عمومی

بایدن تورم، تأخیرهای زنجیره تامین را با جدید بر عهده می گیرد قانون حمل و نقل

بایدن تورم، تأخیرهای زنجیره تامین را با جدید بر عهده می گیرد
قانون حمل و نقل

رئیس جمهور جو بایدن در تلاش است تا هزینه های حمل و نقل شما را کاهش دهد.

بایدن روز پنجشنبه قانون اصلاح کشتیرانی اقیانوسی را امضا کرد که حامیان آن معتقدند با پرداختن به رفتار ضدرقابتی در میان حامل های اقیانوسی، کالاهای حمل و نقل اقیانوسی را ارزان تر می کند. هدف این قانون همچنین کاهش زنجیره تامین عقب ماندگی و تورم بالا. 

هزینه‌های کانتینرهای حمل و نقل در طول همه‌گیری به دلیل اختلال در زنجیره تأمین افزایش یافته است. به گفته کاخ سفید، در همین حال، کشتی‌های اقیانوسی سود بالایی به دست می‌آورند.

این شرکت‌های مخابراتی در سال ۲۰۲۱ ۱۹۰ میلیارد دلار سود داشتند که هفت برابر بیشتر از سال قبل است. قانون. همانطور که حدس می‌زنید، هزینه مستقیماً به مصرف‌کنندگان منتقل شد و به خانواده‌ها و کسب‌وکارهای آمریکایی چسبید زیرا می‌توانستند.»

در طول اوج بحران زنجیره تامین، بسیاری از کسب و کارهای کوچک برای مقابله با برخی از تنگناها حیله گر شدند. بسیاری از کسب و کارها به دنبال تنوع بخشیدن به زنجیره تامین خود و تامین موجودی بیشتر بودند که منجر به صرف پول نقد بیشتر از حد معمول شد. شان لافر، مدیر شرکت مشاوره مدیریت مستقر در نیویورک، Alvarez & Marsal، قبلاً در پستی برای شرکت گفته شده بود.

“شرکت‌های کوچک‌تر تمایل دارند در این زمینه ناسازگار باشند، اغلب مدت‌ها قبل از تعهد قراردادی به تامین‌کنندگان پول پرداخت می‌کنند و به مشتریان اجازه می‌دهند تا با تاخیرهای طولانی در تسویه فاکتورها خلاص شوند.”

قانون خالی از مشکوک نیست – و هنوز باید دید که این قانون واقعاً چقدر آسیب خواهد دید. باعث ایجاد تورم پیتر سی ارل، اقتصاددان در مؤسسه تحقیقات اقتصادی آمریکا، می‌گوید که قیمت‌ها در اوایل سال ۲۰۲۱ شروع به افزایش کردند و اضافه کرد که «مدت‌ها قبل از وجود تنگناهای حمل‌ونقل بود». اما اگر این قانون جدید به اثر مورد نظر خود برسد، کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند نگرانی کمتری درباره آن داشته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی