عمومی

مسائل حقوقی و سیاستی پوشش سفرهای خارج از کشور برای سقط جنین

مسائل حقوقی و سیاستی پوشش سفرهای خارج از کشور
برای سقط جنین

در ایالت هایی مانند تگزاس، آلاباما و اخیراً اوکلاهاما سقط جنین را غیرقانونی کرده است – و دادگاه عالی ظاهراً تصمیم گرفته است به آنها پاسخ دهید – برخی از شرکت‌ها با ارائه پوشش هرگونه هزینه مربوط به سقط جنین، از جمله سفر، جابجایی، یا هزینه های قانونی. اما این مزیت می‌تواند باعث ایجاد مسئله حقوقی دیگری شود، به‌ویژه زمانی که برخی قانون‌گذاران جمهوری‌خواه تلاش می‌کنند سفرهای خارج از ایالت را برای سقط جنین جرم انگاری کنند.

در ماه مه، یک پیش‌نویس رای لو رفته از دیوان عالی قول داده بود که  را لغو کند. رو v. وید، موردی که تقریباً نیم قرن آزادی باروری را برای زنان تضمین کرده است. اکنون بیست و دو ایالت محدودیت‌های شدیدی را برای سقط جنین اعمال می‌کنند، از جمله ۱۸ ایالت که یا سقط جنین را کاملاً ممنوع می‌کنند یا در صورتی که دادگاه عالی رو را لغو کند، فقط در شرایط محدودی اجازه می‌دهند این روش انجام شود.

بسیاری از شرکت‌ها از جمله Yelp، Salesforce، Citigroup و Bumble قبلاً اعلام کرده‌اند که قصد دارند هزینه‌های کارمندان یا همسرانشان را در صورت انتخاب خود پوشش دهند. برای سقط جنین برای مثال، شرکت مالی Alloy اکنون ۵۰ درصد هزینه‌های قانونی، تا سقف ۵۰۰۰ دلار، تا ۱۵۰۰ دلار برای هزینه‌های سفر، و ۱۵۰۰ دلار دیگر برای هزینه‌های اضافی را برای تقریباً ۲۵۰ کارمند خود پوشش می‌دهد.

تصمیم برای پوشش این هزینه های مراقبت های بهداشتی در ایالت هایی که سقط جنین غیرقانونی است، مطمئناً یک بیانیه سیاسی در مورد حقوق زنان است، اما مسائل حقوقی و سیاسی وجود دارد که باید رعایت شود. همچنین فکر کنید.

مطمئن شوید که پوشش سفر با خط‌مشی کلی مراقبت‌های بهداشتی شما مطابقت دارد.

ایالات متحده در حال حاضر دارای ۲۷ «بیابان سقط جنین» یا شهر بزرگی است که مردم باید ۱۰۰ مایل یا بیشتر را برای دریافت مراقبت‌های سقط جنین طی کنند، این تعداد فقط در صورت واژگونی رو افزایش می‌یابد.

وقتی نوبت به پوشش این هزینه ها می رسد، ماندن در تاریکی ممکن است بهترین گزینه برای یک شرکت باشد. به عنوان یک کارفرما، لازم نیست بپرسید که چرا یک کارمند به دنبال سفر پزشکی است، چه برای سقط جنین یا جراحی قلب. با فرض اینکه مدرکی دارید که سفر یا سایر هزینه‌ها از نظر پزشکی مرتبط هستند، می‌توانید سیاست بازپرداختی داشته باشید که هزینه‌ها را بدون نیاز به مشخصات پوشش می‌دهد. متیو کارتر، وکیل در Inc and Go، ارائه‌دهنده ثبت کسب‌وکار که برخی از خدمات حقوقی را ارائه می‌کند، می‌گوید: «تصمیم‌گیری‌های پزشکی را به کارمندان خود بسپارید و درگیر رویه‌های خاص نشوید».

<. div class="standardText" readability="39">

البته انجام این کار به این معنی است که ممکن است در نهایت هزینه های سفر پزشکی را برای خدماتی غیر از سقط جنین پوشش دهید. بنابراین اگر این سیاست شماست، باید برای هر چیزی آماده باشید. ریتا گونتر مک گراث، استاد دانشگاه می گوید: “شما باید این مزایا را ارائه دهید تا کارمندان بتوانند از هر مشکل خاصی که هست مراقبت کنند. اگر فقط سقط جنین را انجام دهید، در آن منطقه قرمز خطرات بد اعتباری و قانونی قرار دارید.” استراتژی و نوآوری در مدرسه کسب و کار کلمبیا. یک کارمند می‌تواند بر اساس قانون معلولیت‌های آمریکا شکایتی مبنی بر تبعیض ارائه کند، بر این اساس که برخی از کارمندان می‌توانند برای برخی شرایط پزشکی مشوق‌های مسافرتی دریافت کنند و نه برخی دیگر.

همچنین مراقب قوانین “کمک و مشارکت” باشید، مانند قوانین تگزاس که به افراد اجازه می دهد از هر کسی شکایت کنند – حتی راننده Uber – برای کمک به دیگران برای سقط جنین بعد از هفته ششم بارداری. گونتر مک‌گراث می‌گوید که سایر ایالت‌ها ممکن است سیاست‌های مشابهی را در صورت لغو رو اعمال کنند. ماندن در تاریکی ممکن است به شرکت‌ها کمک کند تا از قوانین کمکی اجتناب کنند، زیرا شاکیان باید ثابت کنند که شرکت از پوشش رویه دلایل قانونی شکایت آگاه بوده است.

قانون‌گذاران ممکن است چنین کنند. سفر به ایالت های دیگر برای سقط جنین دشوارتر است.

تلاش جمهوری خواهان برای ایجاد ممنوعیت سراسری برای سفر سقط جنین وجود دارد، که تا حد زیادی به اینکه آیا بند بازرگانی قانون اساسی بستگی دارد. . این بند که به کنگره حق تنظیم تجارت بین ایالتی را می دهد، ابزاری بالقوه برای ایجاد چیزی شبیه به ممنوعیت سفر سقط جنین است. ست چندلر، استاد بنیاد حقوق در مرکز حقوقی دانشگاه هیوستون، می‌گوید که کنگره می‌تواند، مثلاً، سفرهای بین‌ایالتی را به منظور انجام سقط جنین یا انجام آن ممنوع کند. او اضافه می کند که اگر رو لغو شود، احتمالاً چنین قانونی به عنوان قانون اساسی تأیید می شود. البته، تصویب آن در کنگره کنونی که تحت کنترل دموکراتیک است، بسیار چالش برانگیز خواهد بود.

چیزی که محتمل‌تر است تلاش جمهوری‌خواهان برای گران‌تر کردن سقط جنین است. در اینجا فقط یک نمونه از آنچه ممکن است پایین بیاید آورده شده است: در ۵ مه، سناتور مارکو روبیو قانونی را پیشنهاد کرد که شرکت‌ها را از کسر هزینه‌های سقط جنین برای کارکنان و خانواده‌هایشان باز می‌دارد. قانون مالیات به طور کلی به شرکت ها اجازه می دهد تا هزینه های تجاری از جمله پوشش سلامت کارکنان و سایر مزایا را کسر کنند. اگر این اقدام تأیید شود، پرداخت هزینه‌های مربوط به مراقبت از سقط، حتی از راه دور، برای هر شرکتی دشوارتر می‌شود. باز هم، این قانون خاص هیچ شانسی برای تصویب در کنگره فعلی ندارد، اما بسته به دوره های میان دوره ای آتی و انتخابات ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۴ می تواند تغییر کند. 

“در حالی که برخی از شرکت ها ممکن است به هر حال هزینه آن را بپردازند، بسیاری از کسانی که دلار را با اخلاقیات همتراز می کنند ممکن است تصمیم بگیرند که اگر نتوانند برای آن کسر مالیات دریافت کنند، پرداخت نخواهند کرد. چندلر می گوید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی