عمومی

پنج دلیل برای اینکه باید همین الان در لینکدین باشید

پنج دلیل برای اینکه باید همین الان در لینکدین باشید

جنیفر راتنر، یک سازمان کارآفرینان (EO) عضو در بالتیمور، موسس و مدیر عامل هر دو نویسندگان نخبه است. ، یک سرویس نشر حرفه ای برای نویسندگان مستقل، و Elite Editing، شرکتی با خدمات کامل که راه حل های جامع ویرایش و نوشتن را برای شرکت ها در هر اندازه از جنیفر پرسیدیم که چرا رهبران کسب و کار باید از مزایای انتشار محتوای رهبری فکری در لینکدین استفاده کنند. این چیزی است که او به اشتراک گذاشته است:

اگر شما یک رهبر کسب و کار، یک کارآفرین یا یک مدیر عامل هستید، باید نوعی تخصص عمیق و پیچیده که فقط از تجربه ناشی می شود. زمان و انرژی که در شرکت ها و حرفه خود سرمایه گذاری کرده اید، غنی از درک و بینش را برای شما به ارمغان آورده است که دیگران تشنه شنیدن آن هستند. شما در حال حاضر یک رهبر فکری هستید – تنها چیزی که باقی مانده است این است که این کلمه را به گوش دیگران برسانید.

و بهترین مکان برای رسیدن به آن است. اطلاع رسانی در لینکدین است.

در واقع، فعال شدن در لینکدین توصیه شماره یک من به بنیانگذاران و مدیران اجرایی است که از من می پرسند چگونه خود را به عنوان کارشناسان و رهبران فکری قرار دهند. لینکدین فرصتی باورنکردنی و تقریباً کاملاً دست نخورده را برای افرادی که آماده هستند به پست‌های منظم و اساسی متعهد شوند، ارائه می‌کند. لینکدین به شما امکان می دهد دقیقاً در مقابل مخاطبان خود قرار بگیرید، بینش و درک خود را آزادانه به اشتراک بگذارید، و اعتبار خود را به عنوان یک متخصص پشتیبانی و افزایش دهید.

LinkedIn برای تشویق طراحی شده است. شبکه.

ارتباط با فردی در لینکدین نیازی به داشتن یک رابطه قبلی ندارد. اتصال سبک ترین و غیرتهاجمی ترین نقطه تماس است. این فروش یا فوروارد نیست. این متکبرانه یا مداخله جویانه نیست. این به سادگی از برنامه به مناسب ترین راه استفاده می کند. تقریباً همه افراد در لینکدین به طور خودکار دعوت برای اتصال را می پذیرند زیرا می دانند که شبکه سازی اینگونه عمل می کند.

پذیرفتن این دعوت به نفع آنها و شماست.

در اینجا یک کلمه سریع برای خردمندان وجود دارد: اتصال در LinkedIn مانند موارد زیر نیست. در ادامه یک خیابان یک طرفه است. شما مطالب و پست های کسانی را که دنبال می کنید خواهید دید اما آنها مطالب شما را نخواهند دید. موارد زیر غیرفعال است – اتصال فعال است.

LinkedIn در درجه اول یک پلت فرم تجاری است.

بیشتر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به طور فعال مردم را از ارسال پست درباره شرکت‌ها یا پروژه‌های تجاری خود منصرف می‌کنند، زیرا از شما می‌خواهند که پولی بپردازید. آنها (به اشتباه، به نظر من) این نوع پست ها را تبلیغاتی در نظر می گیرند. این بدان معناست که الگوریتم های آنها محتوای بدون پرداخت شما را پنهان می کند و این باعث هدر رفتن زمان و تلاش شما می شود.

LinkedIn فقط به شما اجازه نمی دهد آن پست ها را ایجاد کنید. الگوریتم آن به طور فعال به افرادی که به طور منظم در مورد پروژه ها، تلاش های کارآفرینانه، موفقیت های تجاری و درس های آموخته شده خود پست می گذارند، پاداش می دهد. لینکدین به محتوای خوب نیاز دارد، و این یک عامل بزرگ به نفع شماست.

لینکدین به محتوای تولید شده توسط کاربر نیاز دارد.

لینکدین به عنوان یک پلتفرم محتوای تولید شده توسط کاربر، به افرادی نیاز دارد که مرتباً محتوای قوی و جذاب ارسال کنند. این چیزی است که باعث موفقیت پلتفرم می شود و این همان چیزی است که باعث بازگشت مردم می شود. با این حال، تعداد نسبتا کمی از کاربران این کار را انجام می دهند — از میلیون ها کاربر ثبت نام شده، تنها هزاران نفر به طور مداوم محتوای خوب پست می کنند.

این کمبود، لینکدین را مشتاق می‌کند تا از نوشته‌های خوب افرادی مانند من و شما پشتیبانی کند و آن را تشویق کند، و این باعث می‌شود که به راحتی متمایز شوید.

LinkedIn به شما امکان می‌دهد مخاطبان خود را مدیریت کنید.

در اینجا هیجان انگیزترین بخش است. برخلاف همه پلتفرم‌های دیگر، لینکدین به شما امکان می‌دهد یک جستجوی واقعا هدفمند انجام دهید و سپس با مشتریان دقیق خود، یعنی مخاطبان دقیق خود ارتباط برقرار کنید. می‌توانید سوزن را در انبار کاهی که سازنده کسب‌وکار شما خواهد بود، بچرخانید.

می‌خواهید با هر مدیر عامل و مدیر اجرایی در منطقه مترو DC ارتباط برقرار کنید؟ یا هر CIO یک شرکت خدمات مبتنی بر ابر؟ تو می توانی. آنها در لینکدین هستند و قابل یافتن هستند. و با برقراری ارتباط با شما، آنها به شما اجازه می‌دهند تا افکار و ارزش‌های خود را در مقابل آن‌ها قرار دهید – به صورت روزانه، در صورت تمایل.

یکی از مشتریان من آن را اینگونه بیان می کند: هر بار که در لینکدین پست می گذارید، یک بیلبورد در مقابل مشتریان احتمالی خود قرار می دهید، چیزی که آنها در ” رفت و آمد روزانه” خود خواهند دید. شما نمی توانید چنین تبلیغاتی بخرید.

LinkedIn قدرت اتصال را دریافت می کند.

LinkedIn مشتاق است که شما داستان های خود را بگویید، تا بتوانید از نوشته های خود برای ایجاد ارتباطات و روابط استفاده کنید. فعالانه تشنه رهبری فکری شماست. مانند این است که E. M. Forester نوشته است: “فقط نثر و شور را به هم وصل کنید و هر دو تعالی خواهند یافت.” لینکدین می‌خواهد هم نثر و هم اشتیاق شما را تعالی بخشد.

به هر حال، ارتباط در قلب آنچه ما هستیم نیست. همه در حال انجام ما بر اساس ارزش ها و تجربیات مشترک به هم متصل می شویم. ما بر اساس این چیزها اعتماد ایجاد می کنیم و اعتماد پایه و اساس هر رابطه ای است، چه شخصی و چه حرفه ای.

پس امیدوارم. به زودی شما را در لینکدین می بینم. بیایید به آنجا متصل شویم و گفتگو را ادامه دهیم.

نظرات بیان شده در اینجا توسط Inc.com، ستون نویسان خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی