عمومی

شما احتمالا به دنبال نوع اشتباه شخصی هستید دستیار

شما احتمالا به دنبال نوع اشتباه شخصی هستید
دستیار

صاحب کسب و کار، یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید تا زمان خود را به حداکثر برسانید و بتوانید روی موارد کلی تمرکز کنید، استخدام یک دستیار. در بیش از ۲۵ سال مربیگری کسب‌وکارم، شاهد بوده‌ام که صاحبان کسب‌وکار زیادی با داشتن شخصی که اقلام را از بشقابشان بیرون می‌آورد، رشد کسب‌وکار خود را به پیش می‌برند. اما همه دستیاران شخصی برابر نیستند. برخی ممکن است باعث شوند که شما به جای کار کمتر، شتاب خود را از دست بدهید و کار بیشتری انجام دهید. بنابراین امروز، من می‌خواهم انواع مختلف دستیارهای شخصی را بررسی کنم و در مورد اینکه کدام یک برای شما به عنوان صاحب کسب‌وکار بهتر است صحبت کنم.

اولین نوع دستیار شخصی چیزی است که من آن را گوفر می نامم. شما گوفر نمی خواهید. گوفر کسی است که باید هر کار کوچکی را به او بگویید. این فایل را از اینجا به اینجا منتقل کنید. این سند را ذخیره کنید و نام آن را XYZ بگذارید. اساساً این فقط یک دعوت آشکار به دنیای نامحبوب مدیریت خرد است. اگر به رشد علاقه مند هستید، به دنبال یک گوفر نیستید.

دستیار نوع دوم شخصی است که من آن را دستیار اداری می دانم. و این همان چیزی است که اکثر صاحبان مشاغل تصور می کنند که به آن نیاز دارند. اما باز هم، من فکر نمی‌کنم این برای اکثر کارآفرینان مناسب باشد. یک دستیار اداری قادر به انجام وظایف مشخص و مشخص است. که معمولا برای یک تجارت رو به رشد کافی نیست. چرا؟ به عنوان یک صاحب کسب و کار، هیچ چیز به وضوح تعریف نشده است. همیشه سطحی از ابهام وجود دارد، و یک فرد مدیر اغلب قادر به مدیریت آن سطح از عدم اطمینان نیست. آنها فقط با آن ناراحت هستند.

نوع سوم دستیار، دستیار اجرایی خواهد بود، و آن چیزی است که من برای اکثر افراد توصیه می کنم. مشتریان مربیگری کسب و کار من این نوع افراد واقعاً کاملاً شایسته هستند و در اکثر وظایف اداری می توانند به راحتی از عهده آن برآیند. حتی اگر یک چیز مبهم به آنها بدهید که نیاز به تحقیق یا اجرای پیچیده تری دارد. به عنوان مثال، دستیار اجرایی من اخیرا متوجه شد که آمازون یکی از کتاب های من را به دلایلی از فهرست حذف کرده است. او این کار را به عهده گرفت تا در مورد این موضوع تحقیق کند و راه حلی برای بازگرداندن کتاب در قفسه های دیجیتال بیابد. و با چنین چیزهایی او بهتر از من در این کار است. او در این نوع چیزها صبر و پشتکار بیشتری دارد. و دانستن اینکه می‌توانم به او اعتماد کنم، مرا آزاد می‌کند تا روی چیزهایی تمرکز کنم که بیشترین اهمیت را در کسب و کارم دارند.

برای برخی از شما، به خصوص اگر شرکت بزرگتری را اداره می کنید، ممکن است به فردی با شایستگی بیشتری نیاز داشته باشید. . جایی که نوع چهارم دستیار، رئیس ستاد، وارد عمل می شود. این ممکن است کسی باشد که به نوعی شبیه مدیر اجرایی شخصی شما باشد. این شخص احتمالاً در دنیای تجارت بهتر از شما است، اما می‌خواهد نقشی فرعی بازی کند و به شما کمک می‌کند تا به جایی که باید باشید برسید. به طور کلی، یک پست رئیس ستاد زمانی باز می شود که فردی را در سطح پایین تری پیدا کنید که می توانید آن را ارتقا دهید، که می تواند در آن نقش رشد کند. اساساً یک دستیار اجرایی که به اندازه کافی در کنار شما بوده است و می‌خواهد مسئولیت‌های بیشتری را بر عهده بگیرد. رئیس ستاد من کار خود را به عنوان یک دستیار اجرایی آغاز کرد و اکنون بیشتر فعالیت های روزانه را در شرکت من انجام می دهد.

بنابراین اگر به دنبال یک دستیار شخصی هستید، از شما می‌خواهم که به نیازهای خود توجه کنید و استخدام کنید. فرد یا افراد مناسب برای این کار زیرا در بیشتر موارد، یک گوفر یا یک دستیار اداری در درازمدت کار بیشتری می‌کند، در حالی که یک دستیار اجرایی یا رئیس ستاد می‌تواند به شما کمک کند تا کسب و کار خود را ارتقا دهید و توسعه دهید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی