عمومی

کار از راه دور تمام نشده است. بنیانگذاران راه های سیگنال دهی را به اشتراک می گذارند گنجاندن برای نیروی کار LGBTQ+ به صورت مجازی.

کار از راه دور تمام نشده است. بنیانگذاران راه های سیگنال دهی را به اشتراک می گذارند
گنجاندن برای نیروی کار LGBTQ+ به صورت مجازی.

کار از راه دور ممکن است پس از گذشت دو سال از بیماری همه گیر ادامه یابد. در بهار ۲۰۲۲، ۵۸ درصد از کارمندان آمریکایی گزارش دادند که فرصتی برای کار از خانه حداقل یک روز در هفته، طبق نظرسنجی شرکت مشاوره مدیریت مک کینزی از ۲۵۰۰۰ کارمند آمریکایی. اگرچه تعداد زیادی از کارمندان از انعطاف پذیری تنظیم مجازی، کارگران LGBTQ+ می‌گویند آنها در محیط کار از راه دور کمتر حمایت می‌شوند.

یک نظرسنجی اخیر نشان می‌دهد که ۳۳ درصد از کارمندان LGBTQ+ رفتارهای غیر فراگیر مانند طبق a Deloitte جهانی نظرسنجی در فوریه بیش از ۶۰۰ LGBTQ+ کارمند انجام شد. این گزارش نشان می دهد که ۲۰ درصد از کارمندان LGBTQ+ فقط رفتارهای غیر فراگیر در یک محیط مجازی.

همچنین منزوی کننده است. رابرت پترارکا، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل برند کوکی Maxine Heavenly مستقر در لس آنجلس، می‌گوید: «کار در یک محیط از راه دور می‌تواند باعث ایجاد حس قطع ارتباط شود، که در تجربه من، هسته اصلی مبارزه LGBTQ+ است. عضوی از جامعه LGBTQ+.

در اینجا نحوه ایجاد یک محل کار مجازی فراگیرتر برای کارمندان LGBTQ+ آمده است:

اشارات راه زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

دفتر منزل شما که در آن تماس‌های زوم اتفاق می‌افتد، ممکن است فضای بسیار خوبی باشد. برای درج سیگنال سارا رینولدز، مدیر اجرایی شرکت استعدادهای دیجیتال Udacity در امریویل، کالیفرنیا، که ضمیر «آنها» را ترجیح می‌دهد، به Inc. می‌گوید که همکاران خود را تشویق می‌کنند تا برای پخش یک پرچم کوچک رنگین‌کمان در پس‌زمینه بزرگ‌نمایی به اهتزاز درآورند. شرایط امن برای بحث درباره نگرانی های LGBTQ+.

ضمایر خود را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید.

رینولدز می‌افزاید که رهبران کسب‌وکار باید گامی اضافی بردارند تا کارمندان همه سطوح را تشویق کنند تا ضمایر خود را در Slack و Zoom به اشتراک بگذارند. با انجام این کار احساس راحتی کنید با ارائه آموزش‌هایی در مورد نحوه تغییر نام‌های نمایش ویدئو کنفرانس برای گنجاندن ضمایر، کارمندان احساس راحتی بیشتری می‌کنند که خود واقعی خود در محل کار باشند.

“به عنوان یک فرد غیر باینری، وقتی می شنوم که کسی وقتی خود را معرفی می کند، ضمایر خود را داوطلب می کند، یا وقتی آنها را در امضای ایمیل می بینم، فوراً می دانم که این شخص کسی است که می توانم با او احساس راحتی کنم که خودم هستم، و چه کسی. رینولدز می‌گوید اهمیت هویت و شمول را درک می‌کند.

سوگیری را در برنامه‌های مزایا حذف کنید.

به‌گفته ساراجان ساچتی، مدیر عامل پلتفرم Cleo در سانفرانسیسکو، از آنجایی که جامعه LGBTQ+ در برنامه‌ریزی خانواده حرکت می‌کند، متوجه می‌شود که بسیاری از برنامه‌های مزایا سنتی در هسته‌ی خود تعصب دارند. ساچتی به شرکت‌ها پیشنهاد می‌کند هنگام ارائه برنامه‌های سود برای کارمندان LGBTQ+ از استفاده از رویکرد «یک اندازه مناسب همه» اجتناب کنند. ساچتی می‌گوید کارمندان LGBTQ نباید از مرخصی سنتی خانوادگی، مزایای سلامت زنان و حمایت از مراقبت از کودکان کنار گذاشته شوند. او می‌گوید که باید با رحم اجاره‌ای، حمایت از فرزندخواندگی در همان سطحی که کارمندی در سفر بارداری است، احساس کند.

کاوش بیشتر در بهترین شرکت های محل کارgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - کار از راه دور تمام نشده است. بنیانگذاران راه های سیگنال دهی را به اشتراک می گذارند
گنجاندن برای نیروی کار LGBTQ+ به صورت مجازی.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی