عمومی

امروز این راهنمای نهایی را برای بررسی آنلاین دریافت کنید

امروز این راهنمای نهایی را برای بررسی آنلاین دریافت کنید

بررسی‌های آنلاین نقش مهمی در تجارت دارند. از همه چیز مانند انتخاب رستوران‌های محلی، تصمیم‌گیری در آرایشگاه گرفته تا خرید آنلاین محصولات – احتمالاً اولین کاری که انجام می‌دهید این است که نظرات آنلاین کسب‌وکارها را بخوانید.

بر اساس مطالعه، تعداد افرادی که ابتدا نظرات آنلاین را بررسی می کنند به ۷۷% می رسد.

اگر شما یکی از این مشاغل هستید، می‌توانید ببینید که چگونه شهرت آنلاین شما می‌تواند کسب‌وکار شما را تقویت یا شکست دهد. بنابراین چگونه می‌توانید شهرت آنلاین خود را به طور مؤثر مدیریت کنید و بررسی‌های بیشتر را به درآمد بیشتر تبدیل کنید؟

می‌توانید با این کتاب الکترونیکی رایگان جدید شروع کنید. «راهنمای نهایی نظرات آنلاین” را دانلود کنید و دریافت کنید اینجا شروع شد:

آن را دانلود کنید!

راهنمای نهایی بررسی‌های آنلاین

در این کتاب الکترونیکی جدید از Birdeye، یاد خواهید گرفت که چگونه بر روی سایت هایی تمرکز کنید که برای کسب و کار شما مهم هستند، چگونه بهترین درخواست برای بررسی داشته باشید، چگونه به درستی مدیریت کنید. آنها و موارد دیگر.

چرا بررسی‌های آنلاین مهم هستند؟

نظرات آنلاین مهم هستند زیرا اولین‌ها هستند چیزی که وقتی کسی برای کسب و کار شما در اینترنت جستجو می کند می بیند – و شما فقط یک فرصت دارید که اولین تاثیر را داشته باشید. وقتی کسب و کار شما در نتایج جستجو ظاهر می شود، اولین برداشتی که فرد می بیند چیست؟

اگر مثبت است، به نظر می رسد که در مسیر درستی قرار گرفته اید – ادامه دهید. اگر منفی است، پس باید کاری انجام دهید. شما می توانید با این موارد شروع کنید:

  • پاسخ مناسب به آن نظرات.
  • شروع به درخواست نظرات آنلاین به روشی معتبر، بدون انگیزه برای مبادله با آنها کنید. .

بازاریابی تجربه چیست؟

مدیریت مؤثر بررسی‌های آنلاین با مدیریت صحیح تجربه مشتریان شما با کسب‌وکارتان آغاز می‌شود. خوب، بد یا بی تفاوت بود؟

بازاریابی تجربه، غوطه ور شدن مشتریان با نام تجاری شما به گونه ای است که حواس آنها تحریک می شوند و شروع به پیوند دادن احساسات مثبت به تجارت شما می کنند. این باعث می‌شود که آن‌ها بخواهند برای دریافت بیشتر از آن حال‌های خوب برگردند.

و وقتی مردم احساس خوبی دارند، دوست دارند آن را از پشت بام‌ها فریاد بزنند.

آیا عالی نیست اگر آن‌ها احساس خوبی داشته باشند. همه مشتریان شما آنقدر نسبت به کسب و کار شما احساس مثبتی داشتند که شروع به گفتن آن به دیگران کردند؟ در مورد آن فکر کنید. تجربیات منفی، احساسات شدید زیادی ایجاد می‌کند، و این احساسات است که افراد را وادار می‌کند تا یک بررسی آنلاین بد از خود به جای بگذارند.

این اخم را وارونه کنید. پایین و چه چیزی دارید؟

شما مشتریانی دارید که آنقدر احساسات مثبتی در مورد کسب و کار شما دارند که وقت می گذارند و به دیگران می گویند.

احساس قوی و آماده برای شروع کار دارید. ?

بله، بیشتر به من بگویید!


بیشتر در: بازاریابی ۱۰۱
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی