عمومی

“ترک بی سر و صدا؟” “استعفای بزرگ؟” در واقع، اینجا چیست کارگران در عوض انجام می دهند

“ترک بی سر و صدا؟” “استعفای بزرگ؟” در واقع، اینجا چیست
کارگران در عوض انجام می دهند

من این را برای سالها می گویند: هموطنان آمریکایی من، به عنوان یک ملت، ما واقعاً در تعطیلات خیلی خوب نیستیم.

شاید اقتصادی باشد. شاید فرهنگی است

هیچ الزام قانونی وجود ندارد که هر کسی در آمریکا از تعطیلات با حقوق دریافت کند، به غیر از تعطیلات خاص در چند مورد. همانطور که وزارت کار ایالات متحده می گوید: “این مزایا موارد توافق بین یک کارفرما و یک کارمند (یا نماینده کارمند) است.”

اما حتی اگر زمان بیشتری برای تعطیلات داشته باشیم، به هر حال برای بسیاری از ما مهم نیست. به سال ۲۰۱۸ برگردید، و آمریکایی ها در مجموع ۷۶۸ میلیون روز تعطیلات را هدر دادند – آنها را نگرفتند، حتی فکر می کردند حقشان را دارند.

طول سال گذشته، تقریباً ۶۰ درصد از آمریکایی ها برای حداقل یک هفته از کار مرخصی گرفتند تا به تعطیلات بروند. به نظرسنجی Allianz Partners USA، که از ۲۰۰۰ نفر برنامه‌هایشان را پرسید.

تموم شد. از ۴۴ درصد یک سال پیش، و بالاترین درصد از زمانی که آلیانز انجام این نظرسنجی را در سال ۲۰۰۹ آغاز کرد.

در دنیایی که کار از راه دور انجام می شود. و ترک-بدون-یک-کار-جدید عادی شد، فقط به نظر می رسد که ذات القاعده کمی از کار به هر قیمتی به سمت تعطیلات-گرفتن-یک-جدید-سیاه است- تغییر کرده است.

سایر نقاط داده و سرنخ‌های حکایتی:

  • ماریوت می‌گوید به گفته آنتونی کاپوانو، مدیر عامل ماریوت، درآمد آن در همه برندها نسبت به یک سال قبل به شدت افزایش یافته است، زیرا در نتیجه تقاضای متوقف شده از همه گیری همه گیر و “تغییر هزینه ها به سمت تجربیات در مقابل کالاها” است.
  • و، حتی اگر این یک شیرین کاری تبلیغاتی باشد، این واقعیت که هیلتون در اوایل تابستان امسال تصمیم گرفتم یک هیلتون پاپ آپ در اتاق هتل سبز در RBC Canadian Open در تورنتو بسازم که با آن لحظه هماهنگ است.

بیشتر اوقات در ستون هایم می خواهم بگویم که این به من نیست که به شما بگویم چه کار کنید. اما این بار فکر می کنم بتوانم از این قاعده استثنا قائل شوم. دو، در واقع:

  1. قبل از پایان تابستان به تعطیلات بروید، اگر قبلاً این کار را نکرده اید. اگر قبلاً دارید، راحت می توانید یکی دیگر را انتخاب کنید.
  2. کارمندان و اعضای تیم خود را نیز به این کار تشویق کنید.

مثل بسیاری از ایده‌های خوب، این فقط برای خوب بودن یا تشویق به شادی نیست. جنبه های سودمندی نیز در آن وجود دارد.

شاید اگر کارمندان شما مرخصی های بیشتر و طولانی تری داشته باشند، تعداد آنها کمتر شود. احتمالاً به استعفای بزرگ ملحق خواهند شد.

شاید اگر بتوانند کمی بیشتر از دفتر کارشان فاصله بگیرند، یک وقتی آنها آنجا هستند کمی سالم تر و با انگیزه تر — احتمال کمتری دارد که به صفوف جدیدترین عبارت فرهنگی فرهنگی ما بپیوندند، به اصطلاح Quiet Quitters.

و شاید به‌عنوان یک رهبر کسب‌وکار، این فرصتی باشد که در حال حاضر کمی بیشتر رهبری کنید — به سمت یک نگرش شادتر و سالم‌تر در سطح عمومی در مورد تعادل بین کار و زندگی.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc. com.

حتما بخوانید : شرکت ۵۰۰۰ CEO Survey
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی