عمومیمقالات

نوشیدن با همکاران: آیا اختلاط الکل و تجارت یک کوکتل برای فاجعه ایجاد کنید؟

نوشیدن با همکاران: آیا اختلاط الکل و تجارت
یک کوکتل برای فاجعه ایجاد کنید؟

قصه‌های مجلل شدن مهمانی‌های تعطیلات اغلب بخشی از افسانه‌های شرکت است. طبق مقاله اخیر BBC Worklife، با این حال، فرهنگ نوشیدن در محل کار ممکن است به سرعت در حال محو شدن باشد. الکل امروز چه نقشی را هنگام انجام کار در هنگام ناهار یا جشن گرفتن بعد از ساعت کاری، به ویژه در فرهنگ های دورافتاده و ترکیبی محل کار بازی می کند؟ و آیا اگر کارمندان از نوشیدن مشروبات الکلی صرف نظر کنند یا به طور کامل از شرکت در یک رویداد صرف نظر کنند، پیش نمی آیند؟ در اینجا برخی از ملاحظات کلیدی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا رویکرد خود را در رابطه با نوشیدن الکل با همکاران تعیین کنید.

دوران جدید اجتماعی شدن: نوشیدن با همکاران

با توجه به اینکه الکل در چند سال اخیر مرزهای شخصی و حرفه‌ای را تغییر می‌دهد، باعث می‌شود که این رابطه بین فردی و حرفه‌ای تغییر کند. بازی شبکه‌ای در موفقیت نهایی یک کارمند.

در حالی که می تواند باعث بهبود عملکرد تیم شود فرهنگ نوشیدن ممکن است در این نوع رویدادهای اجتماعی نقش داشته باشد.

کالی آیزنبیس، متخصص بازاریابی دیجیتال، معتقد است ایجاد شبکه‌ها و مشارکت با همکاران، فروشندگان، رهبران و مشتریان نقش بسیار مهمی در ساخت حرفه او دارد. از آنجایی که او از یک مجرد و تازه فارغ‌التحصیل کالج به اواخر ۳۰ سالگی رسیده و ازدواج کرده و دو فرزند دارد، در حالی که از نردبان شرکت بالا می‌رود، تغییری در رویکرد دیگران نسبت به نوشیدن مشروب دیده می‌شود.

«هر چه سنم بالاتر رفت، کمتر به فکر هدر رفتن با همکاران است، و بیشتر در مورد داشتن یک زن و شوهر از همکارها می‌گوید. “به جای له کردن آبجو با کارآموزان، اکنون به صرف یک لیوان شراب خوب یا بوربون با رهبری یا شرکای نزدیک است، یا همه در یک رویداد ورزشی چند آبجو میل کنند.” beis تصمیم می‌گیرد چند نوشیدنی در یک محیط اجتماعی با همکارانش بنوشد، او افراد بیشتری را می‌بیند که اصلاً نوشیدنی ننوشند یا نوشیدنی را محدود می‌کنند.

«در واقع، اگر من با همکار (یا هر کسی واقعاً) هستم که می‌گوید مشروب نمی‌نوشد یا نوشیدن را متوقف کرده است، معمولاً می‌پرسم آیا اشکالی ندارد که من یک نوشیدنی بنوشم. من نمی خواهم کسی را ناراحت کنم یا به نظر برسد که او را به سمت چیزی سوق می دهد که برای فرار از آن تلاش کرده است. این کمتر در مورد الکل است و بیشتر در مورد مکالمات غیر کاری. با این حال، چند نوشیدنی می‌تواند منجر به «گفت‌وگوهای فروشگاهی» جالبی شود.»

همچنین مواقعی وجود داشته است که آیزنبیس دیده است که همکارانش تعداد کمی از آنها زیاد است، و احتمالاً او نیز همین کار را کرده است. او می‌گوید در حالی که در سال‌های جوانی‌تان ممکن است تمایل داشته باشید از رفتار کسی بخندید، این روزها او گاهی اوقات به دریافت «هنگکسی» شدید پس از یک شب طولانی با همکاران اشاره می‌کند.

خوب، بد و زشت الکل

در آهنگ‌اش، Blame /Blame ItoseJeams: > همه چیز در این بین،” آیزنبیس می گوید.

این مقاله Slate، اغلب به عنوان بازیکنی که در طرف مقابل دیده نمی شود، نشان می دهد که اگر آنها یک بازیکن در خط هستند یا طرف دیگر آنها را نمی ترسند، برجسته می کند. ننوشید.

اولین چیزی که باید متوجه شوید؟ نوشیدن الکل در یک رویداد کاری نباید یک پیشنهاد همه یا هیچ باشد. اگر تصمیم دارید که می‌خواهید نوشیدنی بنوشید، این مقاله یاهو نکات مفیدی را ارائه می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که شما مسئولانه‌تر از سایر همکارانتان رفتار می‌کنید، مانند

همکارانتان، هرگز انعام نمی‌دهند. کمک می کند تا درک درستی از واکنش بدن خود به انواع مختلف الکل داشته باشید و بر اساس آن سفارش دهید. به عنوان مثال، آبجو دارای میانگین الکل کمتری نسبت به شراب یا مشروب است، به این معنی که ممکن است بتوانید بیشتر را تحمل کنید و همچنان احساس کنید که در کنترل هستید. یا ممکن است بدانید که وقتی دو نوشیدنی در مقابل یک نوشیدنی می خورید تفاوت قابل توجهی در رفتار شما وجود دارد، بنابراین پیشگیرانه برنامه ریزی می کنید که به یکی بمانید.

آیا روزهای ناهار مایعات بیشتر است؟ آیزنبیس این روزها کسی را نمی شناسد که شامل الکل هنگام ملاقات در ساعت ناهار با همکاران یا مشتریان باشد.

ایزنبیس می گوید: «من فکر می کنم ایده ناهار مایع در دنیای شرکت ها مربوط به گذشته است. «نمی‌توانم تصور کنم که برای ناهار بیرون بروم، چند نوشیدنی بنوشم و بعد از ظهر به دفتر برگردم تا با یکی از همسالانم یک به یک ملاقات کنم. این افتضاح و غیرحرفه ای به نظر می رسد. به همان اندازه که خودم را به عنوان یک دان دریپر تصور می کنم، نمی توانم زمانی را تصور کنم که برای من مناسب باشد که در ناهار روز سه شنبه یک نوشیدنی بنوشم.

در مورد رویدادهای کاری یا ساعات شاد پس از پایان روز کاری؟

 “من شخصاً عاشق چند نوشیدنی خوب با همکارانم هستم و امیدوارم آنها از نوشیدنی‌های خوب با من لذت ببرند.” author=”false” data-author-id=”32324″ data-author-type=”user” data-author-archived=””>

>>> com/author/jill-mcdonnell/”> ad byifl 2023 728x90 - نوشیدن با همکاران: آیا اختلاط الکل و تجارت
یک کوکتل برای فاجعه ایجاد کنید؟

جیل مک دانل یک نویسنده محتوا و متخصص ارتباطات در شیکاگو است. او دارای مدرک لیسانس در روزنامه نگاری مجلات از دانشگاه میسوری-کلمبیا و مدرک کارشناسی ارشد در روابط عمومی و تبلیغات از دانشگاه دی پاول است. او در حال حاضر مشغول کار بر روی یک رمان هیجان انگیز روانشناختی است.

منبع : www.success.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی