عمومی

چگونه با کمک دیجیتال کسب و کار خود را توسعه دهیم بازار یابی

چگونه با کمک دیجیتال کسب و کار خود را توسعه دهیم
بازار یابی

توسط نیکی کارلسون، یکی از بنیانگذاران/رئیس جمهور شرکت خرده فروشی و استراتژی ChicExecs.

یک ویژگی روزنامه یا یک بیلبورد استراتژیک ایرادی ندارد، اما اگر واقعاً می خواهید تجارت خود را توسعه دهید، به کمک بازاریابی دیجیتال نیاز دارید.

استراتژی های بازاریابی سنتی جایگاه خود را دارند، اما بازاریابی دیجیتال باید مورد استفاده هر کسب و کاری باشد زیرا: 

• مقرون به صرفه: بازاریابی دیجیتال تعدادی استراتژی بر اساس اهداف و بودجه هر کسب و کار ارائه می دهد. چه به تبلیغات آنلاین علاقه مند باشید یا یک ویدیوی ارگانیک بسازید، می توانید استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را متناسب با بودجه کسب و کار خود تنظیم کنید.

• سریع: وقتی صحبت از زمان شد، می توانید یک کمپین ایمیل را در کمتر از یک ساعت راه اندازی و اجرا کنید. این بسیار سریعتر از کانال های سنتی است، جایی که ممکن است هفته ها طول بکشد تا یک کمپین تحقق یابد.

• حجم بالا: اگر به دنبال دسترسی به مشتریان خارج از منطقه خود هستید، وبلاگ ها و محتوای دیجیتال این فرصت را دارند که به میلیون ها بیننده برسد.

توصیه می‌کنم این چهار روند را دنبال کنید تا تجارت خود را با بازاریابی دیجیتال تا سال ۲۰۲۲ و بعد از آن رشد دهید.

۱٫ محتوای ویدیویی

پنجاه و چهار درصد از کاربران می خواهند محتوای ویدیویی بیشتری را از مارک هایی که از آنها خرید می کنند ببینند. پس چرا بسیاری از کسب‌وکارها فقط به پست‌ها و وبلاگ‌های اجتماعی متمایل می‌شوند؟

YouTube، Snapchat، Instagram و TikTok باید در ترکیب بازاریابی دیجیتال شما جایگاهی داشته باشند. تا زمانی که برای مخاطبان شما منطقی باشد، می‌توانید با محتوای ویدیویی جذاب با دنبال‌کنندگان در سطح متفاوتی تعامل داشته باشید.

تلفن هوشمند شما از قبل یک دوربین با کیفیت بالا دارد، پس به فیلمبرداری بپردازید! هرچه بیشتر خودتان را در آنجا قرار دهید، در ساختن ویدیوهای تبلیغاتی برای وب سایت، رسانه های اجتماعی و موتورهای جستجو مانند YouTube خود اطمینان بیشتری خواهید داشت.

۲٫ بازاریابی ایمیل شخصی شده

کوکی های شخص ثالث از بین می روند، که به این معنی است که تاکتیک های بازاریابی دیجیتال مانند تبلیغات پولی به اندازه سال های گذشته موثر نیستند. به همین دلیل است که رسانه های متعلق به آنها، مانند ایمیل، بسیار مهم است.

با ایمیل مارکتینگ، شما کاملاً مالک اطلاعات مشترکین خود هستید و برای دسترسی به آن نیازی به تکیه بر Google یا Facebook ندارید. این چیزهای قدرتمندی است!

اگر قبلاً این کار را نکرده اید، لیست ایمیل خود را انبوه کنید. از خریداران بخواهید در حین بررسی سبد خرید آنلاین خود مشترک شوند یا یک کیوسک در فروشگاه اضافه کنند تا ثبت نام را تشویق کنند. حتی می توانید یک هدیه رایگان ارائه دهید تا افراد بیشتری را تشویق کنید تا مشترک شوند.

پلتفرم هایی مانند Mailchimp به شما امکان می دهند صدها ایمیل را در عرض چند ثانیه برای مشترکین ارسال کنید. اما به‌جای ارسال ایمیل‌های عمومی، از ویژگی‌های شخصی‌سازی و اتوماسیون ارائه‌دهنده خدمات ایمیل خود استفاده کنید تا واقعاً مشتریان خود را در جایی که هستند ملاقات کنید.

۳٫ انجمن های آنلاین

سی و شش درصد از آمریکایی‌ها می‌گویند که تنها از زمان شیوع بیماری همه‌گیر شده‌اند. در زمان قطع ارتباط فزاینده، برای برندها مهم تر است که مردم را دور هم جمع کنند.

به همین دلیل است که جوامع آنلاین بسیار قدرتمند هستند. با رویکرد درست، می توانید برای کسب و کار خود طرفدارانی ایجاد کنید و در عین حال به مشتریان ارتباطی را که به شدت می خواهند ارائه دهید.

برندهای بزرگ مانند Sephora وب‌سایت‌های کاملی را ایجاد کرده‌اند که به جوامع خود اختصاص داده شده‌اند، اما شما می‌توانید از کوچک‌تر شروع کنید. یک گروه انحصاری فیس بوک یا سرور Discord ایجاد کنید تا خریداران خود را دور هم جمع کنید.

اما به آنها دلیلی برای هیجان انگیز بودن بدهید! با گروه درگیر کنید: 

  • پاسخ به نظرات
  • از آنها می‌خواهیم در مورد ویژگی‌ها، محصولات یا رنگ‌های جدید رأی دهند
  • پرسیدن سوال
  • اعضای ویژه

این فرصتی است که با مشتریان خود در سطح شخصی تری آشنا شوید، بنابراین از این ابزار بازاریابی دیجیتال رایگان برای ساختن خود استفاده کنید. خود جامعه آنلاین

۴٫ Mobile-first Everything

آیا وب سایت و بازاریابی ایمیلی شما ابتدا برای کاربران تلفن همراه ساخته شده است؟ ممکن است متوجه نباشید، اما ممکن است مشکلاتی با فاصله، قالب‌بندی و رندر وجود داشته باشد.

این اتفاق می‌افتد زیرا صاحبان مشاغل معمولاً طراحی می‌کنند. تبلیغات بازاریابی آنها بر روی رایانه رومیزی – اما مصرف کنندگان آنها را در دستگاه تلفن همراه دریافت می کنند. وقتی سعی می کنید طرح های دسکتاپ را به موبایل ترجمه کنید، اتفاقات عجیبی می افتد، و به همین دلیل است که کسب و کارها باید ابتدا برای موبایل طراحی کنند.

برای انجام این کار نیز نیازی نیست که یک توسعه دهنده باشید! می توانید از قالب های سازگار با موبایل یا قالب های بهینه شده برای موبایل برای سایت خود استفاده کنید.

خط نهایی 

بازاریابی دیجیتال پیشرو بوده است برای بسیاری از مشاغل برای سال ها اما ترجیحات و گرایش‌های مصرف‌کننده تغییر می‌کند، به این معنی که باید رویکرد خود را تنظیم کنید تا پول بیشتری به دست آورید. این چهار استراتژی را برای تنظیم دقیق کسب و کار خود امتحان کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی