عمومی

اعلام استودیوهای کسب و کار کوچک متا: شما را تقویت کنید نمایه فیس بوک و دریافت سایر نکات حرفه ای — رایگان

اعلام استودیوهای کسب و کار کوچک متا: شما را تقویت کنید
نمایه فیس بوک و دریافت سایر نکات حرفه ای — رایگان

اگر بیماری همه گیر چیزی را ثابت کرد، حضور پر جنب و جوش آنلاین اختیاری نیست. این فرصت شماست تا سطح خود را به سطح بعدی ببرید.

در روز سه‌شنبه، متا مجموعه رویدادهای آنلاین و حضوری جدیدی را آغاز کرد. ، با نام Small Business Studios. مرکز مجازی که تا ماه اکتبر ادامه دارد، وبینارها و کارگاه‌هایی را برای حمایت و ارائه راهنمایی در مورد خلاقیت برای کسب‌وکارهای کوچک از جمله بهترین شیوه‌ها برای استفاده از ابزارها و خدمات رایگان متا ارائه می‌دهد.

همچنین این هفته یک مجموعه رویداد جداگانه و رایگان است که آموزش‌های سطح بالا و جلسات آموزشی انفرادی را ارائه می‌کند. مجموعه رویدادهای دو روزه که در آن Inc. شریک رسانه‌ای است، از چهارشنبه ۲۰ ژوئیه در باغ تئاتر دیترویت شروع می‌شود. میهمانان شامل مدیرانی از Meta به همراه کارشناسان برندسازی و صاحبان مشاغل محلی موفق خواهند بود.

متا می‌گوید ابتکار جدید از برنامه‌ای الهام گرفته شده است که سال گذشته به نام تبادل ایده‌های خوب برگزار شد. در این رویداد، مدیران Meta، Vimeo، و Adobe با کارآفرینان گرد هم آمدند تا در مورد نکات مهم درد خود بحث کنند.

با هدف برای کمک به کسب‌وکارها برای غلبه بر آن نقاط درد، انتظار می‌رود که هر رویداد استودیو کسب‌وکار کوچک میزبان کارگاه‌های زیر باشد:

  • کارگاه‌های تجاری خود را بسازید: ارائه راهنمایی برای برندسازی به مشاغل کوچک برای استفاده از فیس بوک و اینستاگرام. انتظار می‌رود این کارگاه روی نحوه فکر کردن درباره طرز فکر مشتری، ایجاد کپی و خلاقیت در هنگام ایجاد پست تمرکز کند.
  • مدرسه Reels: ایجاد قرقره‌ها یا ویدیوهای کوتاهی که ممکن است بینندگان را درگیر کند، بسیار خوب یاد بگیرید. در طول جلسه، متا می‌گوید که کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند قفل ابزارهای خلاقانه بومی را برای ایجاد پست‌های موفق اینستاگرام باز کنند.
  • کارگاه مجازی عکاسی: یک متخصص نحوه ساخت تصاویر کم‌هزینه و کم هزینه را توضیح می‌دهد تا اطمینان حاصل شود. محصولات به‌عنوان بهترین‌ها در تلفن همراه و بازاریابی نشان داده می‌شوند.
  • صاحبان کسب‌وکارهای کوچک همچنین می‌توانند برای مشکلاتی که با حساب‌های تجاری خود دارند یا سؤالات فنی دارند، برای پشتیبانی زنده، یک به یک ثبت نام کنند. آنها می توانند از کمک استفاده کنند.

در اینجا لیست کامل رویدادهای حضوری برای استودیوهای کسب و کار کوچک وجود دارد.

  • ۲۰-۲۱ ژوئیه: دیترویت. Location: باغ تئاتر. Register for the event اینجا.
  • ۳-۴ اوت: کلمب، اوهای. Location:   Vue. ثبت نام در ۱۴ ژوئیه آغاز می شود.
  • ۲۱-۲۲ سپتامبر: کانزاس سیتی، میسوری. مکان: ابوت. ثبت نام در ۲۱ اوت آغاز می شود.
  • ۲۸-۲۹ سپتامبر: آستین. Location: سالن توزیع. ثبت نام در ۲ سپتامبر آغاز می شود.
  • ۱۲-۱۳ اکتبر: سن دیگو. Location: Bldg 177. ثبت نام در ۱۶ سپتامبر آغاز می شود.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی