عمومی

هدف شما در تقاطع این 3 قرار دارد چیزها

هدف شما در تقاطع این ۳ قرار دارد
چیزها

اگر در حال خواندن این مطلب هستید، به احتمال زیاد فردی هستید که می‌خواهید در کارتان خوب عمل کنید و برای آن دستمزد خوبی دریافت کنید. اما شما هم بیشتر از این می خواهید. می‌خواهید احساس کنید که به‌عنوان هدفی بیشتر از یک چک حقوق یا یک موقعیت عمل می‌کند.

آلبرت انیشتین می‌گوید: «امروزه مردم ابزاری برای زندگی کردن دارند اما معنایی برای زندگی کردن ندارند.» این تنها در دهه‌های اخیر صادق‌تر شده است. تحقیق اکنون تأیید می کند آنچه بسیاری از مدت هاست می دانند: این فقط وقتی هدف ما از رفتن به سر کار فراتر از آنچه از آن به دست می آوریم به آنچه از طریق آن می دهیم، می توانیم از حس عمیق اجرای شخصی یا حرفه ای.

داشتن هدف در کارتان کمی شبیه انرژی نور عمل می کند. پخش شده، حداقل استحکام را دارد. غلیظ، مانند پرتو لیزر، می تواند از فولاد جدا شود. هرچه بالاترین هدف خود را در زندگی خود روشن کنید – دلیل اصلی خود – بهتر می توانید استعدادها و زمان خود را برای ایجاد یک علامت معنادار در دنیایی که همه را رها می کند، نه فقط خود را، بهتر هدایت کنید.

مطالعات اخیر نشان داده است که در دنیای سطحی وسواس سلفی ما، داشتن یک هدف عمیق پیش بینی کننده شادی و یک پادزهر قوی برای افسردگی است. تحقیقات نشان داده است که افراد هدفمند…

برخلاف حیواناتی که فقط برای بقا سیم‌کشی شده‌اند، ما انسان‌ها بیشتر از وجود صرف میل به زندگی داریم. بدون پاسخ قانع کننده به این سوال، “بقا به خاطر چه؟” ما برای حفظ انگیزه تلاش می کنیم، و بسیار کمتر مایل به قدم گذاشتن هستیم از طریق ترس از شکست ما نسبت به هر احتمالی که قلب ما را بیشتر می کشاند. وقتی بالاترین هدف ما ارتقای آسایش، موقعیت و امنیت ما باشد، ما را در کم عمق زندگی می‌کند و مایل به خطرات را بپذیرید که برای کشف، ایجاد اختلال، ایجاد یا تجربه موفقیت در سطح روح لازم است.

اگر گاهی اوقات با کمبود معنا در کار خود دست و پنجه نرم می کنید، یا اگر چیزی که زمانی به شما هدف می داد دیگر جواب نمی دهد، در جمع میلیون ها نفر هستید. هر چند ناامید نباش. هدف ما به همان اندازه که ما انجام می دهیم آشکار و تکامل می یابد. گاهی اوقات باید در حیرت بنشینیم، برای کشف آنچه فراتر از بدیهیات نهفته است یا آنچه در تمام مدت به صورت ما خیره شده است، باز باشیم. برای کمک به شما در این فرآیند، از شما دعوت می‌کنم یک خودکار و یک کاغذ خالی بیرون بیاورید، یک نمودار ساده سه دایره‌ای ون بکشید، و در هر دایره هر چیزی را که هنگام خواندن سه مرحله زیر به ذهنتان می‌رسد، بنویسید. تجربه به من آموخته است که هدف ما در جایی است که آنها با هم تلاقی می کنند و زمانی که آماده قدم گذاشتن در آن باشیم، خودش را نشان خواهد داد.

۱٫ نقاط قوت خود را شناسایی کنید.

اینجا نیازی به فروتنی نیست. تو در خیلی چیزها خوب هستی اما برخی چیزها وجود دارد که شما در آنها مهارت خاصی دارید. آنقدر که گاهی تعجب می‌کنید که چرا برای دیگران اینقدر سخت است. شاید خواندن سریع شما از افراد یا ترازنامه باشد. شاید شما در جزئیات فوق العاده باشید، یک کارآفرین متولد شده، ارتباط دهنده با استعداد یا استاد فناوری.

بزرگترین نقاط قوت ما اغلب از سخت ترین دوران ما سرچشمه می گیرد. بنابراین «خرد به دست آمده»، بینش‌ها و مهارت‌هایی را که از مدرسه ضربات سخت آموخته‌اید، در اینجا بگنجانید که هیچ کلاسی هرگز نمی‌تواند آن را آموزش دهد.

۲٫ آنچه را که به آن اهمیت می دهید عمیقاً روشن کنید.

“علاقه خود را زندگی کنید!” تونی رابینز می گوید. همه چیز خوب و خوب است اگر بدانید آن چیست. اما اگر این کار را نکنید چه؟ ناامیدی نه. برای داشتن یک زندگی عمیقاً معنادار، لازم نیست در مورد کمک به کودکان در معرض خطر، طراحی تسلا، حل مشکلات انرژی جهان یا میانجیگری صلح در خاورمیانه نگران باشید. (هرچند اگر هستید، درست پیش بروید!) از آنجایی که احساسات ما، نه دانش ما، محرک اصلی عمل هستند، شما فقط باید به اندازه کافی به چیزی اهمیت دهید که باعث واکنش عاطفی در شما شود – از آنچه شما را روشن می کند و می گذارد. شما در جریان چیزی هستید که شما را آنقدر عصبانی می کند که می توانید در اصلاح اوضاع غیرقابل توقف باشید.

پس اگر ایده پیگیری اشتیاق شما شما را بیگانه می کند، با نوشتن آنچه به آن اهمیت می دهید شروع کنید. با مردم و دلایل نزدیک به قلب خود شروع کنید. از آنجا به هر چیزی که جرقه ای در شما می افروزد بروید: بیان خلاقانه، غمگینی، خشم، شفقت، کنجکاوی یا حس هیجان انگیز امکان وحشی. هر شاهکار بزرگی از دستاوردهای انسانی را می توان به کسی که عمیقاً اهمیت می داد، ردیابی کرد.

۳٫ تشخیص دهید کجا بیشترین ارزش را دارید.

پزشک آلبرت شوایتزر یک بار گفت: “یک چیز را می دانم: تنها کسانی در میان شما که واقعاً خوشحال خواهند شد کسانی هستند که به دنبال و یافتن نحوه خدمت هستند.” حقیقت این کلمات در طول یک هفته با ریچارد برانسون و تعداد زیادی از رهبران و کارآفرینان هدفمند دیگر واقعاً برای من مهم بود. همانطور که را در این ویدیوی فیلمبرداری شده در جزیره نکر به اشتراک می گذارم، ما انسان ها هستیم به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در چشم دیگران خوب به نظر برسند، اما تنها زمانی که تمرکز خود را به انجام کارهای خوب معطوف کنیم، می‌توانیم واقعاً خودمان پیشرفت کنیم.

پاسخ خود را به این سؤالات بنویسید:

  • در حل چه مشکلاتی عالی هستید؟
  • مردم چه خواسته ها و نیازهایی دارند که می توانید آنها را برآورده کنید؟
  • بهترین موقعیت را برای کدام افراد دارید؟ کمک کنید؟
  • چه استرس، مبارزه یا رنجی را می‌توانید برای دیگران کاهش دهید؟
  • در کجا می‌بینید که بیشترین ارزش را برای خود ایجاد می‌کنید؟

البته مگر اینکه از نظر مالی مستقل باشید، نه تنها باید ارزشی را که اضافه می‌کنید، بلکه باید تعیین کنید که چه کسی برای آن هزینه خواهد کرد. همانطور که من در علامت خود را بگذارید، “در حالی که زندگی با هدف مستلزم تمرکز بر چیزی است که بیشترین معنی را به زندگی شما القا می کند، پیروی از پول و دنبال کردن قلب خود نباید متقابل باشد. ” اگر شکست خورده و گرسنه باشید، رسیدن به هدفتان سخت است.

مطمئنا، کسب موقعیت، برنده شدن تشویق و ایجاد نام برای خود خوشحال کننده است. اما تعهد به هدفی مهمتر از نوازش منیت یا جلوگیری از کبودی آن به شما امکان می دهد عمیق بگردید، شجاعت خود را پیدا کنید و یک زندگی واقعاً خوب ایجاد کنید.

در پایان این مقاله، ممکن است هدف شما نامشخص باقی بماند. به خود اجازه دهید در سوالات زندگی کنید. کجا غرور مرا عقب نگه می دارد؟ علامتی که بیشتر از همه می خواهم بزنم چیست؟ کجا زندگی من مرا به شجاعت فرا می خواند؟ صرف نظر از اینکه مسیر پیش رو چقدر نامطمئن است، اطمینان داشته باشید که اینجا هستید تا علامتی بگذارید که هیچ کس دیگری نمی تواند آن را نشان دهد و تحقق هدف شما فقط با پرسیدن این سوال چهار کلمه ای از خود شروع می شود: چگونه می توانم خدمت کنم؟ سپس یک قدم شجاعانه در هر جهتی که پاسخ شما اشاره می کند بردارید.

این مقاله در ژوئن ۲۰۱۷ منتشر شده و به روز شده است. عکس توسط Krakenimages.com/Shutterstock

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی