عمومی

رادیکال بوت استرپینگ: چرا این بنیانگذار به ماژور نه می گوید معاملات

رادیکال بوت استرپینگ: چرا این بنیانگذار به ماژور نه می گوید
معاملات

حدود یک سال از راه اندازی استارتاپ محصولات سوپرغذایی او، Golde، گذشت که ترینیتی موزون ووفورد آغاز شد دریافت تماس از سرمایه گذاران او این شرکت را در سال ۲۰۱۷ در سن ۲۳ سالگی راه اندازی کرده بود، با سرمایه شخصی خود، و تنها با یک دست از معشوق دبیرستانی اش، که شریک زندگی و تجارت او شده بود.

“در آن مرحله، من قبلاً بیش از یک سال بود که تجارت را کاملاً طبق شرایط خودمان اداره کرده بودم. هنوز برای من کاملاً منطقی نبود. موزون ووفورد به پادکست چه می دانم Inc. گفت: “مسئول میلیون ها دلار دیگران باشم.” “standardText” readability=”40.486215538847″>

وقتی به نه گفتن عادت کرد، آسان‌تر شد. در همین حال، Golde به آرامی شروع به گسترش کرد و مشتریانی را از طریق مغازه‌ها، کافه‌ها و چشمه‌های معدنی محلی شهر نیویورک پیدا کرد که سپس بازگشتند. به وب‌سایت این شرکت بروید تا محصولاتی را که دوست داشتند – ترکیب لاته زردچوبه یا ماسک صورت سوپر فود – پیدا کرده و مستقیماً آنها را خریداری کنید. تقریباً به‌نظر می‌رسید که مؤسس به یک کسب‌وکار موفق DTC کمک کرده است.

“ما هیچ بودجه بازاریابی نداشتیم،” Mouzon Wofford. می گوید. “و صادقانه بگویم، اگر آن را داشتیم، نمی‌دانستیم با آن چه کنیم. اما ما این کانال سودآور را داشتیم که محصولات ما در این قفسه‌های باورنکردنی قرار می‌گرفتند. ما نگاه درستی به خود داشتیم.”

قبل از مدتها، خرده فروشان بزرگتر شروع به تماس کردند. اما موزون ووفورد با پرسنل کوچک و توانایی‌های تولید محدود می‌دانست که پرش از یک معامله بزرگ می‌تواند از توانایی‌های شرکت فراتر رود. “این یک تعهد بزرگ است!” او می گوید. “اینکه به یک خرده فروش بگویید “در حال حاضر نه” و مطمئن شوید که آماده هستید، ضرری ندارد.”

به عنوان مثال، هنگامی که موزون ووفورد شروع به ملاقات با خریداران هدف کرد، او این کار را کند انجام داد. او می‌خواست بیاموزد که چه ساختار قیمت‌گذاری، بسته‌بندی و محصولاتی که در زنجیره ملی مناسب‌تر است. او برنامه شتاب‌دهنده Target را طی کرد و خطی از محصولات را به‌طور خاص برای تناسب با قیمت‌های ایده‌آل برای خرده‌فروشی دوباره طراحی کرد. (هدف او قیمت ۱۴٫۹۹ دلاری بود.)

موزون ووفورد می‌گوید وقت گذاشتن نه تنها او را قادر ساخت تا در مورد مجموعه محصولات فکر کند. ، قیمت گذاری، و استراتژی — اما همچنین به او این امکان را داد که اطمینان حاصل کند که خرده فروش به دسته جدید محصولات فوق غذا و زیبایی خود متعهد است، بفهمد فضای قفسه چگونه تخصیص داده شده است، و سپس بفهمد که تعهداتش باید چه باشد.

هنوز امروز، موزون ووفورد خیلی بیشتر از بله گفتن به شراکت‌ها نه می‌گوید – هم در خرده‌فروشی و هم از نظر خرید. سرمایه گذاری خطرپذیر او می‌گوید: «من فکر می‌کنم این واقعاً گلد را متمایز می‌کند و همچنان گلد را از بسیاری دیگر از بازیکنان در فضا متمایز می‌کند.

برای گوش دادن به مصاحبه کامل من با Trinity Mouzon Wofford در مورد نحوه ایجاد و رشد او گلد، اینجا را کلیک کنید یا روی پخش کننده بالا . برای قسمت‌های بیشتر آنچه می‌دانم، از جمله مصاحبه با نویسنده جیم کالینز، بنیانگذار Eventbrite جولیا هارتز، و سرمایه گذار گری تان، آنچه را می دانم بیابید در پادکست های Apple، Spotify، Stitcher، یا هر جایی که به صدا گوش می دهید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی