عمومی

ابزار رتبه‌بندی جدید به شما امکان می‌دهد دانشگاهی را بر اساس انتخاب کنید درآمد پس از فارغ التحصیلی — یا صحنه مهمانی آن

ابزار رتبه‌بندی جدید به شما امکان می‌دهد دانشگاهی را بر اساس انتخاب کنید
درآمد پس از فارغ التحصیلی — یا صحنه مهمانی آن

اگر والد، یا اگر به فکر بازگشت به کالج برای تحصیل هستید که ممکن است به شغل شما کمک کند، انتخاب کالج مناسب می تواند دلهره آور باشد. رتبه‌بندی‌هایی مانند آنچه در U.S. News & World Report می تواند کمک کند، اما آنها ممکن است نتوانند به شما بگویند که کدام کالج برای شما یا برای فارغ التحصیل شدن از دبیرستان شما بهترین است.

برای تلاش برای پر کردن این شکاف، نیویورک تایمزفقط یک ابزار رتبه بندی کالج که به شما امکان می دهد برخی از مواردی را که در یک کالج آینده بیشتر به آنها اهمیت می دهید انتخاب کنید. . می‌توانید مدارس انتخابی خود را بر اساس عواملی مانند منطقه (شهری، حومه‌ای یا روستایی) یا تمرکز بر علوم انسانی یا STEM (علم، فناوری، مهندسی و ریاضیات) فیلتر کنید. می‌توانید تاریخی را فیلتر یا فیلتر کنید کالج های سیاه، آنهایی که تماماً مرد یا زن هستند و آنهایی که وابستگی مذهبی دارند یا ندارند. می‌توانید انتخاب کنید که آیا یک کالج بسیار انتخابی می‌خواهید (کمتر از ۲۵ درصد متقاضیان را می‌پذیرد) یا دانشگاهی که نرخ پذیرش بالاتری دارد.

<سپس، وقتی فیلتر کردن تمام شد، می‌توانید 10 متغیر مختلف را مرور کنید و از یک نوار لغزنده برای هر کدام از نه چندان مهم تا بسیار مهم استفاده کنید. این متغیرها شامل مواردی مانند هزینه شهریه، قبل و بعد از کمک مالی است. "نمایه دانشگاهی" که شامل نمرات SAT و ACT دانش آموزان است. نرخ فارغ التحصیلی؛ و نسبت دانشجو به اساتید. آنها همچنین به آنچه می‌توانید کیفیت زندگی دانشگاهی، مواردی مانند دو و میدانی، ایمنی دانشگاه، تنوع نژادی و اقتصادی - و صحنه مهمانی مدرسه را نگاه کنید. (اگر شما یکی از والدینی هستید که از آخرین مورد ناامید شده‌اید، در نظر داشته باشید که هم مهارت‌های اجتماعی و هم دوستی‌هایی که در طول فعالیت‌های فوق برنامه در طول دانشگاه به دست می‌آیند، می‌تواند برای دانش‌آموزان در طول حرفه و زندگی آنها مفید باشد.)

دو مورد دیگر وجود دارد که به نظر من اهمیت ویژه ای دارند: درآمد متوسط ​​۱۰ سال پس از فارغ التحصیلی، و آنچه Times “تحرک اقتصادی” می نامد — چگونه بسیاری از دانشجویانی که با درآمد کم شروع به کار می کنند، پس از فارغ التحصیلی از یک کالج، با درآمد بالایی مواجه می شوند. فکر می‌کنم این آمار بسیار خوبی است که باید به آن توجه کرد، زیرا روشی بسیار بهتر برای اندازه‌گیری تأثیر اقتصادی یک مدرک دانشگاهی نسبت به درآمد به تنهایی است. اگر دانش آموزی از خانواده ای ثروتمند و با روابط خوب از یک کالج نخبه فارغ التحصیل شود و شغلی پردرآمد یا راه اندازی یک استارتاپ موفق داشته باشد، ممکن است سخت باشد که بدانیم آیا این موفقیت ناشی از تحصیلات آنها بوده است یا از ثروت خانواده و اتصالات.

بعد از اینکه تمام این موارد را انتخاب کردید، ابزار حداکثر ۶۰ کالج را که بر اساس رتبه بندی شده اند، پیشنهاد می کند. معیارهای شما، و آماری در مورد هر یک از جمله اندازه بدن دانشجو و مواردی مانند هزینه شهریه، هزینه شهریه پس از کمک هزینه و کمک های مالی، درآمد متوسط ​​۱۰ سال پس از فارغ التحصیلی، و متوسط ​​بدهی در میان فارغ التحصیلان به شما ارائه می دهد.

چرا فقط ۹۰۰ کالج؟

در نهایت، و مهمتر از همه، کمتر از ۹۰۰ کالج وجود دارد. در این رتبه بندی گنجانده شده است. چرا بیشتر نه؟ Quoctrung Bui، معاون ویرایشگر گرافیک، «ما فقط کالج‌ها و دانشگاه‌هایی را گنجانده‌ایم که بیش از ۵۰ درصد از دانشجویان در آن‌ها در مدت هشت سال فارغ‌التحصیل شده‌اند؛ در نتیجه، بسیاری از کالج‌های چهار ساله در صورت داشتن نرخ‌های فارغ‌التحصیلی پایین، در فهرست رتبه‌بندی شما نشان داده نمی‌شوند.» برای بخش نظرات Times در قطعه همراه به ابزار رتبه بندی. او می نویسد، شرط فارغ التحصیلی کالج ها از بیش از نیمی از دانشجویانشان، صدها کالج را در نظر نگرفت — که برخی از آنها مدارس معروف هستند. “اما ما معتقدیم که این یک معیار مهم برای درج است، با توجه به اینکه میزان ترک تحصیل در آمریکا چقدر مشکل جدی دارد.”

به نظر من این رویکرد درستی است. اگر برای خودم یا یکی از اعضای خانواده‌ام کالج را در نظر می‌گرفتم، مطمئناً دانشگاهی با نرخ فارغ‌التحصیلی بیش از ۵۰ درصد می‌خواستم، به‌ویژه با توجه به اینکه، به طور کلی، نرخ ترک تحصیل برای همه کالج ها حدود ۴۰ درصد است. شاید تعدادی از این ترک‌ها افرادی مانند بیل گیتس یا مارک زاکربرگ باشند که فرصتی برای استارت‌آپ پیدا کردند و تحصیلات خود را رها کردند تا بروند و دنیا را فتح کنند. اما برای بسیاری از ما، هزینه و تعهد کالج بسیار زیاد است. منطقی نیست که آن سرمایه گذاری را با شانس موفقیت کمتر از ۵۰ درصد انجام دهید.

البته، ابزاری مانند این. نمی توانید کالج عالی را برای خود یا فرزندتان انتخاب کنید. اما کاری که می تواند انجام دهد این است که راهی برای محدود کردن یک رشته بسیار بزرگ به تعداد معقولی از کالج ها ارائه دهد که ممکن است شایسته توجه جدی شما باشد. اگر در حال تلاش برای انتخاب یک کالج و غرق در امکانات هستید، به نظر می‌رسد این مکان عالی برای شروع است.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی