عمومی

نامزد خارج شد: چرا به محدوده حقوق نیاز دارید؟ از جلو

نامزد خارج شد: چرا به محدوده حقوق نیاز دارید؟
از جلو

چرا محدوده حقوق و دستمزد یک موقعیت را به نامزد نمی‌گویید؟

طبق یک داستان در گروه r/aita Reddit به اشتراک گذاشته شد. پوستر توضیح داد:

در ۱۵ دقیقه آنها اصلاً در مورد غرامت صحبت نکرده بودند، بنابراین من پرسیدم . مصاحبه کننده به من گفت که “این بد اخلاقی است که در این اوایل کار حقوق بگیری.” من فقط لبخند زدم و گفتم که مخالفم و اگر آنها نتوانند رقابت کنند وقتم را برای سرگرم کردن یک پیشنهاد تلف نمی کنم. او سعی کرد به او استدلال کند که آنها یک استارتاپ هستند و من فقط همان کاری را که قبلا انجام می دادم انجام دادم. بلند شد، از او برای وقتش تشکر کرد و رفت.

مدیر استخدام – که معلوم شد مدیر عامل – رد شد، و استخدام کننده آنقدر عصبانی بود که یک پست منفعلانه-تهاجمی در مورد آن در لینکدین منتشر کرد.

گوش دهید. ، من می دانم که سنت طولانی مدتی وجود دارد که اطلاعات حقوق را تا زمانی که ممکن است متوقف کنند. نامزدها دیگر برای آن نمی ایستند. مفهوم این است که شما نامزد را آنقدر هیجان زده می کنید که حتی اگر حقوق و دستمزد عالی نباشد، کار را به دست می گیرند.

این یک استراتژی وحشتناک است.

من ۱۰۰ درصد از این نامزد شغلی حمایت می کنم. آنها یک مرز ایجاد کردند، به آن چسبیدند، و با ماندن در مصاحبه برای شغلی که نمی‌خواستند، وقت کسی را تلف نکردند. به همین دلیل است که شما باید همیشه در مورد حقوق و دستمزد پیش قدم باشید.

کاندیداها فکر می‌کنند که شما آنها را پایین می‌آورید.

اگر مصاحبه کننده محدوده دستمزد را فاش نکند، می توانید فرض کنید که حقوق رقابتی نیست. این چیزی است که از سر نامزدها می گذرد. ممکن است دلایل دیگری برای محرمانه نگه داشتن آن داشته باشید، اما بسیاری از شرکت ها مایل به باز بودن هستند، بنابراین مشکوک به نظر می رسید.

شما وقت همه را تلف می‌کنید – از جمله وقت ما.

موضوع وجود دارد هیچ شغلی آنقدر شگفت انگیز نیست که کاندیداها تمام انتظارات حقوقی خود را کاهش دهند. مطمئناً، گاهی اوقات مردم مایل به کاهش حقوق هستند، اما به طور کلی، آنها به دنبال کاهش مسئولیت نیز هستند. چرا می خواهید ساعت ها وقت شرکت را صرف مصاحبه با فردی کنید که شغلی را با حقوقی که شما پیشنهاد می دهید نمی پذیرد؟ درباره یک کار غیرمنطقی صحبت کنید!

اینترنت اشتراک‌گذاری اطلاعات را آسان می‌کند.

شما کارمندان در حال ارسال حقوق خود هستند. آنها در مورد آنها با همکاران خود صحبت می کنند. و داستان هایی از این دست؟ هر شرکتی که این شخص درخواست داد، او ترجیح داد نام آنها را محرمانه نگه دارد. او می توانست نام شرکت را بگذارد. بسیاری از مردم مایلند شرکت ها را به صورت آنلاین مورد حمله قرار دهند.

به خاطر داشته باشید که با هر مصاحبه، داوطلبان به همان اندازه که شما با آنها مصاحبه می کنید، با شما مصاحبه می کنند. هر مصاحبه شغلی نیز یک رویداد روابط عمومی است. پنهان کردن اطلاعات مهم می‌تواند منجر به بررسی‌های بد شود.

این قانون است–برخی مکان‌ها.

در کلرادو و در ماه نوامبر به شهر نیویورک می آیند، کارفرمایان باید محدوده حقوق را در آگهی های شغلی خود قرار دهند. ایالات دیگر در مراحل بعدی به اطلاعات حقوق و دستمزد نیاز دارند، و ایالت های بیشتری شفافیت حقوق را در نظر می گیرند. اگر در منطقه ای هستید که به شفافیت حقوق نیاز دارد، اشتراک گذاری گزینه ای نیست. اگر اینطور نیستید، رقبای شما این کار را انجام می دهند، و عدم پرداخت حقوق شما مزیتی برای شما ایجاد نمی کند.

محرمانه نگه داشتن اطلاعات کلیدی برای کسب و کار یا نامزدهای شما خوب نیست. و اگر از به اشتراک گذاشتن اطلاعات امتناع کردید، از خروج نامزدی تعجب نکنید.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی