عمومی

16 کلاهبرداری Venmo که باید مراقب آنها باشید

۱۶ کلاهبرداری Venmo که باید مراقب آنها باشید

اگر در ایالات متحده زندگی می‌کنید، می‌توانید از این روش پرداخت همتا به همتا استفاده کنید. Venmo به سرعت پول نقد ارسال و دریافت می کند. در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲، کل حجم پرداخت Venmo بیش از ۶۳ میلیارد دلار. این شرکت متعلق به Paypal است.

Venmo خدمات مختلفی مانند تقسیم صورتحساب ناهار و انتقال پول نقد به بانک شما و خرید کالا از بازرگانان مجاز اما هنگام ارسال پول باید مراقب باشید.

مانند سایر سرویس‌های انتقال دیجیتال، این احتمال وجود دارد که مورد کلاهبرداری قرار بگیرید. حساب‌های Venmo از رمزگذاری سطح بالا برای محافظت از اطلاعات بانکی شما استفاده می‌کنند. اما کلاهبرداران همچنان سعی می کنند شما را فریب دهند تا اطلاعات شخصی و مالی را تحویل دهید. و انواع دیگری از کلاهبرداری با حساب بانکی، و همچنین مشکلات پرداخت، ایمیل، و حمل و نقل وجود دارد.

کلاهبرداران وانمود می کنند که دوست هستند و بستگان و حتی همکاران تجاری. به یاد داشته باشید که پس از دریافت وجوه، بازگرداندن وجه نقد دشوار است. برخی از آنها حتی شبیه طرح های هرمی یا دایره پولی هستند.



کلاهبرداری های ونمو چیست؟

این کلاهبرداری ها، مانند بسیاری دیگر، برای فریب کاربران برای ارسال اطلاعات شخصی یا ارسال اطلاعات شخصی طراحی شده اند. نقل و انتقالات پول پیامک یا ایمیل فیشینگ می‌تواند از طریق برنامه Venmo دریافت شود. یکی از آسیب پذیری های این برنامه پرداخت بسیار ناشناس است. این یک امتیاز برای خدمات انتقال پول نیست.

از این طریق درخواست پول نقد از طریق حساب‌های جعلی آسان‌تر است. اگر در مورد این کلاهبرداری ها می خوانید، به دنبال هر یادداشت سرمقاله ای باشید که در مورد پرداخت های وابسته برای اطلاعات صحبت می کند. و راه هایی برای ایمن نگه داشتن پولتان.

Venmo Scams to Watch Out For - 16 کلاهبرداری Venmo که باید مراقب آنها باشید

دو راه کلاهبرداران حساب خود را تامین مالی می کنند: کارت های اعتباری سرقت شده و حساب های بانکی کلاهبردار

معاملات متقلبانه مربوط به Venmo اشکال مختلفی دارد. درخواست پول فقط یک است.

کلاهبردار می‌تواند کارت‌های اعتباری را بدزدد و حساب‌های جعلی باز کند. برنامه پرداخت همتا به همتا آگاه می شود و هزینه ها را معکوس می کند. ونمو وجوه آنها را پس می گیرد، اما فروشنده پول نقد ندارد. پول دریافتی مدت هاست که از بین رفته است.

مرد گرجستانی حساب Venmo خود را کلاهبرداری می کند

در اینجا یک مثال واقعی از آنچه ممکن است برای حساب Venmo بیفتد آورده شده است. اخیراً یک مرد جورجیا بیش از ۳۰۰۰ دلار از طریق حساب ایمیل خود به سرقت برده است. دزد گوشی او را گرفت و پول را دزدید. متأسفانه، شرکت اصرار داشت که وجوه برداشت شود. به گفته قربانی، آنها به او اجازه نمی‌دادند با بخش کلاهبرداری صحبت کند و شماره گزارش پلیس را نمی‌خواستند.

سایر موارد گزارش زیان تا ۸۰۰۰ دلار.

کلاهبرداری های رایج Venmo و نحوه اجتناب از آنها

کلاهبرداری های مختلفی برای آگاه باشید که کارت های اعتباری شما و راه های دیگر را به اطلاعات مالی و شخصی مرتبط می کند. مانند موارد زیر:

 ۱٫ “دوست” ” کلاهبرداری

درخواست پرداخت از طرف شخصی است که جعل هویت یکی از دوستان شماست. کلاهبرداران در واقع می توانند یک عکس نمایه را برای جعل هویت آنها بدزدند. هنگامی که آنها درخواست پول کردند، با آنها تماس بگیرید تا مخاطب را تأیید کنید.

۲٫ کلاهبرداری «من برای شما پول فرستادم اما انجام نشد»

مطمئن شوید که شماره تلفن و آدرس ایمیل تأیید شده است. اینجا است چند دستورالعمل برای لغو پرداخت.

۳٫ کلاهبرداری «برای مواقع اضطراری باید پول قرض کنم»

این کلاهبرداران معمولا به عنوان دوستان یا خانواده ظاهر شوید. اگر یکی از این موارد را دریافت کردید، تلفن را قطع کنید و با دوست یا عضو خانواده خود تماس بگیرید یا پیام دهید.

۴٫ کلاهبرداری «من در یک کشور خارجی سرگردان هستم و به کمک نیاز دارم»

مرکز شکایت جرایم اینترنتی FBI دارای ۱۵۰۰۰۰ مورد از این موارد است. قربانی این درخواست ها نشوید. اغلب آنها از یک حساب ایمیل هک شده می آیند.

۵٫ کلاهبرداری «من در فرودگاه گیر کرده‌ام و برای تاکسی به پول نیاز دارم»

غریبه‌ها در اینجا به عنوان یک دوست درخواست پول می‌کنند. یکی از پرچم‌های قرمز این است که معمولاً به زمان حساس هستند. دوباره بررسی کنید که درخواست در واقع از طرف شخصی است که می‌شناسید.

۶٫ کلاهبرداری «بازپرداخت هزینه»

Crooks یک حساب Venmo را با اطلاعات کاربری سرقت شده باز می کند. کلاهبرداری دوستانه زمانی اتفاق می‌افتد که بازپرداخت‌های جعلی در این موارد وجود داشته باشد.

۷٫ کلاهبرداری «قطع دوستی»

کلاهبرداران از عکس ها و نمایه های جعلی برای انواع تراکنش های غیرمجاز استفاده می کنند. آنها سعی می کنند اعتماد شما را جلب کنند حتی اگر بیشتر کلاهبرداران به تراکنش های غیرمجاز علاقه مند باشند. و فریب شما را برای ارسال وجوه با جلب اعتماد شما.

در اینجا ممکن است برای جلوگیری از جدایی، پول نقد برای بلیط هتل یا اتوبوس بخواهند.

۸٫ عبارت «من باید کرایه/قبض‌هایم را بپردازم، بنابراین می‌توانید مقداری پول به من قرض دهید؟» کلاهبرداری

درخواست های ناخواسته مانند این در برخی از برنامه های پرداخت رایج است. دریافت اطلاعات در مورد پیشگیری از تقلب و امنیت به معنای مراجعه به پشتیبانی Venmo است. به آنها ایمیل بزنید support@venmo.com.

<۹٫ “آیا می توانید این هدیه را برای من بخرید؟” کلاهبرداری

برخی کلاهبردارانی که این ترفند را امتحان می کنند از شما می خواهند که پرداخت خود را به عنوان خرید علامت گذاری نکنید. استفاده از این روش تحت پوشش محافظت از خرید است.

۱۰٫ کلاهبرداری «به طور تصادفی برای شما پول فرستادم»

اگر غریبه ای بخواهد از راه شما پول ارسال کند، ممکن است از کارت اعتباری دزدیده شده استفاده کند. تصور نکنید که این یک اشتباه صادقانه است. اینها از هک آدرس ایمیل شما ناشی می شوند. کلاهبرداران پول را درخواست می کنند و حساب های کارت اعتباری را تغییر می دهند تا پول نقد را دریافت کنند.

انواع دیگر کلاهبرداری های Venmo

کلاهبرداران همیشه در حال تطبیق تکنیک های خود هستند. برنامه های مورد استفاده برای تراکنش های تجاری و شخصی مستعد ابتلا هستند. مانند موارد زیر.

۱۱٫ اسکن متن Venmo

کلاهبرداران در این کلاهبرداری پیامکی Venmo به عنوان افرادی از شرکت ظاهر می شوند. آنها به کاربران می گویند که در شرف اخذ هزینه است. آنها وارد سیستم می شوند و اطلاعات خصوصی، اعتبار و سرمایه خود را از دست می دهند. وجوه دزدیده شده تنها در صورتی می تواند بخشی از مشکل باشد که کلاهبرداران شماره حساب بانکی دریافت کنند.

نشانی اینترنتی را از نظر غلط املایی بررسی کنید. این یک هدیه مطمئن برای کلاهبرداری Venmo است.

۱۲٫ Venmo Business Account Scams

این یک برنامه نقدی است که در واقع بر دوستان و خانواده تمرکز دارد. انجام تجارت در Venmo همیشه ایده خوبی نیست. آنها یک حساب مشکوک را مسدود می کنند اما همیشه برای بازگرداندن وجوه از خریدار محافظت نمی کنند. با این حال، می‌توانید نمایه کسب‌وکار را در اینجا دریافت کنید.

۱۳٫ کلاهبرداری های ایمیل Venmo

این کلاهبرداری ها به دنبال اطلاعات شخصی و مالی شما هستند. مراقب فردی تصادفی باشید که به شما سلام‌های عمومی مانند «کاربر عزیز» می‌فرستد.

۱۴٫ کلاهبرداری با کارت اعتباری Venmo

اگر احساس می‌کنید قربانی هستید، درباره محافظت در برابر کلاهبرداری از پشتیبانی فنی Venmo بیاموزید. سارقان می توانند از کارت اعتباری دزدیده شده استفاده کنند تا قربانی را وادار به انتقال وجه کنند. یکی از بزرگ‌ترین موارد این است که کلاهبرداران به صورت تصادفی پول را به افراد تصادفی انتقال می‌دهند. و آن را پس بگیرید.

۱۵٫ Venmo Business Scams

شما می توانید در این برنامه با بیش از ۸۳ میلیون نفر پرداخت ها را مبادله کنید. محافظت فروشنده و اقلام واجد شرایط تحت پوشش برای خریداران را بررسی کنید.

خرید کارت نقدی گنجانده شده است. همین امر در مورد خریدهای انجام شده از بازرگانان مجاز نیز صدق می کند. در صورت کلاهبرداری حتی ممکن است هزینه های حمل و نقل بازپرداخت شود. همه راه های خوب برای ایمن نگه داشتن کسب و کار شما. امنیت دستگاه می تواند تفاوت ایجاد کند. اگر تلفن خود را گم کردید، از دسترسی به حساب خود جلوگیری کنید.

۱۶٫ جایزه جعلی

کلاهبرداران از Venmo برای ارسال پیوندی استفاده می کنند که می گوید شما پول یا چیزی شبیه به بلیط کنسرت برده اید. آن‌ها از شما می‌خواهند که به حساب خود پیوند دهید و سپس اطلاعات را سرقت کنید.

اگر می‌خواهید خارج از Venmo ادعای کلاهبرداری داشته باشید، در اینجا یک پیوند FTC.

اگر قربانی کلاهبرداران ونمو هستید چه کاری انجام دهید

شما می توانید گزارش دهید یک فیشینگ یا هر کلاهبرداری دیگری به کمیسیون تجارت فدرال (FTC.) مراقب اطلاعات حساب بانکی و صورت‌حساب‌های کارت اعتباری خود باشید.

ونمو یکی از مون هاست برنامه های انتقال چشم که معمولاً درگیر اختلاف نمی شوند. بنابراین ممکن است پول از دست رفته را پس نگیرید. توافقنامه کاربر را بخوانید.< /a>

آیا می توانید محافظت از کلاهبرداری Venmo را دریافت کنید؟

بر خلاف کارت‌های اعتباری یا کارت‌های نقدی، حفاظت کمی وجود دارد. با این حال، در برخی شرایط می‌توانید با خدمات مشتریان Venmo تماس بگیرید. اگر به خارج از کشور سفر می کنید، می توانید از یک شبکه خصوصی مجازی برای اتصال.

در صورت کلاهبرداری، Venmo پول را بازپرداخت خواهد کرد. ?

انتقالات به مشاغل مجاز ممکن است تحت پوشش قرار گیرد. در غیر این صورت، با بانک خود تماس بگیرید.

اگر از یک غریبه خرید می کنید چه اقدامات احتیاطی می توانید انجام دهید؟

دریافت یک حساب تجاری تایید شده توسط Venmo به شما امکان می دهد پول ارسال کنید و از محافظت برخوردار شوید. همیشه سعی کنید جزئیاتی مانند شماره تلفن گیرنده را تأیید کنید.

آیا مواقعی وجود دارد که فروشندگان هرگز از Venmo استفاده نکنند؟

اگر می‌خواهید اقلامی را با Venmo به صورت آنلاین بفروشید، تراکنش‌ها باید مجاز باشند. با افرادی که شخصاً آنها را نمی شناسید معامله نکنید. این موارد تحت قرارداد کاربر مجاز نیستند و می‌توانند منجر به مشکلاتی مانند سرقت هویت شوند.

در پایان، می توانید تصمیم خود را در مورد Venmo توسط نگاهی به بررسی های Better Business Bureau آنها. این مقاله به شما کمک کرد؟ ما همیشه منتظر نظرات شما هستیم.

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید:

تصویر: $


بیشتر در: کلاهبرداری ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی