عمومی

به دنبال تقویت سئوی سایت خود هستید؟ یک لینک رقابتی را امتحان کنیدتحلیل و بررسی

به دنبال تقویت سئوی سایت خود هستید؟ یک لینک رقابتی را امتحان کنید
تحلیل و بررسی

وقتی نوبت به بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، همیشه چیز جدیدی برای یادگیری وجود دارد. این امکان وجود دارد که درباره مخاطبان خود اطلاعات بیشتری کسب کنید تا تاکتیک های مختلفی را بیابید که ممکن است به شما در جذب مشتریان بیشتر کمک کند. می‌توانید کلمات کلیدی بیشتری پیدا کنید تا به شما در رتبه‌بندی کمک کنند، نگاهی عمیق به کمپین‌های قبلی بیندازید، و ببینید چه پیشرفت‌هایی می‌توانید برای تلاش‌های آینده انجام دهید.

اگر واقعاً می خواهید بازی سئوی خود را بهبود ببخشید، انجام همه موارد ذکر شده در بالا مهم است. سئو همیشه در حال تغییر است، بنابراین لازم است به طور مداوم تاکتیک های جدیدی برای کمک به آوردن مشتریان جدید به وب سایت خود بیابید. در حالی که این درست است، نمی‌توانید یک غیر ارزشمند را نادیده بگیرید بخشی از اطلاعات SEO– رقابت شما.

وقتی نوبت به استراتژی پیوند دادن رقیب شما می‌رسد، می‌توانید از آن استفاده کنید. اطلاعاتی را که جمع آوری می کنید تا از چندین جهت از آنها پیشی بگیرید. شما هرگز نباید فقط تلاش های آنها را کپی کنید. این به شما کمکی نمی کند که جلو بروید. درعوض، باید بدانید که آنها چه کاری انجام داده‌اند و سپس از این اطلاعات برای بهبود استراتژی و تلاش‌های خود استفاده کنید.

با یک تجزیه و تحلیل رقابتی استراتژی‌های بازاریابی که رقبای شما استفاده می‌کنند، می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد مخاطبانی که می‌خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید و تغییراتی که در صنعت رخ می‌دهد، بیاموزید. وقتی صحبت از سئو به میان می‌آید، تجزیه و تحلیل پیوند رقابتی به شما کمک می‌کند تا دید کلی و گسترده‌ای از رقابت خود داشته باشید و به شما کمک می‌کند از این اطلاعات برای استراتژی‌های خود در حین حرکت به جلو استفاده کنید.

تجزیه و تحلیل پیوندهای رقابتی، درست مانند ایجاد پروفایل بک لینک، یک کار یکباره نیست. اگرچه این درست است، در اینجا چند مرحله وجود دارد که به شما کمک می کند شروع کنید.

از ابزاری برای به دست آوردن اطلاعات در مورد پیوندهای رقبا استفاده کنید.

ابزارهای زیادی به صورت آنلاین موجود است که وب‌سایت‌هایی را با دامنه‌های ارجاع مشابه جدا می‌کند.

 

منابع پیوند را تجزیه و تحلیل کنید.

هنگامی که یک لیست دارید، می توانید تعیین کنید که بیشتر پیوندها از کجا می آیند. یادگیری در مورد پیوندهایی که رقابت استفاده می کند به شما بینشی در مورد چگونگی بهبود استراتژی های خود می دهد.

فرصت هایی برای استفاده پیدا کنید.

در حالی که می‌توانید برای ایجاد بک لینک به همان سایت‌هایی که رقبایتان انجام می‌دهند کار کنید، می‌توانید فرصت‌های دیگری را بیابید که ممکن است حتی بهتر برای هویت برند شما کار کنند. حتی سودمندتر باشید.

به محتوایی که پیوندهای رقبا را هدایت می کند نگاه کنید.

به محتوای ارائه شده نگاه کنید توسط پیوندها. آیا از اینفوگرافیک، وبلاگ و غیره استفاده می کنند؟ با انجام این کار می توانید کشف کنید که مخاطب به چه اطلاعاتی پاسخ می دهد.

مخاطبان خود را فراموش نکنید.

مطمئن شوید که در حال ایجاد محتوایی هستید که هنوز برای مخاطبانتان ارزشمند است. با تجزیه و تحلیل رقابتی، می توانید توجه خود را بر روی آنچه که مخاطبان شما دوست دارند و به دنبال آن هستند و آنچه به آن پاسخ می دهند متمرکز کنید.

اطلاعات در مورد رقابت شما در نوک انگشتان شما است. با کمی زمان و تلاش، می توانید از کارهایی که رقبای شما قبلاً انجام می دهند بیاموزید.

جستارجو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی