عمومی

راهنمای شما برای کسر هزینه های راه اندازی

راهنمای شما برای کسر هزینه های راه اندازی

شروع یک کسب و کار جدید می تواند با هزینه های سازمانی متعددی همراه باشد که می تواند به سرعت افزایش یابد. خوشبختانه، IRS هزینه‌های راه‌اندازی را کسر می‌کند که می‌تواند به کاهش بار مالی کمک کند.< /p>

در این راهنما، همه چیزهایی را که باید در مورد کسر هزینه‌های راه‌اندازی بدانید و نحوه استفاده از آن در سال ۲۰۲۴ توضیح می‌دهیم.

کسر هزینه راه‌اندازی چیست؟

کاهش هزینه راه اندازی یک ماده مالیاتی است که به کارآفرینان و صاحبان مشاغل کوچک اجازه می دهد در سالی که شروع به فعالیت می کنند، بخشی از هزینه های راه اندازی خود را از درآمد مشمول مالیات خود کسر کنند.

این کسر برای کمک به جبران هزینه‌های مربوط به شروع یک کسب‌وکار است که می‌تواند شامل هزینه‌هایی مانند تحقیقات بازار، هزینه‌های قانونی، هزینه‌های شرکت و هزینه‌های تبلیغات باشد.

برای واجد شرایط بودن برای کسر هزینه راه‌اندازی، کسب‌وکار باید یک کسب‌وکار جدید باشد، هزینه‌ها باید قبل از شروع فعالیت کسب‌وکار متحمل شوند، و هزینه‌ها باید برای نوع کسب‌وکار در حال راه‌اندازی ضروری و عادی باشند.

میزان کسر هزینه راه اندازی به ۵۰۰۰ دلار برای سال اول کسب و کار محدود می شود، و هر گونه هزینه راه اندازی باقی مانده در یک دوره ۱۵ ساله مستهلک می شود.

اما، کسب و کارهایی که هزینه های راه اندازی آنها بیشتر است. در مجموع ۵۰۰۰۰ دلار مشمول محدودیت کسر کاهش می‌یابد.

بهترین راه برای اینکه شما را به مسیر درست هدایت کنید، داشتن یک چک لیست راه اندازی کسب و کار. این فهرست می‌تواند شامل هر چیزی باشد، از دریافت کمک مالی گرفته تا یافتن کمک حقوقی و حتی دانستن شرایط مالیاتی. یک چک لیست کامل می تواند شما را از تصمیم گیری های عجولانه باز دارد.

چه کسی می تواند از کسر هزینه های راه اندازی بهره مند شود؟

کسب و کارهای جدیدی که متحمل هزینه های راه اندازی شده اند می توانند از کسر هزینه راه اندازی بهره مند شوند. این شامل کارآفرینانی می‌شود که اخیراً یک کسب‌وکار را راه‌اندازی کرده‌اند، و همچنین کسانی که در مرحله راه‌اندازی آن هستند.

این کسر برای کسب‌وکارها در هر نوع و اندازه‌ای، از جمله شرکت‌های انفرادی، مشارکت‌ها، و شرکت‌ها در دسترس است. .

چه هزینه‌های راه‌اندازی کسب‌وکار قابل کسر است؟

هنگام راه‌اندازی یک کسب‌وکار، درک هزینه‌ها ضروری است قابل کسر هزینه‌های راه‌اندازی قابل کسر و هزینه‌های سازمانی قابل کسر دو دسته‌ای هستند که می‌توانند به صاحبان مشاغل جدید کمک کنند در مالیات صرفه‌جویی کنند.

دانستن اینکه کدام هزینه‌ها در این دسته‌ها قرار می‌گیرند، می‌تواند تفاوت قابل توجهی در موفقیت مالی یک کسب‌وکار ایجاد کند.

>

هزینه های قابل کسر راه اندازی

هنگام راه اندازی یک کسب و کار جدید، هزینه های زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. خوشبختانه، برخی از این هزینه‌ها ممکن است کسر مالیات باشند، و به صاحبان کسب‌وکار جدید کمک می‌کند تا در هزینه‌های مالیات خود صرفه‌جویی کنند.

این هزینه‌های قابل کسر راه‌اندازی کسب‌وکار شامل هزینه‌هایی است که هنگام شروع یا خرید یک تجارت یا تجارت فعال ضروری است، مانند به عنوان:

  • هزینه‌های تحقیق و توسعه ممکن است شامل هزینه‌های مربوط به ایجاد و آزمایش نمونه‌های اولیه، توسعه فناوری‌های جدید، تامین نیروی کار، یا اصلاح محصولات یا خدمات موجود باشد.
  • هزینه‌های تحقیقات بازار ممکن است شامل هزینه‌های مربوط به نظرسنجی‌ها، گروه‌های متمرکز، یا سایر روش‌های تحقیق برای درک نیازها و ترجیحات مشتریان بالقوه باشد.
  • هزینه‌های تبلیغات و تبلیغات ممکن است شامل هزینه‌های مربوط به ایجاد و توزیع باشد. مواد بازاریابی، مانند بروشورها، بروشورها، یا تبلیغات.
  • هزینه‌های آموزش کارکنان ممکن است شامل هزینه‌های مربوط به استخدام کارکنان جدید، مانند مواد آموزشی، هزینه‌های مربی، و هزینه‌های سفر باشد.
  • هزینه‌های تجهیزات و لوازم ممکن است شامل هزینه‌های مربوط به خرید یا اجاره تجهیزات و لوازم لازم برای راه‌اندازی کسب‌وکار باشد.
  • هزینه‌های حرفه‌ای، مانند هزینه‌های قانونی و حسابداری، ممکن است برای کمک به ثبت کسب‌وکار، آماده‌سازی مالیات، متحمل شوند. و سایر موارد حقوقی یا مالی.
  • اجاره و وسایل برقی در مرحله راه اندازی مانند اجاره فضای اداری یا خرده فروشی، و همچنین خدماتی مانند برق، آب و خدمات اینترنتی.
  • هزینه های سازمانی قابل کسر

    هزینه های سازمانی قابل کسر هزینه هایی هستند که در طول تشکیل یک شرکت یا مشارکت متحمل می شوند. این هزینه‌ها عبارتند از:

    • هزینه‌های حقوقی و حسابداری برای شرکت یا تشکیل مشارکت ممکن است شامل هزینه‌های مربوط به تهیه اسناد قانونی مانند اساسنامه یا قراردادهای مشارکت و همچنین هرگونه هزینه‌های مشاوره‌ای باشد که توسط حسابداران یا وکلا.
    • هزینه های ایالتی برای ادغام یا ثبت کسب و کار ممکن است شامل هزینه هایی مانند هزینه های بایگانی یا مالیات بر حق رای مورد نیاز برای ثبت کسب و کار در ایالت باشد.
    • هزینه های جلسه سازمانی ممکن است شامل هزینه های مربوط به تشکیل و ثبت کسب و کار باشد. هزینه‌های مربوط به جلسات اولیه شرکت یا مشارکت، مانند هزینه‌های سفر و اقامت برای سهامداران یا شرکا.
    • هزینه‌های دریافت مجوزها و مجوزها ممکن است شامل هزینه‌های مربوط به اخذ مجوزهای لازم و مجوزهای لازم برای فعالیت باشد. کسب و کار.
    • هزینه های مربوط به انتقال دارایی ها به کسب و کار جدید نیز ممکن است کسر مالیات باشد. این هزینه‌ها ممکن است شامل هزینه‌های مربوط به انتقال دارایی‌هایی مانند املاک، موجودی، یا مالکیت معنوی به کسب‌وکار جدید باشد.

    چه هزینه‌های کسب‌وکار راه‌اندازی قابل کسر نیست؟

    در حالی که بسیاری از هزینه های راه اندازی وجود دارد که قابل کسر هستند، همه هزینه ها واجد شرایط نیستند. برخی از هزینه ها، مانند هزینه های شخصی یا هزینه هایی که قبل از عملیاتی شدن کسب و کار انجام شده است، قابل کسر نیستند. در اینجا نمونه‌هایی از هزینه‌های راه‌اندازی وجود دارد که قابل کسر نیستند:

    • هزینه‌های شخصی
    • هزینه‌های سرمایه
    • هزینه های تحقیق و آزمایش قبل از شروع فعالیت کسب و کار
    • هزینه های کسب دارایی های نامشهود مانند حق ثبت اختراع و حق چاپ
    • هزینه های مربوط به کسب یک کسب و کار موجود
    • هزینه های مربوط به انتشار سهام یا سایر اوراق بهادار
    • جریمه ها و جریمه ها
    • هزینه های لابی یا فعالیت های سیاسی
    • هزینه های مربوط به درآمد معاف از مالیات یا سایر مالیات ها- نهادهای معاف
    • هزینه های ایجاد یا اداره یک طرح بازنشستگی یا تراست
    • هزینه های مربوط به انتشار اوراق بهادار معاف از مالیات یا تامین مالی از طریق اوراق قرضه معاف از مالیات

    <چه زمانی می‌توانید از هزینه‌های راه‌اندازی کسر کنید؟

    می‌توانید کسر هزینه‌های راه‌اندازی را در سالی که کسب‌وکارتان شروع می‌شود، بگیرید. این کسر برای هزینه‌های متحمل شده در طول فرآیند ایجاد یا بررسی یک کسب‌وکار جدید، مانند هزینه‌های تحقیقات بازار و تبلیغات در دسترس است.

    حداکثر هزینه‌های راه‌اندازی که می‌توان در سال اول کسر کرد، ۵۰۰۰ دلار است. با استهلاک باقیمانده موجودی در طی یک دوره ۱۵ ساله.

    برای اطمینان از حفظ سوابق دقیق و مشورت با یک متخصص مالیاتی مهم است. شما از همه کسرهای مالیاتی موجود استفاده می‌کنید.

    چگونه هزینه‌های راه‌اندازی یک کسب‌وکار کوچک را محاسبه می‌کنید؟

    محاسبه هزینه‌های راه‌اندازی برای یک کسب‌وکار کوچک شامل شناسایی تمام هزینه‌های لازم برای دریافت کسب و کار راه اندازی و راه اندازی می شود.

    این هزینه ها می تواند شامل همه چیز باشد، از تحقیقات بازار و هزینه های حقوقی گرفته تا تجهیزات و لوازم.

    برای محاسبه کل هزینه های راه اندازی، هر هزینه و هزینه مربوط به آن را فهرست کنید. و آنها را با هم اضافه کنید.

    مهم است که در شناسایی همه هزینه‌های ضروری دقیق باشید، زیرا دست کم گرفتن هزینه‌های راه‌اندازی می‌تواند بعداً منجر به فشار مالی شود.

    درک کامل از هزینه‌های راه‌اندازی بسیار مهم است. برای ایجاد یک طرح تجاری قابل دوام و تامین بودجه لازم برای راه اندازی موفقیت آمیز.

    چگونه کسر هزینه های راه اندازی را مطالبه می کنید؟

    ادعای کسر هزینه های راه اندازی می تواند به کاهش بار مالیاتی کمک کند. برای کسب و کارهای جدید برای استفاده از این کسر، مراحل خاصی وجود دارد که باید هنگام تشکیل اظهارنامه مالیاتی IRS دنبال شود. این مراحل برای درخواست کسر هزینه‌های راه‌اندازی است:

  1. تعیین کنید آیا کسب‌وکار شما واجد شرایط است: > برای درخواست کسر هزینه های راه اندازی، کسب و کار شما باید در سال مالیاتی جاری شروع شده باشد و هزینه های مربوط به راه اندازی کسب و کار متحمل شده باشد.
  2. هزینه های راه اندازی خود را محاسبه کنید: هزینه های راه اندازی شامل هر گونه هزینه‌ای که در آماده‌سازی برای راه‌اندازی کسب‌وکار متحمل شده است، مانند هزینه‌های حقوقی و حسابداری، تحقیقات بازار، و هزینه‌های تبلیغات.
  3. بین کسر یا استهلاک یکی را انتخاب کنید: شما این گزینه را دارید یا کسر هزینه های راه اندازی تا ۵۰۰۰ دلار در سال اول یا استهلاک هزینه ها در یک دوره زمانی، معمولاً ۱۵ سال.
  4. فرم مالیاتی صحیح را پر کنید: بسته به نوع نهاد تجاری که دارید، باید فرم های ۱۱۲۰، ۱۱۲۰-S، ۱۰۶۵ یا ۱۰۴۰ را ارسال کنید. مهم است که فرم صحیح را برای درخواست کسر هزینه های راه اندازی ارسال کنید.
  5. شامل فرم های مربوطه باشید. کسر در اظهارنامه مالیاتی: هنگامی که مبلغ کسر یا استهلاک را تعیین کردید، مهم است که آن را در ردیف مناسب اظهارنامه مالیاتی خود لحاظ کنید. این تضمین می‌کند که حداکثر سود مالیاتی را از کسر هزینه‌های راه‌اندازی دریافت می‌کنید.

چقدر می‌توان با کسر هزینه‌های راه‌اندازی مطالبه کرد؟

مبلغی که می‌توان دریافت کرد. ادعا شده با کسر هزینه های راه اندازی به ۵۰۰۰ دلار در سال اول کسب و کار محدود می شود. اگر مجموع هزینه های راه اندازی شما بیش از ۵۰۰۰۰ دلار باشد، کسر مبلغ اضافی کاهش می یابد. تمام هزینه‌های باقی‌مانده که در سال اول کسر نشده است را می‌توان در یک دوره ۱۸۰ ماهه مستهلک کرد و مطالبه کرد.

آیا LLC می‌تواند هزینه‌های راه‌اندازی را کسر کند؟

بله، LLC می‌تواند هزینه‌های راه‌اندازی را کسر کند. در اظهارنامه مالیاتی خود با این حال، کسر مشروط به محدودیت‌ها و الزامات واجد شرایط بودن است. IRS هزینه های راه اندازی را به عنوان هزینه های سرمایه ای در نظر می گیرد که برای راه اندازی و راه اندازی کسب و کار ضروری است.

مشاوره با یک متخصص مالیاتی برای اطمینان از گزارش دقیق همه هزینه های واجد شرایط و استفاده از همه کسرهای موجود مهم است. .

آیا یک مالک انفرادی می تواند هزینه های راه اندازی را کسر کند؟

بله، یک مالک انفرادی می تواند هزینه های راه اندازی را در اظهارنامه مالیاتی خود، مشروط به محدودیت ها و الزامات خاصی، کسر کند. هزینه‌های راه‌اندازی باید هزینه‌های عادی و ضروری باشد که در طول شروع کسب‌وکار متحمل شده‌اند و نمی‌توانند در سال اول از ۵۰۰۰ دلار تجاوز کنند، و هزینه‌های باقی‌مانده در ۱۵ سال تقسیم شود.

آیا یک پیمانکار مستقل می‌تواند هزینه‌های راه‌اندازی را کسر کند. ?

بله، پیمانکاران مستقل ممکن است بتوانند هزینه‌های راه‌اندازی مرتبط با کسب‌وکار خود، مانند خرید تجهیزات و هزینه‌های بازاریابی را از اظهارنامه مالیاتی خود کسر کنند. درست مانند شرکت‌های LLC و مالکان انحصاری، کسر به ۵۰۰۰ دلار در سال اول کسب‌وکار محدود می‌شود و هزینه‌های باقی‌مانده را می‌توان تقسیم کرد.

آیا می‌توانید هزینه‌های راه‌اندازی را بدون درآمد کسر کنید؟

<اگر یک صاحب کسب و کار در طول سالی که هزینه های راه اندازی را متحمل می شود درآمدی نداشته باشد، ممکن است همچنان بتواند این هزینه ها را در اظهارنامه مالیاتی خود کسر کند. ممکن است این کسر در سال اول محدود شود و به سال‌های آینده منتقل شود.

آیا می‌توانید هزینه‌های راه‌اندازی را کاهش دهید؟

برخی از هزینه‌های راه‌اندازی، مانند خرید تجهیزات یا بهبود دارایی، ممکن است با گذشت زمان در اظهارنامه مالیاتی صاحب کسب و کار مستهلک شده است. همانطور که قبلاً ذکر شد، امکان استهلاک هزینه‌های راه‌اندازی در اظهارنامه مالیاتی صاحب کسب‌وکار ممکن است به دلیل شرایط واجد شرایط بودن مشخص شده توسط IRS محدود شود.

تصویر: Envato Elements<. /em>


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی