عمومی

کارمندان کسب و کارهای کوچک آمادگی بیشتری برای اشتراک گذاری خود دارند حقوق با همکاران

کارمندان کسب و کارهای کوچک آمادگی بیشتری برای اشتراک گذاری خود دارند
حقوق با همکاران

آیا فکر می کنید کارمندان شما تا به حال از یکدیگر در مورد میزان درآمدشان سؤال کرده اند؟ پاسخ می تواند به اندازه شرکت شما بستگی داشته باشد. داده‌های جدید نشان می‌دهد که کارمندان کسب‌وکارهای کوچک راحت‌تر معامله می‌کنند اطمینان نیروی کار LinkedIn، بحث در مورد حقوق در دفتر منع شده است. نظرسنجی پنجشنبه گذشته منتشر شد. این نظرسنجی که مشاغل کوچک را کمتر از ۲۰۰ کارمند تعریف می کند، نشان می دهد که ۴۷ درصد از کارمندان مشاغل کوچک احساس می کنند محل کار آنها مقایسه همتایانشان با چک های حقوقی را تایید نمی کند.

کارمندان حق دارند در مورد دستمزد خود تحت قانون ملی روابط کار، اما این همیشه به این معنی نیست که برای مردم آسان است. هرچه محل کار بزرگتر باشد، احتمال بیشتری وجود داشت که کارگران گزارش دهند که گفتگوهای مربوط به غرامت تابو است. در شرکت‌های متوسط، نیمی از کارمندان گفتند که همکاران تشویق نمی‌شوند حقوق‌ها را به اشتراک بگذارند. این رقم در شرکت های بزرگ با بیش از ۱۰۰۰ نفر حقوق و دستمزد به ۵۲ درصد افزایش یافت. تحقیقات بازار LinkedIn از ۴ ژوئن تا ۱۲ آگوست از بیش از ۲۳۰۰۰ متخصص در ایالات متحده نظرسنجی کرد.

صاحبان کسب و کار و کارمندان آنها باید احساس راحتی بیشتری داشته باشند. صحبت در مورد غرامت، زیرا سیاست گذاران در سراسر کشور شروع به پذیرش قوانینی می کنند که آن را الزامی می کند. هفده ایالت طیفی از قوانین شفافیت پرداخت را اتخاذ کرده اند. در کلرادو، همه آگهی‌های آگهی‌های شغلی باید شامل یک محدوده حقوق یا دستمزد برای این موقعیت باشد. قوانین مشابه سال آینده در واشنگتن و در شهر نیویورک این نوامبر. در سایر ایالت‌ها مانند کانکتیکات و  کالیفرنیا، نیازی به آگهی عمومی محدوده دستمزد نیست، اما باید در طول فرآیند استخدام یا بنا به درخواست متقاضی افشا شود.

انتظار می‌رود اجرای قانون شفافیت پرداخت‌ها در بزرگترین شهر ایالات متحده به‌عنوان یک مورد آزمایشی برای این سیاست، از نزدیک تحت نظر قرار گیرد. قانون شهر نیویورک، که سال گذشته توسط شورای شهر تصویب شد، برای همه مشاغل با چهار کارمند یا بیشتر اعمال می‌شود و می‌تواند در سراسر ایالت گسترش یابد. در ماه ژوئن، قانونگذار ایالت نیویورک لایحه مشابهی را تصویب کرد که اکنون در انتظار امضای فرماندار کتی هوچول است.

این فشار قانونی تلاشی برای از بین بردن شکاف پرداختی است که در امتداد خطوط جنسیت وجود دارد. در حالی که نظرسنجی نشان داد که کارمندان مشاغل کوچک کمترین احتمال را دارند برای اینکه باور داشته باشید که تقسیم حقوق منجر به پرداخت عادلانه تر می شود، تحقیق نشان می دهد که شفافیت پرداخت می تواند تفاوت بین حقوق زنان و مردان را به میزان قابل توجهی تا ۴۰ درصد کاهش دهد.

صاحبان کسب و کار ممکن است نگران باشند. در مورد هزینه اولیه یک عصر خارج از مقیاس حقوق، اما شفافیت حقوق می‌تواند مزایای مثبت و صرفه‌جویی در هزینه‌ها را به همراه داشته باشد. مطالعات نشان داده است که مکان‌های کاری با ساختارهای حقوقی شفاف و باز، گردش مالی کمتری دارند. ، موثرتر و درگیر، و فرهنگی که با حس عمیق‌تر اعتماد و انصاف.

هدر شومیکر، بنیانگذار A.I. به شرکت نرم افزاری Language I/O، به Inc. گفته است که این نوع قوانین می تواند به کاهش شکاف دستمزد جنسیتی کمک کند، که به نظر او تا حدودی ناشی از تفاوت هایی است که او در نحوه برخورد مردان و زنان در فرآیند استخدام مشاهده می کند.

“زنان در مورد حقوق بالاتر مذاکره نمی کنند. اگر با آنها مذاکره نکنند، [شرکت ها] نمی خواهند آن را به آنها بدهید.” «من فکر می‌کنم که متأسفانه، دولت برای یکسان کردن زمین بازی وارد عمل می‌شود.»

با این وجود، شومیکر به سایر بنیان‌گذاران توصیه می‌کند. منتظر عمل دولت یا حتی کارمندان خود نباشند. او می‌گوید: «در خط مقدم خط‌مشی شرکت خود، حقوق صاحبان سهام را حفظ کنید، حتی اگر آنها درخواستی نکنند. کفش‌ساز اذعان می‌کند که تعدیل حقوق می‌تواند «قرص سختی برای بلعیدن باشد، زیرا مطمئناً، می‌خواهید در پولتان پس‌انداز کنید»، اما هشدار می‌دهد که هر گونه پس‌انداز کوتاه‌مدت ناشی از عدم اقدام به یک بدهی بلندمدت برای کسب‌وکار شما تبدیل خواهد شد.

او می‌گوید: «در پایان، شما پول خود را از دست خواهید داد، زیرا مردم صحبت می‌کنند. کارمندان صحبت می‌کنند. حقوق ها را مقایسه می کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی