عمومی

در اخبار: از 2500 دلار تا 1 میلیون دلار، این چیزی است پیشنهاد کمک های مالی هفته

در اخبار: از ۲۵۰۰ دلار تا ۱ میلیون دلار، این چیزی است
پیشنهاد کمک های مالی هفته

تشویق نوآوری کسب و کارهای کوچک و همچنین نوسازی آنها راهی عالی برای بهبود آنها و جوامعی است که در آنها خدمت می کنند. کمک‌های بلاعوض ایجاد شده برای رسیدگی به این مسائل، بودجه لازم را برای کمک به همه چیز از نصب پنل‌های خورشیدی برای کمک به انرژی سبز گرفته تا رفع آسیب‌های ناشی از خرابکاری فراهم کرد.

این تلاش‌ها نه تنها بر ظاهر و عملکرد کسب‌وکار تأثیر می‌گذارد، بلکه همچنین جامعه را در کل بهبود بخشد. اگر کسب‌وکار کوچک شما به راه‌حل‌های نوآورانه یا نوسازی نیاز دارد، کمک‌های مالی زیر برای انجام این کار ایجاد شده‌اند.

small business news roundup april 21 2023 - در اخبار: از 2500 دلار تا 1 میلیون دلار، این چیزی است
پیشنهاد کمک های مالی هفته

از نوآوری تا نوسازی، این کمک های بلاعوض برای کمک به همه از روستایی آمریکا گرفته تا شهرهای بزرگ با ارائه بودجه با هدفی خاص ایجاد شد. این شامل همه چیز از تشویق صرفه جویی در انرژی گرفته تا توسعه جامعه، ترمیم آسیب خرابکاری، مربیگری و موارد دیگر می شود. با حداکثر ۱ میلیون دلار برای گرفتن، وجوه می تواند راه درازی برای تحقق آن داشته باشد.



اخبار کسب و کارهای کوچک ۲۱ آوریل ۲۰۲۳

باقی مطالب این هفته شامل کمک SBA به ساکنان تگزاس و واشنگتن به دلیل آب و هوای سخت، تأثیر A.I مولد. در بازاریابی، واکنش به تورم ۵ درصدی مجلس، و موارد دیگر.

Constant Contact ابزار جدید بازاریابی هوش مصنوعی را راه اندازی کرد

کسب‌وکارهای کوچک و سازمان‌های غیرانتفاعی اکنون می‌توانند از فناوری GPT برای ایجاد محتوای بازاریابی جذاب که در عرض چند ثانیه ایجاد می‌شود، استفاده کنند. تولیدکننده محتوای جدید هوش مصنوعی Constant Contact از هوش مصنوعی برای خودکارسازی فرآیند تهیه نسخه برای کمپین های بازاریابی استفاده می کند. این اولین تولیدکننده محتوای هوش مصنوعی چند کانالی است که به طور خاص برای آن جایگاهی که در غیر این صورت از آن استفاده نمی شود، ساخته شده است.

فروش مجدد موجودی کم خانه باعث افزایش تقاضای خانه جدید می شود

طبق گزارش انجمن ملی سازندگان خانه در ماه مارس، سازندگان در ماه آوریل محتاطانه خوشبین بودند زیرا موجودی فروش مجدد محدود به افزایش تقاضا در بازار کمک کرد. بازار خانه جدید بر اساس (NAHB)/شاخص بازار مسکن ولز فارگو (HMI)، اعتماد سازندگان به بازار خانه‌های تک‌خانواره‌ای تازه‌ساز در آوریل با یک واحد افزایش به ۴۵ رسید.

کسب و کارهای جالب برای فروش در فلوریدا

بر اساس گزارش SBA، بیش از ۲٫۸ میلیون کسب و کار کوچک در فلوریدا آفتابی وجود دارد. . این ایالت با گزینه‌های متنوع از رستوران‌های گران‌قیمت گرفته تا فروشگاه‌های خرده‌فروشی موفق، بر کسب‌وکارها در مرزهای خود می‌درخشد. این بدان معناست که فرصت‌های زیادی برای کارآفرینان برای سرمایه‌گذاری در مشاغل کوچک و کسب سود سالم وجود دارد.

SBA Lifts 7a Lender Moratorium

صاحبان کسب و کارهای کوچکی که به دنبال تامین مالی هستند، به لطف تغییرات مدیریت مشاغل کوچک در برنامه شرکت وام دهی مشاغل کوچک (SBLC) به زودی گزینه های بیشتری از وام دهندگان غیر سنتی خواهند داشت. SBA مهلت قانونی فعلی خود را برای صدور مجوز SBLCهای جدید لغو خواهد کرد و همچنین نوع جدیدی به نام Community Advantage SBLC را در دسترس قرار خواهد داد.

Apple Card Savings High-Yield Savings را راه اندازی کرد حساب با ۴٫۱۵% APY

کاربران Apple Card اکنون می‌توانند از یک حساب پس‌انداز با بازده جدید گلدمن ساکس استفاده کنند. با بازده درصدی رقابتی ۴٫۱۵٪ سالانه (APY). این نرخ بیش از ده برابر میانگین کشوری است و حساب بدون کارمزد، بدون حداقل سپرده و بدون نیاز به حداقل موجودی ارائه می‌شود. “/>SBA سال ۲۰۲۳ را اعلام کرد درخواست T.H.R.I.V.E. آموزش کسب و کار در سطح اجرایی برای کارآفرینان

اداره مشاغل کوچک ایالات متحده (SBA) از افتتاح برنامه ۲۰۲۳ برای T.H.R.I.V.E خبر داده است. Emerging Leaders Reimagined، یک برنامه آموزشی در سطح c-suite بازطراحی شده برای رهبران مشاغل کوچک. T.H.R.I.V.E. Emerging Leaders Reimagined یک ابتکار آموزش کارآفرینی و آموزش رایگان برای مدیران کسب و کارهای کوچک با عملکرد بالا است.

چگونه در کسب و کارهای کوچک به صورت تصاعدی بزرگ فکر کنیم

در کسب و کارهای کوچک، همیشه به ما گفته می شود که بزرگ فکر کنید. اما وقتی باید هر روز با مسائل تاکتیکی کوچکی دست و پنجه نرم کنید، واقعاً چگونه این کار را در داخل شرکت خود انجام دهید؟

Instagram Reels ویژگی‌های جدیدی را اضافه می‌کند: روندها، ویرایش، و هدایا

اینستاگرام مجموعه‌ای از پیشرفت‌ها را در ویژگی Reels خود اعلام کرد، با هدف توانمندسازی بیشتر سازندگان برای ابراز خلاقیت، ارتباط با مخاطبان، و کسب درآمد همانطور که محبوبیت Reels همچنان در حال رشد است، این پیشرفت‌ها به سازندگان کمک می‌کند جلوتر از منحنی باشند و به طور کامل از پلتفرم همیشه در حال تحول اینستاگرام استفاده کنند.

LinkedIn ویژگی‌های تأیید جدیدی دارد

LinkedIn چندین روش جدید را برای کاربران اعلام کرده است تا هویت، آدرس ایمیل محل کار و محل کار خود را تأیید کنند. LinkedIn با Microsoft Entra و CLEAR – دو تا از برجسته‌ترین فناوری‌های تأیید هویت دیجیتال – همکاری کرده است تا اطمینان حاصل شود که LinkedIn منبعی از اطلاعات قابل اعتماد و تأیید شده باقی می‌ماند.

SBA وام های بلایای آسیب اقتصادی را به مشاغل کوچک تگزاس متاثر از خشکسالی ارائه می دهد

اداره مشاغل کوچک ایالات متحده (SBA) اکنون در حال ارائه وام‌های کم بهره فدرال برای مشاغل غیرکشاورزی کوچک در ۱۵ شهرستان تگزاس تحت تأثیر خشکسالی است که از ۱۴ فوریه ۲۰۲۳ آغاز شده است.

تأثیر هوش مصنوعی مولد بر استراتژی بازاریابی

استراتژی های بازاریابی همیشه در حال تحول هستند و به دنبال مزیت بعدی هستند و اخیراً با معرفی هوش مصنوعی مولد جهشی بزرگ به جلو داشته اند. فناوری (AI).

لنزهای اسنپ چت اکنون با تیم های مایکروسافت یکپارچه شده اند

مایکروسافت و اسنپ اخیراً ادغام لنزهای اسنپ چت را برای تیم های مایکروسافت و ۲۸۰ میلیون کاربر که هر ماه از پلتفرم همکاری استفاده می کنند، اعلام کردند. لنزهای اسنپ چت برای ارائه گزینه های شخصی سازی بیشتر و همچنین افزودن راه های جدید برای تعامل، مشارکت و همکاری با یکدیگر طراحی شده اند.

< a href="https://smallbiztrends.com/2023/04/house-committee-chair-reacts-to-report-showing-5-inflation.html" target="_blank" rel="noopener">رئیس کمیته مجلس واکنش به گزارش نشان دادن تورم ۵ درصد

رئیس کمیته مشاغل کوچک مجلس نمایندگان، راجر ویلیامز، به نقل از Main، نسبت به آخرین گزارش CPI ابراز نگرانی کرد. نگرانی‌های آمریکای خیابانی در مورد تورم و افزایش نرخ‌های بهره.

SBA به کسب و کارهای کوچک واشنگتن که تحت تأثیر آب و هوای شدید قرار گرفته اند کمک های بلایا ارائه می کند

اداره مشاغل کوچک ایالات متحده (SBA) وام های فدرال فدرال برای سرمایه در گردش به مشاغل کوچک در واشنگتن که از نظر اقتصادی تحت تأثیر طوفان های شدید، سیل و یخ زدگی قرار گرفته اند، ارائه می کند. شرایطی که بین ۱۸ تا ۲۸ دسامبر ۲۰۲۲ رخ داده است.

جدیدترین عناوین را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


بیشتر در: کمک هزینه های کسب و کار کوچک، کمک هزینه های کسب و کار کوچک – کلرادو، کمک هزینه های کسب و کار کوچک – فلوریدا، کمک‌های مالی مشاغل کوچک – ایلینوی، کمک هزینه های کسب و کار کوچک – نیویورک، هزینه های کسب و کار کوچک – اورگان
منبع :
حتما بخوانید : انواع بیمه عمر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی