عمومی

عادت های بد خود را برای همیشه کنار بگذارید

عادت های بد خود را برای همیشه کنار بگذارید

از ناخن جویدن تا خوردن غذاهای ناسالم، همه ما ۰ عادتbad.

عادت های بد انرژی را از زندگی ما تخلیه می کنند و ما را از %D8%A7%D9%87%D8%AF%D8%A7%D9%81%20%D9%85%D8%A7381436.%20

خطرناک ترین بخش در مورد عادات بد این است که اکثر ما در وهله اول از داشتن آنها آگاه نیستیم. من با برخی از برترین کارشناسان ایجاد عادت، از جمله نیر ایال و گرگ مک کیون، صحبت کرده ام تا بفهمم چه چیزی برای عادات سالم تری ایجاد کنید.

۹ نسبت به عادت بد خود بیش از حد آگاه شوید.

کار طبیعی نادیده گرفتن عادات و رفتارهای بد ما است ، به امید اینکه سرانجام ناپدید شوند. اما به گفته جیمز کلیبورن، روانشناس و یکی از نویسندگان کتاب کار تغییر عادت، ما باید آگاهی خود را از رفتارهای بد افزایش دهیم.

همانطور که برای بهبود نتایج خود پیشرفت خود را در باشگاه اندازه گیری و پیگیری می کنید، برای بهبود عادات خود نیز باید همین کار را انجام دهید.

به عنوان مدیر عامل Jumpspeak، من داده‌های ده‌ها هزار کاربر برنامه یادگیری زبان، و رگه های روزانه یکی از محرک های اصلی برای ایجاد انگیزه در کاربران برای بازگشت بوده است.

از شر محرک های بد خلاص شوید

همانطور که قبلا به اشتراک گذاشتیم، محرک ها (یا نشانه ها) همان چیزی هستند که حلقه های عادت را در وهله اول شروع می کنند. برای از بین بردن یک عادت بد، باید از شر عوامل ایجاد کننده آن خلاص شویم.

عادت بد خود را جایگزین کنید عادت.

از بین بردن یک عادت بد به تنهایی بدون این مرحله مثبت کافی نیست: تکرار آن . از آنجایی که استرس و بی حوصلگی دو عامل اصلی شکل گیری یک عادت بد هستند، طبیعی است که مغز ما دوباره هوس عادت بد را داشته باشد، اگر کار دیگری نداشته باشیم. ما باید از قبل برنامه ریزی کنیم که برای جایگزینی عادت بد با عادتی که به جای آن به ما کمک می کند چه کاری انجام دهیم.

بازگشت به نمونه های قبلی: به جای بازگشت به نوار، می توانیم مهارت جدیدی را برای پر کردن زمان انتخاب کنیم، مانند یادگیری یک زبان جدید. پس از دور ریختن مواد غذایی ناسالم، می توانیم در کلاس های آشپزی سالم شرکت کنیم یا برای عضویت در باشگاه ثبت نام کنیم. به‌جای رفتن به رسانه‌های اجتماعی، می‌توانیم کتاب‌های بیشتری بخوانیم، اسپانیایی را آنلاین یاد بگیریم، و غیره.

یک شریک مسئولیت پذیری پیدا کنید

/co

پنج دلیل اصلی برای ترک هر چیزی وجود دارد:

  1. وقت شما تمام شده است.
  2. پول شما تمام می شود.
  3. می‌ترسی.
  4. شما در مورد آن جدی نیستید.
  5.  علاقه خود را از دست می دهید.

با درک این دلایل قبل از اینکه بخواهیم یک عادت بد را ترک کنیم، می توانیم خود را برای لحظه وقوع آنها آماده کنیم. اما مهمتر از آن، ما می‌توانیم با یافتن شخصی که ما را مسئول نگه دارد، شانس موفقیت خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهیم.

Depending”] در مورد عادت بدی که می‌خواهید ترک کنید، ممکن است به یک متخصص (مثلاً یک مربی شخصی، درمانگر و غیره) نیاز داشته باشد یا فقط یک دوست صمیمی باشد که شما را در کنار هم نگه دارد.

<. div class="standardText lastItem" readability="36">

در پایان روز، یادگیری نحوه ترک عادات بد تنها ۱۰ درصد از معادله است. ۹۰ درصد دیگر ناشی از اقدام و استقامت در مبارزات دشواری است که به ناچار پیش خواهد آمد. اکثر افرادی که در نهایت عادت های بد خود را ترک می کنند، چندین بار قبل از اینکه آن را عملی کنند شکست خورده اند. مهمترین بخش این است که آنها هرگز تسلیم نشدند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی