عمومی

کجا خدمات منابع انسانی را برای کسب و کار خود بیابید

کجا خدمات منابع انسانی را برای کسب و کار خود بیابید

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

یک کسب و کار کوچک می‌تواند از راه حل های منابع انسانی به دلایل مختلف. آنها می توانند خط مشی های مزایای کارکنان را ایجاد کنند، حفظ و استخدام، انطباق، پذیرش کارکنان و لیست حقوق و دستمزد را مدیریت کنند. و اینها تنها تعدادی از روشهایی است که آنها از کارفرمایان حمایت می کنند.

منابع انسانی کارمندان که این ابزارها را به مشتریان تجاری ارائه می کنند در سال ۲۰۲۳ به ۸۰۳۰۶۷ رسید. بسیاری از خدمات منابع انسانی حرفه ای آماده کمک به شما برای افزایش بهره وری هستند.

در اینجا چیزی است که باید بدانید تا نیازهای منابع انسانی کسب و کار کوچک خود را برآورده کنید. به یاد داشته باشید، استخدام یکی از این شرکت ها می تواند در پول شما صرفه جویی کند و در عین حال سود شما را افزایش دهد.



اهمیت خدمات منابع انسانی برای مشاغل

svg%3E - کجا خدمات منابع انسانی را برای کسب و کار خود بیابید

خدمات منابع انسانی (HR) به دلایل متعدد برای کسب و کارهای کوچک ضروری است. اغلب، کسب و کارهای کوچک ممکن است پهنای باند یا تخصص لازم برای مدیریت تمام مسئولیت های منابع انسانی را در داخل نداشته باشند. اینجاست که خدمات اختصاصی HR وارد عمل می‌شوند، منابع و زمان ارزشمندی را آزاد می‌کنند و به کسب‌وکارها اجازه می‌دهند تا تمرکز بیشتری روی عملیات اصلی خود داشته باشند.

اهمیت کلیدی خدمات منابع انسانی برای مشاغل کوچک عبارتند از:

  • مدیریت حقوق و دستمزد: رسیدگی به حقوق و دستمزد یک کار پیچیده است که فراتر از صدور چک است. این نیاز به به روز نگه داشتن قوانین مالیاتی، مدیریت مزایا، محاسبات اضافه کاری و موارد دیگر دارد. یک تیم کارآمد منابع انسانی تضمین می کند که این کار به صورت حرفه ای انجام می شود و از اشتباهات پرهزینه جلوگیری می کند.
  • تطابق: یک سرویس منابع انسانی خوب با رعایت ایالت و فدرال که بخش مهمی از تجارت است، سروکار دارد. خدمات. آنها اطمینان حاصل می کنند که کسب و کارها به تمام قوانین و مقررات مربوطه پایبند هستند و خطر عوارض قانونی را کاهش می دهند.
  • به روز رسانی کارکنان در مورد قوانین و مقررات: تیم های منابع انسانی نقش کلیدی در آموزش و آموزش دارند. به روز نگه داشتن کارکنان در مورد قوانین کار کارکنان. آنها تضمین می کنند که همه حقوق و مسئولیت های خود را درک می کنند و یک محیط کاری عادلانه و امن را ترویج می کنند.
  • استخدام و استخدام: استخدام افراد مناسب برای موفقیت در کسب و کار بسیار مهم است. خدمات منابع انسانی اغلب مسئولیت کل فرآیند استخدام را بر عهده می گیرند، از ارسال شغل و غربالگری نامزدها گرفته تا مصاحبه و حضور در هیئت مدیره، و تضمین یک فرآیند روان و کارآمد است.
  • روابط کارکنان: خدمات منابع انسانی به مدیریت کمک می کند. روابط کارکنان، رسیدگی به مسائل، درگیری ها یا شکایات به سرعت و حرفه ای. آنها همچنین فرهنگ کاری مثبت را تقویت می‌کنند که منجر به رضایت و حفظ کارکنان بیشتر می‌شود.
  • مدیریت مزایا: خدمات منابع انسانی برنامه‌های مزایا را مدیریت می‌کنند و اطمینان می‌دهند که رقابتی، جامع و مطابق با موارد مرتبط هستند. قوانین این شامل بیمه درمانی، برنامه های بازنشستگی، مرخصی با حقوق و موارد دیگر می شود.
  • آموزش و توسعه:تیم های منابع انسانی اغلب مسئولیت آموزش و توسعه کارکنان را بر عهده می گیرند، کارکنان را به مهارت ها و مهارت ها مجهز می کنند. دانش مورد نیاز برای ایفای نقش های خود به طور موثر و پیشرفت شغلی آنها.

با استفاده از خدمات حرفه ای منابع انسانی، کسب و کارهای کوچک می توانند این موارد حیاتی را تضمین کنند. جنبه ها به طور کارآمد و مؤثر مدیریت می شوند و خطر خطاهای پرهزینه را کاهش می دهند و عملیات کلی کسب و کار را بهبود می بخشند.

درک خدمات HR

ابزارهای منابع انسانی در جذب و توسعه کارمندان مناسب بسیار مفید هستند. ابزارهای خوب، ابزارهای رفاه و مشارکت برجسته کارکنان را تقویت می‌کنند.

نقش منابع انسانی در یک تجارت

یک شرکت منابع انسانی خوب فرآیند پذیرش را انجام خواهد داد. قبل از آن، آنها سایر جنبه‌های جذب استعداد مانند انجام مصاحبه و تبلیغات فرصت‌های شغلی را انجام می‌دهند.

خدمات HR: یک عملکرد کلیدی تجاری

این محصولات همچنین عملکرد کارکنان را نظارت و ارزیابی می‌کنند. همچنین می‌توانند رویه‌ها و سیاست‌هایی را برای کسب‌وکارهای کوچک و سایر سازمان‌ها توسعه دهند.

svg%3E - کجا خدمات منابع انسانی را برای کسب و کار خود بیابید

انتخاب خدمات منابع انسانی مناسب برای کسب و کار شما

انتخاب خدمات منابع انسانی مناسب برای کسب و کار شما تصمیمی حیاتی است که می تواند به طور قابل توجهی بر کارایی، انطباق و رضایت کلی کارکنان سازمان شما تأثیر می گذارد. در اینجا چند جنبه کلیدی وجود دارد که باید در فرآیند انتخاب خود در نظر بگیرید:

  • تکنولوژی: ارزیابی نوع فناوری که سرویس منابع انسانی از آن استفاده می کند. پلتفرم باید کاربرپسند، مقیاس پذیر و ایمن باشد. همچنین باید به خوبی با سیستم های موجود شما ادغام شود.
  • سلف سرویس کارکنان: پلت فرم منابع انسانی باید یک پورتال سلف سرویس برای کارمندان فراهم کند که در آن بتوانند به حقوق و مزایا دسترسی داشته باشند. اطلاعات، درخواست زمان مرخصی، به روز رسانی اطلاعات شخصی آنها و موارد دیگر. این امر باعث افزایش شفافیت می شود و می تواند وظایف اداری را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.
  • سیستم ردیابی متقاضی:یک سرویس منابع انسانی خوب باید ابزارهایی را برای ردیابی متقاضیان شغل فراهم کند و فرآیند استخدام را ساده تر و کارآمدتر کند. این سیستم‌ها می‌توانند آگهی‌های شغلی را خودکار کنند، رزومه‌ها را فیلتر کنند، مصاحبه‌ها را برنامه‌ریزی کنند و داده‌های تحلیلی ارائه دهند.
  • ابزارهای مدیریت عملکرد: سرویس منابع انسانی باید ابزارهای قوی برای مدیریت عملکرد ارائه دهد. این موارد می‌تواند شامل بررسی عملکرد، تعیین هدف و ردیابی، بازخورد ۳۶۰ درجه و برنامه‌ریزی جانشینی باشد.
  • گزارش‌دهی و تجزیه و تحلیل: به دنبال خدمات منابع انسانی باشید که قابلیت‌های گزارش‌گیری و تجزیه و تحلیل جامع را ارائه می‌دهند. این می‌تواند بینش‌های ارزشمندی در مورد عملکرد کارکنان، روند استخدام، هزینه‌های حقوق و دستمزد و موارد دیگر ارائه دهد، و از تصمیم‌های کسب‌وکار آگاهانه حمایت می‌کند.
  • کمک مطابقت: سرویس منابع انسانی باید با آخرین اخبار محلی به‌روز بماند. ، قوانین کار ایالتی و فدرال و اطمینان حاصل کنید که کسب و کار شما مطابقت دارد. این می تواند همه چیز را از رسیدگی به مالیات بر حقوق و دستمزد گرفته تا مدیریت سیاست های مرخصی را شامل شود.
  • پشتیبانی از مشتری: سطح خدمات مشتری را که شرکت منابع انسانی ارائه می دهد در نظر بگیرید. آنها باید پشتیبانی به موقع و قابل اعتمادی را برای پاسخ به هر سؤال یا حل مشکلات ارائه دهند.
  • قیمت گذاری: ساختار قیمت گذاری خدمات منابع انسانی را درک کنید. باید شفاف، رقابتی باشد و برای کسب و کار شما ارزش ایجاد کند. حتماً در مورد هزینه های پنهان سؤال کنید.
  • مقیاس پذیری: خدمات منابع انسانی باید بتواند با کسب و کار شما رشد کند. چه قصد دارید کارمندان بیشتری را استخدام کنید یا در مکان های جدید گسترش دهید، آنها باید بتوانند نیازهای شما را برآورده کنند.< /li>
  • شهرت و بررسی: به شهرت سرویس منابع انسانی نگاه کنید. بررسی‌های سایر کسب‌وکارها، به‌ویژه آن‌هایی که از نظر اندازه و صنعت مشابه با شما هستند را بررسی کنید.

با ارزیابی کامل هر یک از این جنبه‌ها، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که یک سرویس منابع انسانی را انتخاب می‌کنید که با ویژگی‌های منحصر به فرد کسب‌وکار شما مطابقت دارد. نیاز دارد و می‌تواند از رشد و موفقیت آن حمایت کند.

خدمات منابع انسانی قابل اعتماد را برای کسب و کار خود کجا پیدا کنید

مدیریت داده ها و سایر پشتیبانی های فنی، خدمات بیش از ۳۰۰۰۰ مشتری را ارائه می دهد

خدمات HR ویژگی های کلیدی
Bambee یک مدیر منابع انسانی اختصاصی برای هر کسب و کار ارائه می دهد، ممیزی منابع انسانی، مدیریت حقوق و دستمزد و موارد دیگر را ارائه می دهد
Jumpstart HR پشتیبانی از طریق تماس، ماهانه و ساعتی HR ارائه می دهد، می تواند کتابچه راهنمای خط مشی از جمله خط مشی های ایمنی محل کار ایجاد کند
ADP TotalSource مزایای رقابتی کارکنان را ارائه می دهد که منعکس کننده شرکت های Fortune 500 است، دارای ۶۰ سال تخصص در حوزه منابع انسانی در مدیریت مزایا و مدیریت عمومی منابع انسانی
BambooHR
Gusto گزینه های حقوق و دستمزد و استخدام خدمات کامل را ارائه می دهد، یک پلت فرم همه کاره برای وظایف منابع انسانی از جمله حضور در هیئت مدیره و حفظ کارمندان ارائه می دهد
راه حل های تیم راه دور متخصص در فرآیند استخدام برای SMB ها، دسترسی به لیستی از کارکنان بالقوه را ارائه می دهد
HR Service Inc. کل فرآیند منابع انسانی از جمله انطباق، روابط کارکنان و مزایای کارکنان را مدیریت می کند، بر تقویت فرهنگ شرکت تمرکز می کند

یک انتخاب خوب برون سپاری منابع انسانی باید از کارمندان حمایت کند و در حفظ انطباق با قوانین فدرال کار کند. یک کاردستی عالی شرکتی سود می برد و راه حل های دیگری نیز ارائه می دهد.

در اینجا فهرستی از شرکت های مشاوره ای است که می توانند این فرآیندها را مدیریت کنند. اینها تنها برخی از نام‌هایی هستند که در این صنعت جای گرفته‌اند.

Bambee

svg%3E - کجا خدمات منابع انسانی را برای کسب و کار خود بیابید

شما می‌گیرید خود مدیر منابع انسانی اختصاصی با این سازمان. آنها حسابرسی برای مشاغل و مدیریت حقوق و دستمزد ارائه می دهند. به علاوه، مجموعه ای از ویژگی های دیگر.

Jumpstart HR

svg%3E - کجا خدمات منابع انسانی را برای کسب و کار خود بیابید

آنها برون سپاری منابع انسانی را ارائه می دهند که شامل پشتیبانی حین تماس، ماهانه و ساعتی است. خدمات برون سپاری Jumpstart HR می تواند کتابچه راهنمای خط مشی برای مواردی مانند ایمنی در محل کار ایجاد کند.

ADP TotalSource

svg%3E - کجا خدمات منابع انسانی را برای کسب و کار خود بیابید

این گزینه دارای are great=”rnoopener”>re > حفظ استعداد یعنی ایجاد مزایای بهتر برای کارمندان که آینه ۵۰۰ شرکت فورچون است. این شرکت حرفه ای دارای ۶۰ سال تخصص در حوزه منابع انسانی در مدیریت مزایا و مدیریت عمومی منابع انسانی است.

BambooHR

svg%3E - کجا خدمات منابع انسانی را برای کسب و کار خود بیابید

BambooHR یکی از خدمات برون سپاری منابع انسانی بزرگتر. آنها گزینه های پشتیبانی فنی مانند مدیریت داده ها را ارائه می دهند. و آنها بیش از ۳۰۰۰۰ مشتری دارند.

Gusto

svg%3E - کجا خدمات منابع انسانی را برای کسب و کار خود بیابید

<گوستو دارای خدمات کامل حقوق و دستمزد و گزینه های استخدام، به علاوه گزینه های دیگر. سرویس پلتفرم یکپارچه آنها سایر وظایف را برای برون سپاری پوشش می دهد، مانند راه حل های داخلی و حفظ کارمندان.

راه حل های تیم راه دور.

svg%3E - کجا خدمات منابع انسانی را برای کسب و کار خود بیابید

اینها متخصصان با تجربه ای هستند که می تواند به پس از کل فرآیند استخدام نگاه کند. این سرویس منابع انسانی به SMB ها کمک می کند تا کارمند مناسب را دریافت کنند. فقط با چند کلیک به لیست کارمندان احتمالی آنها دسترسی خواهید داشت.

HR Service Inc.

svg%3E - کجا خدمات منابع انسانی را برای کسب و کار خود بیابید

آنها از کل مراقبت می کنند روند. آنها می توانند فرهنگی را تقویت کنند که شامل گزینه های ارائه خدمات منابع انسانی مانند انطباق، روابط کارکنان، و مزایای کارمند است.

سوالات متداول درباره خدمات منابع انسانی

خدمات منابع انسانی چیست؟

یک بخش منابع انسانی خوب مواردی را برای کارمندان و برای آنها فراهم می کند. انتخاب درست شامل اقداماتی مانند دسترسی به مزایا می شود. و آموزش، به علاوه حقوق و دستمزد و حفظ کارکنان. برخی حتی می‌توانند بررسی‌های پس‌زمینه را به عنوان بخشی از سرویس اضافه کنند که اعداد را به تیم شما اضافه می‌کند.

خدمات منابع انسانی چه نقشی دارند. در یک کسب و کار؟

آنها تخصص و پشتیبانی مداوم را در چندین زمینه حیاتی برای یک کسب و کار ارائه می کنند. آنها به فرهنگ و چارچوب شرکت کارآمد و مؤثر می افزایند. یک سرویس خوب به فرآیندهایی مانند حقوق و دستمزد و الزامات قانونی رسیدگی می کند و امکان دسترسی به آموزش کارمندان را فراهم می کند. یک مدیر منابع انسانی با ایجاد انگیزه های عالی مانند برنامه های بازنشستگی در حفظ کارمندان کار می کند. از دیگر کارآیی‌ها می‌توان به دسترسی به برنامه‌ریزی استراتژیک اشاره کرد.

چرا خدمات منابع انسانی یک کارکرد تجاری حیاتی هستند؟

این صنعت از فناوری نرم افزاری برای مدیریت داده ها استفاده می کند. یک تمرکز خوب بر منابع انسانی می تواند از کارکنان پشتیبانی و مدیریت کند. یک رهبر صنعت می تواند از فناوری برای اندازه گیری و بهبود عملکرد استفاده کند. یک سازمان کارفرمای حرفه ای می تواند بیشتر از استخدام انجام دهد. آنها همچنین می توانند توسعه و آموزش کارکنان را مدیریت کنند.

چگونه خدمات منابع انسانی مناسب را برای کسب و کار خود انتخاب کنم؟

داشتن تمرکز مناسب برای استخدام یک رهبر صنعت منابع انسانی با دانش مناسب آغاز می شود.

< /span>

  • تصمیم بگیرید که در روابط کارمندان و سایر مقوله‌ها مانند مزایای کارکنان به چه میزان حمایت نیاز دارید. فهرستی تهیه کنید که شامل نقاط داغ ارائه خدمات منابع انسانی مانند حقوق و دستمزد باشد.
  • سپس می‌توانید بودجه تعیین کنید. می توانید از اعداد سال قبل استفاده کنید. فقط برای هرگونه تغییر فعلی. به یاد داشته باشید که مزایا و غرامت برای کارمندان دو بزرگ ترین هزینه هستند.

زمانی که چند نامزد داشتید، می توانید شروع به درخواست پیشنهاد کنید. مصاحبه ها بعدی است. فراموش نکنید که جزئیات دقیقی را که شامل شرایط قراردادی و ساختار قیمت‌گذاری و همچنین ویژگی‌ها می‌شود، مرور کنید.

کجا می توانم خدمات منابع انسانی قابل اعتماد برای کسب و کار خود پیدا کنم؟

می توانید مکان هایی مانند نرم افزار مشاوره اگر به دنبال یک پلت فرم مبتنی بر فناوری برای مدیریت نیازهای کارکنان هستید. بازارهای آنلاین خوب هستند.

همچنین می‌توانید سعی کنید انجمن های حرفه ای. اینجاست که منابع آموزشی را پیدا خواهید کرد که می تواند شما را به شرکت مناسب هدایت کند. مانند آکادمی توسعه منابع انسانی. یک راه عالی برای برقراری ارتباط با خدمات عالی استخدام.

همچنین می‌توانید یک سرویس منابع انسانی قابل اعتماد از طریق شبکه پیدا کنید. شرکت در سمینارها، کنفرانس‌های تجاری، و رویدادهای شبکه‌ای خاص می‌تواند به شما کمک کند تا با سایر متخصصان در تماس باشید.

ارجاع‌ها نیز می‌توانند کمک کنند. صحبت کردن با همکاران، دیگر صاحبان مشاغل و متخصصان صنعت می تواند شما را در مسیر درست راهنمایی کند.

در نهایت، اگر فهرستی تهیه می کنید، می توانید با مرتب کردن مرورهای آنلاین شروع کنید. این یک راه عالی برای یافتن خدمات پشتیبانی فنی با رتبه‌بندی بالای کارکنان و ابزارهای انطباق عالی است.

تصویر: Envato Elements


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی