عمومی

3 گامی که قبل از شروع به کار باید بردارید خودت

۳ گامی که قبل از شروع به کار باید بردارید
خودت

همه‌گیری ما را مجبور کرد که نگاهی طولانی و سخت به آنچه در زندگی‌مان مهم است بیندازیم. با نبود کارهای وقت گیر مانند آماده شدن برای روز کاری و رفت و آمد به دفتر، مردم انعطاف پذیر بودند تا روی آنچه برایشان مهم بود تمرکز کنند. وقتی دنیا شروع به باز شدن می کند، بسیاری از ما در کنار گذاشتن این انعطاف تردید داریم.

گزارش ۲۰۲۱ نشان داد که ۴۰٪ از کارگران آمریکایی که دارای مشاغل سنتی هستند، در حال بررسی انتقال به خوداشتغالی در دو سال آینده هستند. اگرچه کارآفرینی می‌تواند آزادی بیشتری برای افراد فراهم کند، چند چیز وجود دارد که باید قبل از خوداشتغالی در نظر بگیرید.

ملاحظات قبل از وارد شدن به تجارت برای خودتان

اگرچه رفتن به تجارت برای خودتان فرصتی هیجان‌انگیز برای دنبال کردن کاری که هستید فراهم می‌کند واقعاً مشتاق است، همچنین با چند چالش همراه است. اول از همه، شما باید پول عمو سام را بپردازید. کارمندان W-2 از طریق یک شرکت استخدام می شوند و به طور خودکار مالیات آنها از حقوق آنها کسر می شود. با این حال، افراد خوداشتغال باید بخشی از حقوق دریافتی خود را برای پوشش مالیات کنار بگذارند.

علاوه بر آن، باید مالیات خوداشتغالی نیز بپردازید. وقتی برای یک شرکت کار می کنید، شما و کارفرمایتان مالیات های تامین اجتماعی و مدیکر را تقسیم می کنید. با این حال، زمانی که برای خودتان کار می کنید، مسئولیت مالیات ۱۵٫۳% کامل. قبل از شروع کار برای خود، باید حسابی برای پس انداز این هزینه‌های اضافی کنار بگذارید.

در مرحله بعد، باید مزایای شرکت فعلی خود مانند بیمه درمانی و برنامه های بازنشستگی را در نظر بگیرید. طبق اداره آمار کار، کارفرمای متوسط ​​در سال ۲۰۲۱ “۷۸٪ حق بیمه مراقبت های پزشکی را برای طرح های پوشش تک” پرداخت می کند که یک امتیاز خوب است. اگر همسری دارید که برای یک شرکت کار می کند، ممکن است بتوانید به برنامه آنها بپیوندید. اگر این یک گزینه نیست، باید یک طرح بیمه سلامت برای افراد خوداشتغال دریافت کنید.

علاوه بر این، بسیاری از شرکت‌ها یک طرح بازنشستگی ارائه می‌دهند و با مشارکت کارکنان مطابقت می‌دهند. این پول رایگان برای بازنشستگی شما است که برای شروع پس انداز خود به آن نیاز دارید. بنابراین قبل از اینکه برای خودتان وارد تجارت شوید، می‌خواهید همه برنامه‌های بازنشستگی را بررسی کنید برای کارگران خوداشتغال، مانند SIMPLE IRA، SEP IRA و Solo 401(k)s.

در نهایت، کار کردن برای یک کارفرما سطحی از ثبات مالی را فراهم می‌کند که ایجاد آن در زمان خوداشتغالی زمان زیادی طول می‌کشد. به عنوان یک کارمند W-2، دقیقاً می‌دانید که هر ماه چقدر به شما دستمزد می‌شود و این امر برنامه‌ریزی برای هزینه‌های زندگی را آسان‌تر می‌کند. با این حال، ایجاد بودجه برای افراد خوداشتغال ممکن است دشوار باشد، زیرا ممکن است مدتی طول بکشد تا کسب و کار شما راه اندازی می شود. در طول این مدت، ممکن است نوسانات چشمگیری در درآمد داشته باشید که باید برای آن آماده شوید.

در صورت خوداشتغالی چه باید کرد

بنابراین، شما به وضعیت مالی خود نگاه کرده اید و مزایای شرکت خود را در نظر گرفته اید، اما همچنان می خواهید برای خود کار کنید و شغل رویایی خود را دنبال کنید. خوش به حالت! این یک گام هیجان انگیز به سمت ایجاد شغلی است که دوستش خواهید داشت. برای ساده‌تر کردن انتقال، نکات زیر را بخوانید: 

۱٫ ذخیره را شروع کنید.

قبل از اینکه خوداشتغالی شوید، مهم است که یک بالشتک مالی داشته باشید تا در حین راه‌اندازی و راه‌اندازی کسب‌وکارتان، شما را نگه دارد. در حالت ایده آل، شما باید حداقل دو سال هزینه های غیر اختیاری در بانک داشته باشید. اینها شامل هزینه های اجتناب ناپذیر مانند مسکن، غذا، حمل و نقل و بیمه است. شروع یک شغل سودآور به عنوان یک فرد خوداشتغال زمان می برد، اما داشتن هزینه های دو ساله پوشش داده شده، جهش را آسان تر می کند.

اگر در تلاش برای پس انداز پول هستید، نگاهی به بودجه خود بیندازید. ممکن است هزینه های مکرری وجود داشته باشد که می توانید کاهش دهید، مانند اشتراک های استفاده نشده یا سفرهای اضافی به Chipotle. برای مدیریت بیشتر بودجه، از یک برنامه بودجه بندی مانند Mint یا YNAB استفاده کنید. این برنامه‌ها به حساب بانکی و کارت اعتباری شما متصل می‌شوند و ردیابی هزینه‌های شما را آسان‌تر می‌کنند.

۲٫ یک طرح ایجاد کنید.

رفتن به تجارت برای خودتان مانند آموزش برای یک ماراتن است. مطمئناً می‌توانید بدون برنامه تمرینی مسابقه را اجرا کنید، اما سخت‌تر خواهد بود و نتایجی را که می‌خواهید نخواهید دید. به طور مشابه، یک طرح کسب و کار استراتژیک اگر می خواهید در هنگام رشد یک کسب و کار موفق شوید، مهم است. به راحتی اجازه دهید وظایف روزانه خوداشتغالی روز شما را پر کند، بنابراین بسیار مهم است که زمانی را برای برنامه ریزی استراتژیک اختصاص دهید.

هنگام ایجاد یک طرح تجاری، باید چند نکته را در نظر داشته باشید. اول، برای رسیدن به چه چیزی تلاش می کنید؟ شرکت شما دقیقا چه چیزی را ارائه می دهد؟ در مرحله بعد، به روندهای صنعت خود نگاه کنید و مشخص کنید چه چیزی شما را از رقبای خود متمایز می کند. سپس، باید در نظر بگیرید که چگونه مسئولیت های تجاری را سازماندهی می کنید و در مقابل مخاطبان هدف خود قرار می گیرید. در نهایت، به این فکر کنید که برای شروع کسب و کار خود به چه مقدار پول نیاز دارید. اگر یک نویسنده مستقل هستید، ممکن است فقط به یک وب سایت خوب نیاز داشته باشید و کمی شن. با این حال، اگر می‌خواهید یک فروشگاه آجر و ملات راه‌اندازی کنید، برنامه‌ریزی کنید که هزینه آن بسیار بیشتر باشد.

۳٫ با افراد حرفه ای کار کنید.

مدیریت پول زمانی که برای خودتان کار می کنید می تواند مشکل باشد. به همین دلیل است که کار با متخصصانی که در امور مالی شخصی برای افراد خوداشتغال تخصص دارند مفید است. اگرچه کار با یک مشاور مالی یا مربی کسب و کار ممکن است هزینه اولیه داشته باشد، شما نمی دانید چه چیزی را نمی دانید. متخصصان می توانند به شما کمک کنند از اشتباهات رایجی که می تواند هزاران دلار برای شما هزینه داشته باشد و سرمایه گذاری کسب و کار شما را متوقف کند، اجتناب کنید.

اگر نمی‌دانید با چه کسی کار کنید، به شبکه حرفه‌ای خود ضربه بزنید و از سایر صاحبان کسب‌وکار بپرسید که چه کسی را توصیه می‌کنند. شبکه شما یکی از مهم‌ترین دارایی‌های شما به‌عنوان صاحب کسب‌وکار خوداشتغال است، بنابراین وقت بگذارید برای رشد و پرورش آن.

اگر به دنبال محیط کاری انعطاف‌پذیرتر هستید، خوداشتغالی می‌تواند گزینه خوبی باشد. اگرچه دور شدن از عادی بودن محیط اداری برای شروع شغل رویایی خود هیجان انگیز است، اما ابتدا باید چند قدم مهم را بردارید تا کسب و کار خود را با موفقیت راه اندازی کنید.

افشای اطلاعات: این مطالب فقط برای مقاصد اطلاعاتی تهیه شده است و نباید به عنوان مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری استفاده شود. تمام سرمایه گذاری ها شامل ریسک است. کارایی گذشته ضمانتی برای نتایج آینده نیست. تنوع تضمینی بر سود یا تضمین در برابر ضرر نیست. شما باید با مشاوران مالیاتی، حقوقی و حسابداری خود مشورت کنید. عکس از mavo/Shutterstock

4063ca74fca2712bd5440c9e3b96151d?s=100&d=mp&r=g - 3 گامی که قبل از شروع به کار باید بردارید
خودت

سارا گلشایمر یک مدیر ارشد دارایی در  است Plancorp، یک شرکت مدیریت ثروت با خدمات کامل که به خانواده‌ها در ۴۴ ایالت خدمات ارائه می‌دهد. سارا با پیشینه مالی قوی و تعهد به آموزش مالی، به ویژه برای زنان، به پلانکورپ آمد. با این اشتیاق، او InspireHer: ابتکار زنان Plancorp را تأسیس کرد. که از طریق آموزش و حمایت موثر، اعتماد مالی را در زنان ایجاد می کند. او با دادن فضایی راحت به زنان برای یادگیری و پرسیدن سوال، تلاش می کند تا آنها را در زندگی مالی خود توانمندتر کند. او علاقه زیادی به کمک به دیگران دارد و چندین سال را به عنوان مربی از طریق یک سازمان غیرانتفاعی محلی گذرانده است، از دو زن جوان در اوگاندا حمایت مالی می کند و در شورای کلیسای خود عضویت دارد. او در اوقات فراغت خود از موسیقی زنده، پیاده روی، تعقیب و گریز در اطراف سه فرزند کوچکش و شب های قرار بسیار نادر با همسرش لذت می برد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی