عمومی

آیا باید به کارمند از راه دور خود به اندازه یک شخص پرداخت کنید کارمند؟

آیا باید به کارمند از راه دور خود به اندازه یک شخص پرداخت کنید
کارمند؟

در پی شیوع بیماری همه گیر و تغییر به سمت کار مجازی، به میزان پرداخت به کارکنان سخت تر شده است. قبلا خیلی ساده بود به عنوان یک کارفرما، می‌توانید ببینید چه شرکت‌های مشابهی در صنعت و منطقه شما به افراد مشابه پرداخت می‌کنند. موقعیت ها. فرض بر این بود که در حالی که کارمندان ممکن است برای یک شغل جدید نقل مکان کنند، موانع کافی وجود دارد که تعیین سطح دستمزد بر اساس جغرافیا به خوبی کار می کند.

سپس همه‌گیری همه چیز را تغییر داد. اکنون که بسیاری از افراد می‌توانند تقریباً از هر جایی که به اینترنت متصل هستند کار کنند، چگونه می‌خواهید برای دستمزد آنها مقایسه کنید؟ آیا باید درآمد آنها را بر اساس آنچه که ممکن است سطوح محلی بنامیم، قرار دهید؟ یا اینکه برای تنظیم دستمزد کارمند باید به داده های ملی نگاه کنیم. الف>؟ پاسخ تا حد زیادی به نوع کاری که کارمند شما انجام خواهد داد بستگی دارد.

کار محلی

کارگر انبار در گرجستان را به عنوان کارمند بگیرید. یک مثال. فردی که علاقه مند به درخواست برای این شغل است احتمالاً به دنبال مشاغل مشابه در لس آنجلس نیز نیست. آنها احتمالاً فقط به دنبال شغل در منطقه خود هستند.

بنابراین با چنین مشاغلی، بهتر است سطوح دستمزد را بر اساس تعیین کنید. ایالت یا منطقه ای که شرکت شما از نظر فیزیکی در آن واقع شده است.

عبور از کشور

این شرایط چالش های جدیدی ایجاد می کند زیرا شما نمی توانید اگر اصرار به پرداخت متوسط ​​دستمزد در آیووا دارید، برای حفظ این کارمند در خانه رقابت کنید. اگر بخواهید بیشتر از میانگین ملی را برای موقعیت به عنوان پایه جدید خود بررسی کنید، کمک خواهد کرد. در غیر این صورت، برنامه نویس می تواند برای شرکت دیگری کار کند که مایل است بدون نیاز به جابجایی به آنها پول بیشتری بپردازد.

یک راه حل ترکیبی

اما چروک دیگری در مورد کارمندان از راه دور با ارزش مانند استعدادهای فنی، یا مدیران اجرایی مانند یک مدیر ارشد بازاریابی یا معاون امور مالی وجود دارد: زمانی که سطح دستمزد محلی ممکن است از سطح ملی فراتر رود. اگر کسب و کار شما در یک شهر بزرگ مستقر است، جایی که سطح دستمزد بالاتر از میانگین ملی است، اما کارمند شما در جای دیگری زندگی می کند، آیا باید به آنها در بالاترین سطح پرداخت کنید؟

ممکن است پویایی مخالف نیز صادق باشد. برای مثال، من با یک شرکت مستقر در شهر کوچکی در روستایی تگزاس کار می کردم. اما آنها به دنبال استخدام یک فرد IT سطح بالا بودند که در شهر نیویورک زندگی می کرد. این شرکت در تلاش بود تا بفهمد که آیا باید پیشنهاد خود را بر اساس آنچه که آن شخص ممکن است از یک شرکت مستقر در شهر نیویورک دریافت کند، که بالاتر از میانگین ملی برای پرداخت در آن موقعیت و بسیار بالاتر از داده‌های غرامت محلی بود، قرار دهد.

راه‌حلی که به آن رسیدیم این بود که سطح دستمزد ترکیبی را ارائه کنیم که بین بالاترین سطح نیویورک و میانگین ملی قرار دارد. این برای شرکت منصفانه بود، که بسیار بالاتر از آنچه ممکن است نیاز باشد به کسی از منطقه محلی پرداخت می کرد، و با این حال در اوج آن چیزی نبود که یک شرکت در نیویورک یا حتی سیلیکون ولی مایل به ارائه آن باشد. اگر منصف باشیم، هزینه‌های کارمند نیز به آن سطوح نمی‌رسید، بنابراین سبک زندگی در دسترس بسیار رقابتی بود.

A New Pay Dynamic

وقتی به غرامت فکر می کنیم، باید متوجه باشیم که دوران پرداخت صرفاً بر اساس سطوح محلی گذشته است. در حالی که ممکن است بتوانید مقداری درآمد را بر اساس داده های محلی برای برخی از موقعیت های خود تعیین کنید، هرچه ارزش کار بالاتر و قابل حمل تر شود، بیشتر باید به میانگین های ملی و دستمزد ترکیبی به عنوان پایه جدید خود نگاه کنید. در نهایت، باید به سبک زندگی فکر کنید که پاداش می تواند آن کارمند را بخرد.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی