عمومی

آیا می خواهید شبکه خود را گسترش دهید؟ برای به نمایش گذاشتن کسب و کار خود اقدام کنید در روز نمایشی بنیانگذاران سیاه

آیا می خواهید شبکه خود را گسترش دهید؟ برای به نمایش گذاشتن کسب و کار خود اقدام کنید
در روز نمایشی بنیانگذاران سیاه

اتصال صحیح می تواند مسیر یک شرکت را کاملاً تغییر دهد.

در افتتاحیه نمایشی Black Founders روز – که توسط پلت فرم شبکه مستقر در دیترویت میزبانی می شود، Plain Sight– بنیانگذاران ۱۶ شرکت، فرصتی برای نمایش استارت‌آپ‌های خود به بیش از ۲۰۰۰ مشتری و سرمایه‌گذار بالقوه، هم از طریق غرفه‌های نمایشی و هم از طریق یک نمایش روی صحنه. این رویداد دو روزه – که شرکت مادر Inc، Mansueto Ventures، حامی رسانه‌ای برای آن است – در ۱۹ و ۲۰ اوت در میامی برگزار می‌شود. 

برنامه‌ها از هم اکنون تا ۳۰ ژوئن باز استبرای بنیان‌گذاران بلک و لاتینکس که شرکت‌های مستقر در ایالات متحده را با درآمد کمتر از ۲ میلیون دلار رهبری می‌کنند و زیر ۲ میلیون دلار سرمایه سرمایه گذاری کسب‌وکارهای واجد شرایط باید تحت یکی ازچهار دسته باشند: SaaS، سرگرمی، فین‌تک، یا حمل‌ونقل. کسب‌وکارها باید نهادهای انتفاعی با محصول یا خدمات آماده برای فروش ایجاد شوند.

شرکت کنندگان بر اساس ارزش پیشنهادی، قدرت تیم، توانایی مقیاس‌پذیری و پتانسیل رشد، قضاوت خواهند شد. ۱۶ برنده تا اواسط ژوئیه مطلع خواهند شد و در ۱ اوت به عموم اعلام خواهند شد. برندگان ۳۰۰۰ دلار برای سفر، اقامت و برنامه ریزی دریافت خواهند کرد. در این رویداد، کارآفرینان این شانس را خواهند داشت که از طریق Wefunder، یک پلت فرم سرمایه‌گذاری جمعی سهام و حامی رویداد، سرمایه خود را در زمان واقعی افزایش دهند. به‌علاوه، Plain Sight ادعا می‌کند برندگان فرصت ایجاد ارتباطات ارزشمندی را خواهند داشت که می‌تواند به پیشبرد کسب و کار آنها کمک کند.

در حالی که رویداد حضوری به کارآفرینان زمان بسیار مورد نیاز را در اختیار کارآفرینان می‌گذارد، آنها همچنین می‌توانند به صورت مجازی در طول مدت ارتباط برقرار کنند. و پس از آن، از طریق برنامه تلفن همراه Plain Sight. شرکت‌کنندگان می‌توانند علایق و اهداف خود را به اشتراک بگذارند، و پیام‌های مستقیمی را برای یکدیگر بفرستند – که می‌تواند به آنها کمک کند تا روابط ارزشمند و متغیر بازی را ایجاد کنند.

برای شانس حضور و ارائه در مراسم افتتاحیه Black Founders Demo Day، اکنون در وب‌سایت Plain Sight درخواست دهید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی