسی کنید. مطمئن شوید که هزینه ها را درک کرده اید و ببینید آیا خریدهای جدید مشمول علاقه هستند یا خیر. همچنین عاقلانه است که به دنبال کارتی با امتیازاتی بگردید که ممکن است بخواهید پس از انقضای نرخ اولیه به استفاده از آن ادامه دهید، مانند پول نقد یا امتیازهای پاداش.

آپریل پس از پایان تبلیغات چیست؟ درک اینکه نرخ بهره کارت پس از انقضای APR اولیه چقدر خواهد بود، حیاتی است. در حالی که یک دوره شش ماهه بدون بهره می تواند به شما کمک کند تا در بازپرداخت بدهی خود پیش بروید، اگر APR بالاتر از کارت اصلی باشد، می توانید به جای کاهش آن، به بدهی خود اضافه کنید.

مجموع بدهی که انتقال می دهید چقدر است؟ قبل از درخواست کارت انتقال موجودی، کل بدهی خود را محاسبه کنید. ادغام چند کارت در یک موجودی می تواند راحت باشد. با این حال، اگر بدهی قابل توجهی دارید، در نظر بگیرید که آیا کارت انتقال موجودی ابزار مناسبی است یا خیر. اگر نمی توانید کل مبلغ را قبل از انقضای ۰% آوریل بازپرداخت کنید، ممکن است به جای رفع مشکل، آن را به تاخیر بیندازید.

خط پایین

اگر از کارت انتقال موجودی استفاده می‌کنید، درک کنید که برای چه چیزی ثبت‌نام می‌کنید و چاپ دقیق را با دقت بخوانید. تمام پرداخت های خود را به عنوان بخشی از استراتژی بازپرداخت بدهی خود به موقع انجام دهید و از افزودن بدهی جدید به مشکل خودداری کنید.

پرداخت بدهی می تواند زمان و تلاش زیادی را ببرد، اما ارزش آن را دارد و می تواند به شما کمک کند برای آینده مالی بهتری آماده شوید.

عکس توسط Aruta Images/Shutterstock

منبع : www.success.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی