عمومیمقالات

Au Revoir U.S.: چگونه از کار حداکثر استفاده را ببریم خارج از کشور

Au Revoir U.S.: چگونه از کار حداکثر استفاده را ببریم
خارج از کشور

آه، امیلی در پاریس: ساعت مچی لذت‌بخش گناه‌آلود با مد افسانه‌ای و عاشقانه‌های فراگیر (و گهگاهی قلب‌های شکسته) در میان مکان‌های بین‌المللی خیره‌کننده. برای هرکسی که تا به حال در یک اتاقک در کانکس «تجمل» شده است، زندگی در پاریس (حتی با دراماتیک امیلی) و به طور کلی کار در خارج از کشور شروع به #عالی به نظر می‌رسد.

اما درست مانند هر چیزی که بر روی پایه قرار می‌گیرد. ، سرانجام پاییز فرا خواهد رسید و موقعیت رویایی در خارج از ایالات متحده اغلب مجموعه ای از چالش ها را به همراه دارد< /a>. یک خانواده داستان خود را از مزایا و معایب کار در سطح بین المللی به اشتراک می گذارد. و همچنین توصیه هایی برای نحوه بیان موضوع با شرکت خود در صورت تماس (نام شهر عجیب و غریب) را وارد کنید.

کار در خارج از کشور در سوئیس ۱٫۰

خانواده کرین در حال حاضر برای دومین بار در سوئیس زندگی و کار می کنند. اولین بار، لورن لنار کرین، مدیر امور مالی در یک شرکت فورچون ۱۰۰ مستقر در سوئیس، و متیو کرین، مدیر بازاریابی آزاد، در ساحل شرقی زندگی می کردند که لورن در یک شرکت بزرگ کار می کرد. چهار شرکت حسابداری.

برای رشد شغلی آینده، او احساس کرد که باید کاری متمایز انجام دهد. این ممکن است به معنای یک جابجایی بالقوه داخلی، یک تور در دفتر ملی آنها یا یک مأموریت بین المللی باشد. سپس یک شریک در مورد یک تور بین المللی برای خدمت به مشتری اولویت دار در سوئیس به او مراجعه کرد. لورن آن شب به متیو گفت.

متیو می‌گوید: «به یاد می‌آورم که در ترم دوم تحصیلات تکمیلی و در حال کار بر روی MBA، هیجان، دسیسه و ترس زیادی داشتم. “ما همچنین اخیرا نامزد کرده بودیم و مطمئناً هرگز تصور نمی کردم که باید عجله در عروسی داشته باشیم و مسیر سنتی تر مبادله عهدمان را طی نکنیم.”

این زوج اتفاقاً برای کار به اروپا می رفتند/ سفر شخصی هفته بعد، بنابراین پس از یک روز فکر کردن (کاندیداهای دیگر در نظر گرفته شده بودند)، هر دو گفتند بله، و لورن آن را به شریکی که به او مراجعه کرده بود، در میان گذاشت. او سپس در حالی که در سوئیس بود با تیم ملاقات کرد و این زوج کمی وقت گذاشتند تا منطقه محلی را کاوش کنند.

«وقتی مسیر سفرمان را تغییر دادیم تا نگاهی به [سوئیس] بیندازیم، این یک عشق در نگاه اول بود. متیو می گوید. «چطور می‌توانید نه بگویید» نتیجه نهایی بود. عروسی، مدرسه، شغل من همه چیز مشخص خواهد شد.»

در عرض دو هفته از بحث اولیه، لورن انتخاب شد و نه ماه بعد، کرین در سوئیس زندگی می‌کرد.

بازگشت به ایالات متحده، سپس سوئیس ۲٫۰

پس از چهار سال اقامت در سوئیس و استقبال از دخترشان، کرین به مدت دو سال به ایالات متحده بازگشت. سپس، لورن تصمیم گرفت تغییر شغلی ایجاد کنید.

“ما بارها درباره “چه می شد اگر” بحث کردیم. اگر به عقب برگردیم چه می شود؟ آیا ما دیوانه ایم؟» لورن می‌گوید.

در حالی که دفعه دوم می‌تواند بهتر باشد (همانطور که آهنگ می‌گوید)، متیو می‌گوید که مطمئناً تصمیم‌گیری بسیار سخت‌تر بود.

«بازگشت به ایالات متحده. در اوج [COVID-19] به یک جامعه جدید، خوب آسان نبود و هر ذره از دو سال خانه ما طول کشید تا حتی نزدیک به احساس آرامش دوباره باشیم.» “من به تازگی یک بار دیگر به صورت حرفه ای جایگاه خود را پیدا کرده بودم و می دانستم که بازگشت تقریباً به طور قطع کار سختی را که برای بازگشت به مسیر انجام داده بودم، از مسیر خارج می کند.” خانواده و آینده آنها.

او می‌گوید: «در پایان روز بازگشت به سوئیس بود و زمانی که به این موضوع پی بردم، کاملاً در راه بود.

لورن در زمانی که در سوئیس بود، با مشتری‌ای که به او خدمت می‌کرد، در تماس بود، و او متوجه شد که او در بازار کار است، و این به زودی تبدیل به یک واقعیت شد.

متیو سپس یک LLC تشکیل داد و مسیر جدیدی را آغاز کرد. ارائه خدمات خود در یک ظرفیت مشاوره.

مزایا و معایب کار در خارج از کشور

در حالی که بیشترین نبض از نکات داستانی نیست، <امیلی در پاریس می‌تواند یک نکته کلیدی برای کار در خارج از کشور را بررسی کند: مالیات‌ها (quelle horreur).

«به عنوان یک شهروند ایالات متحده باید ، بنابراین وقتی مزایا و معایب آن را می‌سنجیدید، بدتر بود.» دیگر معایب شامل دوری از خانواده، هزینه تحصیل بین‌المللی و فروش خانه در ایالات متحده برای اجاره‌نشین شدن مجدد است.

مزایای کرین؟ سفر و فرهنگ، تعادل بهتر بین کار و زندگی شغل لورن فراهم می کند و امنیت و کیفیت زندگی که با بزرگ کردن کودک در سوئیس همراه است.

لورن از نظر شخصی و حرفه‌ای از مزایای بسیاری بهره برده است.

از سرتاسر دنیا. صحبت کردن در مورد هوش جهانی یک چیز است و تجربه کردن آن چیز دیگری است.

چگونه می توانید رویای کار در خارج از کشور را به واقعیت تبدیل کنید؟

علاوه بر نکات انتقال به سبک زندگی عشایری دیجیتال، Crains توصیه هایی دارد.

“به دنبال فرصت ها در کارفرمای فعلی خود باشید و این کار را نکنید. لورن می‌گوید از بیرون رفتن از منطقه راحتی بترسید.

متیو می گوید: “به کلمه “نه” گوش ندهید. به فشار آوردن تا زمانی که «بله» را بیابید، ادامه دهید. شرکتی را پیدا کنید که مایل است به شما فرصت بدهد، حتی اگر کارفرمای فعلی شما نباشد. اگر شما علاقه مند به برداشتن این گام برای مهاجرت به خارج از کشور هستید، احتمالاً قبلاً تصمیم خود را برای رفتن گرفته اید، بنابراین آنچه را که برای تحقق آن لازم است انجام دهید. پشیمان نخواهید شد.»

عکس از ویلیام پروجینی/Shutterstock

Jill McDonnell 150x150 - Au Revoir U.S.: چگونه از کار حداکثر استفاده را ببریم
خارج از کشور

جیل مک دانل یک نویسنده محتوا و متخصص ارتباطات در شیکاگو است. . او دارای مدرک لیسانس در روزنامه نگاری مجلات از دانشگاه میسوری-کلمبیا و مدرک کارشناسی ارشد در روابط عمومی و تبلیغات از دانشگاه دی پاول است. او در حال حاضر مشغول کار بر روی یک رمان هیجان انگیز روانشناختی است.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی