عمومی

چه روندهایی ممکن است بر مشاغل کوچک در سال 2023 تأثیر بگذارد؟ ما جامعه پاسخ های خود را به اشتراک می گذارد

چه روندهایی ممکن است بر مشاغل کوچک در سال ۲۰۲۳ تأثیر بگذارد؟ ما
جامعه پاسخ های خود را به اشتراک می گذارد

استفاده از روندها می تواند به کسب و کار شما کمک کند مرتبط بماند و کارآمدتر شود. با این حال، هر گرایشی به کسب و کار شما مرتبط نخواهد بود. در اینجا برخی از اطلاعات از جامعه کسب و کارهای کوچک آنلاین وجود دارد. ، از رسانه های اجتماعی گرفته تا توسعه اپلیکیشن. همچنین می‌توانید نکاتی را برای تجزیه و تحلیل روندها و یادگیری نحوه اجرای آنها در عملیات خود در سال ۲۰۲۳ بیابید.

tips for analyzing trends - چه روندهایی ممکن است بر مشاغل کوچک در سال 2023 تأثیر بگذارد؟ ما
جامعه پاسخ های خود را به اشتراک می گذارد


مهم ترین ترندهای رسانه های اجتماعی سال ۲۰۲۳ را بیاموزید

رسانه‌های اجتماعی دائماً در حال تکامل هستند. بنابراین مهم است که به روندهایی که بیشترین ارتباط را با پلتفرم هایی که استفاده می کنید، توجه داشته باشید. در این پست Crowdspring، Rizza DC اطلاعاتی در مورد برخی از روندهای مرتبط با رسانه های اجتماعی برای سال ۲۰۲۳٫

روندها را تجزیه و تحلیل کنید و یاد بگیرید چگونه آنها را در کسب و کار خود اعمال کنید

هر گرایشی که با آن روبرو می‌شوید، به مأموریت یا صنعت تجاری خاص شما مرتبط نیست. بنابراین مهم است که موارد مورد علاقه خود را تجزیه و تحلیل کنید و بهترین راه برای اعمال آنها را تعیین کنید. ایوانا تیلور جزئیات یک فرآیند سرگرم‌کننده و ساده برای انجام این کار را در این پست بازاریابان DIY ارائه می‌کند. .

از YouTube برای ایجاد سرنخ استفاده کنید

استراتژی‌های سنتی تولید سرنخ هنوز برای بسیاری از مشاغل مرتبط هستند. اما گزینه های جدیدی وجود دارد که ممکن است برای مشاغل در صنایع منتخب مفید باشد. به عنوان مثال، این پست Social Media Examiner نشان داده شده است نحوه استفاده از YouTube برای تولید مخاطبین end”/>

Google به طور مرتب الگوریتم های خود را برای ارائه خدمات بهتر به کاربران به روز می کند. بنابراین این بدان معناست که اگر کسب‌وکارها می‌خواهند از استراتژی‌های سئوی خود نهایت استفاده را ببرند، باید دائماً خود را تطبیق دهند. در این پست، اریک امانوئلی لیست برخی از عوامل رتبه‌بندی فعلی گوگل را فهرست می‌کند که باید روی آنها تمرکز کرد. . و اعضای BizSugar در مورد پست اینجا نظر داد.

برترین گرایش های طراحی و توسعه وب سایت تجارت الکترونیک را دریافت کنید

آنلاین عادات خرید نیز می تواند سال به سال به طور چشمگیری تغییر کند. بنابراین روندهای مرتبطی وجود دارد که می تواند بر فروشگاه های تجارت الکترونیک نیز تأثیر بگذارد. در مورد چندین مورد از آنها بخوانید این پست CLLAX توسط آرجون سولانکی.

اطمینان حاصل کنید که کارکنان از نظر روانی سالم هستند

سلامت روانی یک موضوع داغ در حال حاضر، در دنیای تجارت و فراتر از آن است. به عنوان یک کارفرما یا مدیر، چند کار کلیدی وجود دارد که می توانید برای کمک به کارکنان خود و سلامت روان آنها انجام دهید. این پست مدیر عامل SMB توسط ایوان ویدجایا شامل چندین نکته مفید است.

به دلایل رایج اشاره کنید. پشت رها شدن برنامه

برنامه های تلفن همراه هنوز منبع و فرصت بزرگی برای کسب و کارها در سال ۲۰۲۳ هستند. با این حال، اگر می خواهید یک تجربه مثبت ارائه دهید. می‌خواهید از رقبا متمایز شوید و کاربران را به بازگشت نگه دارید. این پست ENO8 توسط Rishi Khanna ویژگی های برتر دارد دلایلی که کاربران برنامه ها را رها می کنند بنابراین می‌توانید این نگرانی‌های رایج را در پیشنهادات خود برطرف کنید.

همگام با روندهای توسعه وب همراه باشید

اگر می‌پرسید چه چیز جدیدی در دنیای توسعه وب برای سال ۲۰۲۳ وجود دارد، گرایش‌های مرتبط زیادی برای بررسی وجود دارد. این پست Decipher Zone توسط ماهیپال را بررسی کنید نهرا برای مجموعه ای از اخبار و یادداشت ها در این زمینه.

با منابع انسانی برون سپاری کارآمدتر شوید

استخدام هنوز یک مشکل است کار دشواری برای بسیاری از مشاغل بنابراین برخی از شرکت ها در حال بررسی مزایای برون سپاری عملکردهای مختلف هستند. اگر به فکر برون سپاری منابع انسانی در سال ۲۰۲۳ هستید، این پست فناوری SmallBiz توسط بکا ویلیامز را بخوانید تا در مورد مزایای آن مطلع شوید.

اخبار انجمن را در منطقه روستایی خود بیابید

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی